Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 12.10.11 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tihver
Kuna peres kaks autot, siis tooks välja mis on Octavial halvem kui Mazda 6`l
1) ASR on täiesti kasutu, Mazda veojõukontroll on super hea.
|
Nõus! Olen ühes teises teema ka seda kirjutanud, et oma kogemuse põhjal oli MAZDA esisild tugevamalt maas kinni, seda lausa 626 näitel, libedal hakkab
Skoda nina palju kergemini läbilibisema (mitte ringrajal vaid normaalsel linnas kulgemisel) mida libedam, seda teravamalt tunda on. ASR toimib ka
rohmakamalt kui sõbra Mazda6 kogetud.
Tsitaat: |
2) Kliima ei suuda AUTO seades esiakent udust puhtana hoida ja ühtlast temperatuuri autos. Mazda puhub auto seades aknale ja jalgadele, mis on parim
varjant.
|
Selle üle ei ole küll kurta saanud, va ekstreemjuhud. KAs salongiõhu filter OK? Vahet ei ole, milla vahetatud, kui filter umbes v niiskunud, siis
jääbki ventsüsteem hätta.
Aga üldiselt kui uuena auto juures veel leidsin asju, mis häirivad, siis ajaga olen oma Skodaga sõbraks saanud ja küpseb plaan peale liisingu lõppu
autoga edasi sõita mitte uut vaatama hakata.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
ILcomb
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1.4 TDI
|
postitati 12.10.11 12:00
|
|
|
mind häirivad fabia puhul liiga laiad ja liiga vaateväljas asuvad aknapiidad. täiesti müstika on kuidas teised liiklejad oskavad nende taha ennast ära
peita. ei osanud ostmisel sellisele asjale tähelepanu kah pöörata (eelmine auto oli mersu sedaan ja enne seda vanem vw golf). eks üritan harjuda.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 12.10.11 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
Luuki saab nii paika timmida, et enam ei koliseks.
Tsitaat: | Algselt postitas: Tihver
Minu Octavia kõige suurem viga on õnnetustesse sattumine:
Detsember 2010 joosis metssiga autole ette, tulemuseks stange, tule, tiiva ja kapoti vahetus.
Jaanuar 2011 sõitsin libedaga oma hooletusest eessõitvale autole tagant sisse, tuilemuseks, stange, tule, tiiva ja kapoti vahetus.
Juuni 2011 sõideti minu pargitud autole parkimismajas sisse, tulemuseks tagastange, tule ja haakekonksu vahetus
Juuni 2011 tagurdas onupoeg autoga vastu posti, tulemuseks katkine tuli ja stange. Seekord küll õnneks oli eelmise õnnetuse kahjud veel likvideerimata
nii, et eraldi remonti seetõttu auto ei vajanud.
Oktoober 2011 tagurdas eessõitev auto mulle sisse, tulemuseks stange ja numbri vahetus. | |
Mida ma seal reguleerin, otseselt ta ju ei logise, lihtsalt üks suur plastmassi kolin.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 12.10.11 13:58
|
|
|
Kui plastiku nagin/kolin, siis ka seda annab parandada. Natuke aega nokitsemiseks vaja lihtsalt.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 13.10.11 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
Kui plastiku nagin/kolin, siis ka seda annab parandada. Natuke aega nokitsemiseks vaja lihtsalt. |
Ootaks huviga sinu näpunäiteid. Olen igasugu pehmendusi ja polsterdusi proovinud ainuke variant, mis siiani aidanud on polstri eemaldamine
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 13.10.11 09:28
|
|
|
Raske on näpunäiteid anda ilma asja nägemata, aga mina prooviksin niipidi, et kui sa ütled, et polster maas ei kolise/nagise, siis proovi keegi teine
rooli panna ja ise taga kuulata, kust nurgast plastik häält teeb. Siis edasi mine mudi ja koputa käega ja kuula, kust mingi hääl tuleb. Ka tüübel võib
pinge all häält teha (luugipolstri küljes peaks olema kummijubinad, mis suruvad luuki kinni pannes tagaakna plaadi alla) - luuk kuigivõrd ikka
liigub/paindub aukudest läbi sõites. Mina olen vanal Octavial üldjuhul kõiksugu plastiku kolinatest ja naginatest lahti saanud.
|
|
|
hqs
huviline
Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 14.10.11 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ILcomb
mind häirivad fabia puhul liiga laiad ja liiga vaateväljas asuvad aknapiidad. täiesti müstika on kuidas teised liiklejad oskavad nende taha ennast ära
peita. ei osanud ostmisel sellisele asjale tähelepanu kah pöörata (eelmine auto oli mersu sedaan ja enne seda vanem vw golf). eks üritan harjuda.
|
Roomsteril sama asi ...aga noh, aastatega olen harjunud.
Minu autol sama, et AUTO reziimis (peamiselt väga niiske või siis talvise ilma korral) peab vahepeal suunama õhuvoo otse aknale, sest muidu kisub
nägemise uduseks. Filtri vahetus ei ole aidanud...
O: Antiikset tehnikat (ürg-arvutid, lamptelekad ja -raadiod, sidetehnika jms)
|
|
|
|
Bobik
huviline
Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL Elegance+
|
postitati 22.10.11 16:06
|
|
|
Ehk enim ei meeldi see, et talve poole auto enam soojaks ei lähe või juhtub see väga pika aja peale. -20 puhul ei saagi Tartusse näiteks sõita muud
moodi, kui peab webasto pidevalt sees hoidma. Pisut alla nullkraadi ja kliima sees hoides ei lähe vaat et mootor üldse töötemperatuurini soojaks.
Autolehes oma aastajagu tagasi oli test, kus soojaksminemist mõõdeti ja seal diisel Golf jäi viimaseks. Eks sama lugu diisel Octaviaga.
|
|
|
|
laurih2
huviline
Registreerunud 15.04.08
Postitusi: 56
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Rapid 1.2TSI
|
postitati 22.10.11 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Bobik
Ehk enim ei meeldi see, et talve poole auto enam soojaks ei lähe või juhtub see väga pika aja peale. -20 puhul ei saagi Tartusse näiteks sõita muud
moodi, kui peab webasto pidevalt sees hoidma. Pisut alla nullkraadi ja kliima sees hoides ei lähe vaat et mootor üldse töötemperatuurini soojaks.
Autolehes oma aastajagu tagasi oli test, kus soojaksminemist mõõdeti ja seal diisel Golf jäi viimaseks. Eks sama lugu diisel Octaviaga.
|
Ehk on midagi sellist abiks: radiaatori talvekate
Enda diisel fabial on ise tehtud pleksist miskit
sarnast.
Tegin alumise võre jaoks kuna see on suurem ja jahutab mootorit rohkem, ülemine võre on vaba.
Installisin sissepoole kaablivitsadega, eelnevalt värvisin mustaks. Toimib ja näha pole. Talverehvidega samaegselt külge ja hiljem maha.
Vaja vaid pleksit lõigata sobivasse mõõtu ja vastavatesse kohtadesse augud ja külge.
PS: aasta, paar tagasi oli Soomes jama diisel Seat Leonidega mis said veekahjustusi mootoris.
Jama oli selles, et esivõrest sisenenud külm õhk läks otse sooja õhutoru peale ja toru sees tekkis kondents. See tekkinud vesi läks otse mootorisse ja
oligi remondiaeg. Uudistes näitas autoomanikke kes papitükid radika ees ringi sõitsid. Seega probleem tõsine.
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 23.10.11 07:54
|
|
|
Peab ise ka hakkama vist midagi välja mõtlema. Kas sellest ülemisest kattest väheks ei jää? Alt tuleb ju ikka lahinal külma sisse
|
|
|
kotkas
huviline
Registreerunud 18.09.11
Postitusi: 1
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb
|
postitati 17.11.11 07:19
|
|
|
Märkasin, et skoda superbi originaalporimatid on mädad mis mädad.....ca 1-2 kuu kasutamise järel muster sõna otseses mõttes laguneb pealt ära (kummi
tükid pudenevad )
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 18.11.11 18:30
|
|
|
Oktavia tour (I) närvi ajab esitulede kõrguse reguleerimine salongist. Miks ta on astmega??? See üldse ei ole mugav. Üks aste liiga madal, paned
jargmine ja on juba liiga kõrge. Miks ei saa olla sujuvalt? Nii palju kui kerasid nii paju tõstab. Kes oskab öelda kuidas nii teha?
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 19.11.11 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: gurja
Oktavia tour (I) närvi ajab esitulede kõrguse reguleerimine salongist. Miks ta on astmega??? See üldse ei ole mugav. Üks aste liiga madal, paned
jargmine ja on juba liiga kõrge. Miks ei saa olla sujuvalt? Nii palju kui kerasid nii paju tõstab. Kes oskab öelda kuidas nii teha?
|
Kui titi on sul vaja yulesi reguleerida? Enda masin 2004-ndast aastast ja
tulesi reguleerinud selle aja jooksul vast 5-6 korda.
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 20.11.11 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timur
Tsitaat: | Algselt postitas: gurja
Oktavia tour (I) närvi ajab esitulede kõrguse reguleerimine salongist. Miks ta on astmega??? See üldse ei ole mugav. Üks aste liiga madal, paned
jargmine ja on juba liiga kõrge. Miks ei saa olla sujuvalt? Nii palju kui kerasid nii paju tõstab. Kes oskab öelda kuidas nii teha?
|
Kui titi on sul vaja yulesi reguleerida? Enda masin 2004-ndast aastast ja
tulesi reguleerinud selle aja jooksul vast 5-6 korda. |
reguleerida vaja vähemalt 1 kord päevas. Hommikul sõidan üksi(tuled ülesse) Õhtul neljakesi/viiekesi + mõnikord rasked asjad bagaznikus (tuled alla).
|
|
|
fubu
huviline
Registreerunud 08.11.10
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 TSI
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 19.12.11 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fubu
A mis mulle skoda juures ei meeldi - raadio ei jäta viimast valjust meelde ja käivitamisel alustab alati samast kohast. Aaga noh, kõigega harjub |
Raadio on SWING ma eeldan? Seda peab saama sättida, juba vanematel raadiotel oli selline asi nagu ON VOL olemas. Kui viimati kasutusel olnud
valjusaste on suurem kui määratud ON VOL, siis käivitamisel kasutatakse ON VOL väärtust. Kui aga väiksem, siis uuesti käivitamisel rakendub LAST VOL,
ehk siis see, mis viimati oli.
Mulle aga ei meeldi see, et kui raadio STREAM läheb katki, siis garantii korras asendadakse see vaikimisi tehase ettekirjutusel raadioga DANCE, mis
paraku näeb odav välja ja ei ole suuteline kuvama enam ei kellaaega, välistemepratuuri ega ka kliimaseadme infot. Rehvirõhu ja parkimisandurite kuva
osas jään vastuse võlgu.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
fubu
huviline
Registreerunud 08.11.10
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 TSI
|
postitati 22.12.11 08:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Raadio on SWING ma eeldan?
|
Raadio peaks olema Bolero.
Tark ei torma!
Skoda Superb Combi 1,8 TSI
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
|
Hundu
huviline
Registreerunud 25.01.11
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia combi
|
postitati 12.01.12 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alf.onso
Väike lisa nimekirja, mis pinda käib:
Pidurid:
- Külmast peast kipuvad pidurid vilistama, krobisema ning igasugu muid seksikaid häälitsusi tegema. Alguses ehmatas see päris ära, aga nüüd olen
juba vähe rohkem harjunud sellega |
Mul täpselt sama asi 2011 Fabia. Kui auto külm veel siis esimesed pidurdused on selline naljakas vilin ragin. ei teagi mis hääl täpselt aga hiljem
kaob see. Esimeses hoolduses palusin suuremat tähelepanu piduritele osutada. öeldi et kõik korras. rohkem probleeme pole leidnud selle aasta jooksul
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |