Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavial laadimiseks aku lahti ühendamine (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4544)
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 19.02.11 13:26 Tsiteeri
Octavial laadimiseks aku lahti ühendamine



Tere,

Sooviks küsida, kas Octavia2-l on mingeid komplikatsioone, kui aku lahti ühendada ja peale laadimist uuesti tagasi ühendada?

Lisaks veel see, et aku on silmaga mis on täiesti pime. Kas see tähendab, et selle akuga pole enam eriti miskit teha?

Aku ise 6.5 aastat vna ja lõpuks paistab, et tahaks lisalaadimist saada külmade ilmadega käivitamiseks. Hetkel veel suudab käivitada kuid oleks hea natuke laadida. Omal laadija olemas ning tahaks aku tuppa tuua, et siin laadida. Samas ilma autota kah ei taha olla, kui aku lahti ühendamisega mingid komplikatsioonid tekivad...

Autol olev DEFA signa vajab lihtsalt seda, et lahtiühendamise ajal oleks signa maas ning ka Audience raadio paistab aku lahti ühendamisega rahul olema nii kaua kuni teda teise auto peqale ei tõsteta.

Ehk siis kas Octavia kannatab aku lahti ühendamist ja mida seejuures silmas pidada? Lisaks sellele, et miinus klemm kõige pealt lahti ja siis pluss klemm.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 19.02.11 13:41 Tsiteeri


Superbil täna võtsin ka aku maha. Ei tekitanud mingeid komplikatsioone. Eelnevalt mitmeid kordi seda ära võtnud.

6.5 aastat on ühele akule ikka päris hea eluiga juba. Peaks kaaluma vahetamisele varsti. Ma just hakkan endale uut vaatama. Päris õhtul omadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 19.02.11 15:25 Tsiteeri


Tegemist auto originaalakuga, millega ta 2004 aastal poest tuli ning esmakordselt võtsin sellel autol aku pealt maha.

Pistsin siis laadija külge ja arvasin, et nüüd põrutab laadimisvool lakke, aga ei miskit jäi 2 ampri peale pidama ja seegi vajus suht kärmelt nulli ligidusse. Võta siis kinni, on see aku läbi või mitte.

Aku spets ütles, et diislitel ja bensukatel on aku eluiga erinev. Bensukatel on 6-7 aastat normaalne. Diislil arvatavasti 3-4 aastat


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 19.02.11 18:22 Tsiteeri


Sai akut mõned tunnid laetud ja kuna vool oli väga minimaalne, siis ära lõpetatud ja autole peale tõstetud. Esiteks sai külge pandud pluss-klemm ja seejärel miinusklemm. Miinuse ühendamisel käis ikka suht korralik säde klemmi ja aku vahel, sest auto elektroonika oli ju valmis koheselt tarbima. Igal juhul peale ühendamist läks auto kenasti käima kuid komplikatsioone siiski on:

armatuuris põleb nüüd kollane roolikujutis. Kas turvapadjaga mingi jama? Või rikkus see säde midagi ära? Peab minema mingil ajal teenindusest läbi ja laskma ikka üle vaadata.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 19.02.11 19:04 Tsiteeri


Roolikujutise märk kaob mõne sekundi pärast kui sõitma lähed.
Turvapatju see ei puuduta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 19.02.11 22:15 Tsiteeri


Selge, sõitmist ma veel ei teinud, lihtsalt ühendasin aku külge ja veendusin, et mootor käivitub.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 21.02.11 15:44 Tsiteeri


Ise ka muretsesin kui laadisin akut, et tagasi ühendades oli ikka erivärviline virr-varr arnatuuris aga mõne hetkega oli kõik kadunud ja isegi ühtegi viga ei jäänud maha :).
See rooli märk oli jah üks, mis pani muretsema, et alguses süüte sisse lülitades oli see punane, muutus aga siis kollaseks ja jäi püsima kuni peale mõneminutilist sõitu kustus ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 24.02.11 17:45 Tsiteeri


Praegu sõidetud veerand paaki peale laadimist ja auto on kole janune. Tüüpiliselt saan veerandi paagiga sõita 130 km (linnas) hetkel aga on 80km peale juba veerand paaki läinud. Loodame sõna otseses mõttes, et auto võtab ikka mõistuse pähe ning jätab selle raiskamise. Ma saan aru, et on rakse hetk ja vaja kõik uuesti selgeks õppida, kuid siiski...


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.02.11 19:49 Tsiteeri


üks aku maha võtmine ei tohiks nüüd seukest asja küll teha. sikutasid ehk koos akuga mõne muu juhtme ka lahti. näiteks maf-i oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 24.02.11 20:27 Tsiteeri


Kui aku on maha võetud, siis tuleb ka TB uuesti kalibreerida. Seda saab ainult VAG-COM ga.

Just üleeile sai enda Superbil see läbi tehtud. Ise ta ei õpi ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.02.11 20:36 Tsiteeri


issver-sussver, kus tänapäevased aparaadid on keeruliseks tehtud.
mina oma vähese taibuga peangi eluks ajaks vanade ja lihtsate masinate juure jääma.
ma nüüd häbenen natuke ja katsun edaspidi vähem arvata moodsa tehnika teemadel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 24.02.11 20:55 Tsiteeri


Kas keegi seletaks mulle, milleks seda akut laadimiseks maha kiskuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 25.02.11 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Kui aku on maha võetud, siis tuleb ka TB uuesti kalibreerida. Seda saab ainult VAG-COM ga.

Just üleeile sai enda Superbil see läbi tehtud. Ise ta ei õpi ennast.


Räägi lähemalt,mis see TB on? Olen endalgi akut korduvalt lahti ühendanud kuid kütusekulu muutust pole sellega seoses täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 25.02.11 09:48 Tsiteeri


Throttle body ehk seguklapp.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 25.02.11 19:15 Tsiteeri


Eks võibolla ka mõni andur ei ole absoluutselt parimas konditsioonis ning äkki annab vale segu peale. Võibolla lihtsalt külmad ilmad...

Aga laadimiseks tuleb aku seetõttu maha katkuda, et terve auto mul uksest sisse ei mahu ja aku laadijat ma õue kah viia ei taha. Seega tuleb auto jupphaaval tuppa tuua. Kuna akust laadimiseks piisab, siis sellepärast ma ta auto küljest eraldasingi.

Muidu iseõppivatest autodest nii paluju, et eelmine auto oli mul 2001 aasta Lada Samara ja sellel oli vaja profülaktika mõttes iga paari kuu tagant aku lahti ühendada, et jälle kõik jonksu saaks. Tema oli oma õppimisega nii agar, et paari kuuga õppis liiga palju vigureid selgeks. Tore auto oli, kui kolisev salong ja roostetav kere välja arvata :P


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
smallstang
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Postitusi: 52

Asukoht: Tallinn-Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: FOX Mustang & Octavia II 1.9 TDI & Superb 4x4 2.0 TDI

postitati 01.03.11 11:13 Tsiteeri


Workshop Manual soovitab teha peale aku ühenadmist järgmised toimingud:

*kell õigeks
*Kontrollida akende asendit ja komfort sedistusi (akende asend määratakse ukse lukkusatamis asendis hoidmisega 3 sec.)
*Rooli andur (keerata rooli kohapeal ühest servast teise)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 08.03.11 08:28 Tsiteeri


Peaks saama kalibreerimist ka nii teha.

Insert the key in the ignition and turn the key to the "on position", depress the gas pedal all the way down and leave it there for 5 seconds, with the gas pedal still all the way to the floor turn the ignition to off and wait an additional 3 seconds before taking your foot off the gas. The car will adjust the throttle, you may even hear it. After a minute or two you are good to go.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 5.9% - SQL: 94.1%]