tonisa
huviline
Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.06 07:50
|
|
|
Octavia käimakasti hind
Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised
hammakad sai juba Forsist tellitud.
|
|
|
M&M
huviline
Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II, 1,6
|
postitati 07.09.06 10:33
|
|
|
Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist
tellida.
|
|
|
tonisa
huviline
Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.06 10:50
|
|
|
Mul läks remont ca 8 k, sellest jupid 6 k. difri peaketas, kasti peavõll, difri peaketta külge käiv poltide rem komplekt, peavõlli laagrid. tsehhi
skoda arvas, et probleem pole neis, vaid ikka minus, ma käivad liiga harva hoolduses ) käin 2x tihedamini kui ette nähtud, muidu tuleks trolliga sõita.
|
|
|
raul
huviline
Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25
Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1.8T
|
postitati 07.09.06 12:01
|
|
|
Kui suurel läbisõidul laiali läks? Ja kui tihti kastis õli vahetati?
|
|
|
tonisa
huviline
Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.06 12:13
|
|
|
ls 140k. manuaalkast, vahetati täpselt nii tihti nagu skoda nõudis. st 0 korda remondimehe arvates algas jama sellest, et difri peataldriku neetide PEAD eemaldusid. sellel kastitüübil pidavat seda juhtuma..
|
|
|
tonisa
huviline
Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.06 12:16
|
|
|
Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda
tarvis.
|
|
|
Volli
huviline
Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI
|
postitati 07.09.06 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonisa
Mis järku võiks jääda Octavia kasutatud käigukasti (mark DUU) hind? Kasutusel näiteks 74 KW mootoriga VW grupi masinatel. Küsin uudishimust, katkised
hammakad sai juba Forsist tellitud. |
neid käigukaste on nii palju eri variante, kui vaadata elektron katalogist, peaks ikka täpselt teada
Tsitaat: | Algselt postitas: tonisa
Lugesin M&M varasemat postitust teisest lõimest, sama probleem. minu remondimees ütles, et korpust saab kinni keevitada, õnneks polnud mul seda
tarvis. |
saab küll, see kellel on alumiiniumi keevitus apparat.
kas sa U2U oled minu käest saanud
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 07.09.06 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M&M
Ei tea käigukastide spetsiifikat kuid mul (2004.a. Octavia I 1,6 l) läks maksma vist kuskil 30 tuh. ja kuna Eestis neid pole, siis tuli Rootsist
tellida. |
2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama.
|
|
|
raul
huviline
Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25
Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1.8T
|
postitati 07.09.06 15:13
|
|
|
Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli
selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal
ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 08.09.06 05:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raul
Ma ise ka imestasin selle käimakasti õli mittevahetamise juttu peale ja uurisin ühe WAG esinduses töötavalt tuttavalt seda asja. Tema jutt oli
selline: soovitatav vahetada umbes 100 000 km pealt. Ametlikult on eluaegne õli kastis, st vahetad koos õliga ka kasti (Pidi levinud poliitika olema Saksa autotootjatel). Mootoriõli soovitas turbokal
ka vahetada mitte 15 000 km vaid 10 000 km pealt. |
Mina aga - vastupidi - hoopis imestan nats selle käimakasti õli vahetamise vajaduse üle, kuivõrd mina oma eelnevast elust saadud kogemuste ja
informatsiooni põhjal teadsin, et korralikult funktsioneerivas ja mittelekkivas käimakastis ei ole tarvidust õli profülaktika mõttes vahetada. Selge
muidugi see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja
kasti peesseminekut mitte põhjustama.
Kas mõni autovalmistaja ise soovitab käimakasti õli vahetada?
|
|
|
M&M
huviline
Registreerunud 12.07.06
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II, 1,6
|
postitati 08.09.06 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timur
2004 aasta masinal peaks ju veel garantii olema (3 aastat) või on juba 100 000 km täis
Kui mu Golfil needid lendasid oli masin sõitnud üle 200 000 km ja mootor oli 102kw, su 1,6-ne sai neetidega palju kiiremini hakkama hakkama. |
Jah, mul sai juunis auto kaks aastat vanaks ja läbisõit kuskil 125 000.
|
|
|
tonisa
huviline
Registreerunud 17.08.06
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.06 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti
peesseminekut mitte põhjustama.
|
Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll
poos ja raksus ja undas..
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 08.09.06 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonisa
Tsitaat: | Algselt postitas: reFFLex
see, et auto kasutamise ja hammasrataste kulumise tõttu tekib sinna metallipuru, kuid see peaks vast põhja settima ning ise täiendavat häda ja kasti
peesseminekut mitte põhjustama.
|
Käimakastis puudub koht metalli setitamiseks, üleliigset ruumi lihtsalt pole. Samas, ma sõitsin kahe "lendleva" needipeaga ca 200 km. Vahest küll
poos ja raksus ja undas.. |
Täpselt ega seal liikset ruumi ei ole. Golf 2 kasti õli punn on igathes magnetiga ja mingisugune osa metalli purust jääb sinna külge.
|
|
|