fiik79
huviline
Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 15:28
|
|
|
Skoda Octavia (2005) mootorituli põleb
Tere..
Päris mitu küsimust on(pole eriline autotundja.. vabandan ,kui midagi valesti sõnastan vms)..
Probleem: Skoda Octavia 2005 sõitis vihmase ilmaga lombist läbi ja hakkas käituma imelikult. Mootoril jõud kadus ära ja ei töötanud korralikult.
Uurimisel ja vaatamisel, leiti ,et "küünlapiip" (ei tea, kas on õige nimetus) puruks. Sai hangitud uus, vahetatud ja asi paranes. Probleem selles
,et peale seda jäi mootorituli põlema.
1) Milles võib probleem olla?
2) Mida saaks teha, et probleem lahendada?
Uurides netist (Skoda foorum jms lehed) pakuti esmaseks lahenduseks diagnostikat. Lisaks pakuti ,et lambda läbi või tuledes mingi jama vms. (http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=107557). Rohkem abistavat
infot ei oska anda ja netist ka ei leidnud midagi. Üks tark pakkus veel ,et kustub ise ära ja sõida rahulikult edasi. Ausalt ei tea mida asjast
arvata.
Mida teha?
|
|
|
fiik79
huviline
Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 15:42
|
|
|
lahendus
Pakuti ka võimalust ,et võtta akul juhtmed maha pooleks tunniks ja siis peaks aju ise aru saama ja tule kustutama (juhul, kui viga sai õigesti
parandatud).
Muidugi võib ka viga olla selles, et piip sai valesti paigaldatud.. Paras jama oli seda vahetada. Vaatab ka selle üle. Mis moodi veel saaks vea teada
saada ja asja parandada?
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 20.10.13 16:27
|
|
|
Seda, mis põhjusel täpselt tuli põleb, ütleb ikkagi diagnostika. Ilmselt on see odavaim ja päris kindlasti kiireim võimalus asjale jälile saada.
Mingit ulme summat selle eest vaevalt küsitakse.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 20.10.13 18:14
|
|
|
Kaku mõnekümneks minutiks akujuhe maha. Kui tuli peale seda ikka põleb, siis diagnostikasse. Võta ühendust siinse kasutajaga andrec.
Lihtsalt praegu kohvipaksu pealt ennustada on üsna mõttetu.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 20.10.13 19:38
|
|
|
Nii huvipärast, kas aku juhe maha tegelikult ka paneb aju midagi unustama või resettima?
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 20.10.13 19:48
|
|
|
Jah. Nö level 1 veakoodid kustuvad, kuid level 2 veakoodid jäävad siiski mällu ning vajavad diagnostika kaabliga kustutamist.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 07:46
|
|
|
Millised need level 1 ja level 2 koodid on?
Osa koode kustub ära kohe, kui viga kaob. Õigemini kustutatakse mootorituli ära ja pannakse jälle tavapärane tööreÅžiim, kood jääb mällu alles. Osad
aga päris kohe ei kao, nende puhul aitabki aku maha võtmine. Kui kauaks, sõltub auto margist. Samuti kaovad need koodid iseenesest, kui viga pole
teatud arvu käivituste järel uuesti avaldunud. Arv jällegi sõltub margist - mõnel 3, mõnel 30. Kaabliga muidugi saab kõike lugeda ja koheselt
kustutada, ka mälust.
Kui pärast seda uuesti tuli põlema läheb, on viga alles.
|
|
|
fiik79
huviline
Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 16:57
|
|
|
TEEMA LUKKU
anti ka mujalt sama nõu, et proovida aku juhtmete lahti ühendamist. Tegingi nii. Mootorituli kustus, kuid muud tuled lõid põlema, mis 10-15min jooksul
ise kustusid. Seega... korras vist praeguseks. Tänud vastamiste eest.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 21.10.13 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Millised need level 1 ja level 2 koodid on?
Osa koode kustub ära kohe, kui viga kaob. Õigemini kustutatakse mootorituli ära ja pannakse jälle tavapärane tööreÅžiim, kood jääb mällu alles. Osad
aga päris kohe ei kao, nende puhul aitabki aku maha võtmine. Kui kauaks, sõltub auto margist. Samuti kaovad need koodid iseenesest, kui viga pole
teatud arvu käivituste järel uuesti avaldunud. Arv jällegi sõltub margist - mõnel 3, mõnel 30. Kaabliga muidugi saab kõike lugeda ja koheselt
kustutada, ka mälust.
Kui pärast seda uuesti tuli põlema läheb, on viga alles. | Keski pädevam diagnostik seletas neid kunagi, kuid päris täpselt meelde ei
jäänud. Põhimõte mida mõtlesin oli sama mis kirjutasid. Mingid koodid olid ka sellised mida ei saanud vist päris tava kaabliga kustutada (mis jäid
kuhugi aju enda mällu alles). Lisaks vist olid veel mingid veakoodid, mille tagajärjel tuli erinevad plokid välja vahetada (pärast avariid näiteks
airbagi plokk).
Parandage kui eksin, kuid miskit sellist mälusoppidest välja koorus.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.13 08:05
|
|
|
See on ikka natuke teine teema. Iga kaabliga saab vaadata ja kustutada OBD-II standardi järgi kohustuslikke koode, mida on suhteliselt vähe ja mis on
seotud otseselt heitgaaside koostisega. Standardi eesmärk oli võimaldada ülevaatusel kontrollida mootori tööd sellest aspektist ning alates 2001 on
standardijärgsete koodide edastamine autodele kohustuslik. Kõik muu on aga margispetsiifilised laiendused ja mõni kaabel tuleb nendega paremini toime,
mõni kehvemini.
|
|
|