Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia III Combi G-Tec (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 7704)
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 29.08.14 06:29 Tsiteeri
Skoda Octavia III Combi G-Tec



Tere

Nüüd on meie turule jõudmas ka uus surumaagaasil sõitev Octavia. Mis te sellest arvate? Kas tasub ka väiksema läbisõidu juures ära kallim ostuhind?

Praeguses poliitilises olukorras on muidugi gaasi hinna ennustamine nt aasta pärast üsna ettearvamatu.

Info esinduse kodulehelt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb MK4 4x4

postitati 29.08.14 07:44 Tsiteeri


Kui vaatasin neid baashindasid, siis tuli vahe natuke alla 4000€.
Kui võtta, et kütuse kulu oleks keskmiselt umbes 6,6 liitrit 100 km kohta ning kütuse hind oleks 1,4€/liiter, siis selle peaaegu 4000€ eest saaksid sõita ligikaudu 40000 km.
Seega peaks päris palju ringi kimama, et see vahe tasa teha ning veel plussi jõuda, ma arvan. Ja lisaks ei tea, mis see gaasi hind tulevikus teeb ning mida gaasiaktsiisiga võidakse ette võtta.

Tuleks võib-olla veel tähele panna, et lühikeste otsade puhul pole kasutegur eriti suur, kuna seal ikkagi ka bensiini mootor ning gaasi peale lülitatakse alles siis, kui mootori töötemperatuur on natukene juba tõusnud (vähemalt varasemalt oli nii). Seega kui talvel väga külm, siis paari km-seid otsi tehes pole sellel praktiliselt mingit pointi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Sportline

postitati 29.08.14 08:22 Tsiteeri


Seda lugedes ja oma auto diisli kulu ning hinda võrreldes arvan, et diisel on jätkuvalt odavam. Kusjuures on ka mootor erksam. Või olen millestki valesti aru saanud?


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 29.08.14 09:12 Tsiteeri


Tuleb arvestada, et CNG masinal on võrreldes tava-bensiiniversiooniga peal gaasiseadmed, mille võrra lõpphind on kallim. Ja see nn tagasiteenimise aja pikkus on võrdeline läbisõiduga.

Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

CNG masinad sõidavad samamoodi ka biogaasiga/metaaniga, mis on kohalik kütus ja mille tootmise ja kasutamise arendamine on riigile strateegilistes plaanides olulisel kohal.

Enrico, oled jah valesti aru saanud, mõlemas aspektis.

Ja üldse, mida vähem cng kasutajaid, seda kindlam, et maagaasile aktsiisi ei tule, niiet ärge uurige siin midagi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 29.08.14 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

Arvutuste kohaselt kulub mu elektrikal linnas saja kildi tiirutamiseks ühe euro ja viiekümne sendi eest elektrit. Kas CNG tõesti esineb kütusekulu osas samas klassis?


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 29.08.14 09:20 Tsiteeri


Octavia G-Techi puhul imestan väikese gaasi- ja suure bens.paagi üle (15kg ja 50l) arvestades, et analoogsetel vag sugulastel on suhe 22/30.

Ja vaid 81kw...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 29.08.14 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Ma võrdleks kulu küttele pigem elektiautodega, kõik muud praegused kütteliigid jäävad kaugele maha ja vahe on kordades.

Arvutuste kohaselt kulub mu elektrikal linnas saja kildi tiirutamiseks ühe euro ja viiekümne sendi eest elektrit. Kas CNG tõesti esineb kütusekulu osas samas klassis?


Rõhutaks sõna "pigem" ja ei keskenduks vaid pelgale linnasõidule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Sportline

postitati 29.08.14 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pepe
Enrico, oled jah valesti aru saanud, mõlemas aspektis.


Aga tehke siis lollile puust ja punaseks ette, miks peaksin oma Superbi (2 liitrine TDI 125 KW, DSG kast) asemele siin promotavat gaasikat eelistama?
Süsihappegaasi emissooni kaasaegset populistlikku jama pole siin mõtet ajada. Näiteks eritab hooldamata turbaraba 5-6 korda rohkem CO2'te kui kogu pealinnas sõitvate autode hulk kokku.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 29.08.14 10:46 Tsiteeri


Ma isiklikult ei promo ega sunni kedagi midagi eelistama, rabade hingeeluga samuti pole kursis.
Teemaks oli kulu kyttele ja mootori erksus - kulu on nullilähedane ja äkilisus (ning käitumine üldse) sama nagu bens.mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 29.08.14 14:59 Tsiteeri


Keskmine kulu 3,5 kg gaasi sajale, see maksab ca 2,7 eurot.
1.6 diisli tehase keskmine kulu on ca 5 eur sajale. Vahe 2,3 eur

Ostuhinna vahe ca 1100 eurot, ca 50 000 km läbimisel on vahe tasa. Kulu numbrid on mõlemal juhul reaalselt ilmselt suuremad, aga no laias laastus..

Gaasi paak aga on nii väike, ja tanklaid paar tk ainult, nii et arvestatav kulu on tankla otsimine:)


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 29.08.14 15:17 Tsiteeri


Pensionäridele ,kes oma sõite 3 kuud ette planeerivad ,sobib selline gaasi variant küll ;)
Minule sobib vabadus ja ise otsustamine ,millal tangin ,kus tangin ,palju tangin .
Need gaasi ja elektri autod saavad aktsiisivabadust nautida seniks ,kuni asi massidesse jõuab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 30.08.14 08:47 Tsiteeri


..KUI superbile ka selline variant tuleks, siis ilmselt kaaluks uut ostes, kuna juhtun CNG tanklast ca 500 m kaugusel elama :cool:


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 30.08.14 09:06 Tsiteeri


Lõppkokkuvõttes, keskmisel eestlasel, kes sõidab 10-15tkm aastas, on siiski arukam bensiinil töötav auto osta. Tehtagu ja promotagu mis iganes tanklaid CNG, LPG jne ning pandagu autodele iganes seadmeid lisaks, lihtsalt see auto (või seadme) hinnavahe ei tasu end nii või teisiti ära, eriti kui kogu aur kulub vastava tankla otsimisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 01.09.14 06:04 Tsiteeri


Kuna suur enamus neist "keskmistest" eestlastest, kes uusi autosid ostavad ja siis 10-15Mm aastas sõidavad, elavad Tallinnas ja teevad ka vähemalt kolmveerand oma sõitudest seal, siis tegelikult oleks kõige mõistlikum hoopis trammiga sõita. Oleks hoopis odavam (isegi ilma keskerakondliku tasuta sõiduta). Vabadus tanklat valida on samuti linnainimese privileeg, paljude inimeste jaoks on 10-20km kaugusel kütuse järel käimine argipäev, kuna lähemal lihtsalt ei ole ühtegi tanklat, ei bensiini ega gaasi oma. Ühistransport satub sinnakanti kah ainult teisipäeva õhtul ja reede hommikul, nii et autovabast elust ei ole mõtet unistada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 09.09.14 16:46 Tsiteeri


Aitäh sisukate kommentaaride eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
CH4
klubiliige



Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32

Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 10.10.14 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
eriti kui kogu aur kulub vastava tankla otsimisele.

üks tore uudis teema jätkuks:
Eesti Gaas soovib Eestisse rajada 50 maagaasitanklat
Kahjuks pole täna teada kas see juhtub 5, 10 või 50 aasta pärast.
Lisaks loetletud linnadele võiks Eesti Gaas prioriteediks võtta veel Rakvere, Jõgeva ja Põlva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rrait
huviline



Registreerunud 18.11.14
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.4tsi

postitati 18.11.14 09:41 Tsiteeri


Tere,

Sõitsin nädalavahetusel cng octaviaga kokku 750km. Arvan, et inimesele, kes palju sõidab on cng kasulik.
Hetkel on mul isiklik (panga) auto 1.4 103kw octavia. 11 kuuga olen läbinud 33000km. Seega täpselt 3000km kuus. 2-3 korda nädalas Pealinn- Võru otsad. CNG autoga sain maanteel (natuke metsa ja Tartu linn) 270km keskmiseks kuluks 3.2kg/100km. Ehk siis 2.5eur / 100km. Isikliku autoga olnuks see kulu 5.2l/100km 6.25eur / 100km.
Rehkendan, et kui keskmiselt kulub mul 6L /100km = 7,2eur / 100km ja cng´ga 4kg/100km = 3,1eur / 100km siis ma võidan kuus 120eur.
Reipust muidugi minekus ei ole, kiirendus 0-100km/h langes 8.4lt 10.9le.
Gaasiballoonide tõttu pole ka pagasiruum nii sügav kui tavaautol. Lapsevankriga ma õnneks enam jändama ei pea. Lisaks ei saa tellida CNG´le haagisekonksu.
Ilmselt vahetub praegune auto varsti CNG vastu. 5a või 150tuh kilomeetrit on maksimaalne aeg mil ta mind teenib- seega väiksema kütusekuluga hoian pool igakuisest liisingumaksest kokku.

Rait


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 19.11.14 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rrait
Tere,

Sõitsin nädalavahetusel cng octaviaga kokku 750km. Arvan, et inimesele, kes palju sõidab on cng kasulik.
Hetkel on mul isiklik (panga) auto 1.4 103kw octavia. 11 kuuga olen läbinud 33000km. Seega täpselt 3000km kuus. 2-3 korda nädalas Pealinn- Võru otsad. CNG autoga sain maanteel (natuke metsa ja Tartu linn) 270km keskmiseks kuluks 3.2kg/100km. Ehk siis 2.5eur / 100km. Isikliku autoga olnuks see kulu 5.2l/100km 6.25eur / 100km.
Rehkendan, et kui keskmiselt kulub mul 6L /100km = 7,2eur / 100km ja cng´ga 4kg/100km = 3,1eur / 100km siis ma võidan kuus 120eur.
Reipust muidugi minekus ei ole, kiirendus 0-100km/h langes 8.4lt 10.9le.
Gaasiballoonide tõttu pole ka pagasiruum nii sügav kui tavaautol. Lapsevankriga ma õnneks enam jändama ei pea. Lisaks ei saa tellida CNG´le haagisekonksu.
Ilmselt vahetub praegune auto varsti CNG vastu. 5a või 150tuh kilomeetrit on maksimaalne aeg mil ta mind teenib- seega väiksema kütusekuluga hoian pool igakuisest liisingumaksest kokku.

Rait


Konksu saab tellida, aga siis tuleb osadest teistest lisadest loobuda. Vt viimast (novembrikuu) hinnakirja. Sellega on CNG ka pea 400 euro võrra kallimaks läinud võrreldes esialgse hinnaga. Liiga hästi müüs läbi vist. :) Ise jäin proovisõitudega rahule ja enda CNG tellisin ära. Eks ole näha, millal kätte saab. N-ö erimudel võib vist pikema tootmisajaga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 20.11.14 13:42 Tsiteeri


Tellisin samuti CNG Combi Elegance versiooni ja tehase konksuga, nüüdsest on see siis ka meie mail võimalik. Vaatasin neid lisasid, millest tuleb loobuda konksu nimel, polegi nii hirmus, mulle ühtegi eluks vajalikku ei näinud:

- PH8 Klaasist panoraamkatuseluuk (ainult Combile); ei saa koos prillilaekaga (7N2)
- PH9 Elektriline klaasist katuseluuk (ainult luukpärale); ei saa koos prillilaekaga (7N2)
- PHC Kaugjuhtimisega lisasoojendus; välistab elektrilise lisasoojenduse (7E6)
- PWA Elektriliselt seadistatav juhiiste, mälufunktsiooniga; ainult koos automaatselt tumenevate ja mälufunktsiooniga küljepeeglitega (PW5)
ja automaatselt tumeneva salongipeegliga (4L6); RS-ile tuleb lisaks tellida ka nahksisu PLG
- PWC Elektriliselt seadistatavad juhi- ja kõrvalistuja iste, juhiiste mälufunktsiooniga; ainult koos automaatselt tumenevate ja mälufunktsiooniga
küljepeeglitega (PW5) ja automaatselt tumeneva salongipeegliga (4L6); RS-ile tuleb lisaks tellida ka nahksisu PLG
- PLB Nahksisu "Supreme", nahast istmekatted; ei saa koos sportpaketiga WBC
- 3CX Võrkvahesein pakiruumi ja salongi vahel (Combi)
- PK6 Kahe poolega pakiruumi matt (tekstiil/kumm); ei saa koos PK3
- PKC Simply Clever lahendused: multimeedia hoidik keskkonsoolis, sahtel prügikoti jaoks uksepaneelis, kahe poolega pakiruumi matt; ei saa koos PK3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CH4
klubiliige



Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32

Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 20.11.14 14:23 Tsiteeri


Kuu aega tagasi konksu veel valikus ei olnud ja ei hakanud nagu küsima ka. Aga nagu näha, siis ajaga autod arenevad :) ja muutuvad kallimaks.
Imestama paneb vaid see "ei saa koos" list. Kuidas võrkvahesein 3CX või ees paiknev webasto PHC segab konksu olemasolu ? Luukide ja istmetega seoses tekib vägisi mõte, et juhtmeid jääb puudu :)

Oskab keegi öelda, mis selle konksuga suurim lubatud haagise mass piduritega / piduriteta on? Tabelisse pole need andmed veel jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 22.11.14 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CH4
Kuu aega tagasi konksu veel valikus ei olnud ja ei hakanud nagu küsima ka. Aga nagu näha, siis ajaga autod arenevad :) ja muutuvad kallimaks.
Imestama paneb vaid see "ei saa koos" list. Kuidas võrkvahesein 3CX või ees paiknev webasto PHC segab konksu olemasolu ? Luukide ja istmetega seoses tekib vägisi mõte, et juhtmeid jääb puudu :)

Oskab keegi öelda, mis selle konksuga suurim lubatud haagise mass piduritega / piduriteta on? Tabelisse pole need andmed veel jõudnud.


Tabelis pole, aga kasutusjuhendis peaks olema ja sõltub veel minu mäletamist mööda kaldenurgast.

Lubatud haakemass, piduritega haagise korral (kg): 1400a) /1700b)
Lubatud haakemass, piduriteta haagise korral (kg): 690 / 700 (Combi)

a) Tõusud kuni 12%.
b) Tõusud kuni 8%.

Aga võrkvaheseina ja haagisekonksu seost minu mõistus kinni ei võta. Eelsoojendi polegi suurem asi, kui ta ainult mootorit soojendab ja ses mõttes on Webasto etem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]