Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Felicia külmkäivitusel üks silinder perutab (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2452)
Potty
huviline



Registreerunud 09.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 09.01.12 19:39 Tsiteeri
Felicia külmkäivitusel üks silinder perutab



Olen käinud neljas töökojas ja igast töökojast saan erineva vastuse sellisele probleemile: hommikul, peale vähemalt 10-tunnist seismist juhtub käivitamisel selline asi - pumpan kaks korda kütust üles (teen nii juba aastaid), käivitan. Mootor hakkab ilusasti tööle. Töötab umbes 10 sekundit ja siis hakkab üks silinder tagant ära vajuma, hakkab perutama ja ebaühtlaselt töötama. Annan vaikselt gaasi juurde, hakkab tuure üles koguma, natukene veel perutab ja siis haagib ka selle vigase silindri taha ning kogu ülejäänud päeva käivitub ja töötab nagu prillikivi. Kusjuures ainult selle perutamise ajal (see kestab kokku umbes minuti) ajab tahma välja, muidu on mootor tipp-topp korras, ülevaatus ametlikult läbitud, heitgaasinäitajad isegi kõvasti alla lubatu. Kas keegi oskab lambist kindlalt pakkuda, milles asi? Kõik vahetasin ära - küünlajuhtmed, jagaja, jagajakaane, küünlad, õhufiltri. Täpselt sama kamm kestab edasi. Kas asi võib olla kõveras plokikaanes - kui mootor läheb soojemaks, tõmbab õhupilu kokku ja hakkab normaalselt tööle? Aga sel juhul tekib küsimus, et miks ta esimesed kümme sekundit siis ilusasti töötab? Või on see mingi klappide värk või külmaklapp või midagi muud? Vabandust pika kirja eest, ei osanud lühemalt seda probleemi selgitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 10.01.12 11:21 Tsiteeri


Karburaatormootor? Külmkäivitusklapp toimib? See peab gaasipedaali vajutamisel vabanema ja kinni klõpsama. Avab seda bimetall vastavalt mootori soojenemisele.

Vaevalt seal süüde silindri kaotab. Ilmselt on probleem külmkäivitussüsteemilt tavatoitele üleminekuga. Kas auto puterdamise hetkel gaasiandmist talub või sureb kohe välja? Kuidas siis käivitub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 11.01.12 06:59 Tsiteeri


Mina pakun nende sümptomite järgi otsustades küünlajuhet või küünalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 11.01.12 10:34 Tsiteeri


Küünal ei põhjusta tahmamist. Rikas segu aga küll. Puterdab mõlemal juhul sarnaselt (vilumatule kõrvale).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanakoolimees
huviline



Registreerunud 09.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 02:14 Tsiteeri


Tänud, et olete viitsinud vastata. Küünlad, küünlajuhtmed, jagajarootor, jagajakaas, õhufilter vahetatud ja ei muutunud midagi ei paremaks ega halvemaks. Üldse on seis kogu aeg stabiilne, igal hommikul samasugune, juba lausa rutiinne - 10 esimest sekundit tiksub ilusti, siis hakkab teine silinder "lööke" vahele jätma, podiseb ja väriseb minut-kaks, selle aja möödudes hakkab teine silinder järjest vähem "lööke" vahele jätma ja umbes kahe minuti möödudes jääbki ilusti ühtlaselt tööle ja töötab korralikult terve päeva.. Üldiselt pole mootor üldse muret valmistanud, kere on kah veel suurema roosteta, kõik toimib. Muidugi on ta väsinud ja vana kökats, kuid kahju nagu prügimäele saata, ustav (ja odav) tööloom olnud 14 aastat, sõna otseses mõttes 365 päeva aastas on sõidus. Piinlik öeldagi, kuid nagu pereliige. Eks ma pean ta ikka lõpuks töökotta viima, kuid natukene nõutuks teeb, et vea selgitamisel ei osatud neljas teeninduses midagi pakkuda. Kuidas nad seda siis paranadavad, kui nad põhjust ei tea? Hiljem keeratakse selline arve kokku, et võtab kukalt sügama, millest ilmselt kõige suurema kulu moodustab vea otsimisele kulutatud aeg. Ja mul on autot iga päev vaja kasutada, ei saa teda töökotta "uuringutele" jätta. Sageli keerab sellisel puhul "vana kala" ainult paari kruvi või timmib kuskilt midagi ning asi korras, sest ta teab täpselt, kus viga peitub...Kui selle "vana kala" ainult üles leiaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 12:31 Tsiteeri


Speedsteris on Hannes, kes tunneb ottomootori toitesüsteemi kõige paremini. Toimetab Tallinnas, Mäealuse tänava kandis.

Mille järgi Sa väidad, et kaob 2. silindri töö? Ühe silindri kadumine ei tekita tahmamist....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.01.12 18:19 Tsiteeri


ma arvan, et ei kustugi konkreetne teine silinder. kodanik pigem sõnastas valesti.
aga muidu oli v6sal õigus küll. tooreklapi automaat on peetis. siin pole vaja mingitele küünaldele ja muudele juppidele ning seitsmele eri teenindusele raha kulutada. ja teinekord ei pea üldse miskit vahetama, piisab heal juhul ka puhastamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Potty
huviline



Registreerunud 09.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 14.01.12 12:32 Tsiteeri


See, et just teine silinder tagant ära kaob, tegin nii kindlaks, et selle paariminutilise ebaühtlase mootoritöö käigus võtsin ükshaaval küünlajuhtmed küünaldelt maha. Kui 1, 3 ja 4 küünlajuhtme eemaldamisega läks mootori töö veel ebaühtlasemaks (ilmselt jäi tööle ainult kaks silindrit), siis teiselt silindrilt küünlajuhet eemaldades ei muutunud midagi, tiksus samamoodi edasi. Ja seda "Mäealuse kandi" juttu räägiti mulle ühes teises töökojas samuti, ainult Speedsterit ei öeldud ja niisama huupi ei leidnud ma sealt Mäealuselt kedagi. Kuigi mulle öeldi, et nokitseb oma garaaÅžis. Või on see ikka seesama Speedster siis? GaraaÅžist on ju kah tegelikult igaühel oma arusaamine.
P.S. Tooreklapp tundub väga loogiline, olen seda isegi kahtlustanud, kuid kuna ma mootorist ei jaga mitte halligi, siis ei targutanud töökodades kaasa. Kuna ma juba teist korda viimase nädala jooksul olen kuulnud "Mäealusest", siis sõidan sealt kindlasti läbi.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata, ehk saab suksu veel mõneks ajaks elule turgutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]