2019 superb dsg ls 20 000 pidurikettad soonelised. Kas see on normaalne et nii väikese läbisõiduga kettad hukas? Manuaal golf 6 ei vahetanud 150 000km ei klotse ega kettaid. Kas automaat kastiga kulubki nii ruttu või on mingi defekt ketastel/klotsidel ja äkki saaks garantii korras ära vahetada?
Tagumised originaalkettad on neil juustust kahjuks. Klotsid taga kah suht kehvad.
Kindlasti pole normaalne aga Skoda ametlik arvamus lahkneb siin, eeldan.
Minul oma kuludega komplekt vahetatud ca 60k peal (mitte originaali vastu). Esimesed veel töötavad (autol ca 75k ees), nendega võib isegi rahule
jääda. Tagumised näevad senini välja "nagu uued", ei ole originaalidele tekkinud soonelisust.
Garantii lootusi võib ju hellitada aga kuna tegu on kuluosaga, siis ei usu pigem, vähemalt mitte peale 20k.
https://www.skoda.ee/hooldus-ja-varuosad/garantii
Lisaks:
https://www.briskoda.net/forums/topic/407627-rear-disc-brake-wear/
Tsitaat: |
Mulle tundub, et paljuski on asi sõidustiilis ning ka selles kui tihti sõidetakse.
Enda octavial (1.8TSI/DSG) sai vahetatud tagumised ca 90k juures, kuid mitte sellepärast, et oleks kulunud vms, lihtsalt kõveraks läksid mingil
põhjusel ja hakkasid vibreerima.
Kuna DSG-ga saab üsna ökonoomselt sõita ja käiguga "pidurdada", siis pole teinekord väga palju piduriga vaja hoogu maha võtta, mistõttu ei saa ka
tagumised kettad/klotsid piisavalt tööd. Ning kui sinna lisada veel harvemad sõitmised, siis need sooned on üsna kärmed tulema.
Ise vahest kasutan vähemökonoomset sõidustiili ja proovin piduritega rohkem/tihedamini piduritega hoo maha võtta (vahest ka jõulisemalt), et ka
tagumsised saaksid rakenduda rohkem ning pinna "puhtaks" teha.