Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kiiremaks tehtud Škodad!!! (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 11039)
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.07.14 07:48 Tsiteeri


see mitme tuhande raha jutt tähendab pigem seda, et remontida pole midagi, kuna juppe eraldi üldse ei saagi. arvatavasti vahetatakse terve plokk koos sisuga lihtsalt välja.
kui aga asi on remotav, siis seukse suurenenud õlikulu puhul on teemaks lihtsalt uued rõngad ja võib-olla kerge hoon ja vahetuse käigus ilmselt ka kaanetihend vähemasti uueks vahetada. mõnisada raha oleks loogiline kulu, mitte tuhanded.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ParagonGS
huviline



Registreerunud 29.05.14
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 03.07.14 11:10 Tsiteeri


Absoluutselt nõus nurgataguste tegijate ohuga.
Reeglina eeldatakse, et omanik on auto eest hoolt kandnud ja autol ei ole nii öelda viimasel hingetõmbel olevaid juppe. Samas oleme teinud ka masinat, millel on üle 300 000km läbisõit ja pole ei õlikulu ei kütusekulu suurenenud ega ka mingeid anomaaliaid tekkinud. Meie oleme Viezu esindajad Eestis. See tähendab seda, et meie töö on tagatud nende kindlustusega kuna softi kirjutavad nemad ja meie jälgime protokolle, et see soft õigest peale saaks. Viezu ei ole ka mingi väike nurgatagune firma. Soovitan kõigil, kellel huvi, natukene uurida ja lugeda nende kohta.
Garantii osas ütlen siin palju. Kui ei ole tehasega kooskõlastatud tegija siis ei jää masinale ka garantii. Seda küll muidugi juhul kui see uus map avastatakse. Üldjuhul peab esindus maha lugema mapi kuna ajul endale mingit muud jälge maha ei jää. Reeglina loetakse maha veakoodid kui need on ja mitte map. Oskan ka natuke siinkohal kaasa rääkida kuna olen ise esinduses töötanud ja oman enamvähem arusaama kuidas esinduses asjad käivad. Alati on võimalik lasta peale uus originaal soft enne hooldust kui selleks on soov ja siis tuunitud tagasi pärast hooldust.
Nagu ennist mainisin siis meie seisame oma toote taga ja kliendi rahulolu on esmane. Igale probleemile (kui need tekivad) läheneme koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.07.14 16:28 Tsiteeri


Nüüd sai juba palju selgem.

Tahaks vaid lisada, et nii mõnelgi uuemal autodl kipubki probleem olema selles, et ka hästi hoitud ja normaalselt kasutatud autodel on juba algusest peale neid nö viimase hingetõmbe peal juppe, mistõttu ilmnevad garantiiajal meeletud õlikulud, venivad ketid ja tehakse tagasikutsumiskampaaniaid, mille käigus laetakse autole uus soft "et vältida mootori enneaegset kulumist". Eriti juhul, kui need softiuuendused tehakse mehhaanilise osa projekteerimisvigade varjamiseks, peab vastupidava tulemuse saamiseks info vajalike muudatuste kohta ka remappijatel olema, muidu on tulemuseks mootor, mis üle aasta-paari ei kesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aleksandrz
huviline



Registreerunud 19.07.14
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 19.11.14 22:45 Tsiteeri


Mõtlesin et ütlen sõna sekka kuna endal kavas samasugune aju remap ette võtta.

Olen kõige eelnevaga nõus: garantii kaob, risk suureneb, remap ON tuvastatav ka originaalsätte tagasi pannes ja nii edasi.

Pigem peab endalt küsima, kas risk on seda väärt ning kedagi ei tasu seepärast maha teha.

Ise lasen oma uue vRSi APR mapi peale kui tuleb välja stage 2 map ning keegi otsustab toota mu isendile mehaanilist LSD diffrit. Ennem ei näe ise mõtet. Hetkel pole ka originaalvõimsusega 225 laiusega rehvidest pidamisest palju rääkida ning see XDS elektrooniline diffri emuleerimine ei ole mingi imerohi.

Tore et Eestis kah tegijaid leidub ja jõudu ja jaksu. (Y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mil
huviline



Registreerunud 21.06.13
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8TSI 4x4

postitati 21.11.14 10:39 Tsiteeri


Mul tekkis nüüd säärane küsimus, et kui rahva seas räägitakse, et politsei Škodad olla chipitud, aga samas on kodanikud siinsamas väitnud, et Škoda in corpore chippimist ei luba ja garantii kaob ja ametlikult midagi ei pakuta, siis kus see tõde on? Kas sinivalgete autod on siis lihtsalt kõiksema harilikud superbid/octaviad ja kogu chippimine on ikkagi aftermarket ettevõtmine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 12.04.15 06:32 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=8KeO10lccxU

Jutt küll suurtest autodest aga mõte ju enam vähem sama, miks tehast tulevatel autodel, sama mootorimahuga, erinevad võimsused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 18.05.15 17:24 Tsiteeri


Sai enda Superbi järeleaidatud ja tulemus on hea, paar kuud juba ringi vuranud, ~10000km seljataga(käisin korra ka saksamaal), lisaks tegin ka sisselaske klappide puhastuse. Mõlemal korral oli jõulisa tagumikuga tuntav :P Kütusekulu on tõusnud 0,5l/100km peale, aga ainult seepärast, et vajutan tunduvalt rohkem kui varem, eks see mõne aja pärast stabiliseerub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 18.05.15 18:00 Tsiteeri


Kas kasutaja ParagonGS -i juures lasid remapi teha?
Palju maksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 18.05.15 18:14 Tsiteeri


jah, hinda küsi ise, peaks paarisaja kanti jääma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TaKe
klubiliige



Registreerunud 26.05.15
Postitusi: 2

Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi

postitati 15.07.15 09:04 Tsiteeri


Kas siin klubis kellelgi 1,8 TSi 118kw 4x4 manuaal ka chipitud kujul olemas on? Pole tähtis, kelle chipiga. Võib olla nii Octavia kui Superb, arvan, et see ei oma eriti tähtsust. Oleks vaja hädasti leida mõni sarnane masin, millega enda autot võrrelda. Sai ostetud väidetavalt MTM-i chipiga Superb, aga minu hinnangul on kas soft üle kirjutatud või mõni muu jama, sest lubatud jõudu sellel autol minu arust küll ei ole. Liigutab end enam-vähem samas tempos, kui sama mootoriga esivedune stock Octavia, mis samuti peres olemas on. Jube hea, kui saaks kohe kõrvuti chipitud masinaga võrrelda, oleks kohe pilt selge. Ei taha uskuda, et nelikvedu nii palju ära sööb ja ei ole selle Combi kaal ka nüüd teab mis suur. Oleks abi eest väga tänulik.
Kui keegi kedagi teab või ise sellist autot omab, siis ühendust võib võtta nii u2u, tarmo.kevade@mail.ee või telefonil 53405149.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 19.07.15 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Commer
jah, hinda küsi ise, peaks paarisaja kanti jääma

Alla paarisaja oleks tulnud, aga lihtsalt kaabli abil minu autol softi vahetada ei saa. :(
Autoks siis Rapid 1,6tdi 77kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 14.06.16 17:08 Tsiteeri


https://www.upload.ee/thumb/5884856/20160614_172918.jpg
Skoda Rapid 1,6l 77kW
Kuskohast saaks hästi sel mootoril turborõhku mõõta? (turbokell endal loomulikult olemas)
Kuna graafikul pole pöördeid märgitud, siis märgin, et mõõtmine toimus neljanda käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rosco
huviline



Registreerunud 21.06.15
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.16 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ParagonGS
Ja kui me vaatame 2.0 TFSI dünot siis tuleb jõud juba 3500 pöörde peal.
Nendel pööretel ei lase eriti mootorit orbiidile.


Just maksimaalse väände alas ongi kõige suurem oht detoga haiget teha mootorile. Siis on pauk kõige tugevam kolvile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.6% - SQL: 44.4%]