Vast parim viis kraapimist vähendada on ikkagi soojendus. Igasugune kate hakkab enda alla tahes-tahtmata niiskust koguma ja kui ta on ka hingav
materjal, siis seda mingi kindla piirini. Lisaks on ju jama ka selles, et kui sinna kattele on sadanud kõva lume kiht, siis esiteks pead sa nii ehk
teisiti katte lumest puhtaks lükkama, et kate kätte saada, teiseks ei saa ennem autot kah käima panna, kui kate pealt maas ja kolmandaks ma kardan
siiski, et sealt katte alt võid jääd leida.
Minu meelest parim viis ikka nii, et tuled lumise auto juurde, lükkad juhi ukse ümbert lume maha, poesd autosse, paned mootori tööle, ja lükkad
soojenduse esiklaasile. Seniks kuni ülejäänud auto lumest puhas, puhub juba esiklaasile sooja ja esiklaas kenasti jääst puhas.
Küll jah kui on selline lihtsalt niiske külm ilm ilma lumesajuta ja võtnud niisama jääkorra peale, siis vaja natuke auto kõrval niisama oodata, et
esiklaas puhtaks sulab. Mina vähemalt olev selle aja omal leidnud.
Kui aga oodata ei soovi, siis jah parim viis panna Webasto sisse ja asi korras. Kattega möllamine on kuidagi liiga jama. Mis sa selle jäätunud kange
ja märja kattega teed, kui sa ta autolt maha oled võtnud? Sa pead ta ju soojenema/sulama viima, muidu ei saa õhtul uuesti autole panna. Lisaks veel
õhtul autot kattes peab ju auto all täiesti puhas ja kuiv olema, aga kui õhtul tibutab vihma või sajab lund?
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|