Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audihooldus.ee - remont, hooldus, varuosad. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 7205)
Flameko Autohooldus.ee
huviline



Registreerunud 02.02.10
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 02.02.10 11:10 Tsiteeri
Audihooldus.ee - remont, hooldus, varuosad.



www.autohooldus.eeAudi, VW, Seat, Škoda, BMW; sõiduautod, maasturid ja kõiki marki kaubikud.

Autohooldus.ee sooduspakkumsed:

_________________________________________________________



Audi Allroad C5 keremudeli õhkpadjad ja -kompressorid!

Saabunud on müügile soodsa hinnaga uued õhkpadjad ja õhkvedrustuse kompressorid. Sobivad Audi Allroad C5 kerele, ( kõik mootorid ).

Esimene õhkpadi hinnaga: 7442.-
Kompressor hinnaga: 8824.-


_________________________________________________________


Õlivahetus ja veermikukontroll vaid 210eek!

Autohooldus pakub kõikidele Audi, VW, Seat, Škoda, BMW sõiduato, maasturite ja kõiki marki kaubikute omanikele mootoriõlivahetusele kaasa tasuta veermikukontrolli, hinnaga kokku 210eek. Pakkumine kehtib kui ostetakse mootoriõli ja õlifilter Audiholdusest, olenemata sooduskaartide vajalikkusest.
Varem maksis mootoriõlivahetus 210eek ja veermikukontroll 210eek.


__________________________________________________________


Üle kümne aasta vanused autod soodsalt korda!

Autohooldus pakub kõikidele, kelle auto vanus ületab kümne aasta piiri, lisasoodustust remont- ja hooldustöödele, 1% iga auto aasta vanuse kohta!

Soodustus arvutatakse järgmiselt:

Aluseks võetakse käesolev aasta ja auto vanus, ehk kui auto pärineb aastast 1995 siis arvutatakse soodustus järgmiselt: auto vanus lahutatakse käesolevast aastast ja tulemuseks saadud number ongi allahindlus %.

Näide allahindlussüsteemist:

2000a sõiduk - 10%, ehk 369 eek/h
1999a sõiduk - 11%, ehk 364.9 eek/h
1998a sõiduk - 12%, ehk 360.8 eek/h
1997a sõiduk - 13%, ehk 356.7 eek/h
1996a sõiduk - 14%, ehk 352.6 eek/h
1995a sõiduk - 15%, ehk 348.5 eek/h
1994a sõiduk - 16%, ehk 344.4 eek/h
1993a sõiduk - 17%, ehk 340.3 eek/h
1992a sõiduk - 18%, ehk 336.2 eek/h
1991a sõiduk - 19%, ehk 332.1 eek/h
1990a sõiduk - 20%, ehk 328 eek/h
1989a sõiduk - 21%, ehk 323.9 eek/h
1988a sõiduk - 22%, ehk 319.8 eek/h
1987a sõiduk - 23%, ehk 315.7 eek/h
1986a sõiduk - 24%, ehk 311.6 eek/h
1985a sõiduk - 25%, ehk 307.5 eek/h
jne.



NB! Soodustus kehtib juhul, kui autot töösse andes, mainitakse ära väljareklaamitud kampaania.


__________________________________________________________


Õõtshoobade remontkomplekt vaid 6500eek ja 3a või 100 000km garantii

Õõtshoobade komplekt on sobilik:

Audi A4 1996-2001
Audi A6 1996 - 2005
Škoda Superb 2002 - 2003
VW Passat 1996 - 2005

Hind ja garantiitingimused kehtivad juhul kui:
nimetatud komplekt on Audihooldus.ee poolt paigaldatud.
pärast komplekti paigaldust käib sõiduauto Audihoolduses korrapäraseid hoolduseid tegemas või vähemalt korrapäraseid mootoriõlivahetusi tegemas.


__________________________________________________________


Kliimaseadme hooldus + täitmine

Teenus sisaldab endas kliimasüsteemi elektroonika kontrolli, ehk diagnostikat, süsteemi puhastamist vanast külmaainest, õlist ja mustusest. Lisaks sellele teostatakse süsteemi vakumeerimist ning lekete kontrolli. Peale neid toiminguid lastakse süsteemi uus külmaaine, värvaine ja õli.

Selline hooldus tagab süsteemi pikaajalise ning tõrgeteta töö!

Kampaania hind on 700.-

Lisaks on võimalik juurde tellida kliimakanalite ja kogu auto salongi bakteritest puhastamist, hinnaga 200.-


__________________________________________________________


Audi, VW, Ford, Seat, Škoda LCD pikslite probleemi lahendus.

Nüüd lahendus LCD puuduvatele pikslitele Audi mudelitel A2, A3, A4, A6, VW mudelitel: Sharana, Passat, Ford mudelile: Galaxy, Seat mudelile: Alhambra, Škoda mudelile: Super B.

Näidikute juhtmoodulid mille tootja on VDO ja väljalaske aasta 1997-2004.

Ühe LCD hind koos vahetusega 1800.-EEK

Tartus tuleks pöörduda Tähe 110, DiaLAB OÜ Tel: +372 5089942


_________________________________________________________


Pihustite ultraheli puhastus

Pihustite ultraheli puhastus düüsidele, pihustite pihustamis, lekke ja läbivoolu test. Antud toimingul tuleb pihustid sõidukilt eemaldada ja stendi panna. Maksab 156eek 1 pihusti, hind sisaldab ka pihusti eemaldamist ja paigaldamist!

Tavahind 200eek 1 pihusti. (soodustus 25%)


_________________________________________________________



Kontakt:

Autohooldus
Seemne 4 10617 Tallinn
Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00
Tel.: 6 836 511
Mob.: 53 476 101
Faks +372 660986
www.autohooldus.ee
hooldus@autohooldus.ee



Audi, VW, Seat, Škooda, BMW; sõiduatod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Flameko Autohooldus.ee
huviline



Registreerunud 02.02.10
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 09.03.10 10:27 Tsiteeri


Autohooldus.ee sooduskampaania (-15% letihinnast) Saksamaal valmistatud varuosadele.

Autohooldus.ee kliendikaardiga lisa allahindlus veel -5%, ehk kokku -20% letihinnast alla.

Antud hinnad kehtivad vaid käsimüügi korral, ehk varuosa ilma paigalduseta ostes.

Antud hinnad ei sisalda käibemaksu, ehk nendele hindadele lisatakse käibemaks 20%


Škoda Superb:

4D0 407 509B vasak tagumine ülemine õõtshoob, hind: 467.-/tk.
8D0 407 510F parem tagumine ülemine õõtshoob, hind: 467.-/tk
4Z7 407 505A vasak ülemine esimene õõtshoob, hind: 445.-/tk
4Z7 407 506A parem ülemine esimene õõtshoob, hind: 445.-/tk
4D0 407 693AD vasak alumine tagumine õõtshoob, hind: 1007.-/tk
4D0 407 694AD parem alumine tagumine õõtshoob, hind: 1007.-/tk
4D0 407 151A alumine esimene õõtshoob, hind: 824.-/tk
8D0 411 317D vasak U-raud, hind: 293.-/tk
8D0 411 318D parem U-raud, hind: 276.-/tk
4B0 419 811G rooliots M14x1,5, hind: 263.-/tk

Esisilla rem kompl, vanatüübi ( Škoda Superb ) mitmikhoob vedrutusele, hind: 5311.-/kompl.


1H0201511A kütusefilter 2.0/2.8, hind: 127.-/tk
1J0 201 511A kütusefilter 1.6/1.8/1.8T, hind: 90.-/tk
1J0 127 401A kütusefilter 1.9TDI/2.0TDI, hind: 117.-/tk
074 115 562 õlifilter 1.9TDI/2.0TDI 16v, hind: 89.-/tk
070 115 562 õlifilter 1.4TDI/1.9TDI/2.0TDI/2.0TDI 16v/3.6, hind: 82.-/tk
078 115 561J õlifilter 2.8, hind: 106.-/tk
059 115 561A õlifilter 2.5TDI V6, hind: 127.-/tk
06D 115 562 õlifilter 2.0FSI/2.0TFSI, hind: 127.-/tk
8E0 698 451 taga piduriklotsid 1.0/1.2/1.4/1.4TDI/1.6/1.6FSI/1.8T/1.8TFSI/1.9TDI/2.8/2.5TDI, hind: 237.-/kompl.
4B0 698 151 esi piduriklotsid 1.8/1.8T/1.9TDI/1.6/2.4/3.2FSI/2.5TDI/2.6/2.8/3.0/2.0FSI, hind: 548.-/kompl.
4B0 698 15 AD esi piduriklotsid 1.8T/2.5TDI/2.0/2.8/1.9TDI, hind: 654.-/kompl.



Škoda Octvia:

1K1 819 653 salongi aktiivõhufilter 1.6/1.4/2.0FSI/2.0TDI , hind: 187.-/tk

078 115 561D õlifilter 2.8, hind: 106.-/tkk
034 115 561A õlifilter 1.6/1.8T/2.0, hind: 55.-/tk



Küsimuste korral kontakteeruda:
kristjan (ät) autohooldus.ee
________________________________

Kontakt:

Autohooldus
Seemne 4 10617 Tallinn
Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00
Tel.: 6 836 511
Mob.: 53 476 101
Faks +372 6609868
hooldus@autohooldus.ee
www.autohooldus.ee



Audi, VW, Seat, Škooda, BMW; sõiduatod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Flameko Autohooldus.ee
huviline



Registreerunud 02.02.10
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 22.11.10 15:37 Tsiteeri


Velgede sirgestamine:

Klientide paremaks teenindamiseks ja Teie autode remondikulude vähendamiseks soetasime endile nüüdisaegse, täiusliku seadme velgede kontrolliks ja taastamiseks. Seade on ainulaadne, kuna teist sellist pole ei Eestis ega ka Soomes.
http://www.autohooldus.ee/pic/upload/2973cd6b3623a49a4270737bfd3e2562f3d95650.jpg

Velgede taastamise hinnad on eriti soodsad ja taastatud velje kvaliteet vastab originaalvelje kvaliteedile.

Autode rattad on pidevalt muutunud, rehvi kõrgus väheneb ja laius kasvab. Sellega on tagatud auto parimad dünaamilised omadused. Kuid arvestades meie teeolusid ei ole harvad juhud, kui teekatte vea tõttu on velg saanud kahjustada. Nüüdisaegsete velgede materjal on valitud selline, et kahjustuse korral velg deformeerub, kuid ei purune. Sellega välditakse rehvirõhu järsk langus velje kahjustuse hetkel. Kahjuks aga sellise veljega pole enam võimalik sõita.

Kahjustunud, kõvera veljega sõitmine on eluohtlik, kuna velje või rehvi purunemine on etteaimamatu, lisaks ebamugavus - tekib autokerele vibratsioon, rooliratta vibreerimine. Lisaks ebamugavusele, tekitab kõvera ja rikutud veljega sõitmine küllalt suurt stressi veermikule - kuluvad kiiremini rattalaagrid, šarniirühendused, roolilatt, transmissioon ning veermikus leiduvad kummipuksid.
Kahjustunud ja kõvera veljega sõitmine viib kiiresti autoremondi vajaduseni, mis võib kujuneda küllalt kulukaks, näiteks roolilatt ainuüksi võib maksta summas 5000 - 20 000 krooni, mõningatel juhtudel isegi rohkem, lisandub veel roolilati vahetussumma ning sildade geomeetria seadistamine.
Kahjustunud ja kõver velg tuleb viivitamatult parandada või vahetada välja uue, sirge velje vastu. Velje parandamine, taastamine, on reeglina tuntavalt soodsam kui uue velje soetamine.
http://www.autohooldus.ee/pic/upload/e40217039ef2b2e5e8dd6a610f9a70ab2ab44da9.jpg

Meie seadmega on võimalik taastada nii alumiinium- kui ka plekkvelgi 10" - 26", seega kõiki meil kasutusesolevaid autovelgi. Seadme valikul lähtusime kahjustatud velje kõige täiuslikumast taastamisest.

Digitaalne kontrollaparatuur kontrollib velje viskumist täpsusega kuni 0,07 mm!
http://www.autohooldus.ee/pic/upload/bf960c884025f7be5be58275b6760f88b25d37ff.jpg

Deformatsioonide kõrvaldamine on võimalik kõikides suundades koos pideva kontrolliga.
Sellega välditakse asjatuid lisadeformatsioone, taastatakse ainult kahjustatud kohta ja seda täpselt kuni originaalmõõduni. Välistatud on ülemäärased ja mitmekordsed õgvendamised, mis tekitaks veljes lisapingeid ja võimalike pragusid.
Alumiiniumvelgede järskude painete kõrvaldamine toimub meil kõrgemal temperatuuril, et vältida õgvendamise käigus pragude teket ja kõrvaldada velge tekkinud sisepinged. Velje olukord on pidevas kontrolli all. Sellega on säilitatud velje esialgne jäikus ja töökindlus, ka rehvi kontaktpinnad säilitavad esialgse tiheduse.
Kui kahjustatud veljel on pragusid, tagame keevituskohtade ebatasasuste ületreimise sama seadme komplektis oleva treimisvõimalusega.
Taastatud velje dispalansi kontrollime alati, sellega tagame ratta tasakaalustamise vähimate vajalike lisaraskustega. Viimane asjaolu on vajalik rehvi ühtlase kulumise ja käiguühtluse tagamiseks.
Meie seadmega taastatud veljed on kõrge kvaliteediga!

Velgede taastamise hinnad:

Velje masinpesu:120.-/tk. (kui velg ei ole eelnevalt puhastatud ja pestud)
Velje sirgsuse kontroll: 300.- (kui velge ei taastata)
Velje sirgestamine: 600.-/1h
Rehvi eemaldamine/paigaldamine + balansseerimine 100.- per velg.

Keskmiselt kulub ühe velje taastuseks aega üks tund, seega keskmine velje taastamise hind tuleb 600.- (sisaldab käibemaksu).

NB: Palume kõik veljed eelnevalt korralikult puhastada ning pesta!!!

Kontakt:

Autohooldus
Seemne 4 10617 Tallinn
Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00
Tel.: 6 836 511
Mob.: 53 476 101
53 476 104
Faks +372 6609868
hooldus@autohooldus.ee
www.autohooldus.ee



Audi, VW, Seat, Škooda, BMW; sõiduatod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Flameko Autohooldus.ee
huviline



Registreerunud 02.02.10
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 13.01.11 13:48 Tsiteeri


Automaatkäigukastide dünaamiline õlivahetus


Automaatkäigukastid töötavad libisemise põhimõttel, ehk nagu manuaalkäigukastiga autol on üks sidur mida siis juht libistab, et kohalt startida või käike vahetada. Automaatkäigukastides on aga libisevaid „sidureid“ hoopis rohkem. Neid kutsutakse lamellideks. Samuti töötab hüdrotrafo, ehk turbiin libisemise põhimõttel. Kogu libisemine on hõõrdumine siis selle tagajärjel tekib mustust ja sodi. Automaatkäigukastides toimub kogu libisemine õli sees ja seega määrdunud õli kannab kogu sodi mööda käigukasti edasi. Kuna aga hüdraulikaplokk on väga kapriisne detail siis iga väiksemgi sodi hakkab tema tööd takistama ja tänu sellele hakkab käigukasti jõnksutama ja muid ebaloomulikke asju tegema. Samuti põhjustab määrdunud õli käigukasti kiirema lagunemise. Automaatkäigukastis on küll sees magnetid ja filter mis siis seda mustust eemaldada püüavad aga nende eemaldusvõime on piiratud ja seega vajaks nad vahetust ning puhastamist.

Siiani on automaatkäigukastides vahetatud õli „mehaaniliselt“, ehk vana õli välja ja uus sisse, lisaks filtri vahetus. Kahjuks aga sellisel meetodil saab käigukastist kätte vaid pool õlist,
ülejäänud pool jääb turbiini, torustikke ja muudesse kohtadesse kust õli välja lasta pole võimalik. Samuti jääb enamus mustusest kasti sisse. Ehk kui nüüd lisada uut õli siis uue õli kvaliteet langeb sekundiga poole võrra.

Audihooldus.ee on aga soetanud endale seadme millega on võimalik teostada dünaamilist käigukasti hooldust ja õlivahetust. Meie seadme abil on võimalik teostada kogu käigukasti pesu ja puhastus, lisaks saame vahetada kogu käigukastis oleva õli uue vastu.
http://www.autohooldus.ee/pic/upload/f1fa860c393d89a785251cf626f8cdee26cd99a7.jpg
Kogu hooldus ja õlivahetus toimub kolmest tsüklist:

Esiteks lisatakse käigukasti spetsiaalne pesuaine.

Teiseks toimub käigukastis olemasoleva õli pesu meie eriseadme vahendusel, selleks ühendatakse seade auto automaatkäigukasti õlijahutustorustikku nii, et kogu õli, mis käigukastis ringleb, suunatakse mitmekordselt läbi seadme, kus õli filtreeritakse. Seadme filter eemaldab kõik lisandid, mis siis salvestuvad seadme püüdurisse. Pesu toimub seni, kuni kõik õlis olevad lisandid on eemaldatud. Kleepunud saasta täielikuks eemaldamiseks lisame õlile vastavaid lisandeid, sellega puhastatakse ka kõik automaatkäigukasti õliga kokkupuutuvad tööpinnad. Õli ringleb käigukasti töötemperatuuril. Kui tavalisel õlivahetusel uuendatakse vaid kolmandik automaatkäigukastis olevast õlist ja käigukasti hüdrotrafo, töösilindrid, pump, torustik ja klapid jäävad vana õliga täidetuks, siis meie seadmes mitte ainult ei eemaldata nendest kohtadest õli, vaid pestakse ka kõik käigukasti elementide sisepinnad hoolikalt puhtaks. Seejärel pumbatakse seadme vahendusel käigukast õlist täielikult tühjaks, ka kogu torustik, hüdrotrafo ja klapid. Samuti kontrollime ära käigukasti õlisurve!

Kolmandaks vahetatakse käigukasti sisemine õlifilter ja põhjatihend. Selle töö käigus tagatakse magnetil olevate jääkide eemaldamine ja käigukasti tihedus. Käigukasti uue õli puhtus on täielikult garanteeritud.

Neljandaks täidetakse käigukast seadme vahendusel uue automaatkäigukasti õliga. Seade kontrollib täpselt sisestatava õli koguse ja täidab enne auto käivitamist täielikult kõik automaatkäigukasti õlikanalid. Seejärel toimub käigukasti töö kontroll.

Viiendaks läheb auto proovisõidule mille käiguks kontrollitakse käigukasti töö. Peale seda jääb auto paariks tunniks jahtuma, peale mida kontrollitakse kõik asjad veelkord üle.

Kuuendaks tehakse käigukastile elektrooniline põhiseade, et kogu elektroonika saaks ennast hooldatud käigukasti tööga kurssi viia ja vastavalt sellele ennast seadistada. Täielik seadistamine toimub 100km läbimisel. Sellel ajal võib klient autot tavapäraselt kasutada, kogu protsess toimub automaatselt.


Tänapäeval väidavad autotootjad, et osadel automaatkäigukastidel on eluaegne õli sees. Jutt on tõsi kunakui lõppeb käigukasti õli eluiga siis lõppeb ka käigukasti eluiga. Enamus autotootjaid aga käigukaste ise ei tooda. Paljudel autodel kasutatakse ZF käigukaste ning ZF soovitab igas automaatkäigukastis õli vahetada. Tuginedes meie kogemusele siis oleks automaatkäigukasti õlivahetuse välbaks 60 000km. Täpselt nagu seda vanasti autotootjad nõudsid. Multitronic ning DSG käigukastidel nõuab autotootja tänapäevalgi iga 60 000km läbimisel õlivahetust. Kui aga harrastatakse sportlikku sõidustiili, siis tuleks käigukastis vahetada õli iga 30 000km läbimisel.

Küll aga kujuneb käigukasti hooldus antud aparaadiga kallimaks, kasvõi seepärast, et õlikogus on suurem (kuna saame kogu õli käigukastist kätte) aga see-eest saab hoopis kvaliteetsema ja parema lõpptulemuse

Antud seadmega on võimalik ka erinevaid etappe üksikult teostada, ehk on võimalus kombineerida käigukasti hooldust vastavalt kliendi soovile.



Kontakt:

Autohooldus
Seemne 4 10617 Tallinn
Avatud tööpäeviti 9:00 - 18:00
Tel.: 6 836 511
Mob.: 53 476 101
53 476 104
Faks +372 6609868
hooldus@autohooldus.ee
www.autohooldus.ee



Audi, VW, Seat, Škooda, BMW; sõiduatod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.8% - SQL: 23.2%]