Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Auto 100 käitumine (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3608)
hr.john
huviline



Registreerunud 08.02.12
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 08.02.12 11:05 Tsiteeri
Auto 100 käitumine



Tere.

Kas on normaalne, et Auto100 muudab kasutatud auto hinda ülesse poole ja rohkem kui 15% ?

Algul oli selline kuulutus ja hinnaks 7600€
ja kui juba ütlesin, et tuleks ostaks ära, muutus selliseks 8800 € :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
odnor
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1,2DSG

postitati 08.02.12 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hr.john
Tere.

Kas on normaalne, et Auto100 muudab kasutatud auto hinda ülesse poole ja rohkem kui 15% ?

.....


Kelle käest sa seda küsid ja mis vastust sa ootad :o

p.s auto 100 ja ka kõik teised on mõnikord ennemgi uute autode ja teenuste hinda muutnud:(


kõik mida oskad on lihtne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hr.john
huviline



Registreerunud 08.02.12
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 08.02.12 13:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: odnor
Tsitaat:
Algselt postitas: hr.john
Tere.

Kas on normaalne, et Auto100 muudab kasutatud auto hinda ülesse poole ja rohkem kui 15% ?

.....


Kelle käest sa seda küsid ja mis vastust sa ootad :o

p.s auto 100 ja ka kõik teised on mõnikord ennemgi uute autode ja teenuste hinda muutnud:(


Teie, kes olete Auto 100 teenuseid kasutada.
Aga nagu aru saan on see automüüjatel tavapärane tegevus, kõigepealt tekitatakse huvi ja siis kui liiga palju huvilisi, otsustatakse lisaraha teenida :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 08.02.12 14:13 Tsiteeri


Juhul kui tõele vastab, siis on tegu kahtlemata eetilises plaanis kahetsusväärse juhtumiga.

PS tarbijakaitseseadus abiks kui ikka väga närvid läbi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 08.02.12 14:15 Tsiteeri


Kindlasti ei see normaalne tegevus aga nagu öeldud on see nende õigus. Kui õigel ajal jalga ukse vahele ei pane ja pikalt mõtlema jääd siis juhtubki selline asi.
Mul oli sarnane situatsioon, kus käisin vaatamas ja istmeid silitamas ja siis kui otsustamise hetk oli, siis oli portaalis hind tõusnud. Päästis see, et oli tehtud eelnevalt nende poolt kirjalik pakkumine odavama hinnaga:P Serveeriti ka seda nagu üüratut allahindlust. Muidu kogemused A100-ga on seinast seina, üks aasta üllatavad, teine aasta vihastavad;) Hooldust olen lasknud seal teha aga kuluosasid vahetan mujal.
Sul soovitan mõni teine eksemplaar valida, octaviaid on praegu päris lahedalt müügis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 08.02.12 22:13 Tsiteeri


Minumeelest on kogu see asutus seal vähe omapärane. :)
Selline teguviis eriti ei üllata.

Uute autode müügimehed on küll tublid ja asjalikud. Kahju ainult, et ülejäänud kaader seal pole aru saanud, et esimese auto müüb müügimees, järgmise juba järelteenindus. Ma ootan neljandat päeva sealt hooldusest hinnapakkumist, mingi eelaimus on olemas, et ega seda sealt tulegi...

Auto võib sealt osta, aga hooldamas on targem käija Saksa Auto Kahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 10.02.12 03:02 Tsiteeri
To HenriTeine



Vabanda, aga kas sul mitte kusagil paar aastat tagasi ei olnud mitte A100 Tallinnaga kana kitkuda teemal "tegematta hooldus ja turbo probleem"? Eks sa se tead ise, kuidas siis asjad lahenesid. Võib ju olla et sellest ka nende "aktiivne" soov sulle saata hooldus pakkumist. Arvestades müügi arve, siis vist võib nende hooldus lubada endale väikest valikut. Ja kui asi ikka päris püssiks läks? Pole nagu erilist lootustki või? Samas on olemas ka Saksa Auto Kaks nagu mainisid.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 10.02.12 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morden
Vabanda, aga kas sul mitte kusagil paar aastat tagasi ei olnud mitte A100 Tallinnaga kana kitkuda teemal "tegematta hooldus ja turbo probleem"? Eks sa se tead ise, kuidas siis asjad lahenesid. Võib ju olla et sellest ka nende "aktiivne" soov sulle saata hooldus pakkumist. Arvestades müügi arve, siis vist võib nende hooldus lubada endale väikest valikut. Ja kui asi ikka päris püssiks läks? Pole nagu erilist lootustki või? Samas on olemas ka Saksa Auto Kaks nagu mainisid.


Saksa Auto Kaks helistas mulle ise tagasi paari tunni pärast ja tegi pakkumise.
Ilmselt oled Sa kursis nende teenuse kvaliteediga, et mind sinna suunasid. Tänan ja võtan seda arvesse tulevikus. :)

Antud hetkel tunnistas A100 ise ka kommunikatsiooniraskusi. Müts taas maha müügimeeskonna ees kes tõesti näeb kogu aeg vaeva oma teenuse kvaliteedi tõstmise nimel ning näeb tervikut, mitte ainult enda ninaesist (Teistes osakondades töötavad vist Mordenid :)). Täna hommikul oli pakkumine postkastis ja kui aus olla, siis ikka väga soodne. Lausa kahju, et Forss mul selle üleile juba korda tegi.

Aga et A100 mind näha ei taha peab vist küll paika. Kulumaterjalid mis Forssis on laos olemas ja krutitakse külge järgmine päev, pärast algse hooldusplaani muutmist tulevad mulle A100 pakkumistes alati nädalaga. ;)

Morden Su jutt on ikka väga-väga kole, lausa õudne võiks öelda. Sa oleks nagu ise seda turbo jama lahendama pidanud- või pididki? Siis Sa ise ka ilmselt tead, et see oli natuke keerulisem kui Su jutumärkidesse pandud kokkuvõte. Muidugi on mõnus näpuga oma kliendi pele näidata ja tema süüdlaseks tembeldada viitsimata analüüsida enda tegevust. Oleksid võinud ikka oma postituse paar korda läbi lugeda enne kui avaldasid. :)

Loodame, et see teema siin ikka jääb püsima, mitte ei kao ajaloo prügikasti. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.02.12 07:46 Tsiteeri


teema hakkas küll pruugitud vankri hinnatõusust ja vaat kuhu juba jõudnud. usutavasti laheneb algne probla ka ää mingil ajal.
a see pakkumise tegemise jutt tuli väga tuttav ette. meile satub ka ikka mõni kord aastas vinguvaid kliente. neile saab edaspidi ka pakkumisi väga venitades tehtud ja hinnanumbrid saab tõsised kirved pandud.
see turbo ja hoolduse teema on mulle tundmata ja juhtumi enda ja osaliste teemal sõna ei võta.
küll aga, teades mordenit, võin väita, et ta on kundedega ikka väga viisakas ja vastutulelik. seega võiks eeldada, et kui keegi temaga tülli pöörab, siis peaks vast olema pigem põhjust peeglisse vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cosmic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4

postitati 10.02.12 08:53 Tsiteeri


Kogu see jutt siin teemas tundub minu jaoks suht uskumatu - alustades siis teema algataja püsitatud probleemiga ning lõpetades hooldusmeeskonna kehva töö ja suhtumisega.

Minul on nüüd Auto100 ja skodaga kogemusi seljataga täpselt 4,5 aastat ning ma pole veel mitte kordagi pidanud kahetsema oma otsust osta just seda marki auto ja seda hooldada antud esinduses. Suhtumine minusse kui klienti on olnud alati viisakas, vastutulelik, sõbralik - ja seda KÕ•IGI töötajate poolt! Omaltpoolt olen samuti proovinud käituda kui vastutustundlik autoomanik, ehk et teinud hooldused alati ettenähtud ajal, teavitanud probleemidest autoga koheselt nende ilmnemisel jne - võibolla kõik see on taganud ka meeldiva koostöö minu ja esinduse vahel.

Olles just müünud oma praeguse auto kavatsen mina kindlasti jätkata koostööd Auto100ga, ehk et uus auto saab olema just sellestsamast esindusest, nii et eelpool mainitud lause 'esimese auto müüb müügimees, järgmise juba järelteenindus' kehtib kindlasti ka minu puhul, aga seda siis just positiivses mõttes (ääremärkusena võin mainida, et eelmine (nüüdseks siis üle-eelmine) auto oli mul VW Passat ning selle margi ametliku esindusega ei saanud ma kahjuks pooltki nii rahul olla, kui Skoda omaga).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Peemot
huviline



Registreerunud 05.11.10
Postitusi: 12

Asukoht: Tallinn, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.8 TSI Elegance 2007

postitati 10.02.12 09:44 Tsiteeri


Viidates teemapüstitaja murele, et huvi tekkimisel pandi hinda juurde, siis pean Auto 100-le hoopis komplimendi tegema.

Paar aastat tagasi sai seal käidud uue autoga proovisõidus - kõik oli kena, aga kuna ajad tundusid ebakindlad, siis jäi diil katki. Teenindusele küll midagi ette heita ei olnud, ehkki uut klienti nad minust toona ei saanud.

Pool aastat hiljem läksin kasutatud autot vaatama. Kuna tundus sobivat ja huvi tõesti oli, siis sai natuke hinna suhtes tingitud, viidates näiteks talverehvide puudumisele (talv oli just tulemas). Tulemus oli, et algsest hinnast anti järgi peaaegu 10%.

Samas ei ole seal teeninduses käinud ja selle kohta ei oska kosta. Korralise hoolduse hinnapäringule tulid vastused nii A100-st kui Forsist väga ruttu ja sai lihtsalt veidi odavam valitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]