Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Millist soojendus elementi kasutada 2.0d (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4655)
juku002
huviline



Registreerunud 08.06.11
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 20.12.12 15:16 Tsiteeri
Millist soojendus elementi kasutada 2.0d



Tere

Oman Skoda Octavia Scout 2.0 103kw 2009a

Millist soojendust tasuks peale panna skodale,et talvel käivitada normaaslelt. Ei tahaks suurte külmadega mootorit omal piinata.

Muidugo Webasto oleks hea aga see suht kallis hetkel mis oleks peale Webasto veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 20.12.12 18:44 Tsiteeri


peale webasto on veel eber muidugi.
no ja siis on pruugitud ahjud ka võimaluseks.
kõik ülejäänud asjad on vähem või rohkem pullikaka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza '10

postitati 20.12.12 19:05 Tsiteeri


Kui näiteks oma maja siis on hommikuti ka kasuks calix ja defa.


http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 21.12.12 00:02 Tsiteeri


Soe garaaž on kõige parem auto seisusoendaja, mis üldse inimkond avastanud:D:D:D

Aga Defa on üks järgmine variant tõesti, kui Webasto kallivõitu tundub. Aga jah, siis juhet vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 21.12.12 11:52 Tsiteeri


Oskab keegi kommenteerida, kas Defa pakub ka sellist varianti, et juhe pistikusse ning soojendab nii õlivanni kui ajab jahutusvedeliku soojaks ning ringlema? Lisaks siis veel ka salongi vent tööle (nagu on ka webastol) ja aku laadima. On seda ka keegi peale pannud ja palju see Škodale paigaldatuna võiks maksta? Ma usun, et paljusid huvitaks selline kooslus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 21.12.12 12:17 Tsiteeri


kui keegi seukse kombo kokku paneb, siis ilmselt pole enam webastoga eriti hinnavahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 21.12.12 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
kui keegi seukse kombo kokku paneb, siis ilmselt pole enam webastoga eriti hinnavahet.


Siin on üks suur vahe sees, kui webasto kulutab kütust ja ka akut, siis minu poolt pakutud variant vastupidi kulutab ainult elektriarvet ning laeb siinjuures akut.
Defal on üks suur miinus, nad kasutavad salongi soojendamiseks neid fööne mis minu arust on lihtsalt jõledad ja ebaptaktilised. Variant jahutusvedeliku soojendamise ja ventilatsiooni ca 20% võimsusega tööle rakendamisest oleks palju mõistlikum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 21.12.12 17:48 Tsiteeri


no kui sa ise nii hästi tead, siis pole ju küsimustki. pane peale ja mõnule.

mina oma vähese aruga sain aru, et sa soovid õlivanni kütta (üks eraldi toode) siis vett kütta (teine eraldi toode) ja kui sama veega ka salongi kütta siis ilmselt tuleb kaks veekeetjat panna. pump võib sel juhul ka vajalikuks osutuda ja see oleks kolmas eraldi toode. aku laadimine oleks neljas ja salongiventika lülitamine oleks viies asi. lisaks vaja need üksteisega koos töötama õpetada.
ma usun, et webasto, mis teeb kõike sinu küsitut, on ilmselt isegi odavam osta ja peale panna. kasutamise hinda ma võrrelda ei oska. webastot olen kasutanud umbes tosin talve ja jämedalt võib öelda, et nii umbes teeklaasitäis kütust läeb ühe kütmisega ää küll. kas kogu soovitud elektripaigaldiste kompott vähema rahakuluga hakkama saab, see on pisut kahtlane.
aga tee valmis ja jaga siis omi kogemusi. võib-olla on vägagi geniaalne komplekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza '10

postitati 21.12.12 19:54 Tsiteeri


Võmalik panna jahutus vedeliku soojendi, karteri(õli) soojendi, salongi soojendi, akulaadija. Salongisoojendi ei pea ju kuskil nähtaval kohal olema, näiteks istme alla peita.


http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 23.12.12 07:27 Tsiteeri


Ka Defa on ikkagi mudelipõhine toode. Octaviale bensumootorile ei ole ma eraldi õlivanni soojendusest kuulnud, diislile 103 kw aga aastaid tagasi oli ainult õlivanni soojendus saadaval (mis erilist efekti alla -15 kraadi ei omanud). Kogemustest rääkides on mul mõlemad autod soojendusega. Octavias (profiilis olev RS) Defa soojendab jahutusvedelikku, salongi ja laeb akut. Tiguanil (VW, Tiguan 103 kw, TDI) Defa laeb akut ja tehases paigaldatud Webasto (või Eber, täpselt ei tea) soojendab mootorit (kas ainult jahutusvedelikku või ka õli, seda ma ka ei tea). Mõlemal on omad head ja vead. Defa miinuseks on see, et 220V pistik peab olema kindlasti saadaval, muidu pole tast abi midagi, ja elektrit võtab ta ka usinalt..., Teise komplekti miinuseks on see et kui tahan samal ajal ka akut laadida siis peab sellegi jaoks pistik olema, muidu on teine kombinatsioon märkimisväärselt parem ja mugavam. Saab ka kodust eemal kasutada (siis tuleb küll arvestada, et sõiduaeg peaks aku elu ja tervise nimel vähemalt sama pikk olema, kui kütmise aeg. Kütusekulu on marginaalne, sest külm mootor võtab märgatavalt rohkem kütust, kui soe mootor ja see teeb asja kuhjaga tasa. Isiklikult olen proovinud ühte ja teistpidi, siis isegi 15 minutit soojendust ahjuga teeb korraliku vahe sisse soojendamise kasuks.
Kui rahakott vähegi kannatab ja soov on autot kauem pidada kui paar talve, siis arvan, et Webasto (või mõne muu tootja ahi) on parem/mugavam variant ja kulutatud summa tuleb juba kütuse pealt tagasi. Defa täiskomplekt on küll hea, kui pistik saadaval (mul juba kolmel viimasel autol enne VW peal olnud) ja ka soetamismaksuvus on tunduvalt madalam, kuid omades nüüd võrdlusmomenti eelistaksin ikkagi Webastot (minu puhul koos Defa akulaadijaga).
Huh pikk jutt sai, ehk on abiks... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 23.12.12 07:36 Tsiteeri


Ah ja veel, soetamismaksumuse vahe on umbes pool (diiselmootori korral, bensiinimootoriga on hinnavahe tunduvalt suurem) nii ,et võib-olla et hr. diesel'i pakutud variandil on jumet kui see valmis ehitada (või lasta ehitada) ja korralikut tööle saada... :)

Ja häid saabuvaid pühi kõigile! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rändsell
huviline



Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Scout 2.0 TDI

postitati 28.01.13 21:29 Tsiteeri


Diiselmootoriga Scoutil peaks olema standardvarustuses elektriline salongi lisasoojendus, minu omal (2007) igatahes on. Ehk siis kui muljuda vastavat nuppu, hakkab külma mootoriga puhuma esiaknale sooja õhku ca paari minutiga. Ja tuba läheb uskumatult ruttu soojaks ning pilt klaariks.

Mina paigaldasin lisaks Defa spiraali lõdviku vahele, Defa pakub vastavalt mudelile (2.0 diislil spiraali plokki ei saa paigaldada, korke pole). Spiraal asetseb sellises kohas, mis paigaldajate sõnul peaks läbi jahutusvedeliku soojendamise tegema soojemaks ka miskise intercooleri kaudu õli (ei süvenenud täpselt). Igatahes -25 kraadi juures hoides 1,5-2 tundi järel (taimerkell on abiks) ja auto käivitub poolest pöördest, nagu oleks suvi jälle käes. Olen väga rahul. Hind koos paigaldusega läks ca 200.- euri kanti.

Kui on võimalik voolu võtta tavapärases öise parkimise kohas, siis pole minu arvates mõtet rohkem investeerida. Lisavidinaid (puhur jms) pole sel juhul mõtet paigaldada, kuna nagu öeldud, scout 2.0 diislitel peaks olema standardis see elektriline lisasoojendus.

Parimat

rändsell


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juku002
huviline



Registreerunud 08.06.11
Postitusi: 10

Kasutaja on eemal


postitati 28.01.13 22:06 Tsiteeri
vastus



Siin sõber töötab saksa autos ja üks käis seal oma skoda 2.0d scoutiga hoolduses
ja talle oli pandud karteri külge defa Typ: 877300 soojendus. ehk siis plögaga kinni kaetud karteri külge

Aga see mis sina panid endale lõdviku vahele on hea lahendus tegelt ja olen ise ka mõelnud seda panna kuna ei ole aega ja mahti saanud veel sinna maani...
Mingiaeg oli siin maal mul külma -27 Järvamaal siis läks auto veel käima aga see oli kah viimane piir ma arvan oleks -30 siis vist vaevalt oleks läinud.

Olen siis aru saandu et on peal Scoutil see elektriline soojendus kui käima panna. Mina ei ole aru saanud et kui panen käima auto sisi mingi paari minutiga küll sooja ei hakka puhuma, kas peab sooja täitsa põhja keerama et hakaks see lisa soojendus element tööle.
Terv.
Mario


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rändsell
huviline



Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Scout 2.0 TDI

postitati 29.01.13 23:23 Tsiteeri


Elektriline lisasoojendus peaks olema küljes kõigil diiselmootoriga Scoutidel ja väidetavalt ka teistel uuematel VGA- grupi diiselmootoriga masinatel (ei oska siinkohal rohkem kaasa rääkida).

Minu autol (Scout 2007, TDI) hakkab see tööle, kui muljuda kliimaseadme paneelil juhipoolse ratta ülemist nuppu ("aknale puhumise" märk).

Tegemist on elektrilise lisasoojendusega, nii väidab ka auto manuaaljuhend. Hakkab tööle elektrispiraal, mis aitab esiaknale edukalt sooja õhku puhuda käivitamisest ca paari minuti möödudes. Meie talvetingimustes suurepärane lahendus.

Teistes kliimaseadme seadetes või režiimides toimetab see süsteem külmkäivituse ajal lahjemalt, "Econ" režiimis ei tööta üldse.


Teemast on juttu ka siin: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1519


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]