Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1,9 TD EGr ja sisselase... (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2960)
otnor
huviline



Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 03.05.14 06:37 Tsiteeri
Octavia 1,9 TD EGr ja sisselase...



Sai ära puhastatud egr klapp ja sisselaskekollektor- päris vägev kõnts oli. Nüüd mure selline, et oleks vaja veel klapikamber sellest tökatist lahti saada ,ühtlasi ka klapisääretihendid ära vahetada. Ise selle asjaga ei julgeks riskida.
Soovitage usaldusväärset kohta kus asi ära teha. Auto Skoda Octavia 1,9 TD 66kw / 250000 läbisõit probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.05.14 07:47 Tsiteeri


iga asjalik lukksepp saab hakkama.
ja tegemise käigus ära unusta egr-ile pimedat ette panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
otnor
huviline



Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 03.05.14 16:57 Tsiteeri


Asi ongi selles , et mõni lukksepp on liiga asjalik ja leiutab veel kulunud klapi külge.
Aga see EGR -i teema on ikka ebaselge. Väljalaskest tulnud õhk pidavat hapnikuta olema ja lahja kütusesegu ei lase mootoril liiga ülekuumeneda samas jälle pigitab sisselaset. Võta sa nüüd kinni mis see parem on. Äkki mõni tark oskab seletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.05.14 17:36 Tsiteeri


egr on "roheliste" poolt tekitatud väärnähtus. ja igasugu ökonomistid muidugi on ka mängus. mistahes insener ütleb sulle kohe, et asi täiega saatanast. korralik pime ette ja auto kiidab sind.
mina panin enda samasugusele konele esimese aasta järel pimeda ja nii umbes kuusada kiloversta on ilma sumpsi nuusutamata sõidetud. siiamaani ei kurda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 05.05.14 11:50 Tsiteeri


Eks neid insenere ole samamoodi erinevaid, nagu lukkseppigi...
Milleks EGR vajalik on ja mismoodi ja millal ta töötab, võib näiteks Wikipediast lugeda. See muidugi on õige, et EGR-il on omad puudused (kui pidevalt külma mootoriga lühikesi otsi töristada) ja tänapäeval on juba alternatiivsed lahendused katsetamisel. Oli vist Iveco see, kes oma uuele mootorile pani EGR asemel 3 erinevat katalüsaatorit ja tahmafiltri üksteise järele ja saavutas Euro6 normi. Kas see parem, "rohelisem" või odavam on, näitab aeg.
Kuniks ülevaatuspunktid pole õppinud diiselmootori heitgaase korralikult kontrollima, võib muidugi kõik filtrid, katid klapid ja muu joga välja visata ja uhke tossulondi saatel kulgeda, ega keegi kraesse ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.05.14 07:18 Tsiteeri


ma väga vabandan, aga see jutt on pehmelt öeldes ...
korras mootor ei tossa. igasugu erivärvi tossud tulevad ikka sellest, et midagi on peetis.
kahtlemata saab kõikvõimalike filtritega ja väljalaske mitmekordse üle põletamisega lõpuks taevasse lastava tossu puhtamaks, aga igasuguste inseneridega pole siin pistmist. see on puhas roheliste ja "roheliste" teema.
igasugu egr-id ja kõikvõimalikud kübemefiltrid ja katalüsaatorid ja muud taoline mudru raskendab oluliselt mootori tööd. et läbi kõigi nende asjade enam-vähem talutavalt hingata, selleks kulub muuhulgas ka üksjagu kütust.

ahh, tegelt ma ei viitsi vaielda. ja ega see vaidlemine kuhugi ei viigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.14 12:00 Tsiteeri


Fossiilseid kütuseid ei saa ilma tossamata paraku põletada. Suur osa sellest tossust on küll läbipaistev, aga see ei vähenda tema toksilisust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]