Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Felicia akutuli (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2134)
tanelp
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 7

Asukoht: Vaimõisa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia 1.3 40 kw

postitati 21.03.12 20:34 Tsiteeri
Felicia akutuli



Tervist, oskab keegi öelda miks armatuuril akutuli põleb, kuid samas genekas laeb akut normaalselt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinn
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Skoda

postitati 22.03.12 13:38 Tsiteeri


Oled kindel, et akut laetakse? Kuidas kontrollisid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelp
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 7

Asukoht: Vaimõisa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia 1.3 40 kw

postitati 22.03.12 18:45 Tsiteeri


testriga aku pinge seisva mootoriga, siis aku pinge töötava mootoriga geneka + pealt ja massist ja siis aku + ja - pealt, laadimisvool 14,2V kunagi pole aku tühjaks saand, ometi se lambike koguaeg põleb mul armatuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinn
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Skoda

postitati 23.03.12 10:53 Tsiteeri


Generaatoril peaks olema signaallambi jaoks eraldi kontakt (võimalik, et on tähistatud: "D+"). Süüte sisselülitades tuleb akult sinna läbi signaal-lambi +12 V pidevalt peale ja kui laadimine toimib, siis peaks seal olema ka generaatori poolt tulev +12 volti või "katkestus" (pole täpsemalt uurinud - ei tea) ja signaalambil puudub võimalus põleda. Kui laadimist ei toimu, siis tekib lambi ja tolle kontakti vahel potensiaalide erinevus või saab ta läbi generaatori lausa maad ja lamp süttib.
Miks lamp põleb ka siis, kui akut justkui ikkagi laetakse? - pead kohapeal analüüsima. Mingil moel saab lambist generaatorisse minev juhe pidevalt "maad" või ei küüni generaatorist tollele kontaktile tulev pinge üldse 12 voldini. Kuidas/mis täpselt - pole mina pidanud uurima, sest mul olid teistsugused laadimiseprobleemid mis lahenesid generaatori vahetusega. Venemaistes skoodafoorumites on räägitud tolle tule anomaaliate puhul ka mingist generaatoris olevast dioodist, mis võib kõngenud olla. Samuti viletsast massist kusagil vajalikus kohas või siis ülearusest massist ebavajalikus...
Nagu öeldud - pead kohapeal analüüsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelp
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 7

Asukoht: Vaimõisa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia 1.3 40 kw

postitati 24.03.12 15:04 Tsiteeri


ooooh, suuredsuured tänud vastamast, eks ma üritan kuidagi sügavamalt uurida konkreetse anomaalia tagamaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]