Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 205/55R16 vs. 205/60R16 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5557)
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 13.04.13 11:27 Tsiteeri
205/55R16 vs. 205/60R16



Küsimus siis selline. Olen just uusi suverehve vaatamas ja kuna teede seisukord järjest halveneb (eriti Tallinnas), et siis mõtlen, et kas võtta tiba kõrgemad, oleks vähe pehmem sõita. Võrreldes naise Civicuga, millel all 185/65R14 ja millega ei saa aru ka, kui Vabakal august läbi sõidad, on minu traktor ikka kuidagi eriti jäik. Eelistan pigem mugavust kardisõidule ja tegemist on pereautoga, mitte linnaralliks tuunitud asjaga. Spidokas hakkab küll 3,2% vähem näitama, aga sellest on savi. Kuna 205/60R16 on umbes sentimeetri võrra suurema raadiusega, siis võiks ju pehmem küll olla, aga nagu elu näitab, üks asi on alati teooria ja teine praktika. Seega siis - kas kellelgi on vastavasisulist kogemust, mida oleks nõus jagama?

Tänud ette.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 14.04.13 04:29 Tsiteeri


Mul on talverehvid (naelad) 205/60 R16. Eelkõige sai eelmisele autole (Avensis) võetud kliirensi tõstmise pärast (madalam kui Superb) aga 205/55 R16 on samuti suhteliselt kõrge seinaosaga aka pehmem rehv. Lisakõrgus annab pehmust kindlasti juurde kuid Tallinna kuppelmaastikul ei silu nemadki kõike ära (Superbi vedrustus on jäigem kui Avensisel) kui hooletumalt (loe: sirgelt) sõita. Igapäevastes sõitmistes ei tohiks kõrgem rehv probleemiks olla eriti kui mugavus on tähtsam. Juhitavus ja tunnetus on samas madalama rehviga paremad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 14.04.13 17:20 Tsiteeri


Tänud vastamast. OK, mugavus suureneb, aga see juhitavuse ja tunnetuse teema... Ma ei teagi... Olen siiani mõelnud, et see tuleb mängu siis, kui võtad suuremal kiirusel järsemaid kurve või libedaga "piiri peal". Vabakal aukude vahel laveerides või aeg-ajalt Tartu otsi tehes ei tohiks see rehviseina kõrgusele ühe sentimeetri lisandumine ju selles kontekstis erilist rolli mängida? Samas, kui teisipidi võtta, siis ei tohiks ju ka üks sent seina kõrgust väga palju mugavust lisada. Krt, raske ennast testima ka sundida, et kas 100ā‚¬ hinnavahet siis kokkuvõttes tasub ära või mitte :) Oleks vastupidi, siis vist pikalt ei mõtleks. Aga ega enne tegelikult ilmselt ei saagi teada, kui ära proovib. Aega veel õnneks lamellidega sõita on, seega ka mõtlemiseks.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 15.04.13 05:21 Tsiteeri


Ma arvan, et rehvi mudelist sõltub rohkem, kui sellest sentimeetrisest erinevusest rehvi kõrguses. Kui mina oma esimesed 205/55/16 mõõdus rattad sain, siis see auto sõitis nagu puuratastega vanker, isegi karedam asfalt pani kereplekid värisema. Hilisem kogemus on siiski näidanud, et selles mõõdus rehve on ka tunduvalt pehmemaid olemas.
Küll aga võib juhtuda, et kõrgema profiiliga rehv on teine mudel ja seega veidi teistsuguse konstruktsiooniga ja sellest tulenevalt pehmem.
Normist suurema rehvi kasutamisel tuleb jälgida, et esirattad välja pööratuna kuhugi vastu ei hakkaks käima. Mõnel autol on see probleemiks, eriti suurte läbisõitude juures, kui detailid juba väsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.04.13 08:04 Tsiteeri


Olen nüüd kaks jooksu rehve velgedel ostnud Bythjulist, samalaadne firma nagu Reifendirekt - ehk siis ostavad suure kogusega sisse ja müüvad eriti hea hindadega laiali.

Kahel korral olen ostnud erinevatele sõiduautodele, andes neile auto andmed ja mõlemal korral olen saanud enda üllatuseks suurendatud kandevõimega rehvid! Külgseinad on tugevamad ja rehvid "jäigemad". Isegi kõrge profiiliga rehvi puhul on tunne justkui sõidaks puuratastel nagu eelkõneleja mainis.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 15.04.13 08:49 Tsiteeri


Tänud vastamast. Ühesõnaga teen siit kiire kokkuvõtte, et ei tasu seda lisasajast luhvtitada, pigem vaadata, et oleksid tavalised, tugevdamata koormustaluvusega rehvid.

Offtopic. Muuseas vaatasin just seda Bythjul'i (Bythjullat?;)), kuna kavatsen ka ise tellida kohaletoomisega ja vanade äraviimisega. Imelik, et meil rehvid24.ee's on isegi nõksa odavamad, vähemalt see konkreetne Goodyear EfficientGrip Performance rehv. Imelik seepärast, et svenssonitel peaks ju suuremad kogused läbi käima ja loogiline on, et sellisel juhul odavam... Aga enivei, tänud veelkord, kes viitsisid vastata. Eks ma siis proovin ära need tavalised rehvid ja teen järgmiseks korraks järeldused.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.04.13 10:05 Tsiteeri


Kogused ongi suuremad aga "svenssonid" jaksavad ka maksta kallimat hinda. Pealegi, Rootsi pakkumised lähevad siis huvitavaks, kui osta koos velgedega, ainult rehvid on Eestis odavamad. Iga tellimusega saab kaasa ka komplekti tsentreerimisrõngaid ja polte + tasuta ukse ette toomine.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 15.04.13 10:08 Tsiteeri


OK, see on küll juba päris inimlik, et asjad komplektis tarnitakse. Meil küll tarnivad ka tasuta alates 4-st rehvist aga küsitakse piltlikult iga korruse eest veel lisahinda ja siis veel puhkepäeva eest ka jne... :)

Jah, tegelikult peaks ka krt Soome-Rootsi kolima. Tallinnas ei taha üldse enam autoga sõita, auke nii palju, et pole ruumi slaalomitki enam teha...


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 15.04.13 12:06 Tsiteeri


Sai ise ka nädal tagasi 205/55 R16 auto alt ära kruvitud ja alla sai kruvitud 225/40 R18 Continental Sport contact rehvid suvehooajaks. Alguses oli suht imelik kuna olin harjunud pehme ja mõnusa sõiduga, antud hetkel on auto suht jäigaks läinud ja iga auk on tunda kui linnas sõita, aga eks peab harjuma.
Tallinnas ei kujuta ettegi kuidas sellise madala profiiliga oleks sõita, kuid põhjamaade kiirteedel on küll lust ja lillepidu sõita.
Ainult kalla ja talla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 15.04.13 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
iga auk on tunda kui linnas sõita, aga eks peab harjuma.
Ainult kalla ja talla.


Kas arenenud riikides on ka tõesti linnas teedel auke? :o Niipalju kui Soomes-Rootsis olen käinud, pole ausalt öeldes veel ühtegi kohanud. Aga ma ei ole ka eriti palju käinud...

Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
põhjamaade kiirteedel on küll lust ja lillepidu sõita.
Ainult kalla ja talla.


Ära nüüd aja inimesi kadedaks :)


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 15.04.13 12:42 Tsiteeri


See aasta on talv oma jälje isegi soome teedele jätnud, kuid mitte pahasti :D
Paar auku olen leidnud aga need on ka viimasel ajal kiirkorras korda tehtud, nii et peab kiitma tublisid teetöölisi kes varakult on oma tööd tegema hakkanud (Y)
Eks loodame et kunagi tekkib Eestis ka võimalus kiiremaid kiirusi nautida kui 110 mis niigi vähestes paikades veel alles on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.04.13 12:53 Tsiteeri


Auke leidub ka Sotckholmis aga need on tsiviliseeritult kompklekteeritud paari kohta, mitte ei kata tervet linna :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 15.04.13 12:59 Tsiteeri


Ma ei oskagi enam miskit kosta. Peab ikkagi hakkama ka kuidagi oma elukvaliteeti tõstma. St siis ära kolima...


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 15.04.13 16:42 Tsiteeri


alternatiiviks ära kolimisele oleks see kui endas pesitsev suumahher maha suruda ja soetada vähemalt mõistliku profiiliga kummid, veel parem kui veel sutsu kõrgemad. ja kui koormusindeks ka sinna 90 kanti õnnestub leida, siis väidan, et tallinnas enam auke pole. või noh, mõni kribul ikka jääb, aga rooli nende pärast enam keerama ei pea.
boonuseks, lisaks mugavusele, on odavamad pastlad ja kauem kestev veermiku puksimajandus. miinuseks aukude vahel slalli sõitjate mõnitavad pilgud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 16.04.13 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
miinuseks aukude vahel slalli sõitjate mõnitavad pilgud.

:D
:D
:D
:D
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.04.13 17:44 Tsiteeri


ää naera midagi. edevuse laat on lõputu. püksirihmad neegrivelgedel on suurele osale rahvast eluliselt vajalik lisa auto küljes. täna näiteks kuulsin, et palju ostetakse autosse lisavarustuseks boostikella, millel samm-mootor sees ja ühendatakse gaasipedaali asendi anduri taha. väga popp lisa näiteks 1.3 vabalthingavale siivikule. ja kapoti alla pannakse gigamega suur poleeritud turbo, mille küljest läevad kummivoolikud kuskile mootorit katva plasti alla. sellega pidi muidugi kohe saama, lisamoosimist ei pidavat enam sugugi vaja olema.
ajad on ikka raskeks läind. kui mina noor olin, siis piisas kui mossele tahaklaasile sai lujaa laatua lada kleepsu peale. hobuseid tuli juurde ja tibid olid sillas.
vabandan teema solkimise pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 23.04.13 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
püksirihmad neegrivelgedel on suurele osale rahvast eluliselt vajalik lisa auto küljes.


Ei ole siin solkimist midagi, täiesti eluline teema ja mõistan muret. Üldse kuidagi bling-blingiks on kõik kätte läinud, vorm on olulisem kui sisu või eesmärk...

Enivei. Tänaseks on mul paljukiidetud Goodyear'i EfficientGrip Performance 205/55R16 all ja paar päeva sõitnuna olen esialgu rahul - rehvid on pehmed ja mõnusad, juhitavus väga ei kannatanud võrreldes eelmiste pasteldega (Continental Premium Contact 2), mis olid võibolla tiba konkreetsemad. Aga kokkuvõttes igati rahul, 205/60 olekski võib-olla liiga plösöks all läinud. Seega kuiva sõidu pinnalt soovitan seda rehvi küll, vihmaga veel kogemus puudub. Nael kummi (või püksirihma)! :)


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]