Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia I kõrgemaks (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3525)
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 19.04.06 12:21 Tsiteeri
Octavia I kõrgemaks



Kuna teema, kus sellest juttu tegin ära kadus, siis küsin uuesti:
On universaalkerega Octavia I - igati hea auto, aga eest põhjaalune on jube madal ja pantser käib aga kolinal mõõda maad.
Kas kõrgemaks saab ainult esivedrusid vahetades või tuleb panna ka uued/jäigemad amordid? Ning kas tagumise otsa vedrud/amordid võib vanad jätta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 19.04.06 13:21 Tsiteeri


Kuulsin kunagi mordeni käest,et järelpaigaldatud kõrgenduspaketiga on oht kaotada masina juhitavuses ehk pidi hakkama ujuma.
Ära võta seda absoluutse tõena,loodan et spetsialistid vastavad.
Aga see on sellel veermikul veerevate VAG masinate viga jah,et nii madal on (Octavia,VW Golf/Bora,Seat Leon/Toledo,Audi A3)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 19.04.06 15:14 Tsiteeri


Mul üks tuttav kunagi vahetas Octavia Combil(diisel) vedrud ja vedru alumised taldrikud(need, mis on amordi küljes). Tema juhitavuse halvenemise üle ei kurtnud. Taga ei vahetanud ta midagi. Combil peaks nagu nii taga jäigem vedru olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 20.04.06 06:42 Tsiteeri


ühel minu traktoril sai ees vedrud vahetatud. ujumiseks pole küll läinud. ja miks peakski minema, kui neid samu kõrgemaid vedrusid ju tehaseski külge pannakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 20.04.06 21:02 Tsiteeri


Tagavedrusid ei ole vast vaja vahetada.Originaalidki hoiavad minuarust piisavalt kõrgel, aga esiots on tõesti natuke madal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volli
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI

postitati 05.09.06 09:05 Tsiteeri
kõrgendus



Kõik mis te enne kirjutasite täielik jama.
esimese kahe nädalga kui hakasin sõitma O1 Combi 1,9 TDI Elegance, Tallinna kesklinnas lõhkusin karteri, mis läks maksma 3000 EEK, siis kogu aeg lõhkusin plastkatte, viskas üle, pöördusin nii Helkamasse kui ARXisse - ainus soovitus oli metall põhjakaitse u 3000 EEK+ paigaldus või esi vedrustuse vahetus 10000 - 12000 EEK, siis ronisin vene volkari foorumisse, kuna varem sõitsin volkaritega, ja tuli välja et uutel golfidel sama haigus - selle vastu on kaks ravi rohtu.
1- tellida algusest auto n.ö. vene veermestikuga, mis on märksa kõrgem, ja ARX ise seda soovitas.
2- paigaldada amortidele tehase poolt soovitatud kõrgendusseibid 11-22 mm.
Käisin jälle mõlemal "diileril" pinnul, et telligu neid seibe, ei võetud kuuldelegi, siis üks venelane saatis mulle mailiga seibide joonised, lasin treida, kui tõin neid ARXisse paigaldamiseks , kuna autol oli veel kehtiv garantii, selgus ,kui nägi neid ARXi laomees ,ütles et neil on otse laost võtta, kuid nad ei teadnud mille jaoks need on. "DIILERID".
Peale kõrgenduse 22 mm ja karteri kaitse paigaldamist , juba 3 aasta jooksul mite ühtegi kriimu, ja täitsa jama väide auto ujumisest, auto seisab teel nagu triikraud, kellel ujub kontrolligu esi silda ja pangu sama mustriga esirehvid ning ärgu kasutagu digonaal esirehve;), tagavedrustust pole üldse mõtted puutuda kuna O1 Combil on niigi perse valmis asendis.
kogu see lõbu mul läks maksma - treijalile 75 EEK, paigaldamine 300-400 EEK, siiski karteri kaitse 3000EEK + paigaldus, kokku u. 3500 mitte 10000 - 12000 + 3000 , aga nüüd vähemalt närv puhkab
vot niiiiiiiiiiiiiiii.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.09.06 11:34 Tsiteeri


miks see siis jama on, mis enne sai kirjutet?
ja seda küme kilo juttu ajasid sa ise ju?
mina vahetasin ühel traktoril esivedrud helkamas. täpset hinda ei mäleta, aga vajadusel võin arve üles otsida. igatahes maksis suht kopikaid ja amordid jäid samad ja toimib siiani keik kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 05.09.06 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Volli
Kõik mis te enne kirjutasite täielik jama.
esimese kahe nädalga kui hakasin sõitma O1 Combi 1,9 TDI Elegance, Tallinna kesklinnas lõhkusin karteri, mis läks maksma 3000 EEK, siis kogu aeg lõhkusin plastkatte, viskas üle, pöördusin nii Helkamasse kui ARXisse - ainus soovitus oli metall põhjakaitse u 3000 EEK+ paigaldus või esi vedrustuse vahetus 10000 - 12000 EEK, siis ronisin vene volkari foorumisse, kuna varem sõitsin volkaritega, ja tuli välja et uutel golfidel sama haigus - selle vastu on kaks ravi rohtu.
1- tellida algusest auto n.ö. vene veermestikuga, mis on märksa kõrgem, ja ARX ise seda soovitas.
2- paigaldada amortidele tehase poolt soovitatud kõrgendusseibid 11-22 mm.
Käisin jälle mõlemal "diileril" pinnul, et telligu neid seibe, ei võetud kuuldelegi, siis üks venelane saatis mulle mailiga seibide joonised, lasin treida, kui tõin neid ARXisse paigaldamiseks , kuna autol oli veel kehtiv garantii, selgus ,kui nägi neid ARXi laomees ,ütles et neil on otse laost võtta, kuid nad ei teadnud mille jaoks need on. "DIILERID".
Peale kõrgenduse 22 mm ja karteri kaitse paigaldamist , juba 3 aasta jooksul mite ühtegi kriimu, ja täitsa jama väide auto ujumisest, auto seisab teel nagu triikraud, kellel ujub kontrolligu esi silda ja pangu sama mustriga esirehvid ning ärgu kasutagu digonaal esirehve;), tagavedrustust pole üldse mõtted puutuda kuna O1 Combil on niigi perse valmis asendis.
kogu see lõbu mul läks maksma - treijalile 75 EEK, paigaldamine 300-400 EEK, siiski karteri kaitse 3000EEK + paigaldus, kokku u. 3500 mitte 10000 - 12000 + 3000 , aga nüüd vähemalt närv puhkab
vot niiiiiiiiiiiiiiii.:P

Odavam oleks olnud võtta kohe masin "halvatee paketi"ga oleks kohe olnud kõrgem ja terasest karterikaitse, kokku 2500 eek;) Ma võtsin ja kõik Skoda müüjad (AGR, ARX ja Helkama) väitsid, et karteri kaitset ei ole ja soovitasid eraldi juurde tellida :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Volli
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI

postitati 06.09.06 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Odavam oleks olnud võtta kohe masin "halvatee paketi"ga oleks kohe olnud kõrgem ja terasest karterikaitse, kokku 2500 eek;) Ma võtsin ja kõik Skoda müüjad (AGR, ARX ja Helkama) väitsid, et karteri kaitset ei ole ja soovitasid eraldi juurde tellida :mad:


Olen täjesti sinuga nõus, oleks tädi ..... , AGA , sel ajal kui mina ostsin oma auto, ARXist polnd haisugi, ja Helkama müügimees Kalle M.. , ei pakunud "halvatee paketi" , polnud mõtteski sellist asja küsida, ei pakunud suuremad bensupaaki 70L, ei pakunud esi tulede pesureid j.n.e j.n.t.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Volli
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI

postitati 06.09.06 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
miks see siis jama on, mis enne sai kirjutet?
ja seda küme kilo juttu ajasid sa ise ju?
mina vahetasin ühel traktoril esivedrud helkamas. täpset hinda ei mäleta, aga vajadusel võin arve üles otsida. igatahes maksis suht kopikaid ja amordid jäid samad ja toimib siiani keik kenasti.


Kümme kilo juttu oli selle pärast, et usun kõik kes sellega kokku puutusid on läbi eland kahekümne kilost juttu ja on leijutanud jalgratta, ainu üksi siin 173 liikmest 3 on olnud mingil määral leijutajad, selle asemel et n.ö. "DIILERID" teeksid haltuurata tööd, aga nendele oli muudkui pähe määrida autosi, rääkimata ostjale veadest, muide olen Kallelt küsinud auto haigustest .

Vedrude vahetamine eeldab seda et sul kuuris on lisand vanarauda juurde, või on juba emexis, ma ikkagi julgen arvama et 2 vedru maksab sutsu rohkem kui 75 EEK, ja vedrude vahetus maksab kah rohkem kui keerata amordi ülemine muter lahti panna seibid vahele ja keerata tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.09.06 11:29 Tsiteeri


volli, ma saan aru, et sa oled veidi kibestunud.
soovitan sul see asi unustada ja rõõmsalt edasi elada.
kodanik mihkels oli helkamas tõesti "ülipädev" müügimees.
mina pidasin temaga vahel peris tuliseid vaidlusi.
oma esimese traktori ostmise hetkel aga olin juba meediaväljaannete ja interneti abil teadlik sellest, mida üks skoda endast kujutab.
kuna ostsin müügisaali auto siis tellitava lisavarustusega sel hetkel mul pistmist polnud. küll aga regulaarselt võtsin hiljem helkamast tellitava varustuse nimekirju ja hoidsin ka nii ennast kursis.
ka mihkelsi aegadel oli selline nimekiri täitsa avalik. lihtsalt laisk ja ebakompetentne müügimees soovis lahti saada laoseisu autost, mitte aga hakata ennast vaevama mingi tellimusega.
kurb, et sa ei teadnud/taiband ise küsida, aga igatahes on nüüd küll kole hilja seepärast veel oma meelt mõruna hoida.

ole siis edaspidi taibukam ja esita aga küsimusi ja nõua vajadusel valjuhäälselt. autoost on suur asi ja parem enne kõik müüjaid hoolega ahistada kui ise hiljem kahjatseda.

ja veel. vedrud vahetasin, kuna eelmised olid juba nagunii üsna väsinud ja maadligi vajunud. pole veel otsida suutnud, kindlasti olid nad kallimad kui sinu seibid, aga vaeseks mind siiski ei teinud ja rahul olen ka jätkuvalt.

peace!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.4% - SQL: 34.6%]