Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2010 octavia combi 1,6 tdi dsg (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3759)
Paul
huviline



Registreerunud 01.04.14
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 28.05.14 07:26 Tsiteeri
2010 octavia combi 1,6 tdi dsg



Tere!

Küisiksin targematelt nõu Octavia diisli kohta.
Plaan soetada endale skoda octavia 2010 tdi dsg. Kuidas sellised isendid umbes 175000 km läbisõiduga vastu peavad? Kas on mõtet osta sellise läbisõiduga Octaviat? :)

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
..heigo..
huviline



Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG

postitati 28.05.14 08:02 Tsiteeri


Mine lase kuskil pädevas asutuses kontrollida ja kui korras, siis miks ta ei peaks vastu pidama.

Suuresti oleneb ju eelnevast kasutusest ja hooldustest korrasolek, paraku tulevikku ei oska keegi ette näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 28.05.14 09:13 Tsiteeri


lase esinduses diagnostika+ostueelne kontroll teha. See on parim mis saab teha ennetamaks hilisemaid probleeme. 100% kindlust ei anna kahjuks miskit, kuid kui korralikult hoitud masin ei tohik probleeme olla. Endal oli varasemalt 1.9TDI ostsin 190k pealt ja sõitsin 220k peale. Mootoriga ei teinud muud kui vahetasin õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 28.05.14 14:49 Tsiteeri


Eesti ajalooga? See 1,6 TDI Common-rail diisel on uuem, vaiksem ja veidi ökom vanemast 1,9-st. Õli ei söö. Kas 150 000km peal on hammasrihm ja veepump vahetatud? Ega see pole kusagilt toodud, keritud ls-ga auto? Kontrolli esirataste juurest karpe- kas värv on ilusti peal. Samuti tagumisi uksevahesid. Sellel peaks olema 7-DSG, mis võib jõnksutada käikude vahetamisel ning sidurivahetust tahta. Õlivahetusi soovitan kord aastas või 15 000km tagant teha. Kord nädalas võiks linnast väljas käia, et mootor ja turbo tahmast puhtaks saaks. Diislid üldiselt läbisõidu suhtes tolerantsemad kui bentsukad. Muidu hea valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Paul
huviline



Registreerunud 01.04.14
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 28.05.14 18:56 Tsiteeri


Tänud nõuannete eest!

Panin esindusse aja kinni ja lasen teha tehnilise kontrolli.

Masin saksa ajalooga ja toodud Eestisse ca aasta tagasi. Suur hooldus olevat tehtud 150000 km peal ja homme esinduses saab siis täpsemalt kuulda mis tehtud.

Salongis väga kulumisjälgi ka ei olnud, et võib isegi täitsa reaalne läbisõit olla. :)

Mis jamad selle DSG kastiga võib esineda? Olen kuulnud palju hirmutavaid lugusid, et massiliselt autosid on läbi käinu ja mingeid osasid vahetatud. Kas keegi oskab kommenteerida? Kas on nii et peaaegu kõikidel DSG kastidega masinatal on kastil mingi osa välja vahetatud? :)

Kuidas muidu kered Eesti toredas kliimas vastu peavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 30.05.14 07:36 Tsiteeri


Hei

Sõidan juba teise Škodaga, millel on disla mootor ja DSG kast.
Kokku saab nendega juba 10 aastat sõitmist ja DSG on mõlemal autol kenasti ja muretult toiminud.

Nii nagu inimesed, on ka autod erinevad.
Ühed lõhuvad autot rohkem ja teised lagunevad kiiremini.

Kui aga mõlemad plussid on koos, siis kestab ka auto kauem ning omanik on rõõmsam :D


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 30.05.14 21:25 Tsiteeri


Probleemsed on just 7 käigulised dsg-d ,ise olen kah 2 autot omanud 6-se dsg-ga ja pole küll ühtegi halba sõna öelda.
Paljud dsg omanikud ei lase koos õlivahetusega seadistust teha , mis hiljem võib kätte maksta .
Samas maksab esinduses seadistus paarkümmend euri õlivahetusele lisaks .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]