Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: chippimine ja muu mootori tuunimine (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 9732)
ERMS2
huviline



Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 27

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II Combi 1,9TDI

postitati 26.11.06 01:20 Tsiteeri


Tegelikult on siiski mõtekam(kasulikum) osta juba vastavalt võimsam auto tehasest väljununa...Iga moto projekteeritakse inseneride/konstruktorite poolt etteantud varuga - nii ressursi kui ka muud spetsiifilist optimumi silmas pidades.See lisajõu suurendamine viib paratamatult üldise projekteeritud mootoriressursi alla.Iga juurde kasvatatud kW tahab ka kuskilt energiat ja mille arvelt!?
Kasutades ise TDI PD varianti ei näe ma mingit olulist põhjust Eesti oludes seda suurendada.Jalgu ei jää ja möödasõidud(isegi 77kW-ga)sujuvad ladusasti;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 04.12.06
Postitusi: 13

Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
ABT:
lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 148 hj / 370 Nm vs 337 Nm

B&B:
lubatud: 174 hj vs testi tulemus: 163 hj / 390 Nm vs 378 Nm

KW-Systems:
lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 141 hj / 410 Nm vs 339 Nm

MTM:
lubatud: 177 hj vs testi tulemus: 159 hj / 390 Nm vs 362 Nm

Tec Power:
lubatud: 180 hj vs testi tulemus: 144 hj / 420 Nm vs 335 Nm

WKR:
lubatud: 175 hj vs testi tulemus: 150 hj / 400 Nm - 255 Nm
Säh sulle siis kooki moosiga...


Teen ka siis esimese postituse sellesse foorumisse... :),

Oma kogemustest võin arvata mis viga on tehtud antud testimisel - suure tõenäosusega sõideti ühe autoga dünosse ja siis seal vahetati chippe ning tehti düno tõmbeid. Sama siis ka maanteel lõppkiiruse testimisega.

Kuid vähemalt turbo bensukatel on sedasi et kui ajule on tehtud restart siis vajab aju autoga u. 150km sõitmist ennem kui ta normaalselt tööle hakkab. Aju vajab sissetöötamiseks andurite andmeid. Ta analüüsib neid teatud aja jooksul ja salvestab need enda sees olevatesse puhvritesse. Hiljem kui on juba konkreetse mootori andmed selged läheb aju välja "safe mode"st ja hakkab juba korralikult tööle.

Vahe safe reziimil ja juba selgeks õpetatud andmetega reziimil on igal juhul juba tagumikuga vägagi tuntav. Sama moodi peaks aju õppima ka vähendama heitgaase.

Ja selle pideva ajude vahetamisega keerati ka see auto lõpuks tuksi.

* Mõtlen siin praegu ühe Octavia 2,0 TDI + DSG ostu peale. Uurisin Ka Auto 100 chippimise võimalust. Diislitele pakuti järgnevat:

1,9TDI
Originaalis: 77 kW (105 HP) 250 Nm,
Chipituna: 103 kW (140 HP) 320 Nm - 10 300 kr

2,0TDI
Originaalis: 103 kW (140 HP) 320 Nm,
Chipituna: 130 kW (176 HP) 390Nm - 14 300 kr


BMW 328i E30 Stroker & BMW 318is E30 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]