Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Octavia RS 2.0 CR DSG - 2012 - reverse (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 11355)
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 30.06.14 17:01 Tsiteeri


Arvan, et longlife õli ka sinu omal sees. Minuteada topitakse kõigile castrol Edge 5w-30 sisse - isegi 15 000 km välba puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 09.07.14 14:12 Tsiteeri


Uurisin järele ,on nii jah ,et kui kübemefiltrit pole ,siis võib 505.01 kasutada ,eelmistel autodel seda kasutasingi ,aga kübemefiltriga on ette nähtud 507


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 12.10.15 07:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Ja jah ,need 504.00 /507.00 on siiski longlife-d .
Pole kunagi ühelegi enda autole longlife sisse valanud ,huvi pärast peaks vaatama ,mis mu rs-le tehase poolt sisse on topitud.


Esinduse väitel ainult longlife sobibki.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 12.10.15 07:30 Tsiteeri


Pole ammu midagi kirjutanud. Lisan siis paarid juhtumid, et teema unarusse ei jääks :)

Tehtud 45k hooldus. Võetud ette taaskord pikem reis Põhja-Norrasse. Kus Norra tollitöötaja otsis auto nii põhjalikult läbi, et leidsin isegi paar vidinat üles, mis olid autos "jäljetult" kaduma läinud :D

Kodanik hiljem tunnistas, et pidas mind kinni vaid tänu autole - neil on Octaviad töömasinateks ja teda huvitas RS ja tavalise Octavia salongide vahe :D

Kui jutt juba võimuesindajatele läks siis ka Eesti Politsei peatas auto öösel, uurides, miks mul udutuled põlevad. Kui aga selgus, et tegu on päevasõidu tuledega ning alkomeeter näitas ka nulli siis sooviti head teed. See on juba teine kord, kus need RS/Scout päevasõidu LEDid tekitavad küsimusi. Eelnev juhus oli Möller autos, kus hooldusemehed ei saanud aru miks minu autol ei põle parktule pirnid..

Väike fotosüüdistus ka Norrast:



http://www.sadulsepp.ee/foorumi-pildid/LC9A2559.jpg


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.10.15 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taneltag
Arvan, et longlife õli ka sinu omal sees. Minuteada topitakse kõigile castrol Edge 5w-30 sisse - isegi 15 000 km välba puhul


Õli ei ole üldiselt see,mis paneb selle longlife välba paika, vaid ikka õlifiltrid.Õliga ei juhtu midagi kuni filtrid teda puhastada suudavad.Õli omadused on tänapäeval suht kindlad muutustele ja muuta võivad seda ikka mehaanilise kulumise jäägid,mida filter enam mingist hetekest kinni ei püüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mario20031
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.15
Postitusi: 42

Asukoht: Jõhvi | Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.15 14:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverseKui jutt juba võimuesindajatele läks siis ka Eesti Politsei peatas auto öösel, uurides, miks mul udutuled põlevad. Kui aga selgus, et tegu on päevasõidu tuledega ning alkomeeter näitas ka nulli siis sooviti head teed. See on juba teine kord, kus need RS/Scout päevasõidu LEDid tekitavad küsimusi. Eelnev juhus oli Möller autos, kus hooldusemehed ei saanud aru miks minu autol ei põle parktule pirnid..
Udutulede augus on 4 elemendiga LED päevasõidutuled/gabariidid?


Mõned asjad eBays -> VW & Škoda (2005a+) originaal varuosad (tuled, liistud, kere detailid, radikad, kliimapumbad...).
Müüa kaater Glastron GX225 5.0 V8 -> LINK | +372 562 060 58 |
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 19.10.15 15:20 Tsiteeri


Ei, udutulede kohal on RS/Scoutil eraldi päevasõidu ledid. Vaata pilte, sealt on näha.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 01.07.16 12:23 Tsiteeri


PEaks ikka päevikuta edasi pidama.

Niisis, 60000km hooldust tehtud.

Kuna see ringteedel "Titanicuga navigeerimine" tüütas ära samuti ka mõistliku pidamise puudumine kohalt startides sai masinale külge järgmised vidinad:

- Whiteline Anti-lift kit
- Bilstein B12 vedrustus
- Eibachi stabilisaatorvardad

Tulemus on siis kardilik manööverdamine ilma liigse raputamiseta aukudes. Kohalt saab ka minema ilma suurema draamata kuiva tee puhul. Igati rahul.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 01.07.16 13:48 Tsiteeri


Kas Eibachi stabika vardad panid nii esi- kui ka tagasillale? Mitu mm need jämedamad on? Amordi ülemise padja jätsid originaali? Ma enda masinale panen tulevikus ilmselt ilma kummita top mounti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 01.07.16 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
- Bilstein B12 vedrustus
Tulemus on siis kardilik manööverdamine ilma liigse raputamiseta aukudes.

Mis? B12 on kõige jäigem amort ju ja manööverdus (pöörderaadius) amortidest küll ei sõltu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 01.07.16 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Kas Eibachi stabika vardad panid nii esi- kui ka tagasillale? Mitu mm need jämedamad on? Amordi ülemise padja jätsid originaali? Ma enda masinale panen tulevikus ilmselt ilma kummita top mounti.


Mõlemad jah. 26mm ja 23mm. Patju ei vahetatud, kuna auto on nagu uus (ei sõida Eesti "teedel").


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 01.07.16 14:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mein
Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
- Bilstein B12 vedrustus
Tulemus on siis kardilik manööverdamine ilma liigse raputamiseta aukudes.

Mis? B12 on kõige jäigem amort ju ja manööverdus (pöörderaadius) amortidest küll ei sõltu.


Ma ei tea, mida sa siin udutad aga minujaoks ei ole võrdusmärk sõnade "manööverdamine" ja "pöörderaadius" vahel.

Ja mis see "B12 on kõige jäigem amort" siia puutub?

Tehase originaalvedrustus on tunduvalt ebamugavam sõita kui B12. Kuna enamus teid ümbruskonnas on siledad siis käisin meelega munakiviteel katsetamas, B12 käitab palju stabiilsemalt. Salongis on igatahes mugavam istuda, seda ka vaatamata suurematele velgedele ja madalamale rehvile.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 03.07.16 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Mõlemad jah. 26mm ja 23mm. Patju ei vahetatud, kuna auto on nagu uus (ei sõida Eesti "teedel").


Ha haaa , tänapäeva autod lagunevad juba ka salongis seistes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 03.11.19 10:28 Tsiteeri


See teema on nüüdseks end ammendanud, kuna peale 7 aastat probleemivaba koostööd läksid meie teed lahku. Auto veereb uue omaniku käes edasi Rootsi teedel.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.4% - SQL: 35.6%]