Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kuidas vahetada kojameeste hooba/lülitit? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3098)
maxmiilion
huviline



Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.09 22:34 Tsiteeri
Kuidas vahetada kojameeste hooba/lülitit?



Tere,mul ei tööta nn kojamehed,kui igas suunas mudid siis vahest liigub(jäelikult ei ole kaitse ega mootor läbi),aga kuidas seda hooba ja lülitit vahetada-kas tuleb rool maha kruvida(turvapadjaga),kui jah siis kuidas seda teha???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 15.01.09 23:12 Tsiteeri


Kui sul teine lüliti olemas,siis proovi kõigepealt ilma külge panemata ära,kas toimib. Vana tagant pistik ära,uue taha ja saad katsetada. Turvapadjaga rooli pole varem lammutanud. Igaks juhuks ei lammuta kah,sest terve sahtlitäie hammaste vahetus läheb oi-oi,kui kalliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.01.09 08:33 Tsiteeri


lüliti lagunemisest kuulen esimest korda. tüüpviga on aga varte kinni jäämine puksidesse.
ma esimese hooga arvasingi, et oksiid kurja teeb, a kui tõesti lüliti teema siis tarka nõu ei oska anda.
a kui peaks varred kinni olema, siis see on kukesupp korda teha. mehhanismus lahti, puksid-pulgad korralikult puhtaks ja vaserasvaga kokku tagasi ja käivad pikalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxmiilion
huviline



Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 16.01.09 08:43 Tsiteeri


Jah ongi nii,et ei olnud lüliti viga (300 eeku),nii et tuleb edasi aretada(kuis need puksid lahti käivad,äkki räägid täpsemalt)
Aitähh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vazz
huviline



Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 42

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 2007 1,9D 77KW

postitati 16.01.09 09:23 Tsiteeri


Aga teab keegi, milles võib probleem olla, kui kojamehed toimivad nii nagu heaks arvavad. Paned seismis asendisse, siis laseb veel päris mitu korda üle klaasi, vahest jääb keset klaasi seisma. Vahest unustab ennast intervalliga üldse pühkimast.
Enamasti töötavad kojamehed korralikult aga ilmselt kuidagi niiskusega vms lähevad lolliks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.01.09 10:26 Tsiteeri


vazzi probleemile lahendust pakkuda ei oska. pukside näppimiseks aga pole palju juhendust vajagi. kinni jäävad siis need pulgad, mille külge kojameeste varred kinnituvad.
oskan kirjeldada oma traktorite varal, kuidas sinu autol täpselt asi käib, selles pole 101 prossa kindel. a igatahes o1 on lihtne. kojamehed võta eest ää koos vartega. sääl vist oli 13 võtit vaja. siis ava kapott, ja pead eemaldama need plastid, mis servapidi vasta esiklaasi on. o1 on nad tüüblitega.saad kätte ka toore jõuga, a nii ilmselt saad mõnest tüüblist jagu. parem keera näpuotstega neid tüüblipäid nigu kruvisid lahti ja siis tõmmad välja. plastid eest ää ja siis juba näed kuda need puksid maha käivad.
võimalik, et pulkade kättesaamiseks pead haamrit pruukima või muidu mäkaiverit mängima. igatahes haamri puhul pane siis lauajupp vahele, muidu peksad keerme laiali. tagumiseks siis soovitav jubinad kruustangide vahele kinni pressida. põlve otsas võib toksimine ebameeldiv olla.
kui oled pulga seest kätte saand, siis pese mingi brake kliineriga või muu sarnasega paks sodi ää ja seejärel nühi auku näiteks terasest "pudeliharjaga" või ümara sametviiliga. poldi nühkimiseks käib peenem liivapaber ka hästi. niikaua nühid neid kuni näpuvahel asi toimivat näib. siis paned näiteks vasemääret vahele ja komplekteerid kogu majapidamise uuesti kokku. enne plastide paigaldust tasuks ehk proovida, kas töötab.
olenevalt kinni jäämise tasemest, läeb asjale ehk kuni tunnike aega.
kui korralikult teed, siis saad ilmselt mitu aastat muretult sõita ja siis kunagi tulevikus tuleb asja jälle korrata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxmiilion
huviline



Registreerunud 15.01.09
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 16.01.09 11:57 Tsiteeri


Kuradi kurat....ostsin uue lüliti ikka ei aidanud,esimesed kojamehed ei töödanud ja kui proovisid vett pritsida siis hakkas tagumine kojamees tööle.Siis võtsin hoovad ära ja näppisin neid-ikka midagi,siis vaatasin,et kaks kaitset läbi :-))Oleks pidanud sellest alustama,aga ei uskunud kaitsme viga kuidagi sest kojamehed mingis asendis pikka nikerdamise peale korra vihtusid...huvitav miks siis need vahest töötasid????ja miks kangi endapoole tõmmates(et vett pritsiks) hoopis tagumine kojamees tööle hakkas????
Ühesõnaga peale kaitsete vahetust kõik ok ja tänud nõuandjatele!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 19.01.09 08:51 Tsiteeri


Kobiseks nüüd ka natu sellel pukside/pulkade teemal. Omal jäid ka kojamehed kinni ja ei toiminud korralikulut. Garantii korras oli juba mootor vahetatud ja ametlik garantii sai läbi, kui see pull jälle lahti läks. Kiskusin lahti ja puhastasin ära, kuid ikka tööle ei hakanud. Tegin nii kükke ja kätegõverdusi, miski ei aidanud. Isegi rehvirõhud kontrollisin üle, ei miskit:mad:. Lõpuks kogemata, nagu ikka kõiksugu avastusi tehakse, panin kojameeste mootori kogemata kuhugi kere pihta, kust ta massi sai ja voila, tahtis lendu tõusta. Natu nuhkimist ja toimetamist, panin eraldi massijuhtme ja töötab nüüd kõik suurepäraselt juba üle aasta (3 x ptüi:D).
Siit jutu moraal, vaata ja katseta, kuskilt mingi juhe äkki lahti või lühises või lüliti pistik lahti/vigane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]