Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia aastast 2000 (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4067)
ints25
huviline



Registreerunud 26.06.09
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 01.06.11 22:03 Tsiteeri
Octavia aastast 2000



On kellelgi miskit tarka öelda Octavia kohta aastast 2000?
Hinna poolest sobiks järgmine auto-http://www.auto24.ee/used/820907


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 02.06.11 07:28 Tsiteeri


Mina suhtuks sellistesse äsja toodud autodesse väikse eelarvamusega. Et mitte teist sama palju raha sisse panna, kui see auto maksab tasub väga kriitilise pilguga lasta auto üle vaadata. Octavia enda kohta võin öelda seda, et muidu suhteliselt kindel auto, kui sisemüra välja jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 02.06.11 20:24 Tsiteeri


well, piltide järgi justkui kena massin.
esimesena jäi silma läbisõit, isegi kui maha kruvitud pole, siis bensuka kohta juba peris arvestatav nummer. vähemasti tasuks korralik proovisõit teha.
teiseks häiris mind salongi pilt armatuurist. vähemasti mina oma mänguekraaniga ei saa aru, et rool kulunud oleks, a veerand miot peaks roolil näha olema.
ja armatuuri kellade ümbert plasti tume toon ja eriti ventika nuppude ümbrise oma hakkavad vähemasti niipalju silma, et kipub sisse tulema kahtlus, et need on vahetatud. ja kui siit edasi kahtlustada, siis võib karta hiljuti tehtud suuremat remo. tasuks tõesti hoolega uurida.
samas hind nii odav, et võiks ka põrsa kotis ää osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 03.06.11 08:19 Tsiteeri


Ma küll universaaliga pole sõitnud, kuid I põlvkonna laugpära Octavia on küll vaikne auto :)


Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Mina suhtuks sellistesse äsja toodud autodesse väikse eelarvamusega. Et mitte teist sama palju raha sisse panna, kui see auto maksab tasub väga kriitilise pilguga lasta auto üle vaadata. Octavia enda kohta võin öelda seda, et muidu suhteliselt kindel auto, kui sisemüra välja jätta.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 03.06.11 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Ma küll universaaliga pole sõitnud, kuid I põlvkonna laugpära Octavia on küll vaikne auto :)

Ma ka Wyglaga sama meelt. Octavia I on vaiksem auto kui Octavia II.
Alates selle aasta 10-st nädalast tehtud autodel on heliisolatsiooni parandatud, aga sõidukogemus sellisega veel puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 03.06.11 17:18 Tsiteeri


Minu uus Combi(1.2)03.2011 tundub vaiksem küll, aga ma paneks selle kitsamate ja kõrgemate rehvide süüks:D Täpset tootmiskuupäeva ma ei tea ka muidugi. Ei viitsi rattaid ümber ka visata prooviks.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.06.11 20:45 Tsiteeri


luukpära on vaiksem kui universaal.
varustustasemete kaupa erines ka vanasti heliisolatsiooni kogus.
a inimese asjalik päring on sujuvalt kõrvale jäetud ja arutelu ot-ks läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ints25
huviline



Registreerunud 26.06.09
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 04.06.11 16:43 Tsiteeri


Tänan vastamast.

Mis puutub mürasse siis see mind eriti vist ei häiri (see sõltub ilmselt rehvidest ja teekattest). Tunneks rohkem huvi millised probleemid võivad tekkida 10 aasta vanuse Octaviaga (N: kuidas mootor- , veermi- ja kere kestab).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.06.11 20:51 Tsiteeri


kere kestab ilmselt igavesti. vähemasti kui ei ole ullult banaaniks aetud. kõnealuse auto kahtlased salongidetailid võivad vabalt viidata ka kere haiget saamisele.
veermikul pole ka äda miskit, lihtne ja lollikindel ja suht odav lappida. stabika puksid-kondid kuluvad kiirelt. maitse asi, kas vahetad üsna sageli või lepid klobinaga või võtad stabika üldse alt ää.
nõrk koht on elekter. kontrolli, et elektrilised klaasid toimivad ja kesklukk ja salongi ventikas, need kõige õrnemad selles vallas.
kone kohta juba mainisin. veendu korralikul proovisõidul, et asi toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.06.11 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
veermikul pole ka äda miskit, lihtne ja lollikindel ja suht odav lappida. stabika puksid-kondid kuluvad kiirelt. maitse asi, kas vahetad üsna sageli või lepid klobinaga või võtad stabika üldse alt ää.

Ei ütleks, et veermik teab mis palju kuluks. 80 000 oli täitsa muretu, siis vahetasin esiamordid, ülevalt puki seest laagrid, stabika kere poolsed puksid, õõtsa tagumised puksid ja pidurikettad ning klotsid. Esimestele klotsidele oli see 3-mas vahetus ja tagumistele teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 07.06.11 07:36 Tsiteeri


Minu napp kogemus piirdub esimese põlvkonna Octaviaga paari aasta tagant, kui sai ühe sellisega käidud Rootis suusatamas. Ja temaga oli küll selline lugu, et suurt vahet polnud kas sõita lahtise või kinnise aknaga ja müra lisas juurde ka diisel mootor. Olen nõus sellega, et müratase sõltub paljudest faktoritest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.06.11 07:55 Tsiteeri


???
oi oi timur, mina väitsin, et veermik suht kulumatu, va stabikas ja sina siis väidad, et ei kulu suurt miskit, ehk esimese hooga võiks arvata, et lükkad mu väite ümber ja stabikaski täitsa igavene asi
ja siis
loetled sa müstilise hulga vahetusse läinud asju.

kas ma ei saanud sarkasmist üldse aru ehk?

igatahes oled sa vahetanud palju asju 80 kilo pealt, mis minu kogemuse järgi peaksid kordades kauem kestma.
minu teenekamal trakatsil on esiklotside vahetusvälp pealt sada kilo. kettad jämedalt veerand mio-t. esiamordid ja õõtsapuksid samas suurusjärgus. tagumised amordid pool mio-t.
stabika pukse-konte aga võib vabalt kasvõi kord aastas vahetada, klobisevad ikka. kui kerge kurvis kaldumine ei häiri, siis võib stabika üldse ää võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 07.06.11 09:49 Tsiteeri


Kle, Timur kasutab seda fööni seal kapote all ikka sihtotstarbe järgi, ehk asi peab max pöörete peal vilisema, siit ka siis need suured kulumised. Ja kui on palju siin linnavahel paarutamist, siis ei kesta miski igavesti. Kuigi jah, mul läks selle 80 000 sees ainult üks esiamort vahetusse, ilmselt miski laager seal kolises.
Aga eks palju sõltub ka sellest, kus sa sõidad ja tihendist rooli ning pingi vahel :D
(muidugi auto ise mängib ka mingit rolli. Sellal, kui sinu auto valmis treiti, oli ka kvaliteet natuke parem:P)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 08.06.11 06:35 Tsiteeri


Ei kolise need stabika kondid ühtegi, kui vahetatud. Täitsa muretu järgmised ca. 80k km :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.06.11 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla... järgmised ca. 80k km :)

no ma räägingi, et korra aastas
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ints25
huviline



Registreerunud 26.06.09
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 16.06.11 05:51 Tsiteeri


Tänan vastamast

Endal sama auto, väljalase 2008. Olen praegu rahukl kui välja arvata esimeste rattalaagrite välja vahetamine 30 000 pealt (garantii korras).
Soov oli osta võimalikult odav ja kestev auto ning mille vigade parandamine poleks raketiteadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]