Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 1,4 TSI vs 1,8 TSI (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 4353)
Sohver
huviline



Registreerunud 22.02.10
Postitusi: 2

Asukoht: Lehola
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.11 14:40 Tsiteeri
Superb 1,4 TSI vs 1,8 TSI



Plaan osta Superb. võimsuse mõistes oleks kindlasti 1,8 118Kw, kuid kas on kellegil midagi head halba öelda 1,4 92Kw kohta. Enamus sõitu hakkab olema maanteel. Kas möödasõidu jaoks jääb äkki jõudu natuke väheseks? Kas mootor äkki natuke väike sellise kere jaoks? Plaan on osta sedaan kerega auto. Arvamused, on igati teretulnud. Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 01.09.11 19:22 Tsiteeri


Oma jalg on kuningas. Proovi ära. Kui esinduses pole mõlema mootoriga Superbi, proovi sama setup'iga Octavia asemele saada. Saad minekust või mitteminekust ikkagi aru. Üldiselt peaks 1,4TSI olema täitsa piisav. Aga kõik sõltub ikkagi harjumusest ja soovidest. Suurema moto puhul pead arvestama (mööda)sõidumõnu kõrval suurma kasko ja küttekuluga.


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 05.09.11 13:05 Tsiteeri


Maanteekulu on tehase ökoandmete järgi 1,4T 5.4l sajale ja 1,8T 5,9. Isiklikult otsustaks nii väikse vahe puhul kindlasti 1,8T kasuks, kui just suurem kindlustus jms väga ei häiri. Väikse mootori säästlikkus lööb ikka linnas eriti välja, maanteel on vahe võrdlemisi väike.
Vaatan 1,8T surveaste 9,6:1 vs 1,4T 10:1. Teoorias võiks 1,8T seega pikema eluea ja parema ülerõhu tuunimisruumiga kui see huvitab.
Pmst 1,4T võiks saada hakkama, 1,8T toob pedaali vajutusega rohkem rõõmu. Ise peab otsustama, mis on elus tähtis :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 05.09.11 21:02 Tsiteeri


99% 1.8T, väiksema mootoriga Superbi jätaks ostmata. 1.4T on Octaviale miinimumprogramm. Maitse asi muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 06.09.11 06:34 Tsiteeri


Suhtumise küsimus see 1,4TSI lahjaks jäämine.
Oma väände saadavuselt ja kütuse kulult on ta Superb I kasutusel olnud 2,0 85kw ja samal ajal Passatil olnud 1,8 92kw mootoritest peajagu üle. Ja nende mootoritega sõidetakse siiani ilma kurtmata.
TSI mootorite kestvuse kohapealt nii palju, et 1,8T, küll 5-klapi tehnikas on tootmises juba 1997 aastast ja ei ole kuulda, et hirmsatsi lagunenud oleks (lolli ja hoolimatu peremehe käes ei kesta mitte miski). TSI mootoriteni aga jõuti just tänu mainitud 1,8T heale tagasisidele.
Iseenesest olen arvamusel, et Superb ikka võiks 1,8TSI olla, selle klassi auto võiks ikka " 10 seconds or less" olla


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]