Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ocatvia II esituled (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3463)
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.06 09:45 Tsiteeri
Ocatvia II esituled



on siis otse välja õeldes minuarust suht kehvakesed. Kuigi esitule reflektor suht suure pinnaga, ei saa aru miks nad nii tuhmilt näitavad...
Plaan panna originaal halogeeni asemele näiteks Philips Coolblue pirinid.

Kunagi oli mul Calibra, sellel autol aitasid Coolblued küll märgatavalt nähtavust parandada.


Keegi veel kurdab esitulede üle?

Kuidas esituled pirne vahetada, saab ise hakkam või peab teenidusse vantsima? Kasutusjuhendis pole mitte halligi tulede vahetusest kirjas on ainult märge, et mootoriruum on ohtlik paik...:D:D:D Ju siis ei ole soovitav ise näppida või..?


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 14.08.06 10:14 Tsiteeri


Minu mäletamist ´mööda on küll kõigi "revjuudes" hinnatud O2-e tavalähitulesid suhteliselt eeskujulikuks. Otsi meie foorumist varasemat postitust pealkirjaga "Nightvision", seal allpool on ka tuledest ja teistest pirnidest juttu ja viiteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 14.08.06 11:12 Tsiteeri


naljakas, octII lähituled, pean silmas H1 mitte ksenoone on ikka täiesti normaalsed.

Philipsi toodangu pirnidest on muide Vision+ palju targem valik valguse jõu suhtes kui need igasugused blued ja muud fäänsid tilulilud.
Vision+ peakski olema siiani philipsi tugevaima valgusjõuga pirnid ja muide valge valgus neeldub palju vähem kui sinine nii ehk naa.

Kogu point on ju ometigi objektidelt tagasi peegelduvas valguses, mitte sinna sumbuvas :P


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.06 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Minu mäletamist ´mööda on küll kõigi "revjuudes" hinnatud O2-e tavalähitulesid suhteliselt eeskujulikuks. Otsi meie foorumist varasemat postitust pealkirjaga "Nightvision", seal allpool on ka tuledest ja teistest pirnidest juttu ja viiteid.


Tshekkasin teema üle, orig. Xenoni kohta lausuti nagu päris palju head. Tavalisete halogeenide kohta aga ei suurt midagi. Nuh ja mulle siiski tavatuli ja selline küünake ei istu. Kui poleks garantiiline auto , siis laseks ater-market xenonid installida. Hetkel peab ja suts kirama lambiga leppima- Osram Silvestar või siis Philips Coolblue. Isiklikult neil kahel vahet ei tee, Calibral oli ühes tules Philips teises Osram minu mnäeltamist järgi. Näitasid minuarust täitsa identselt valgust.

Ikkagi jääb küsimus, kas pirne saab ise vahetada või peab teenindusse minema?


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 14.08.06 11:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.S.D.D.
on siis otse välja õeldes minuarust suht kehvakesed. Kuigi esitule reflektor suht suure pinnaga, ei saa aru miks nad nii tuhmilt näitavad...
Plaan panna originaal halogeeni asemele näiteks Philips Coolblue pirinid.

Kunagi oli mul Calibra, sellel autol aitasid Coolblued küll märgatavalt nähtavust parandada.


Keegi veel kurdab esitulede üle?

Kuidas esituled pirne vahetada, saab ise hakkam või peab teenidusse vantsima? Kasutusjuhendis pole mitte halligi tulede vahetusest kirjas on ainult märge, et mootoriruum on ohtlik paik...:D:D:D Ju siis ei ole soovitav ise näppida või..?


Esitulede pirni vahetuseks tuleb esituled maha võtta! Taga üks plastmassist fiksaatori mutrike lahti ja iluvõre poolsel küljel kelk, mis tuleb lahti tõmmata ning esituled otse ette välja tõmmata! Tagasipannes tuleb hoolikalt vaadata, et tuli oma soonde jookseb ja fikseeriva mutri võll korralikult tule korpuses on.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.06 11:34 Tsiteeri


ok, tänud!


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 14.08.06 20:51 Tsiteeri


äkki tuled paigast ära ja tahavad hoopis regullimist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 15.08.06 06:49 Tsiteeri


Hmm... mina nagu ei ole seni täheldanud tarvidust plärtsuda tulede teemal. Pimedal ajal linnateedest väljaspool on vahel tulnud vajadus edemised udukad peale keerata, pärast mida on auto vahetus läheduses tee ja -kattemärgistus heasti näha olnud. Lähi-/kaugtuled samas pole väga laitaväärt mu meelest, aga eks see ole paljuski ka selles kinni, et paremate tuledega võrdlusmoment puudub. Pigem halvemini valgustavatega.

Ma hoopis kiidaksin just udutulesid, mis sisselülitamise korral väga mõnusalt ja laialt teed valgustama hakkavad ning mille tulemusena ühtlaselt tugev valgusvihk kohe kapotiservast (hoobade-kangide tagant vaadatuna) hakkab ning mõistlikkusse kaugusesse auto ees ulatub. Seda autot ilma nende tuledeta osta on pointless koonerdamine ning ausalt öeldes pole ma seni ühtegi ilma-isendit veel näinud.

Mäletan, et miskises testis, kus Octavia II-te võrreldi klassivõrra suuremate riistadega (Avensis, 407 ja midagi veel), milledel kõigil olid ees ksenoontuled, siis O II teistega võrreldes jäi pisut tagaplaanile.

Ometi aga on tavaliste pirnidega tuled IMHO niipalju head, et eluilmaski pole täiendavaid tulesid stange sisse tarvis kruvida, nagu ma siin ühte Rally-meest linnavahel trehvasin - kaks suurt (vist) Hella ümmargust laternat iluvõre ette kruvitult. Väga nõme vaatepilt minuarust. A noh - ju talle oli neid tarvis :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.06 21:33 Tsiteeri


nuh võibolla pungestan ka asjaga üle, panen esmalt need erksamad pirinid ikka vastu talve vast tuledesse sisse. Ma nii harjunud Bi-Xenonidega juba, et tavatuli tundub ikka väga tuhm:(


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhkel
huviline



Registreerunud 27.10.05
Postitusi: 18

Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III

postitati 16.08.06 08:02 Tsiteeri


Olen ise vahetanud pirni ja tean öelda et kindlasti saab ligi ka tavapäraselt tagant poolt. Asi ainult käe suuruses ja veidi on vaja ka tunnetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.06 09:23 Tsiteeri


Sai vahetatu lähitulede pirnideks Philips GT150 ja kaugtuledesse Osram Silvestar-id.
Kuna ennem ei olnud vihmasel ja pimedal ajal sõita, ei osanud kommenteerida varem
Pühapäeva sai kell 06:00 ajal Pärnu sõitma hakatud pimedas vihmaga ja üllatus oli positiivne. Lähituli väga ok( koos udukatega muidugi kasutan maanteel öisel ajal), kaugtuli ka nüüd supper, näiteab piisavalt kaugele. Erksama pirni valgusviht neeldub ikka märjal asfaldil märksa vähem kui tava halogeenil.
Eks paistab kaua need pirnid vastu peavad, karbi peal igatahes kirjas, et 50% tavapirni elueast lühem.

Kui garantiiaeg läbi ja auto veel minu käes siis lasen muidugi aftermarketi Xenonid ette panna. Vaja ainult lisada siis ka esitulede pesurite "pihustid" mis küll ei toimi aga on näitlikult olemas. Muidu võib politseiga ütlemisi tulla.


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 03.09.09 14:35 Tsiteeri


Milline pirni sobib sinu autole


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]