Lehekülgi: 1 2 |
tonisk
huviline
Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 Griffin
|
postitati 07.01.09 08:29
|
|
|
DSG külmumine
Probleem ilmneb u. alates -5 kraadist. Hommikul käivitades tahab auto vaatamata sellele, et käigukang "P" asendis hirmsasti sõitma hakata, kuini
väjasuremiseni. Teisel katsel tavaliselt õnnestub kõik toimima saada. Lihtsalt hirm on, et mis -20 puhul toimub. Esindus palus auto ööseks neile
tuua, aga nagu kiuste läksid ilmad jälle soojemaks. Õeldi, et väike nõksakas DSG-ga külmaga käivitamisel on normaalne, aga välja ei tohiks ikka
surra.
On kellelgi analoogset kogemust või tähelepanekuid. Autoks siis Octavia 2,0TDI.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 07.01.09 08:45
|
|
|
Mul on 1,9 TDI mootoriga DSG alates 2004 novembrist ja sellist veidrust küll pole täheldanud. Olen ka 26 kraadises pakases autoga ilusasti hakkama
saanud.
Arvan, et tegemist on vigase kastiga. Elektroonika viga vist, aga ma pole autotehnik, niiet lase kindlasti teeninduses üle vaadata.
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 07.01.09 08:45
|
|
|
tava kastiga autodel sama jama, kui õues külm, õli paks sees ja kipub sõitma. Aga käi esinduses ikka ära, seal võib mingi kiiks olla küll
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 07.01.09 09:25
|
|
|
Enda DSG ei ole ka karmide külmadega P asendis plagama pistnud, nii et pigem ikkagi Sinu kasti rike/veidrus.
Mida 2.0TDI küll teeb (sõltuvalt softist) on see, et alla -5c võib olla külmkäivitusega probleeme. Tehasesoftiga mul ei olnud võimeline käivituma alla
-15c, -5c juures lihtsalt puterdas esimesed sekundid ja võis ka välja surra. Oled kindel, et DSG käivituse nõksu ja väljasuremise vahel on seos? Äkki
hoopis tegemist normaalse nõksu ja nigelalt käivituva mootoriga?
Proovi ka käivitada N asendis, kas siis sama jama?
|
|
|
|
tonisk
huviline
Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 Griffin
|
postitati 07.01.09 10:57
|
|
|
Soft on vahetatud, muidu ei saaks vist üldse külmaga käima. Tundub, et viga ikkagi vist kastis.
"N" asendis sama jama, et tahab sõitma minna. Samasugune effekt on kui manual kastiga käik sisse, kässar peale ja üritada käima panna.
|
|
|
Muhkel
huviline
Registreerunud 27.10.05
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III
|
postitati 08.01.09 06:44
|
|
|
Mul on täpselt sama lugu 1,9 TDI DSG kastiga. Viimane piir kus ilma hüppeta käima läheb on kuskil -5 juures.
Sealt edasi on ikka kõva kolksatus kastis ja auto nõksatus edasi ja seda nii P kui N-i pealt.
Tõsised käivitusprobleeme õnnestus kogeda korra eelmisel talvel -15 juures, kui auto käivitus umbes kuuenda või seitsmenda katse peale ja sedagi
esialgu 3 pütaga.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 08.01.09 07:27
|
|
|
Kaugele ta siis sõidab, kui käivitad ja kang asendis N? Hüppab korra või jääbki roomama?
|
|
|
|
Muhkel
huviline
Registreerunud 27.10.05
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III
|
postitati 08.01.09 07:59
|
|
|
Roomama ei jää, tegu ühekordse intensiivse nõksatusega ja siis on variant kas jääb käima või sureb välja.
Praeguste ilmadega (kuskil -10 hommikuti minu kandis) jääb reeglina käima.
Kuna eelmine talv just väga suurt külma ei olnud, siis jäin esialgu äraootavale seisukohale Auto 100 selgitusega, et selline asi on normaalne DSG
puhul, et õli paks jne ja kevade saabudes asi sinnapaika jäigi.
Nüüd aga asi taas aktuaalne ja õnneks ka korraline hooldus kohe tulemas.
Normaalne see asi kindlasti ei ole ja -5 juures ei ole ka õli kindlasti nii paks, et peaks kasti kaasa vedama ükskõik mis käigul.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 08.01.09 08:05
|
|
|
No ma vist küll ei jääks rahule teeninduse selgitusega, et kolks ja korduv väljasuremine on normaalne näht (eriti et seda ei esine kõikidel DSG
kasutajatel). Tuleks hoolduses veelkord kurta ja vaadata, kas aitab softi vahetus või tuleb õppinud meestel kastile käsitsi kallale minna.
|
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 08.01.09 09:33
|
|
|
Mina soovitaks uurida ka alternatiivset arvamust. Endal oli auto edasiminekuga probleeme ja sai käidud uurimas Auto100-s kuid lahendus leiti suht
nobedalt alles Forssis. Kuna mu auto garantii on juba ammu unustatud teema siis pole teiste töökodade kasutamine mulle probleemiks.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 08.01.09 16:56
|
|
|
Olen jälginud välismaiseid foorumeid, seal on inimesed kimpus enamasti "Mechatronic Control Module" nimelise mooduliga. Antud mooduli riknemise
sümptoomideks on käikude mitte lülitumine (http://www.youtube.com/watch?v=cToGER1TEbs) või käigu sisse jäämine. Palju räägitakse ka sellisest problemaatilisest jupist nagu
DSG Valve Body (ei oskagi seda õigesti tõlkida).
Kindlasti ei ole sinu auto käikukasti toimimine normaalne. Löö Googlesse sisse "dsg problems" vms. lugemist jätkub mitmeks päevaks.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 08.01.09 18:24
|
|
|
Tuleb vist honda osta.... On küll seest hirmkole,kuid toimib nii,nagu kasutusjuhend ette näeb.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 08.01.09 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zuzlikesimene
Tuleb vist honda osta.... On küll seest hirmkole,kuid toimib nii,nagu kasutusjuhend ette näeb. |
Way to go. Loomulikult on Skoda ainuke auto, kellel esineb rikkeid, ning Honda on riketest igavesti prii.
Minu DSG on aastaid perfektselt toiminud ning vastuolu kasutusjuhendiga ei tähelda.
Ah jaa, kui Sul naine nohu saab, siis soovitan selle ka ära vahetada. Ehk järgmine ei saa tõbe külge.
|
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 08.01.09 18:37
|
|
|
Nonii,varsti heidetakse mind eelmise postituse pärast klubist välja...
Eks laguneb lõppkokkuvõteks iga masin,üks varem,teine hiljem. Volksu nõrk koht on elektroonika ja tundub,et mida aeg edasi,seda hullemaks läheb. Aga
pole hullu- garantii lõpuni veel 2a ja 9 kuud. Selle ajaga peaks titevigadega jupid tasuta vahetatud saama.
Tsitaat: |
Ah jaa, kui Sul naine nohu saab, siis soovitan selle ka ära vahetada. Ehk järgmine ei saa tõbe külge.
|
Tehtud!
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 08.01.09 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Valts
tava kastiga autodel sama jama, kui õues külm, õli paks sees ja kipub sõitma. |
-5-ga ei sõida küll kuskile. -15-a oli kang vähe jäigem aga käivitades
kaasa küll ei vedanud.
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 09.01.09 06:54
|
|
|
on ka -25-ga proovitud manuaaliga, pole häda miskit. Veidi kange on, kuid ma käivitan nagunii alati sidur all (just võimaliku paksu õli tõttu, kuigi
harjuumusest käivitan nii ka suvel), nii et käigukast lahutatud nagunii. Kui sidur üles lasta, pole täheldanud kaasavedamist, kuigi ka siin on
harjumused head, kuna käivitades alati koos siduriga hoian ka piduril jala peal.
Nii külma ilmaga ehk käib mootor esimese minuti veidi raskemalt (peale siduri üles laskmist) kuid siis kaob ka see efekt.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Muhkel
huviline
Registreerunud 27.10.05
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III
|
postitati 14.01.09 06:40
|
|
|
Sai eile 100-s ära käidud ja hetkel on tulemus selline, et kastil on mingi viga ikkagist küljes.
Mis täpselt, pidi selguma kui tehas interpreteerib veakoodi lahti ja annab edasised tegevusjuhised.
Samas on huvitav anomaalia toimunud pärast eilset näppimist 100-s.
Kui ennem oli sooja mootoriga (kliima väljas) tühikäigul kütusekulu enamvähem täpselt 0,5 l/h ja D asendis piduriga seistes 0,7 l/h, siis nüüd on
vastavad numbrid 0,5 ja 0,9.
Huvitav oleks teada mis DSG (1,9) puhul normaalne oleks.
|
|
|
tonisk
huviline
Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 Griffin
|
postitati 14.01.09 11:54
|
|
|
Äkki vahetati soft ära.
Kas pandi ainult arvuti külge või tehti muid loomkatseid ka?
Minul paluti tulla külma ilmaga näitama, aga kus ma võtan seda külma, seetõttu tore kuulda kui mingi märk veamälus olemas. Peab ka 100-st läbi astuma,
ehk saab lõpuks veale jälile.
|
|
|
Muhkel
huviline
Registreerunud 27.10.05
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III
|
postitati 14.01.09 14:38
|
|
|
Lisaks veakoodi väljavõtmisele on kalibreering tehtud kastile, kuid see vist päris softi vahetus ikkagi ei ole.
Plaanin ikka ise ka külmade saabudes 100-st uuesti läbi astuda (järgmine ndl vist peaks tulema ilmateate järgi) ja lasta neil oma silmaga kaeda seda
ilmaimet - ehk on abi ja oskavad paremini tehasele kirjeldada nähtut.
Samas mind ikka väga huvitab see pöörete asi ka ja tahaks selgusele saada kas loll mina olin lihtsalt harjunud ebanormaalselt madalate pööretega ja
asi sai kalibreerimisega normaalseks.....või siis asi oli ikkagi normaalne ja sai ebanormaalseks.
Seega kui keegi viitsib ära fikseerida milline on 1,9 TDI puhul N asendis kütusekulu ja milline on D asendis seistes kulu, siis see number huvitaks
mind väga.
|
|
|
Bobik
huviline
Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL Elegance+
|
postitati 14.01.09 18:09
|
|
|
soojana 0.7l/h 1.9 diisel dsg
külmana vahel käivitadeslööb 1.4 ette ja siis kukub mõne minutiga 0.9 peale.
Võin täpsemalt üle kontrollida, aga 0.5 pole mul mingiski seisu auto kunagi näidanud. selles suhtes endalgi huvitav teada, millest vahe tekib.
|
|
|
Midiman
huviline
Registreerunud 29.08.07
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1,9TDI 2007 Elegance
|
postitati 14.01.09 19:15
|
|
|
Ma küll ei tea kas külm põhjuseks, aga viimasel ajal kohapealt ära sõites lööb esimese käigu sisse ikka tuntava nõksuga vahel isegi ehmatavalt
tugevalt. Viimasel ajal hoian ennast tagasi gaasi vajutamisega kuna ei taha seda kõvat nõksu. Tean, et raske jalaga ei ole ning tegu siis ka samamoodi
1,9 TDI DSG'ga.
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 14.01.09 19:23
|
|
|
pole küll dsg-d aga ma arvan et olenemata kastist, peaksid need tühikäigul kõik samad olema.
mul 1,9tdi manuaal ja kuni 20k spidokale ette veeres, oli tühikäigul 0,7l/h, hetkel 23,5k ees ning järjest tihemini hakkab sinna tühjalt käies jääma
0,5l/h.
kusjuures sama lugu täpselt ka 2.0tdi-ga, nimelt teine auto on scout peres ja sellel ka kuni 20000 ette veeremiseni oli 0,7l/h ning nüüd 34000 on
koguaeg 0,5l/h.
kusjures need näitajad on saadud nii, et midagi välja ei lülita- ei ksenoone, kliimat, raadiot(isegi telefon, iPod ja läpakas laadis inverteri pealt
pagassis)
ise liigitasin selle sissetöötamisele
ma arvan et see 0,5l/h on täitsa normaalne ja õige ning kuigi kogemust ei oma dsg-ga, arvan et see 0,7 D-asendis peaks ka õige olema sul.
palju läbisõit on muidu?
|
|
|
odnor
huviline
Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1,2DSG
|
postitati 15.01.09 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karsson15
ise liigitasin selle sissetöötamisele
ma arvan et see 0,5l/h on täitsa normaalne ja õige ning kuigi kogemust ei oma dsg-ga, arvan et see 0,7 D-asendis peaks ka õige olema sul.
|
2,0Tdi DSG (küll Seat aga perekond ju sama) läbisõit 30´000km, pole 0,7 l/h veel näinud. Ikka 0,8-1,0l/h.
Vot sellist sissetöötamist, mis vähendab oluliselt kütusekulu nägin viimati vene uute ja/või kapremonditud mootoritel, küll aga kuulen automüüjalt või
autoleheneegrilt. Olen huvist kirjutanud üles mitmete peetud liikurite kulu 0 > ~100´000 km ja kõige parema tahtmise juures näen kulu langemist
0,1 kuni 0,2 liitrit.
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 15.01.09 13:57
|
|
|
läheb OT-ks ära, seda juttu võiks jätkata vastavas teemas.
siia aga siiski DSG külmumisega jutt
|
|
|
tonisk
huviline
Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 Griffin
|
postitati 16.01.09 07:49
|
|
|
Täna hommikul (-4) panin tähele, et mootori käivitudes ei ürita auto mitte kohe liikuma hakata, vaid teeb seda u. 1 sek. pärast.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |