moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 07:13
|
|
|
Octavia II tulepesurite ümberseadistamine
Tervitus,
vahetasin suvel Roomsteri O2 vastu ning üks asi on osutunud üsna häirivaks - nimelt tulepesur. See reo käivitub kohe esimesele aknapesuri vajutusel ja
mitte pikal vaid ka lühikesel puutel (1 sek vajutus).
Roomsteri oli tunduvalt mõistlikumalt asi lahendatud - 3sek pikkusel kangi allhoidmisel ja seda ka ainult igal 3ndal või 5ndal korral (ei mäleta enam
kumb oli).
Ma ei tea kuidas teistel on, aga Tallinnas kui auto päevakese või paar seisab, siis on esiklaas ikka üsna tolmune ja tahaks kohe sõitma hakates ära
pesta. Paraku tähendab see seda, et kohapeal seistes laksab tulepesur sellise veepilve üles, et siis ei näe enam küljeakendest välja Ja noh niisama ka tobe (n)
Tiba jabur on nagu selleks toiminguks alati päevasõidutuledele ümber lülitada.
On keegi kokku puutunud, kas seda teoreetiliselt annab kuidagi ümber seadistada. Auto menüüdes ringi surfates igatahes ei leidnud ja manuaalist ka abi
ei leidnud.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 10.09.12 08:52
|
|
|
Minul ka O2 ja pesuritega kuid need töötavad ainult siis kui tulede lüliti on paremises äärmises asendis ning täpselt nagu sa ütlesid, iga 5 või 6
korral rakendub. Kui on aga vaikimisi päevatuled sees siis ka tulede pesur ei funka.
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Minul ka O2 ja pesuritega kuid need töötavad ainult siis kui tulede lüliti on paremises äärmises asendis ning täpselt nagu sa ütlesid, iga 5 või 6
korral rakendub. Kui on aga vaikimisi päevatuled sees siis ka tulede pesur ei funka. |
aga esimesel korral ei rakendu siis või?
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 10.09.12 09:29
|
|
|
Kui tule lüliti asend on 0, siis ei pritsi vett. Kui tulede lüliti keerata põlemise asendisse, siis pritsib koos esiklaasiga ka tuledele esimesel
vajutusel ja peale seda pritsib iga 5 klaasipesuga ka tuledele.
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Kui tule lüliti asend on 0, siis ei pritsi vett. Kui tulede lüliti keerata põlemise asendisse, siis pritsib koos esiklaasiga ka tuledele esimesel
vajutusel ja peale seda pritsib iga 5 klaasipesuga ka tuledele. |
jah nii on, aga kehva nähtavusega ajal ma ei hoia tulede lülitit asendis 0. Asendis 0 lähevad põlema ainult päevasõidutuled (ehket alumised) ja siis
tõesti tulesid ei pesta.
Ma nüüd tahaks, et ka põlemise asendis ei pestaks kohe.
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 10.09.12 10:48
|
|
|
Mul lähevad 0-asendis põlema lähituled ja seega valgel ajal ei ole vajadust kruttida tulede lülitit.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 10.09.12 11:36
|
|
|
Tasub tähele panna seda, et OII on kuni 2008 ja siis FL mudel 2009 ja edasi.
Kuni 2008 toodetud mudelitel jah - asi lihtne - 0 asendis põlevad päevasõidutuledena pooltuled.
Teemaalgatajal aga on ilmselgelt 2009+ väljalaskega mudel, millel 0-asendis põlevad udukate kõrval olevad päevatuled. Paraku kohe kui natukenegi
hämardub muutuvad need "silmad" suht mõttetuteks ja siis mure algabki.
Teemasse - pigemini tasub ümberprogeda tuled sarnaselt toimima nagu seda vanemal mudeli v ka OII FL Basic varustuses autodel, kus päevasõidutuledeks
on ka pooltuled.
Võimalik, et ka pesuri rakendumise hetke saab muuta.
Foorumis on kasutaja andrec, kes saab ilmselt aidata.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Tasub tähele panna seda, et OII on kuni 2008 ja siis FL mudel 2009 ja edasi.
Kuni 2008 toodetud mudelitel jah - asi lihtne - 0 asendis põlevad päevasõidutuledena pooltuled.
Teemaalgatajal aga on ilmselgelt 2009+ väljalaskega mudel, millel 0-asendis põlevad udukate kõrval olevad päevatuled. Paraku kohe kui natukenegi
hämardub muutuvad need "silmad" suht mõttetuteks ja siis mure algabki.
Teemasse - pigemini tasub ümberprogeda tuled sarnaselt toimima nagu seda vanemal mudeli v ka OII FL Basic varustuses autodel, kus päevasõidutuledeks
on ka pooltuled.
Võimalik, et ka pesuri rakendumise hetke saab muuta.
Foorumis on kasutaja andrec, kes saab ilmselt aidata. |
Jah, sorry, seda ei täpsustanud. Mul on jah 2012 väljalase. Päevasõidutuled on alumised, seal udukate juures. Hetkel hommikuse ja õhtuse madala
päikesega pigem eelistan neid enam mitte kasutada, sest tagumised ka ei põle päevasõidutulede asendis.
|
|
|
Janek85
huviline
Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SuperbII
|
postitati 10.09.12 12:47
|
|
|
Superbil 2008 on sama lahendus... Ma tegin lõpuks lihtsalt-võtsin lõpuks tuledepesuri kaitsme(se on tal eraldi) välja ja pole neist üldse puudust
osanud tunda. Mõtetu vidin minumeelest -ainult mökerdab terve auto ära ja raiskab meeletult vett(loe alati on paak tühi, kui sopase rekka sappa jõuad
kolonnis)
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Janek85
Superbil 2008 on sama lahendus... Ma tegin lõpuks lihtsalt-võtsin lõpuks tuledepesuri kaitsme(se on tal eraldi) välja ja pole neist üldse puudust
osanud tunda. Mõtetu vidin minumeelest -ainult mökerdab terve auto ära ja raiskab meeletult vett(loe alati on paak tühi, kui sopase rekka sappa jõuad
kolonnis) |
krt see on ikka tiba kehv lahendus, lögase ilmaga vahel ikka vaja pesta. Krt milline idiootinsener küll selle peale tuli, et selliselt automaatselt
tulesid on vaja pesta
Vana lahendus, kus pidi tegema 3 sek vajutuse oli tunduvalt mõistlikum. Lühikeste surtsudega pesi akent ja pikaga igal kolmandal korral tehti tuled ka
puhtaks.
|
|
|
argo
klubiliige
Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 47
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi II 1.9 TDI
|
postitati 10.09.12 19:23
|
|
|
Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga
registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta.
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 10.09.12 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: argo
Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga
registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta. |
hmm, proovin homme. Tänud!
|
|
|
moanspot
klubiliige
Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II Combi
|
postitati 11.09.12 05:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: moanspot
Tsitaat: | Algselt postitas: argo
Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga
registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta. |
hmm, proovin homme. Tänud! |
ei toiminud. Tuledele kukuti pihustama veel enne, kui aknapesu käivitus.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 11.09.12 07:23
|
|
|
Tsitaat: |
Jah, sorry, seda ei täpsustanud. Mul on jah 2012 väljalase. Päevasõidutuled on alumised, seal udukate juures. Hetkel hommikuse ja õhtuse madala
päikesega pigem eelistan neid enam mitte kasutada, sest tagumised ka ei põle päevasõidutulede asendis. |
Mis põhjusel on tekkinud eelistus neid mitte kasutada? See et tagumised ei põle on ju isegi hea, sest madala päikese korral on raskem eristada et kas
seal põlevad gabariittuled või pidurituled. Kui aga tuled ei põle ja siis äkki süttivad (ehk siis pidurituled) on see kindlasti paremini märgatav. Ees
aga pole vahet, sest tuled on olemas. Muidugi on see igaühe maitseküsimus.
Ise kasutan 0 asendit siis tulesid ei pese, mis ongi nagu ka antud teema point. Kahjuks on mul veel vanem tulede setup, ehk siis tagumised põlevad
nagunii, tahan ma seda või mitte...
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 27.10.12 09:59
|
|
|
Mul tekkis küsimus nende tulepesurite vastupidavuse kohta.
Kas külmade ilmadega seal midagi ära ei lõhu, kui pesurid jääs on või kinni külmunud?
Ja kui tulepesuri kaitse välja võtta, kas siis suristab kuhugi stange alla või ei surista üldse?
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 27.10.12 12:39
|
|
|
Ei tule midagi. Mul ühel autol on väljas.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 27.10.12 13:00
|
|
|
Kas VCDS-iga mitte ei ole pesurite käitumist mitte võimalik ümber progeda? Oleks nagu kuskilt seda lugenud (vist brittide skodaklubi foorumist).
|
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 06.01.13 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alfonso
Kas VCDS-iga mitte ei ole pesurite käitumist mitte võimalik ümber progeda? Oleks nagu kuskilt seda lugenud (vist brittide skodaklubi foorumist).
|
Briskoda foorumis sarnane teema - http://www.briskoda.net/forums/topic/260098-disabling-headlight-washers/
Postis nr. 15 üks kasutaja väidab, et muutis tuledepesuri rakendumise aega pikemaks. Kui enne oli seadistatud 0,05 sekundi peale, siis tema pani 1
sekundi peale. Ehk siis aknapesu kangi peab vähemalt 1 sekundi tõmbama, et tuledele vett pritsiks. Samuti saab muuta pesurite töö kestvust, et mitu
sekundit tuledele vett pritsitakse.
|
|
|