Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb Elegance 2.5 V6 TDI 120kW (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 3916)
sven12
huviline



Registreerunud 23.08.10
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 23.08.10 13:09 Tsiteeri
Skoda Superb Elegance 2.5 V6 TDI 120kW



Tere!

Et mul puuduvad varasemad kokkupuuted Škodadega, küsiksin abi antud eksemplari hindamisel:

http://www.auto24.ee/used/750749

Igasugused kommentaarid ja arvamused on teretulnud :)

P.S. Kas vastavad tõele jutud Briskoda foorumis, et Škoda diisel on väga niiskusekartlik, ala parkida ei tohiks ninaga ülesmäge ja talvel tuleb lumest puhas hoida tuuleklaasi serv, et vesi sealt elektroonikasse ja salongi ei imbuks? Kuidas puksid/amordid/vedrud vastu peavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Swissflam
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser

postitati 28.08.10 18:43 Tsiteeri


See nn. niiskuse kartlikus 3U4 kerega Superbi puhul on ühine nii diisel- kui ka bensiinimootoritel ja ei käi mitte mootorite kohta. Nimelt kipuvad ummistuma esiklaasi all olevas "vannis" drenaasi avad. Kui need avad on suletud siis too "vann" täitub vihmaveega (või lumesulamisest tekkinud veega, vms.) niikaua, kuni pääseb salongi õhufiltri korpuse kaudu "tuppa". Toas kõrvalistuja jalge all põrandal asub aga üks asjalik elektroonikamoodul, mis veekahjustusi saades palju pahandust võib tekitada. Sellest siis ka soovitus mitte parkida ninaga ülesmäge ja hoida esiklaasi serv lumest puhtana. Isiklikult soovitaks aastas kord või paar nendele drenaasi avadele pilk peale visata ja vajadusel puhastada, jääb muu tsirkus ära.

Muu vastupidavus sama nagu B5.5 kerega Passatil. Küll peaks mainima, et seda 2,5 diislit ei peeta eriti õnnestunud mootoriks (nukkvõlli õlituse probleemid). See muidugi ei tähenda, et kõigil 2,5tdi-l tekivad probleemid, vaid tõenäosus nende tekkeks on tavapärasest suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]