Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia vRS vs 1,8 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4300)
carin
huviline



Registreerunud 20.10.14
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 27.10.14 08:39 Tsiteeri
Octavia vRS vs 1,8



Tere,

Plaanis on soetada uus Octavia ja oleme hetkel kahevahel, kas 1,8 või VRS.
Tegime proovisõidu 1,4-ga, millel justkui jõudu oli, aga möödasõidul 60-100 km/h ja 80-120 km/h jäi minek siiski nõrgaks. Proovisõidul vRS-ga oli minekut piisavalt, kuid künklikul teel läks auto iga konarlusega kaasa ja see kergelt häiris. Kuna esinduses pole võimalik 1,8-ga proovisõitu teha, siis mõtlesingi, et uurin Teie käest, kas keegi on nende kahega sõitnud ja oskab võrrelda vRSi ning 1,8 vedrustust ja minekut?

Ette tänades Carin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 27.10.14 14:55 Tsiteeri


Täpselt nii ongi ,et 1.8 on pehmemate vedrudega ja kehvema minekuga , 18 tolli rs-i all toob muidugi eriti veel tee konarused välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 27.10.14 19:30 Tsiteeri


RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.
Kui sportlikud lisad häirivad, siis võta 1,8. Samas saab ka RSile alla panna tavavedrud, mis teevad sõidu pehmemaks ja kõrgemaks. Ning ilmselt saab alla panna ka väiksema velje koos kõrgema rehviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 27.10.14 19:51 Tsiteeri


No vast kogu Eesti peale kuskil Skoda müügipunktis ikka ühe 1.8 ocu leiab, millega sķitu proovida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 27.10.14 21:52 Tsiteeri


auto100 tallinnas pakub seda 1,8 küll välja (raamatupidaja auto). isegi sõitsin! ja tellisin ära! see 2.0 minujaoks ei olnud piisavalt suureks põhjuseks maksta välja niipalju raha. kuigi auto oli kokkuvõttes kallim kui rs, siis on selles kõik lisad, mida meie perel vaja läheb ja see ongi peamine. palju sul seda jõudu vaja on? see 1,8 liigub kiirustel kuni 100 pm samamoodi kui 2.0. kiirendus pool sekki aeglasem, kuid see ei ole suur vahe parema lisavarustuse tarbeks! võta parem L&K varustus, 1,8 tsi ning oled väga rahul :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
komtuur
huviline



Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44

Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 28.10.14 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
RS on ikka veidi rohkem, kui ainult mootor. Sellel on teised vedrud (jäigemad ja madalamad), suuremad pidurid, teised stanged ehk sportlikum välimus ning sportistmed, -rool ja muud pisividinad sportlikuse rõhutamiseks salongis.

Samas saab 1.8-le ka madalama vedru ja sportlikud istmed(kaasneb ka 3 kodaraga rool), kui RS-i ei taha aga sportlikumat autot tahaks. Paremaid pidureid ei saa aga siin foorumiski tellitud RS stanged tava Octaviale külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kempi
klubiliige



Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 TSI DSG

postitati 28.10.14 08:25 Tsiteeri


Ise mõtlesin ka pikalt kas RS või 1.8. Kokkuvõttes võtsin 1.8 rohkema varustusega - vedrustus on siiski ikkagi originaal, aga nagu öeldud, alati on võimalik miskid kangemad alla keerata. Kui ma oma valikuid tegin, siis Eestis L&K paketti veel ei olnudki, aga kui ma nüüd tagant järgi mõtlen, siis ainuke vahe minu varustuse paketil on nahksisu L&K kasuks. Ei näinud eriti pointi 1500 EUR juurde maksta nahka.

Laias laastus liigub 1.8 väga hästi, saad rohkem varustust valida, veidi väiksem kütusekulu ja väiksem kasko.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
carin
huviline



Registreerunud 20.10.14
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 21:19 Tsiteeri


Tänan kõigile vastuste eest.
Võtaks pigem RS-i kuna näeb tervikuna kenam välja, aga madaldatud autoga võib talvel probleeme tekkida ja kui käia Euroopas ringreisil siis ei tea kas vedrustus väsitab ära.
Kas kellelgi kogemusi talvega (metsavaheteed) või pikema reisiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juustumõngel
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS ‘14

postitati 29.10.14 13:11 Tsiteeri


Olen sõitnud sõbra eelmise põlvkonna RS-iga korduvalt ca 1300 km pikkuseid otsi Põhja-Soome lõppu välja nii suvistes kui ka talvistes tingimustes ja nurisemiseks ei olnud põhjust. Uue põlvkonna RS-iga mööda kodumaa kruusa- ja metsavaheteid sõita polnud samuti midagi ekstreemset.

P.S. üks tuttav ostis 1.4 liitrise töömahuga suhteliselt plangu Octavia ja juba kuu aja pärast kahetses ostu ja kirub tänaseni, kuid vanema ja uuema põlvkonna RS-i omanikest tuttavad räägivad aga vastupidiselt hoopis teist juttu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 29.10.14 14:43 Tsiteeri


Kui otsustad RS-i kasuks ja soovid ,et ta natukenegi "pehmem" oleks ,siis kindlasti 17" velgedega ,alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei saa.

Minu naine kiidabki RS- selle pärast ,et parklast lihtsam leida ,muidu ju kõik octaviad ühesugused ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 29.10.14 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
alla 17" velge nagunii RS-ile alla panna ei saa.


Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 29.10.14 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: enzo
Mis põhjusel all 17" velge alla panna ei saa? OIII RS sama suured kettad (312mm), kui OII RS ja mina sõidan juba 3 talve 16" plekkvelgedega.


OIII RS eesmised pidurikettad on 340mm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 30.10.14 07:11 Tsiteeri


Selge, siis vaatasin ise kataloogist valesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 30.10.14 17:05 Tsiteeri


Kui mul 17" veljed alguses all olid mahtus velje ja suporti vahele ainult liiklustrahvi kviitung ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]