Lehekülgi: 1 .. 6 7 8 |
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 24.07.13 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rage
huvitav oin see, et kui varem DSG kastiga auto oli tehase andmetel ökonoomsem ja nullist sajani kiirem kui manuaal, siis nüüd jälle vastupidi..
|
Jäi mullegi silma. Suhteliselt skeptiliselt suhtun sellesse. Siiani on ikka DSG masinad kiirendusel kiiremad olnud. Samas, kui on käikude pikkused on
erinevad on kõik võimalik.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 24.07.13 13:46
|
|
|
samas kütusekulu vähemalt paberil on teinud sisuliselt 3l allapool linnas. Reaalsuses seda vast ei saavuta.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 24.07.13 14:01
|
|
|
Jah, eks see kulu teema on alati suhteline. Tallinnas on minu autol kulu sarnane tehase andmetes lubatule, Stockholmis aga hoopis jääb maantee kulu
kanti. Saa siis aru.
Uuel RSil muidugi on ju start-stop tehnoloogia peal. Eks sellest ka natuke väikesem kulu.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 03.12.13 15:58
|
|
|
täitsa muljetavaldav. kõva poiss roolis, käekelladki suisa mõlema käe peal.
oskab keegi kommenteerida neid punaseid tulesid armatuuris?
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 03.12.13 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
täitsa muljetavaldav. kõva poiss roolis, käekelladki suisa mõlema käe peal.
oskab keegi kommenteerida neid punaseid tulesid armatuuris? |
Kommentaarides kirjas, et ABS/ESP kaitse välja võetud, muidu tehaseseades vRS.
|
|
|
Rainz88
huviline
Registreerunud 05.02.13
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: O3 Combi 1.2TSI
|
postitati 03.12.13 18:48
|
|
|
kenasti sõidab, Nürnburg pole just kergemate killast.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
|
Konnectto
huviline
Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.13 20:48
|
|
|
Sai proovitud uut Octavia RS, mis proovisõiduks on esindustes. Selle lühikese sõidu järgi väga hea mulje. Sai ka ka vastava sõidumaneeriga sõidetud ja
põnevust pakkus. Hind 35 tuh. Proovisõidu RS-l DSG
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 15.05.14 10:45
|
|
|
Sihuke uudis
" Skoda plaanib võimsamat Octavia RS-i "
Ju ma olen siis liiga tehnikavõõras inimene, aga minu jaoks jääb see "deforsseerimine" arusaamatuks.
Ajasin näpuga järge aga igal pool on juttu vaid forsseerimisest.
Deforsseerimine on minu teada hoopis millegi lõpetamine või vähendamine ehk siis võimsusest ilma jätmine.
Võrdluseks - demilitariseerimine tähendab sõjaväe laiali saatmist.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 15.05.14 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Enrico
Deforsseerimine on minu teada hoopis millegi lõpetamine või vähendamine ehk siis võimsusest ilma jätmine.
|
Antud juhul ju vähendataksegi - Golf R mootor on originaalis üle 280hp.
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 16.05.14 06:50
|
|
|
Veider. Automaailmas keeratakse reeglina hoopis vunki juurde mitte vähemaks
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.14 14:27
|
|
|
Mis seal veidrat?
Erimudel tuleb võimsam, kui tavaline RS, aga nõrgem, kui Golf R.
Põhjused võivad olla nii poliitilised kui tehnilised.
|
|
|
Cosmic
klubiliige
Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4
|
postitati 21.05.14 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Enrico
Veider. Automaailmas keeratakse reeglina hoopis vunki juurde mitte vähemaks |
Siin on üks RS (küll vanem mudel), millele on 'natuke' vunki juurde keeratud: http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=21369
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 02.06.14 09:41
|
|
|
Motorsi Proovisõit - Skoda Octavia RS
Äge
Artiklisse link http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motorsi+proovisoit/23781-Motorsi+Proovisoit+-+Skoda+Octavia+RS.aspx
Link toimib kui kopeerida. Pluss märgid lingis ei lase otse linkida.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 03.06.14 11:10
|
|
|
Tänud abi eest!
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 10.10.14 11:47
|
|
|
Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast).
Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi
võetakse vist vastu juba
Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik
tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 10.10.14 13:02
|
|
|
135KW 4x4 DSG tavalises keres
Uudis 135KW 4x4 DSG tulemist tavalise Octavia keres L&K varustuses avaldati talve lõpus: http://www.auto.cz/skoda-octavia-laurin-79751
Suve hakul kinnitati ka Elegance ja Ambition võimalikkust. Rahvusvaheline automeedia selliseid pisiuudiseid üles ei korja, kuna tähelepanu on
põhjusega rohkem silmapaistvatel Scout versioonidel.
Enamuses riikides ei pruugi hinnakirjadesse see "hunt lambanahas" nisiversioon kunagi ilmuda. Vile ja aur läheb ScoutÂŽi ja RSi turustamisele. Hea
kui üldse tellida lastakse
Tore muidugi, et nüüd nelikvedu ka luukpära keres tootmisesse läheb.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.14 05:03
|
|
|
Kas RS ja tavaoctavia vahe ongi ainult mootori võimsuses? Ma arvasin, et ikka rohkem erinevusi on - vedrustus, pidurid, istmed, ...
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 15.10.14 09:18
|
|
|
Tava octavia octavia / RS-i vahe ongi ,erinev välimus ,sisustus,vedrustus ,pidurid ,mootor ja tehase jutu järgi pidi RS-i kere kah jäigem olema .
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 6 7 8 |