Konnectto
huviline
Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.15 18:34
|
|
|
Superbi mootorituli
2.5 superb 2007. Peale rihmavahetust auto töötas ja kõik oli OK. Soekäivitus oli kehva ning selleks sai süüdet varasemaks keeratud ja nüüd käivitub
hetkega. Pärast seda toimingut hakkas aga mootorituli põlema (kood 65535 mis peaks ECU-ga seotud olema). Auto ise töötab tule põledes samamoodi edasi,
jõudu on, küttekulu on sama. Siis lõi aga veojõukontrolli tule samuti põlema. Kui auto on kohapeal siis on ok. Kui vedu taha läheb siis hakkab sellist
plärina (kõvem diisli hääl) häält tegema ja piirab jõudu. Samas kui gaasi vajutada, siis kiirendab aeglaselt, kuid mõne hetkega võtab jõu taha ja
selleks hetkeks kaob see plärin samuti ära (kiirenduse ajal veojõutuli vahel kustub vahel ei kustu). Kui auto on pikemat aega seisnud, siis läheb
veojõu tuli põlema mõne km pärast. Täna avastasin, et esimene piduriklotsi andurijuhe on katki (kas sellega saab seos olla). On kellegil sarnast asja
olnud.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 07:39
|
|
|
Kui soekäivitus läks kehvaks pärast rihmavahetust, siis esimene soovitus mõistagi hoolikalt üle vaadata, mida rihma vahetusel tehti. Ilmselt on viga
kusagil mujal, kui süütenurgas ja selle paigast ära keeramine lihtsalt asendas ühe häda teisega. Plärin tuleb sellest, et aju muudab mootori
tööreÅžiimi.
Piduriklotsi andur ei ole mootori tulega kindlasti seotud, ma arvan, et ka veojõukontrolliga mitte. Pigem on mootorituli veojõukontrolli
mittetöötamise põhjuseks.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.15 10:41
|
|
|
See juhe mis seal pidurite juures katki on arvatavasti siis ju abs anduri juhe. Tugevamal pidurdamisel või järsemal roolikeeramisel, saab auto aru,
et absi pole ja kui pole absi siis pole ka veojõu/stabiilsuskontrolli, mis ju toimib läbi absi.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 06:52
|
|
|
Kui ABS juhe on katki, siis saab aju sellest kohe käivitamise ajal aru ja lülitab vastavad süsteemid välja, mitte ei oota tugevamat pidurdust või
järsemat roolikeeramist. Rool keeramisel ei ole õigupoolest üldse ABS-i vaja. Kas tegu on ABS või klotsi anduri juhtmega, ei ole muidugi raske aru
saada - tuleb lihtsalt vaadata, kuhu külge ta läheb.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.15 17:04
|
|
|
Kui juhe ikka päris füüsiliselt juppideks pole siis ei saa see auto midagi aru, oksüdeerunud juhtmete puhul ongi esimeseks märgiks kui tuli
vahelduvalt kustub ja põleb, rooli keeramisel venitatakse juhe välja toimub katkestus.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.15 06:25
|
|
|
Kui esimene postitaja ise avastas, et juhe on katki, ju ta siis on ikka piisavalt juppideks, mitte lihtsalt natuke oksüdeerunud. Rooli keeramisel
juhet ei venitata, kui ta on õigesti paigaldatud ja korralikult kinnitatud. Natuke liigub, aga see on nii vähe, et sama palju liigub ka teekonarustel
ratta raputamise tõttu.
|
|
|