Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Fabia 2002 peale aku tüjenemist ei käivitu (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2469)
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 10.10.11 10:16 Tsiteeri
Fabia 2002 peale aku tüjenemist ei käivitu



Selline probleem, et autol aku jooksis tühjaks (5a vana ja seisis terve nädala).... sai antud teiselt autolt toide ja ka vahetatud pärast aku.... käima mootor ei lähe ja ei tee ka mitte üks pops (genekas veab ringi aga käivitumisest minigt elumärki pole). Kus kaevata või mida kahtulstada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 10.10.11 11:11 Tsiteeri


Kui starter ringi ajab, siis kontrolli igaks-juhuks säde üle. Kuna ilmad on vihmaseks läind, siis äkki on niiskus kuhugile vahele roninud. Teine varinat on see, et äkki on immo peal - proovi auto uksi kinni-lahti teha ja proovi uuesti käivitada. Minu autol on näiteks tuledelülitist rooli poole üks väike puane tuli - kui see põleb, siis ei lähe käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 14.10.11 05:40 Tsiteeri


Arnguid on nii palju, et kohalikud autoremondigeeniused pakuvad osad, et aju on töölepingu ära lõpetanud..... kas tõesti aku tühjenedes aju langeb koomasse?
Oskab pakkuda keegi paikapidavat kotrollmehhanismi, millega võiks tuvastada aju surma autol - pole just kõige odavam jupp mida ehku peale asuda vahetama. Kindalsti oleks variant esindus aga auto vedu sinna ja tagasi ca 70 km kauguselt on juba ise korralik kulu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 14.10.11 06:21 Tsiteeri


VAG-COM-iga veakoode oled kontrollinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 14.10.11 09:04 Tsiteeri


VAG-COM-ga on autot vaadatud ja pakuti siis et kas väntvõlli pöörlemise andur või on ehk aju läbi.... See see ongi et remondimehed ei suuda pakkuda välja kindalt mis viga on... kahtlevad ise jätavad sellise "ei tea" olemise. Nende "ei tea" võiba aga omaniku rahakotile tähendada fataalset olukorda kui asuda katse-eksituse meetodil autol detaile vahetama alustades ühest kallimast ehk ajust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 14.10.11 09:43 Tsiteeri


Kas sa mingid veakoodid ka said neilt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 25.10.11 05:24 Tsiteeri


Tere!
Kahjuks koode pole...
Elektrik pani veaks "väntvõlli positsiooniandur"
Teised pistsid testri järgi ja ütlesid et ilmselt on see ikka terve ja aju on läbi. Oma seiskohale kindlaks nad ei jäänud.
Kahjuks koode neilt ei tule.
Kas vanal heal meetodil kontroll võib ka midagi tuksi keerata uuema aja masinal ehk kui võtan maha ühe küünla ja kontrollin kas säde on olemas vastu mootori plokki küünalaga ja siis vaatan üle ka kas besiini tuleb kütte ettande voolikust/torust. Kui need kaks asja on olemas siis võiks oletada pigem et need komponedid ei satu sisselaske kollektorisse õigel ajal ja parajas vahekorras ehk siis võiks edasi tegeleda väntvõlli positsiooni anduri jms. vigadega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 25.10.11 05:51 Tsiteeri


Pigem ennem kui midagi tegema hakkad, võta kätte uuri kellel on VAG-COM kaabel olemas ning lase tal üle testida. Kus kandis sa elad? Näiteks uuri audifoorumist asukoha järgi kellel kaabel olemas ja seal palju hea meelega aitama. Kui kuskil Tallinna ligidal oleks, saaksin isegi juhtme järgi panna su autole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 15.11.11 19:43 Tsiteeri


Enne , kui detaile vahetama hakkad oleks mõistlik segusiiber uuesti ära positsioneerida. Konkreetse mootori kohta ei tea, aga näiteks 1,6 1,8l mootoritel on tihti vaja see protseduur läbi viia, kui aku ära sureb, või aku lahti ühendatakse. Mootor "unustab" segusiibri asendi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]