Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.8 TSI õlikulu (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 10984)
spikhoff
huviline



Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 02.12.13 09:21 Tsiteeri
1.8 TSI õlikulu



Tere,

Autoks siis Superb II 1.8 TSI DSG (2010) Elegance.

Umbes 80k pealt hakkas auto veidi rohkem õli võtma. Hooldusvälba vahel oli vaja umbes korra õli juurde valada - armatuuris süttis märgutuli. Hiljem juba kaks korda jne.

Nüüd siis 140k läbitud ja õlikulu 1L/300km :o

Esindusest öeldi, et pole esimene sellise murega. Tehas vastas, et kompenseerib 50% varuosade hinnast.

On kellegil veel kogemusi 1.8 TSI kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LauraM
huviline



Registreerunud 05.03.12
Postitusi: 9

Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1.8 TSI DSG

postitati 02.12.13 11:08 Tsiteeri


Endal täpselt sama masin ning sama probleem juba ca aasta jagu. Minul hakkas õlikulu suurenema ca 120K peal. Tehase lubatud maksimum õlikulu on 0,5L/1000km kohta, minul jääb sinna 900 ja 600 km vahele, kõige ekstreemsem juhus oli 95 km. Enne oli see piir 3500 km juures.
Igaks juhuks sai vahetatud õli separaator ja mingi tihend, kuid väga palju abi sellest ei olnud. Nüüdseks olen läbi lugenud kõik maailma foorumid ja paraku jõudnud ka ise järelduseni, mis esindus mulle soovitas- ainuke ravim on mootori remont.
Üldiselt pidavat see olema just 1.8 TSI DSG probleem ja kurjad keeled räägivad, et õli hakkavad sööma need isendid, mis on sissesõidu perioodil liiga kurjalt gaasi saanud. Kuna mina ostsin teise ringi auto, siis ei oska ise sellele kaasa rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spikhoff
huviline



Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 02.12.13 14:57 Tsiteeri


Sissesõit sai sellele isendile tehtud nii nagu raamatus ette nähtud oli. Ilmselgelt sellest mingit kasu polnud. Ma üldse ei imestaks kui järgmise 150k pärast oleks vaja jälle mootor lahti kitkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 02.12.13 18:00 Tsiteeri


Kolbide vahetus. Sama mootoriga Passatiga läbi käidud tee. See mootor tundub üldse natuke õnnetu - tühikäigul aeg-ajalt jõnksatused jms. Veale jälile ei saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ocu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43

Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III combi 1,6TDI

postitati 02.12.13 20:47 Tsiteeri


tühikäigul aeg-ajalt turtsub ka 1,2Tsi 77kW manuaali otsas. esindus laiutab vaid käsi ja laseb aga uut softi peale :mad:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 03.12.13 13:26 Tsiteeri


Kui Paskaak remondis oli, sõitsin asendusautoks antud Golfiga, samuti 1,2 TSi - see käis nagu siid. Seega mingi detaili kvaliteet peab olema kõikuv/vigane. Aga üles ei leita!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 04.12.13 08:19 Tsiteeri


Ise kaldun sama arvama kuigi tundub tänapäeval ebareaalne - osade kvaliteet on erinev. Oli sõbral Passat 1,8 tsi - maha müüs kui auto oli sõitud ca 100000 km ja õli lisada ei olnud kordagi tarvis selle aja jooksul.
Mul Octavia 1,8 tsi - ja õli lisama ei pidanud ainult enne 15000 km hooldust. Edasi - ca 25000km juures kallasin 600ml peale, ca 40000 km juures läks juba natu orhkem peale, 52000km juures läks põlema õlinivoo hoiatus. 60K hoolduses probleemist ka rääkisin, öeldi, et õlikulu ongi normaalne sellel mootoril, kuni 1 liiter 1000 km kohta (:o see juba nagu 2-taktiline ju). Enne 75k hooldustjõudsin juba 2x õli lisada, 90K hoolduse tegin VKM Motorsis, kus palusin meestel otsida võimalikku viga. Ilma mootrit juppeks võtmata oli nende vastus - tõenäoliselt kaob õli turbo kaudu.
Kuna muus osas töötab mootor hästi, siis olen üle läinud 7500km õlivahetusvälbale.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.12.13 12:30 Tsiteeri


1 L/1000km peale??? Hullem kui vene ajal GAZ53 juba. Sellise jutu peale ei julgegi VW- grupi toodangut tulevikus soetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 05.12.13 06:14 Tsiteeri


Selle mootori norm on 0,5l/1000 km. Aga vahet eriti pole, samas suurusjärgus piirmäärad on kõikidel autodel ning see on ka kasutusjuhendis kirjas. See ei tähenda, et niisugune kulu oleks tavaline, aga kuniks tegelik kulu alla näidatud piiri jääb, ei ole õigust garantiikorras mootori remonti nõuda. Olen küll kuulnud juhtumitest, kus mootoreid võetakse garantiina lahti ka palju väiksema kulu juures, aga ma ei tea nii täpselt neid asjaolusid - võibolla oli esinduses käpp sees, mingid muud sümptomid veel vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.12.13 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauraM
Endal täpselt sama masin ning sama probleem juba ca aasta jagu. Minul hakkas õlikulu suurenema ca 120K peal. Tehase lubatud maksimum õlikulu on 0,5L/1000km kohta, minul jääb sinna 900 ja 600 km vahele, kõige ekstreemsem juhus oli 95 km. Enne oli see piir 3500 km juures.
Igaks juhuks sai vahetatud õli separaator ja mingi tihend, kuid väga palju abi sellest ei olnud. Nüüdseks olen läbi lugenud kõik maailma foorumid ja paraku jõudnud ka ise järelduseni, mis esindus mulle soovitas- ainuke ravim on mootori remont.
Üldiselt pidavat see olema just 1.8 TSI DSG probleem ja kurjad keeled räägivad, et õli hakkavad sööma need isendid, mis on sissesõidu perioodil liiga kurjalt gaasi saanud. Kuna mina ostsin teise ringi auto, siis ei oska ise sellele kaasa rääkida.


Sõbral Octavial sama mootor ja lõpuks vahetati garantii korras mootori sisu ringi. Օlikulu oli ka ca 1L 300km. Peale remonti kõik korras. Talle läks vist juba ka uuema mootori sisu (132kw). Tal tehti remont enne 60tuh.
Minu Octavia RS võtab õli täpselt nii palju kuid vajutad ehk õlikulu on suur siis, kui mootor teeb "tööd" rohkem. Rahulikult kulgedes ei ole õlikulu märgatav (teatud langus normaalne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raiku
huviline



Registreerunud 27.05.13
Postitusi: 42

Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.13 18:31 Tsiteeri


Tean üht sharani omanikku, kellel kah ühe hoolduvälba vahes kadus 5l õli, ja sel ajal oli see masin 2a vana, ja esindusest öeldi, et see on normaalne kulu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 09.12.13 23:10 Tsiteeri


Suurenenud õlikulu ikka kinni mingite osade liig suurest kulumisest. Superbil ei pea 25000km jooksul tilkagi õli lisama, Roomsteril sama aja jooksul liiter ehk. Mõlemad 150000 sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raiku
huviline



Registreerunud 27.05.13
Postitusi: 42

Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.13 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Suurenenud õlikulu ikka kinni mingite osade liig suurest kulumisest. Superbil ei pea 25000km jooksul tilkagi õli lisama, Roomsteril sama aja jooksul liiter ehk. Mõlemad 150000 sõitnud.

kusjuures üks tark loll ütles kunagi et pisut peaks iga auto võtma, siis pole hirmu, et kolvirõngas liiga kuivaks tõmbab oma tee, ehk liiga kuiv asi hõõrub :)
miski selline seletus oli :)
aga kui ma seda kuulsin olima ma veel noor ja rumal, ehk täpselt ei mäletagi enam :) :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spikhoff
huviline



Registreerunud 02.12.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 20.12.13 13:59 Tsiteeri


Selleks korraks teema lahendatud. Võeti mootor lahti, pandi uued jupid sisse. Eks näha ole kaua seekord kestab. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 20.12.13 14:55 Tsiteeri


Millest õlikulu väidetavalt põhjustatud oli ja mis jupid vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mds
huviline



Registreerunud 16.01.13
Postitusi: 50

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1.8 TSI DSG

postitati 22.12.13 16:21 Tsiteeri


Ja kas tehas/esindus hüvitas ka midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]