Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,2 TSI valetab kõige vähem...:) (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 4039)
Velts
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.11
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi Ambiente 1,9 TDI ATM 2001

postitati 13.01.12 18:18 Tsiteeri
1,2 TSI valetab kõige vähem...:)



Päris masendav tegelikkus...ainsaks lohutuseks 1,2 TSI valetab kõige vähem...:)

Selge on see, et kui täna valida kas 1,6 MPI või uue 1,2 TSI vahel (võimsus ja hind sisuliselt samad), siis viimane on igal juhul targem valik. Kunagi mul oli 1,6 MPI ja arvestusega 80% linna- ja 20% maanteesõitu, oli keskmine stabiilselt 8,3 100 km. Ja ma ei räägi üldse sellest, et turbo laksab ikka palju mehisemalt edasi minna, kui vabalthingav.

http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3840/true-lies-ehk-kutusekulu-ametlikult-ja-tegelikkuses


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Potty
huviline



Registreerunud 09.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 14.01.12 13:53 Tsiteeri


No eks autoostjad on ise ka natukene naiivsed, et nad tehasenumbreid usuvad. Artiklist selgub, et kütusetestil kiirendatakse autot 0-50km/h ...25 sekundit.. No ma kujutan ette seda ülisäästlikku, aeglast ja venivat kiirendust, kus gaasipedaali ilmselt ainult varbaotsaga kergelt puudutatakse. Reaalses elus keegi ju autoga nii ei sõida ja sealt erinevused tulevadki. Lisaks testitakse autosid tehastes ideaaltingimustel, kuid jällegi, idaaltingimusi tänavatel ei esine - on augud, tõusud, langused, lumi, jää, talverehvid (suurem veeretakistus) jne.. Ka Eestis nõutavad töötavad pooltuled võtavad mõne grammi kütust rohkem, lisaks ehk ka kulunud rehvid, konditsioneerid, elektrilisad, kütuse kvaliteet jne jne. Ideaaltingimusi ei saavutata päris liikluses kunagi ja tehase etteantud kütusekulu samuti mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
micx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.08
Postitusi: 1

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Combi 1,6 MPI

postitati 13.02.12 06:45 Tsiteeri


1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi sõltub siiski sellest, kuidas sõita :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 13.02.12 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: micx
1,6 MPI osas julgen küll öelda, et ega ta nüüd võimatu küll ei ole tehase kulu kätte saada, hetkel ma ei mäleta tehase numbreid, kuid minul on viimase pea nelja aasta kogemus selle mootoriga, et keskmine kõigub 7-7,5 liitri vahel 100 km kohta. Ja see on väiksem, kui tehas lubab. EKs nii mõndagi sõltub siiski sellest, kuidas sõita :)

Tehas lubab 1,6 MPI linna kuluks 9,6, maantee kuluks 5,5 ja keskmiseks 7,1.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.3% - SQL: 46.7%]