Tere
Mure selline, masinaks 2.0tdi BMP. Kuid kütusekulu on ebamääraselt suur, tiksub kuskil 5.9-6.5l juures maanteel kuid vahest on kulu normaalne (4.5l
juures). 90% ajast siiski see suurem number. Oskab keegi soovitada, et kus kohast alustada vea otsimist? Arvuti vigu ei tuvastanud. Kas võib olla
midagi tahmafiltriga seoses?
No väike küttekulu numbri muutus võib olla põhjustatud nii paljudest näitajatest, et ühte tõde on ilmselgelt raske öelda. Kuidas sa seda üldse mõõdad?
Sama tee lõigu pidev sõitmine samas kaalus auto ja kiiruse, liiklusi theduse ja ilmaga?
Mul on 2,0 TDI ja keskmine kulu on seal 6,4 kandis aasta lõikes.
Hea näide on näiteks, rehvi rõhu muutumine välistemperatuuri muutumisel, nüüd läks külmaks ja rehvid kohe tühjemad.
Edit: teema kohta.
Tsitaat: |
Ma pole kordagi oma autol saanud 4,5l Imelik kust te need numbrid kõik saate.100% mantee koguaeg puhas asfalt ja keskmine 6,5l, keskmine kiirus seal 60km/h näitab kompuuter ise sõidan nii 100-120km/h 2,0 dti 135kw 4x4.Nüüd näitab keskmist 7l
Pumpdüüs mootori puhul on võimalusi mitmeid, millest võib kütusekulu kasvada. 4,5L / 100km ei ole üldse ulmeline, kuid seda vaid suvel sooja ilma,
heade rehvide ja ilmaoludega.
Suurenenud kütusekulu puhul tuleks esmalt meenutada, millal teostati viimati hooldust.
Millal vahetati õhufilter? Kütusefilter? Õli?
Igapäevaselt 40+40 km`i sõites ei tohiks tahmafiltriga probleeme olla, kuid filtri puhastusprotsessi õnnestumiseks on vaja, et mootor töötaks
korralikult.
Kui suur on läbisõit?
Kuna tegemist on 8 klapilise mootoriga, millel kipub nukkvõll ja tõukurid mingil ajahetkel väsima, siis võib ka kütusekulu kasvu sealt otsida.
Kas mootor töötab puhtalt või on õhufiltri korpuse juurest ka kerget "popsumist" kuulda?
Ehk tekkis kütusekulu kasv peale rehvide vahetust? Talverehvidega kipub samuti kütusekulu kasvama kuna veeretakistus on talverehvidel veidi suurem.
Tänan informatiivse vastuse eest.
Viimane hooldus tehtud nõks üle 10 000km tagasi, järgmine nädal läheb uuesti hooldusesse. Viimane hooldus sai kõik Teie nimetatud filtrid ja õlid
vahetatud. Auto sai ostetud suve keskpaigas, alguses oli kõik väga 5+ kuid probleem hakkas vaikselt süvenema.
LS on 390000 kuid mootor töötab puhtalt, popsumist ega muud kõrvalhelisid kuulda pole.
Probleem tekkis juba suverehvidega.
Lasen siis hoolduse käigus uuesti kõik filtrid ja jutud vahetada, igaks juhuks ka sundpõletuse teha tahmafiltrile. Loodetavasti läheb asi paremaks.
Kui kellelgi mingeid nõuandeid anda siis võtan meelsasti kuulda!
@digimon - Kui ma nüüd ei eksi siis 4x4 kütusekulu ongi umbes liiter suurem kui esiveolisel.
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?
Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded
on natuke kõrgemad.
Tsitaat: |
Tsitaat: |