anomaalne mootori käivitus(2,0 tdi pd 103 kw)
No nii! Vahepeal möödunud palju aega ja jooksnud nö. palju vett merre.Ei ole eriti aega olnud siin foorumis teemat arutada,kuid nüüd peale tänast
mõtlesin et viskan kirja mõned read sellest mis tehtud.
No kõigepealt sai see anomaalse käivituse videosalvestis saadetud "möllerautosse" kus nad avastasid et starteril ei ole piisavalt pöördeid ,mis on
vajalik mootori käivitamiseks,millga kaasnevalt kontrolliti ära aku seisukord (akutest). Avastati ,et aku on vilets,mina muidugi olin nagu ikka
skeptiline,aga sellele vaatamata lasin aku ära vahetada,sest parasjagu oli just mulle vajalikule akule käimas ka kampaania.No sai siis koju sõidetud
uus aku peal lootused ,ootused kõrged kuid nädal hiljem ..." üllatus-üllatus",auto streikis taas,kuigi jah starter keris nüüd juba üsna reipalt.
Võib siis öelda et täna hommik ja veel kaks päeva tagasi on auto käivitunud halvasti(u-20 sec reibast ketramist).
No ei tea kas hakkab lõpuks muutuma püsiveaks,et saaks käivitusmomendiks arvuti järgi ühendada valede parameetrite tuvastamiseks.Tundub et eestis
puudub isegi esindustes oskus ja huvi tegeleda probleemidega (tuleten meelde ,et viga esines juba siis kui auto oli 2 aastat vana
e.karantiiline),pigem on neil kasumlikum vahetada õli ja piduriklotse,ning teha muid pisitöid.
No eks vaatame võibolla on foorumis veel mõni saatusekaaslane kes on juba analoogse vea tuvastanud ja auto korda saanud.Tuletan meelde ,et igasuguste
andurite ja asjade umbropsu vahetamine ja ei ole majanduslikult mõtekas ja ei pruugi anda soovitud tulemust!!!
|