Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2003 1,8T Superbi ost (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2909)
siim77
huviline



Registreerunud 30.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 30.01.12 23:17 Tsiteeri
2003 1,8T Superbi ost



Plaan osta siis 2003. aasta 1,8 turbo Superb. Läbisõit 190000. Mida tuleks seda autot ostes kindlasti jälgida ja millele tähelepanu pöörata?

Auto ise Saksamaalt toodud ja näeb täitsa kena välja :) Proovisõit oli kah mõnus vaikne ja sujuv. Kõik mõtted oodatud =)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 31.01.12 16:43 Tsiteeri


Kindlasti kontrollida, kas ei ole märke vee sisse tungimisest salongi. Ehk siis kas kõik tuled (k.a. salongis töötavad, lisad jne). Tegu tüüpveaga B5 kere juures, kus salongifiltri korpuse tihend lekib ja vesi tuleb salongi ning rikub ära comfort boxi.
Lisaks võta akukate täiesti maha ja vaata kas on klaasialuse vanni äravoolu avad puhtad.

Ehk seal on 2 ava (üks aku all ja teine võimendi juures), millel on kaks kummilutti. Need ummistuvad igast sodist ja selletõttu vesi ei voola ära vaid pääseb salongifiltri juurest salongi. Kui on puhtad siis igal juhul lase need eemaldada kohemaid.

Lase pädevas kohas läbi loksutada esi ja tagasild. Eriti just esisild, kuna kilometraas juba sealmaal, kus võib hakata esisilla vahetust ootama. Samas kui saksamaal sõitnud, siis võib isegi suht korras olla. Roolilatt kontrolli kindlasti üle, et lõtku poleks.

Kontrolli esi- ja tagauste klaasi liikumist üles alla. Kui kuuled mingit kolksu või loksu, siis on võimalik, et klaasimehanism võib hakata läbi minema (trossil kiud väljas või akna kandur puruks). See taas tüüpviga.

Lisaks keera rattad mõlemale poole välja ja anna sõida edasi/tagasi. Üsna tihti vajavad vahetust veovõlliotsad, eriti kui pole originaale alla krutitud.

Võta kindlasti hooldusajalugu, kui saad.

Muidu ülejäänud on tavaline kontroll nagu autodel ikka. Katsu, näpi, kui saad mõõda igast kompressioone ja muud rõhke. Vaata et rõhuklapp poleks umbes (seda võib järeldada kui mootoril puudub mõni silinder). Hea oleks kui laseks üle vaadata esinduses või Forsis. Hinnakirjad saad nende kodulehtedelt päringute alt.

Kas ATM või manuaal? Näita kuulutust ka ehk keegi juba vältinud või teab rohkem autost.


Lisaks palju abi saab

http://briskoda.net/forums/forum/29-skoda-superb-i/

Inglise keele oskus vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim77
huviline



Registreerunud 30.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 31.01.12 23:08 Tsiteeri


Suured tänud!

Auto toodi just äsja Saksast, nii et pole teda veel keegi näinud ja vältida saanud. Manuaal muidu. Aga pööran kõigele eelpoolnimetatule siis kõrgendatud tähelepanu.

Tänud veelkord!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]