raul
huviline
Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25
Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1.8T
|
postitati 19.04.06 11:21
|
|
|
Octavia I kõrgemaks
Kuna teema, kus sellest juttu tegin ära kadus, siis küsin uuesti:
On universaalkerega Octavia I - igati hea auto, aga eest põhjaalune on jube madal ja pantser käib aga kolinal mõõda maad.
Kas kõrgemaks saab ainult esivedrusid vahetades või tuleb panna ka uued/jäigemad amordid? Ning kas tagumise otsa vedrud/amordid võib vanad jätta?
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 19.04.06 12:21
|
|
|
Kuulsin kunagi mordeni käest,et järelpaigaldatud kõrgenduspaketiga on oht kaotada masina juhitavuses ehk pidi hakkama ujuma.
Ära võta seda absoluutse tõena,loodan et spetsialistid vastavad.
Aga see on sellel veermikul veerevate VAG masinate viga jah,et nii madal on (Octavia,VW Golf/Bora,Seat Leon/Toledo,Audi A3)
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 19.04.06 14:14
|
|
|
Mul üks tuttav kunagi vahetas Octavia Combil(diisel) vedrud ja vedru alumised taldrikud(need, mis on amordi küljes). Tema juhitavuse halvenemise üle
ei kurtnud. Taga ei vahetanud ta midagi. Combil peaks nagu nii taga jäigem vedru olema.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 20.04.06 05:42
|
|
|
ühel minu traktoril sai ees vedrud vahetatud. ujumiseks pole küll läinud. ja miks peakski minema, kui neid samu kõrgemaid vedrusid ju tehaseski külge
pannakse.
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 20.04.06 20:02
|
|
|
Tagavedrusid ei ole vast vaja vahetada.Originaalidki hoiavad minuarust piisavalt kõrgel, aga esiots on tõesti natuke madal.
|
|
|
Volli
huviline
Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI
|
postitati 05.09.06 08:05
|
|
|
kõrgendus
Kõik mis te enne kirjutasite täielik jama.
esimese kahe nädalga kui hakasin sõitma O1 Combi 1,9 TDI Elegance, Tallinna kesklinnas lõhkusin karteri, mis läks maksma 3000 EEK, siis kogu aeg
lõhkusin plastkatte, viskas üle, pöördusin nii Helkamasse kui ARXisse - ainus soovitus oli metall põhjakaitse u 3000 EEK+ paigaldus või esi vedrustuse
vahetus 10000 - 12000 EEK, siis ronisin vene volkari foorumisse, kuna varem sõitsin volkaritega, ja tuli välja et uutel golfidel sama haigus - selle
vastu on kaks ravi rohtu.
1- tellida algusest auto n.ö. vene veermestikuga, mis on märksa kõrgem, ja ARX ise seda soovitas.
2- paigaldada amortidele tehase poolt soovitatud kõrgendusseibid 11-22 mm.
Käisin jälle mõlemal "diileril" pinnul, et telligu neid seibe, ei võetud kuuldelegi, siis üks venelane saatis mulle mailiga seibide joonised, lasin
treida, kui tõin neid ARXisse paigaldamiseks , kuna autol oli veel kehtiv garantii, selgus ,kui nägi neid ARXi laomees ,ütles et neil on otse laost
võtta, kuid nad ei teadnud mille jaoks need on. "DIILERID".
Peale kõrgenduse 22 mm ja karteri kaitse paigaldamist , juba 3 aasta jooksul mite ühtegi kriimu, ja täitsa jama väide auto ujumisest, auto seisab teel
nagu triikraud, kellel ujub kontrolligu esi silda ja pangu sama mustriga esirehvid ning ärgu kasutagu digonaal esirehve, tagavedrustust pole üldse mõtted puutuda kuna O1 Combil on niigi perse valmis
asendis.
kogu see lõbu mul läks maksma - treijalile 75 EEK, paigaldamine 300-400 EEK, siiski karteri kaitse 3000EEK + paigaldus, kokku u. 3500 mitte 10000 -
12000 + 3000 , aga nüüd vähemalt närv puhkab
vot niiiiiiiiiiiiiiii.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 05.09.06 10:34
|
|
|
miks see siis jama on, mis enne sai kirjutet?
ja seda küme kilo juttu ajasid sa ise ju?
mina vahetasin ühel traktoril esivedrud helkamas. täpset hinda ei mäleta, aga vajadusel võin arve üles otsida. igatahes maksis suht kopikaid ja
amordid jäid samad ja toimib siiani keik kenasti.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 05.09.06 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Volli
Kõik mis te enne kirjutasite täielik jama.
esimese kahe nädalga kui hakasin sõitma O1 Combi 1,9 TDI Elegance, Tallinna kesklinnas lõhkusin karteri, mis läks maksma 3000 EEK, siis kogu aeg
lõhkusin plastkatte, viskas üle, pöördusin nii Helkamasse kui ARXisse - ainus soovitus oli metall põhjakaitse u 3000 EEK+ paigaldus või esi vedrustuse
vahetus 10000 - 12000 EEK, siis ronisin vene volkari foorumisse, kuna varem sõitsin volkaritega, ja tuli välja et uutel golfidel sama haigus - selle
vastu on kaks ravi rohtu.
1- tellida algusest auto n.ö. vene veermestikuga, mis on märksa kõrgem, ja ARX ise seda soovitas.
2- paigaldada amortidele tehase poolt soovitatud kõrgendusseibid 11-22 mm.
Käisin jälle mõlemal "diileril" pinnul, et telligu neid seibe, ei võetud kuuldelegi, siis üks venelane saatis mulle mailiga seibide joonised, lasin
treida, kui tõin neid ARXisse paigaldamiseks , kuna autol oli veel kehtiv garantii, selgus ,kui nägi neid ARXi laomees ,ütles et neil on otse laost
võtta, kuid nad ei teadnud mille jaoks need on. "DIILERID".
Peale kõrgenduse 22 mm ja karteri kaitse paigaldamist , juba 3 aasta jooksul mite ühtegi kriimu, ja täitsa jama väide auto ujumisest, auto seisab teel
nagu triikraud, kellel ujub kontrolligu esi silda ja pangu sama mustriga esirehvid ning ärgu kasutagu digonaal esirehve, tagavedrustust pole üldse mõtted puutuda kuna O1 Combil on niigi perse valmis
asendis.
kogu see lõbu mul läks maksma - treijalile 75 EEK, paigaldamine 300-400 EEK, siiski karteri kaitse 3000EEK + paigaldus, kokku u. 3500 mitte 10000 -
12000 + 3000 , aga nüüd vähemalt närv puhkab
vot niiiiiiiiiiiiiiii. |
Odavam oleks olnud võtta kohe masin "halvatee paketi"ga oleks kohe olnud kõrgem ja terasest karterikaitse, kokku 2500 eek Ma võtsin ja kõik Skoda müüjad (AGR, ARX ja Helkama) väitsid, et karteri kaitset
ei ole ja soovitasid eraldi juurde tellida
|
|
|
Volli
huviline
Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI
|
postitati 06.09.06 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Odavam oleks olnud võtta kohe masin "halvatee paketi"ga oleks kohe olnud kõrgem ja terasest karterikaitse, kokku 2500 eek Ma võtsin ja kõik Skoda müüjad (AGR, ARX ja Helkama) väitsid, et karteri kaitset
ei ole ja soovitasid eraldi juurde tellida |
Olen täjesti sinuga nõus, oleks tädi ..... , AGA , sel ajal kui mina ostsin oma auto, ARXist polnd haisugi, ja Helkama müügimees
Kalle M.. , ei pakunud "halvatee paketi" , polnud mõtteski sellist asja küsida, ei pakunud suuremad bensupaaki 70L, ei pakunud esi tulede pesureid
j.n.e j.n.t.
|
|
|
Volli
huviline
Registreerunud 31.08.06
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,9 TDI
|
postitati 06.09.06 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
miks see siis jama on, mis enne sai kirjutet?
ja seda küme kilo juttu ajasid sa ise ju?
mina vahetasin ühel traktoril esivedrud helkamas. täpset hinda ei mäleta, aga vajadusel võin arve üles otsida. igatahes maksis suht kopikaid ja
amordid jäid samad ja toimib siiani keik kenasti. |
Kümme kilo juttu oli selle pärast, et usun kõik kes sellega kokku puutusid on läbi eland kahekümne kilost juttu ja on leijutanud jalgratta, ainu üksi
siin 173 liikmest 3 on olnud mingil määral leijutajad, selle asemel et n.ö. "DIILERID" teeksid haltuurata tööd, aga nendele oli muudkui pähe määrida
autosi, rääkimata ostjale veadest, muide olen Kallelt küsinud auto haigustest .
Vedrude vahetamine eeldab seda et sul kuuris on lisand vanarauda juurde, või on juba emexis, ma ikkagi julgen arvama et 2 vedru maksab sutsu rohkem
kui 75 EEK, ja vedrude vahetus maksab kah rohkem kui keerata amordi ülemine muter lahti panna seibid vahele ja keerata tagasi.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 06.09.06 10:29
|
|
|
volli, ma saan aru, et sa oled veidi kibestunud.
soovitan sul see asi unustada ja rõõmsalt edasi elada.
kodanik mihkels oli helkamas tõesti "ülipädev" müügimees.
mina pidasin temaga vahel peris tuliseid vaidlusi.
oma esimese traktori ostmise hetkel aga olin juba meediaväljaannete ja interneti abil teadlik sellest, mida üks skoda endast kujutab.
kuna ostsin müügisaali auto siis tellitava lisavarustusega sel hetkel mul pistmist polnud. küll aga regulaarselt võtsin hiljem helkamast tellitava
varustuse nimekirju ja hoidsin ka nii ennast kursis.
ka mihkelsi aegadel oli selline nimekiri täitsa avalik. lihtsalt laisk ja ebakompetentne müügimees soovis lahti saada laoseisu autost, mitte aga
hakata ennast vaevama mingi tellimusega.
kurb, et sa ei teadnud/taiband ise küsida, aga igatahes on nüüd küll kole hilja seepärast veel oma meelt mõruna hoida.
ole siis edaspidi taibukam ja esita aga küsimusi ja nõua vajadusel valjuhäälselt. autoost on suur asi ja parem enne kõik müüjaid hoolega ahistada kui
ise hiljem kahjatseda.
ja veel. vedrud vahetasin, kuna eelmised olid juba nagunii üsna väsinud ja maadligi vajunud. pole veel otsida suutnud, kindlasti olid nad kallimad kui
sinu seibid, aga vaeseks mind siiski ei teinud ja rahul olen ka jätkuvalt.
peace!
|
|
|
|