Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Webasto - Talv käes (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 4801)
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 21.11.08 17:46 Tsiteeri
Webasto - Talv käes



Tervist. Ootamatult kätte jõudnud järjekordne talv. Kuskil käis silme eest läbi Webasto reklaam. Usun, et sellel teemal juttu kuskil ka olnud, aga küsiks ikkagi, mida arvate sellest. Endale tundub mõistlik asi olema. Huvitav, kas seda, või mingit analoogi tohib panna ka garantiiautole ja mida võiks see ka maksta? Üks küsimus tekkis veel, mul Roomster mingi Taani versioon, millel puudub katuseraam, pidavat olema tagumiste kõlarite valmidus, aga selles viimases ei saa päris kindel olla. Lapsed mõnikord tahavad ka taga musa kuulata, siis tuleb volüümi juurde panna, aga alati ei ole see meeldiv,kui ees liiga kõvasti mängib. Kuidas selline probleem kõige lihtsamalt ja odavamalt lahendada. Üks küsimus veel, esitulede all on katted, tundub, et on esitulede pesurid, sai ühte katet ettevaatlikult sikutatud jah ja taga ongi vist pesurisüsteem, aga toimima seda panna ei oska. Väidetavalt kui süüde sees, tulede nupp on keeratud parempoolsesse asendisse, peaks pesurid tööle hakkama peale viiendat kojameeste kangi tõmmet aga ei hakka. Kas need pesurid on ka mingis valmidusastmes? Kas on kellelgi samuti Taani variant ja samasuguste puudustega ja proovinud neid toimima saada? No nüüd tuli küll küsimusi nagu lund tänasel päeval.


Tänud vastamast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 21.11.08 20:33 Tsiteeri


pesuritest ei tea mõmmigi. puudust tunnen neist aga kindlasti. eriti hää oleks omade kojameestega versiooni, mida kahjuks tänapäeval eriti enam ei saa.
kõlaritest niipalju, et mõlemal minu traktoril on juhtmed tehase poolt kõigi kõlarikohtade juure veetud. kõllid ise olid tehase poolt ainult ees.
ja webasto on ülivajalik mugavusvarustus. kui kord seda pruukinud, siis ilma ei taha.
hindu pead müüjatelt-paigaldajatelt uurima. võimalik, et majanduslangus on neid ehk allapoole korrigeerinud. aga mingi 15 kilo rahaga pead vast ikka arvestama. minul on tavaline taimeriga versioon ja väidan 9 aastase kogemuse põhjal, et tasuks veel pisut juurde maksta ja võtta distantsjuhtimisega variant. hommikuse töölemineku jaoks on taimer piisav, aga muudel juhtudel pole sõituminekud tavaliselt nii täpselt ette teada ja siis on küll mõnna kui mudid toas nuppu ja ahi läeb küdema. webasto alternatiiviks on ebersprächer või mis ta nimi nüüd oligi.
paigaldamisel on ülioluline, et tehtaks sisteem korralikult ja lollikindlalt. minul pandi vigaselt (on siiani, aga olen juba ammu õppinud kasutama). point siis salongi ventika juhtimises. asi tuleb lahendada nii, et kui süüde väljas, siis käib salongi ventikas ainult ahju tahtmise järgi (soovitan kõige väiksemat kiirust, piisab täiesti ja säästab akut) ja kui süüde sees siis ainult ventika pöörete nupu järgi. mina sain kaks korda hommikul tõsise ehmatuse, kui leidsin eest tossu täis ja süttida ähvardava auto, kuna olin õhtul jätnud ventika nupu teise kiiruse peale ja kui ahi tööle läks siis üritas ventikas käia nii webasto poolt nõutud esimese kiiruse kui nupu poolt määratud teise kiirusega. ja tulemuseks siis takisti mahapõlemine. ja see kuram istub plastmassi sees ja suutis ka plasti süüdata.
uurisin siis targematelt ja selgus, et minu traktori puhul vaja lisaks üks relee ja veidi täiendavaid juhtmeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Bobik
huviline



Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL Elegance+

postitati 21.11.08 23:18 Tsiteeri


Puldiga variant, kütab soojaks ka salongi.

Esimeste külmadega oli maru hea panna toas eelküte tööle ja auto oli vähem kui poole tunniga parasjagu soe. Suurim pluss tegelikult kärme akendesulamine ja disla puhul ei pea koha peal enam mootorit soojendama, saab startida kohe.
Siiski, kui hoida pool tundi auto enne Webastoga soojas, võtab see pool liitrit vist umbkaudu kütust. Loodame, et talv on lühike :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 23.11.08 11:30 Tsiteeri


Kas tohib Webastot paigaldada ka garntiiautole ja oskab keegi pakkuda soodsaima variandi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 23.11.08 20:13 Tsiteeri


eks maaletooja ütleb, kas lubab mujal panna. tegelikult nad keelata ei saa, aga eks üritavad vast ikka. hinnad üldiselt mõnesaja krooniga ühte auku läevad, kui margiesindused välja arvata. või äkki nad järelpaigaldust teevad ka soodsamalt. eks uuri. uuele autole tellides on küll tõsine vahendustasu otsa pandud.

ja kui kütusekulust rääkida, siis tund aega ahju kütmist võtab ka kindlalt alla poole liitri. a nii pikka kütmist ei läe tegelt kunagi vaja. praeguste ilmadega piisab veerand tunnist kuhjaga ja pigem sellega hoopis hoiab kütet kokku, kuna autol jääb külmkäivitus ära ja nn. toorega sõitmist ei toimu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.08 08:51 Tsiteeri


Webastoga on üks aga....
Nimelt on Webasto töötsükkel kusagil ca 30 min ja reeglina järgnev sõit peab kestma ka ca 30 min. Kui kütad hommikul salongi/mootorit ja järgnev sõit on ca 4-5 km, siis on su aku 3-4 päevaga kutu talvel.

Puldiga Webasto kusagil 22- 25 000eek, kui mälu ei peta
Meie talvel ehk siis aastas max kuu krõbedat talve ei tasu see investeering minu arust ära.

ps/edit:) ja järgneva diesel`i jutu jätkuks, tõesti, ei ole omanud kunagi Webastoga autot. Samas uurisin selle paigaldamist ja nõuded neile, ehk siis puldist saad jah väja lülitada millal tahab, normaalne töötsükel on aga kusagil pool tundi. Nii mulle vähemalt öeldi meistri poolt. Ja mainiti ära ka see, et järgnev sõit peab olema soojendamis ajaga samaväärne.
Tea kas ta tõsi on aga reaalne tundus küll. Võimalik, et tasub siiski uskuda diesel´i juttu, kun tal näikse olevat kogemust jubinaga nimetusega Webasto:) Ise olen loobunud Webasto paigaldamise mõttest kuna diislit ei oma ja bensiinimootorile paigaldmaise mõte sai maha maetud suht kiirelt meenutades meie viimaste aastate talvi:)


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.11.08 12:08 Tsiteeri


nii, nüüd siis rääkis inimene, kes pole ise asjaga kokku puutunud.
esiteks töötsüklist. ahju süttimiseks läeb mingi lahja minut ja välja suretamiseks samuti. vabalt võid ka niisama sisse-välja plõksida, ei juhtu muhvigi. kui juba süttida jõuab, siis kütab vähemalt niikaua, kuni ahju seest küte otsa saab. kui ise nupust või taimeriga sisse lülitad, siis minu versioon vähemalt kütab tund aega ja siis pakib ennast kokku.
a iga mõistlik inime lükkab ju ahju välja kui kone juba käima saab ja liikvele läeb, seega pole vaja tal lasta niisama tiksuda kui soe juba sees.
ja kütmisel on ka vähemasti kaks reshiimi. kui vedelik vilu on siis ahi kütab ja kui mingi soe juba sisse saadud on, siis jäetakse küll katlasse tuli alla, a see on seuke pisike küünlaleek rohkem, kütet eriti ei kuluta ja kui temp langeb, siis keeratakse hoog uuesti sisse.
nii ja kütusekulu kohta ma juba varem mainisin, ehk pigem annab ahju mõistlik pruukimine hoopis kokkuhoidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laving
huviline



Registreerunud 05.05.08
Postitusi: 4

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.08 15:32 Tsiteeri


see töötsükli jutt oli pigem akust lähtuvalt. sisse-välja võib seda loomulikult klõpsida, aga kui sa peale pooletunnist kasutust akut jälle täis ei lae (pool tundi sõitu), siis on sul paari päeva pärast juba aku tühi.

mis aga pesuritesse puutub, siis süüde sisse ja tuled paremasse asendisse ja lase vett tiba pikemalt aknale. kui siis tööle ei hakka, siis vaata kaitsmed üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.11.08 16:04 Tsiteeri


jepp, akuga peab arvestama. ma olen ühe korra olnud olukorras, kus hommikul oli auto soe aga starter jaksas vaevu konet keerutada. siis kähku ahi välja ja muud tarbijad ka ja ootasin kümmekond minutit. niipalju siis aku kogus ennast, et sai ikke kone käima. a mõni aeg hiljem sai ikke aku ää vahetet. see siis oli originaalaku ja peal olnud umbes 3,5 aastat. siis sai võetud maksimaalselt suur ja rammus varta ja see nüüd tubli seitse aastat pääl olnud ja nüüd vist vaja hakata jälle vahetusele mõtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 24.11.08 20:15 Tsiteeri


Tänud kõigile vastajatele. Seda pesurite värki homme proovin soovitatud juhendi järgi, täna ei viitsi enam välja minna aga seoses Webastoga uurisin natuke paigaldajate reklaami ja seal öeldakse, et olevat mingi autonoomne akulaadija, mida saab ka peale panna. Aga kui nende soojendite hinnad ikka tõesti nii kõrged on, siis see hea mõte mis tekkis, paneb kukalt küll sügama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 24.11.08 20:32 Tsiteeri


kui raha põle, siis on muidugi täbar.
a kui kuskilt saad, siis on webasto küll seuke väljaminek, mille tegemist sa kunagi ei kahetse.
well, eriti kui autot pead kauem kui moeks saanud 3 aastat.

misasi on autonoomne akulaadija? kust see voolu saab?
mis põhimõttel töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 24.11.08 21:02 Tsiteeri


Jah, see tõesti huvitav küsimus, vaatasin veelkord ,carholdingust , mingi akulaadijaga on tegemist aga äkki tõesti siis tavalaadija, kui aku tühi, võta maha ja laadima. Pildi pealt ka midagi aru ei saanud.???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 25.11.08 08:33 Tsiteeri


see autonoomne laadija üldiselt mõeldud jah vooluvõrku pistetavaks, et ta siis toetaks nii moraalselt, kui füüsiliselt akukest (rohkem vist aktuaalne bensukatele). Aga kui sul on võimalus saba seina lükata, pane juba elektrispiraal peale! See on tundunalt odavam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 26.11.08 20:02 Tsiteeri


kahjuks jah, seina lükata suht keeruline. 9 kordse maja 9. korrus. Peab ikka Webasto peale mõtlema. Tehti hinnapakkumine - 16700.- On see ok?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 26.11.08 21:13 Tsiteeri


Kui koos pagaldusega,siis väga ok! Alati võid aga sportlikust huvist näiteks tonni alla kaubelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 27.11.08 09:20 Tsiteeri


Mu bensukaarikul on taimeriga ebersprächer eelsoendus - tuli põhimõtteliselt autoga kaasa:) Ja olen väga rahul, ainuke asi mida tahaks, on kaugjuhtimispult (saab ebayst odavamalt), aga samas pole ka probleem korraks õue joosta. Ja minu hinnangu järgi hoiab linnavahel lühikesi otsi sõites, külmadel aegadel umbes 1 -1 1,5 liitri bensu (per 100km) kokku. Teine asi on et saab aknad puhtaks ja ei pea lasteaia otsa (4 km) külma autoga sõitma. Lasen käia tavaliselt 15-20 minutit ja akuga probleeme siiani ei ole. Ainuke asi oli nüüd peale suuri lumetormi, kui olin suutnud sõita eelsoenduse sumbutaja lund täis, ja siis keeldus aparaat käivitumast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 03.01.09 15:22 Tsiteeri


Ja ikkagi ei suuda laternapesu tööle saada. On kellelgi taani variandi auto kohta informatsiooni. Kas selliseid lisasid on võimalik kuidagi lihtsal kombel käivitada?( Sama küsimus ka tagumiste kõlarite kohta)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 03.01.09 18:35 Tsiteeri


Laternapesusid on mitmesuguseid. Mõned töötavad, kui keerata lähitulede peale ja hoida aknapesukangi kauem peal (siis pritsib ka tuledele). Samas mõnedel peseb laternat hoopistükis kaugtuledega. Kusagil juhendis peaks ju kirjas olema, kuidas täpselt toimib?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 03.01.09 22:01 Tsiteeri


Keerasin lüliti lähitulede peale, hoidsin kangi kauem peal, no ei tööta. Vaatasin ka kaitsme üle - korras. Pole proovinud veel kaugtulede varianti. Kas tõesti võib siis kõikidel uuematel Skodadel olla esitulede pesu lülitus olla erineva töölerakendamise süsteemiga. Loomulikult proovisin ka neljanda ja viienda korra lülitust - no ei toimi. Loogiline on, kui ei oleks neid pesuri katteid, siis ma ei otsiks nende töölesaamise meetodit. Kes veel teab kommenteerida taani varianti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.01.09 10:12 Tsiteeri


tee enne ikke kindlaks, kas lisaks katetele ka muu kupatus olemas on. hakka kasvõi paagi poolt vaatama, kas ohelikud läevad tulede poole. ja veendu, et stange sees ka ikke staff olemas on.
äkki on ka mingi "pesurivalmidus".
sama siis kõllidega. valmiduse puhul tolknevad juhtme ilusti kõllirestide taga varjus. peavad kohe silma hakkama, kui resti eest võtad. kui ikke pole ja nuka taga ka sõrme külge ei hakka, siis on kõlarivalmiduse asemel hoopis "kõlarivalmiduse valmidus"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 04.01.09 10:29 Tsiteeri


See tähendab, et juhtmete vedamiseks vajalikud augud on juba tehases keresse puuritud :)


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Indrek
huviline



Registreerunud 10.04.09
Postitusi: 9

Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.09 15:03 Tsiteeri


Kas keegi teab, mis ette võtta, kui on Elegance versioon ja tehasest juba eelsoojendus olemas (see kellaga, ju nou), aga tahaks pulti juurde. Auto100 tehti selle soovi peale ebamääraseid häälitsusi ainult :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.9% - SQL: 26.1%]