Lehekülgi: 1 2 |
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 14.01.07 21:02
|
|
|
Kui paksust metallist see tehtud on?
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 14.01.07 22:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timur
Kui paksust metallist see tehtud on? |
Ise ma ei mõõtnud, kuid müüjate kodulehe väitel kahemilllimeetrisest terasest.
PS. Superbidele ja teistele "kõvematele masinatele" pakutakse ka kolmemillimeetrist.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 15.01.07 08:05
|
|
|
2mm ja teras, hmm, nojah, eks see seuke naljategemine rohkem ole. a parem ikke vast, kui mitte midagi.
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 15.01.07 14:23
|
|
|
Sõitsin paar aastat tagasi rahvarallit. Moskvischiga. Ja päris mitu korda juhtus, et auto maandus esiosaga mingi kivipuraka otsa. Ja ei juhtunud
midagi. Ehkki karterit kaitses vaid mosse "originaal" paarimillimeetrine (rauast?)karterikaitse. Sama karter täidab oma kohustusi senini. Ja
maandumised, mis ta üle pidi elama, olid päris kõvad. Ei julge öelda, kas päris poolt meetrit kõrgust tuli aga ~30 cm vahest küll.
Asi on ilmselt ka selles, et antud metall pole rabe nagu näiteks malm, vaid painduv. Ja pisut tal paindumisruumi ju mõistuspärasel paigaldamisel
jääb.
Mõned aastad varem sõitsin aga tagaveolise LADA- masinaga krossi ja jäärada. Tollel masinal oli mäletamise järgi umbes 4 mm- se paksusega
karterikaitse. Valmistatud oli ta materjalist, mida nimetatakse vist "duralmiiniumiks" või "duralumiiniumiks". Ei õnnestunud mul ka toda puruks
sõita, ehkki armu ei andnud eal.
Et ma oma Skodaga kunagi mingit sporti tegema ei kavatse hakata, siis usun küll, et saan antud kaitsmega hakkama. Saati et esimesed 75000 km sai
sootuks ilma, ehk tehase plast- tolmukaitsmega sõidetud.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 02.10.07 20:53
|
|
|
See põhjakate tundub selline tehasetoodang olema. Mis selline põhjakate maksis ka? Kas see tuleb odavam kui duraluminiumist lasta teha? Eelmisele
autole tellisin sellise imeasja alla, 2 päeva pidin jala käima kui seda paigaldati... 5500kr küsiti lõpux.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 07.10.07 07:05
|
|
|
No selle järgi ei maksa see kaitse tõesti eriti midagi, aga ma ei näe paigalduse hinda. See tüüp möllas ja keevitas ja kruvis paar päeva enne kui
midagi põhjaalla asetas. Ühtlasi andis igavese garantii sellele tykile ja väitis et selle katte ulatuses (mootor ja käigukast) võib autot suvalisest
kohast ülesse tõsta ilma et midagi juhtuks. Paraku jäi see nii ekstreemsetes tingimustes katsetamata.
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 27.10.07 12:34
|
|
|
Vabandan, et pole küsimust märganud.
Kaitse maksis tõesti 1800.-. Paigaldasin ise, aega läks paar tundi ja ei maksnud seega mulle midagi peale kulutatud aja.
Nüüd on kaitse all olnud juba ligi aasta. Just eelmisel nädalal piilusin korra auto all, et kuidas asi kestnud on. Selgus, et õli väljalaskmise poldi
alla käinud kummilutakas oli kadunud, samuti olid tekkinud mõned kriimud.
Edit: Järgimine kord kui autoalla satun, võin fotiga käepärasuse korral ka "sissetöötanud" kaitsmest mõne klõpsu teha.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 23.09.08 17:53
|
|
|
Et auto ajalugu (peamiselt küll mu enese jaoks) paigas oleks siis olgu siinkohal üles tähendatud, et suvel käis auto 105000 hoolduses. Selle käigus
said vahetatud ka kõik amortisaatorid Sachs'i gaasikate vastu.
Umbes sellised vist olid.
Vanad esimesed olid üsna vedelaks jäänud, samuti olid aastate ja kilomeetrite ühistoimel mitmest kohast katki tagumiste amortide tolmukatted.
Pärast amordiringi vahetust sai muidugi ka esisild üle jupi aja üle reguleeritud. Kas seal midagi viltu oligi, ei tea.
Amordivahetuse käigus läks halvasti see, et üks ABS- i juhe jäeti amordi külge kinnitamata. Nii pääses see rattakoopas vabalt ringi rändama kuni
ükskord vastu rehvi end katki hõõrus. See paigati amordivahetajate poolt hiljem küll ära aga kehv värk see paigatud värk ikkagi.
Nüüd on autoga aga uus mure. Nimelt hakkas ühel päeval temperatuurinäidik kõikuma. Näiteks nii, et algul püsis 90- peal, siis lambist langes ~70- ni,
siis hakkas vaikselt tõusma, siis lülitas aga ventilaator end sisse ja jahutas ültse mingi 50- ni jne. Täielik segadus.
Pöördusin teenindusse, väidetavalt vahetati temperatuuriandur ja mina sõitsin omateada korras autoga minema.
Aga polnud korras. Selgus, et väikestel kiirustel linnavahel foorist foorini sõites on küll "nagu korras" aga kui sõita pikemalt ühtlase kiirusega,
jahtus mootor maha. Kuni lõpuks jälle sinna skaala algusesse välja.
Siit ka küsimus neile, kes nii pikalt juba mu heietusi lugeda on viitsinud - kas võiks tegu olla termostaadi veaga? Ja kui on, siis kas
temperatuuriandur oli terve? Või rikkus vana katkine temperatuuriandur termostaadi? Või rikkus katkine termostaat vana temperatuurianduri ja nüüd
vaikselt nusperdab uue kallal?
Ja lõpetuseks - kus on termostaat?
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 23.09.08 21:43
|
|
|
mul kunagi oli küll ühte teistmarki autol sarnane probleem,
vaikselt ukerdades vedas ennast napilt soojaks.
oli teine ilmselt mingisse kindlasse asendisse kinni jäänud - vahetati see termostaadi klapp ära ja korras ta oligi.
temp andur oli korras
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 25.09.08 20:17
|
|
|
Termostaat asub reeglina plokikaanes selle koha peal,kust läheb voolik või toru radiaatorisse. Tundub jutu järgi küll,et termostaat kehvasti sulgub.
Eks see vahetamine suht vastik solberdamise töö ole.
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 09.02.09 15:02
|
|
|
Termostaadi vahetamisega sai asi korda.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 09.02.09 16:03
|
|
|
Oskad sa öelda, kas sul termostaadi kaane vahel mingi tihend kaa on? Enda omal pole minu ajal seal midagi olnud ning kogu aeg on hermeetikut vahele
pandud, kuid külmaga ikka hakkab kurivaim sealt kaane vahelt kuigivõrd välja ajama. Kindlasti mõjutab ka see, et alumine kruvi pole originaalkoha
peal, vaid veits kõrval, kuni õige koha peale on kruvi sisse ära murtud ja vsjokk. Et siis kõrval on väheke väiksem kruvi pandud.
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 09.02.09 19:56
|
|
|
Ei oska kahjuks öelda. Vaatasin, et see termostaat asub ikka parajas u...uaugus ja otsustasin selle töö esindajameestele jätta.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 13.02.09 16:24
|
|
|
Vastan ise (sry et ei lähe päris sinu auto teemasse). Rõngastihend on ja olin ise juba ära unustanud selle
Küsiks veel ka amortide kohta. Sul gaasiamordid alla pandud. Kas väga jäigad pole (õliamort, mis on originaalis, pidavat pehmem olema)? Külmaga ei
klobise amort?
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 15.02.09 16:49
|
|
|
Ei saa midagi aru, et jäigem oleks.
Eks neid gaasiamorte ole ka kindlasti väga erinevaid. Mõned, mis spetsiaalselt tuuningumasinatele tehtud, on jäigemad aga need mis tavaautodele
tehtud, need on ikka enamvähem tavalise jäikusega. Mul on mingid kõige tavalisemad Sachsi gaasikad.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 04.12.09 21:58
|
|
|
Täiendan natuke üle pika aja oma päevikut:
2009 kevadepoole käis auto 120000 hoolduses. Et rihm oli juba varem vahetatud, siis seda seekord ei palunud teha, küll aga kõik muud ettenähtud
protseduurid.
Hooldusega oli veidi probleeme. Tol ajal oli Skoda esindustel Autolehes mingi kupong, millega pidavat hoolduse 1000.- krooni odavamalt saama.
Helistasin siis kohalikku esindusse, uurisin, et kas kehtib see kupong ka neil. Õ–eldi et kehtib. Panin siis aja kirja ja uurisin veel, et umbes kui
palju standartne hooldus maksma läheb. Ütles, et umbes 3000. Mina siis veel mõtlesin, et saan oma kupongiga suisa 2000.- krooniga hakkama aga
tegelikult küsiti pärast autole järgi minnes ca 4000.- ja öeldi, et sellest on see kupongi soodustus juba maha arvestatud! Hiljem selgus veel, et
esindusest minema sõitma asudes oli armatuuris igasugu punaseid ja kollaseid tulesid, nii et pidin auto neile tagasi viima. Osutus, et keegi oli
tagapidurite juures mingi vooliku või juhtme lahti jätnud.
No mida iganes, rohkem ma oma autot sinna ei vii.
Nüüd ongi tegelikult 135000 hooldus tulemas lähiajal. Kas on soovitusi esinduste osas? Üks sõber mul, kes hiljuti Superbi ostis, ütles et tal sujus
Pärnus kõik normaalselt. Samas muidugi ostmisel ja hooldamisel on tegemist ilmselt erinevate inimestega.
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
ka:rel
huviline
Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02
|
postitati 09.09.18 18:21
|
|
|
No nii, pärast väikest pausi (alla 10 aasta ikkagi) jätkame sealt kus ennist pooleli jäime...
Tegelikult on palju muutunud. Nimelt tegin autoga 2010 juulis päris korraliku avarii, nii et padjad lahti ja omal ka hetkeks"pilt taskus." Päris
kõva dilemma oli, kas tasub autot enam taastada või mitte. Tol hetkel oli ta just saamas kaheksa aastaseks. Sai tehtud, sõitma sain jälle Jõuludeks,
kuid kuna pere nõudis oma siis sai töö tehtud üsna kokkuhoidlikult ja see hakkas hiljem pea igapäevaselt tunda andma. Päris palju oli neid asju, mis
enam päris nii ei toiminud nagu mõeldud oli. Kuidagi sain temaga oma sõidud siiski tehtud kuni 2013 veebruaris ostsin omale CR-V.
Sellest ajast on Octavia nautinud pensionipõlve. Suviti õues, talviti garaažis. Ja eks aeg ajalt-ajalt üritan teda ka veidi püstitada aga nagu vana
autoga ikka - ka seistes kipub vigu teisest otsast juurde tulema.
Täna näiteks vahetasin mootoriõli ja filtri. Selle tegevuse käigus märkasin, et mingil vidinal on üks kolmest kinnitustest katki. Vidina nime ma aga
ei tea ja selles saategi te abiks olla - millele viitab fotol punane nool?
PILT
Lugupidamisega,
ka:rel
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |