Foorumi logo

Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
Renxx9 - 21.10.21 16:03

Ahoi Spetsialistid!

Mõtlesin kaua, kas on mõtet teha sellisest liiga tavalisest autost siia teema, aga kuna sõidan sellega järgnevad kolm aastat kindlasti, kavatsen vastupidavust jne ka siin kajastada, siis otsustasin ikkagi märgi maha panna. Pealegi ei leidnud siit foorumist Octavia IV kohta teemat. Teeme siis otsa lahti.

Elujooksul on tulnud pidada väga palju ja väga erinevaid autosi. Kõiki neid siin loetlema ei hakkaks. Kuna aga viimased kolm autot on olnud uued Octaviad (kõik on tööautod), siis tundub päris põnev viimast põlvkonda omavahel võrrelda.

Nagu mainitud, siis tööautod. Ehk siis tööandja annab numbri ette ja tõtta poodi.
Esimene minu kasutuses olev Octavia oli 2013 aastal 2013a mudel. See oli revulutsioon Skoda maailmas. Olin linnavahel üks esimesi, kes Octavia III mudeliga ringi kimas. Olgugi, et eelarve oli mannetumast mannetum, õnnestus sebida Corrida Red värv, lasin katuse mustaks kleepida ja panin musta värvi Autec ägeda velje ka alla. Pill nägi välja nagu prillikivi ja kõik vaatasid, kuid kahjuks oli see 1,2 mootori ja manuaal käigukastiga. Mingit dünaamikat selles autos ei olnud. Ei olnd see ökonoomne, ega ei liikunud ka edasi. Liiklusvoolus linnakiirusel oli ikka jupp tegu et kolonnis püsida. Ravolaris lasin heli järgi aidata ja selle käigus sai ka selle auto pisut müravabamaks.

Teine ametiauto oli 2017 aastal Octavia III, FL 2017a. See oli juba varustusastmelt kõrgem. 1,4 110kW DSG. See oli pull auto. Hirmsasti liikus edasi ja bensiini väga ei kulutanudki. See oli esimene Skoda millepuhul mõtlesin, et Skoda on tegelikult päris hea auto juba. Kleepisin selle vaikseks, panin ulmeägeda tümmi sisse (teema on siin), tegin rehvid ka vaikseks (teema siin pereautokohta, aga Skodal tegin samamoodi ja ulmevaikne auto sai ja olin rahul niikaua, kuni tööandja ütles, et vii auto poodi tagasi ja võta uus.

Kätte jõudis 2021 aasta kevad. Kiipe pole, aga mõni üksik auto oli veel olemas. See, kuidas ma selle sain ma siinkohal ei kirjuta, kuid pill on aus.
Esimene ehmatus oli muidugi suur, sest sellel autol on vaid kolm silindrit ja mootor vaid ühe liitrine.
Tegin paar päeva proovisõitu ja tegelikult oli üllatus päris suur. See liikus reipalt edasi, kolm silindrit teeb kiirendades isegi päris huvitavat häält ja mis kõige olilisem, see auto on nii vaikne, et hetkel ei kaalu isegi mürasummutuse paigaldamist. Samuti on tehase heli suht normaalne.

Aga mis siin ikka jahuda. Uus auto, milleg olen pool aastat sõitnud on siin:

Autoks on siis pealkirjas märgitud
NX34LD Octavia HB Elegance 1,0 TSI m­Hybrid 81kW 7­k. DSG

Varustus:

* Värv 4Q4Q Pruun metallik, Maple Brown
* Sisu BG Musta värvi tekstiilinterjöör Satin
* Digitaalne näidikupaneel "Digital Instrument Panel"
* Wireless SmartLink Apple CarPlay WiFi Hotspoti kaudu
* Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", 10­tolline" puutetundlik värviekraan
* "Climatronic" ­ kahetsooniline automaatne kliimaseade
* LED­esilaternad: LED­tehnoloogiaga lähi­, kaug­ ja päevasõidutuled
* Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem (Front Assist)
* LED ­esilaternad: LED­ tehnoloogiaga lähi­, kaug­ ja päevasõidutuled
* LED­ udutuled ees
* Full­ LED tagatuled (dünaamilised suunatuled taga)
* Kaug­ ja lähitulede automaatne lülitus(Auto LightAssist)
* Vihmasensor + Coming/Leaving Home funktsioon
* Soojendusega klaasipesurite düüsid
* Rehvirõhu monitooring
* 17" valuveljed Rotare, rehvid 205/55 R17
* KESSY + alarm: võtmeta avamis­ ja käivitussüsteem koos alarmsüsteemiga, võtmeta avamine nii esi­ kui tagaustele
* 2­kodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega
* Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid
* Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant)
* Parkimisandurid ees ja taga + "Manoeuvre Assist"
* Tagurduskaamera
* Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
* Soojendusega esiistmed
* Salongi LED­valgustuse pakett: LED­valgustus armatuurlaua ja uste dekoratiivliistudes, valgustatud jalaruum ees ja taga
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Adaptiivne püsikiirushoidik
* Esiklaasinäidik Head Up Display
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad
* Jne Jne..

Pilte ka:

https://www.upload.ee/image/13754123/IMG_59883.jpg

https://www.upload.ee/image/13754124/IMG_59933.jpg

https://www.upload.ee/image/13754127/IMG_60183.jpg

https://www.upload.ee/image/13754128/IMG_58583.jpg


M8DSwordfish - 27.10.21 07:02

Huvitav kombo, palju muretuid kilomeetreid siis!
Kuidas see wireless Carplay Columbuses tundub? Läägib ka või on suht krapsakas?


Renxx9 - 27.10.21 08:31

Tänud!

Tsitaat:

Kuidas see wireless Carplay Columbuses tundub? Läägib ka või on suht krapsakas?


Mingiaeg plaanin siia vähe pikema jutu postitada auto käitumisest, mugavustest ja probleemidest.

Wireless Carplay on tegelikult paras ikaldus igast asendist juba eos.
Kui mitte tihemini, siis vähemalt iga paari päevatagant tuleb teha seadmele restart. Mõnikord mitu korda päevas isegi ja vahel ei hakka ka siis toimima. Kui töötab on muidugi mõnus, kuid siis on uueks probleemiks, et telefoni aku kulub vilinal. Sellejaoks on muidugi välja mõeldud juhtmevaba laadija, kuid kui mitu tundi järjest seda juhtmevabat ühendust (Waze, Spotify) koos juhtmavaba laadijaga kasutada, läheb telefon nii kuumaks, et kätte ei saa võtta ja telo akule protsente väga juurde ei tule. Pigem hoiab taset.
Pikematel sõitudel kasutan endiselt kaablit. Siis ei lähe kuumaks ja laeb ilusti. Linnas pisemad otsad on telo taskus ja kui ühenduse ka ise suudab tekitada on väga mugav ja mõnus.


cgr - 29.10.21 20:14

Ma soovitan sul esindusse pöörduda wireless CarPlay probleemidega. Hiljuti tuli tarkvarauuendus, mis vähemalt minu autol probleemi suuresti parandas ja viimase 3 nädala jooksul olen pidanud ainult 1 korra restarti tegema.
Wireless laadija minu telefoni kuumaks ei aja, ka pikematel sõitudel mitte. Telefoniks 12 Pro Max.


Renxx9 - 29.11.21 17:00

Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Ma soovitan sul esindusse pöörduda wireless CarPlay probleemidega...


Paar nädalat tagasi teostati siis esimene korraline hooldus 15 000km ja mingi suurem tarkvatauuendus.
Wireless CarPlay on nüüd töötanud laitmatult. Ühendab ennast hetkega ära ja tundub, et ei tarbi niipalju voolu ja kui juhtmevabas laadijas on, siis ei kuumene üle ja laeb telefoni kenasti. iPhone 12Pro. See asi sais siis korda.


Renxx9 - 13.12.21 18:50

Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud.
Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud.
Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga.
Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt sujuval käivitub kui fooritagant startida.
Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel :)
Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8 :o
Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla.
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.
Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õigupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed.
Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul ;)


markus - 22.12.21 08:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.

Ju siis kiiremini sõites ja möödasõite tehes kasutab elektrit lisaks ja seetõttu teeb sisepõlemismootor vähem tööd.
Keskmine kulu 90 km/h juures on tegelt suur ja põhjus mikromootoris, millel jõudu napib ning peab rohkem rügama edasiliikumiseks. Mul oli vahepeal Passat 1.5TSI ja sellega sai Lätis käies keskmiseks 4,9 vabalt. Oleks ilust 90-ga sõitnud, siis oleks veel paar kriipsu allpool olnud.
Aga need rohepöörde vaimus tehtid lahendused tunduvad vahest kummalised ning tekib küsimus kas lõpptulemuseks on väiksem küttekulu või läks hoopis vastupidi. 1.5TSI lülitab vahepeal 2 silindrit välja, näiteks linnas 50-ga sõites. Aga kuna sel 2 järgijäänud silindril jääb rammu väheks, siis kasutatakse 4. käiku :o ja olulisemalt kõrgemaid pöördeid, mille jurin linnakiirusel ennast häiris. Lahendus oli see, et sõidadki spido järgi 57 km/h, siis rakendus 5. käik. Kas nüüd kõrgemate pööretega saavutati madalam küttekulu, vot kahtlane. Ebameeldivam-mugavam oli küll linnakiirusel. Näiteks 2.0TSI 162kW kasutab 50 km/h kirusel 6. käiku, sest jõudu jagub. Mõlemal DSG7 kastid.


JaanusS69 - 22.12.21 21:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud.
Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud.
Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga.
Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt sujuval käivitub kui fooritagant startida.
Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel :)
Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8 :o
Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla.
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.
Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õigupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed.
Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul ;)


Ilmselt mõtlesid geeliga esiklaasi soojendust. teine variant siksak soojendustraadid, mis külgvalguses kergelt välja paistavad


Renxx9 - 28.12.21 06:23

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69

Ilmselt mõtlesid geeliga esiklaasi soojendust. teine variant siksak soojendustraadid, mis külgvalguses kergelt välja paistavad


Lisavarustuse reale on kirjutatud "Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)".
On mis on, aga jah traadiga see ei ole. Proovisõiduautol oli nn traadiga esiklaasisoendus ja päeval päikesega polaroid päikeseprillidega oli minujaoks väga häiriv need siksakid ja sellist ei valiks.

Täna hommikul oli esiklaasil korralik jää, kinni nagu kitt. Õhutemperatuur -5C. Ootasin siis ja panin huvipärast kella ka käima. Jää hakkas sulama 4 minutiga. Tobenaljakas on see, et samal ajal hakkas ka salongi juba kuuma õhku puhuma. Ehk siis kui seda klaasisoojendust ei oleks, siis saaks mootorisoojaga klaasi sama kiirelt puhtaks ilma kraapimata.

Külmade ilmadega olen täheldanud, et "Kessy" avab küll ukselukud nii nagu peab, kuid kui uksi lukustada, siis enamus juhtudest see ei toimi. Kindaga pole lootustki ja ilma kindata peab ukselingil kätt tükk aega soojendama siis vahel lukustub. Avamine toimub ka paksu kindaga ja iga ilmaga.


Renxx9 - 28.12.21 06:43

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Aga need rohepöörde vaimus tehtid lahendused tunduvad vahest kummalised ning tekib küsimus kas lõpptulemuseks on väiksem küttekulu või läks hoopis vastupidi.


Olen samamoodi mõelnud.
Samas, kui ma nüüd enda eelmisi autosi võrdlen (Octavia MK3 1,2. 77kW, MK3 facelift 1,4 110kW, Passat B8 1,4 110 ACT 110kW), siis olemasolev poolhybriid on nendest tunduvalt ökonoomsem. Seda siis töötava mootoriga sõites nii linnas kui maanteel. Boonusena "veereb" kerge elektri abiga vabalt kuni kilomeeter nii et mootor ei tööta. Mitte ei sõida elektriga, vaid aitab pikemalt veereda näiteks kui ees on suurem ristmik, või asula jne kus nagunii vaja hoog maha võtta. Nii võib kujuneda 250km tripi kohta kuni 50km sõitu ilma sisepõlemismootorita.
Muidugi jääb küsimus, kaua see mikromootor kestab ja kaua see 48V aku täisväärtuslikult toimida suudab.


Renxx9 - 30.12.21 07:27

Esimene postitus sain nüüd kabedamad pildid ka.

Vahepeal sai eemaldatud tagaluugilt kõik kirjad ja minumeelest kole plastikust numbrialus.

Kevadepoole peaks ka porilapakad eemaldama, näeks kuidagi sihvakam välja ja mingisugust kasu nendest nagunii ei ole.

https://www.upload.ee/image/13754133/IMG_60183.jpg


Renxx9 - 20.01.22 06:36

Kuna mõned tänavad millel igapäevaselt sõitma pean on suht konarlikuks muutunud, siis vahepeal kannatus katkes ja otsustasin tehase etteantud rehvirõhu 2,8 muuta 2,3 peale.
Tulemus sai väga hea, oleks pidanud ammu nii tegema. Kas see ka kuhugi midagi muud moodi mõjuma hakkab, veel ei tea.

Mingi hetk lakkas poolenisti toimimast "Kessy". Uksed avanevad ilusti, kuid lukustuda ilma puldita enam ei saa.
"Skoda Connect" on ka vahva vidin ja äpp, aga ainult siis kui see toimib.
Aastast litsentsi sai pikendatud ja makstud, kuid nii nagu ka varem, siis tihtilugu on internet puudu ja tänu sellele ei toimi mitte midagi mis on "SkodaConnectiga" seotud. Eelmisel korral olid väidetavalt Skoda serverid kuskil maas, mis hetkel toimub, pole teada. Ehk saab esindusest abi.


markus - 20.01.22 08:15

Rehvirõhud vist ongi antud sellises vahemikus, n.ö. ettenähtud kõrgem ja siis comfort. See kõrgem on vist selleks, et kütusekulu nõks alla saada ja natukenegi tehase muinasjutulistele lubadustele lähemale tuleks.
SkodaConnect probleemid pidid tavapärased olema. Samasugune katteta lubadus nagu WRC+ teenus. Maksad ja maksad, aga teenust saad kuidas juhtub.


Renxx9 - 20.01.22 09:19

Rehvirõhud on antud 17" rehvipuhul ees 2,7 ja taga 2,8.
Täislastis ees 2,7 ja taga 3,4 :o

https://www.upload.ee/thumb/13810467/bar.jpg

Eks sellest rehvirõhu muutmisest tulenevast oletatavast kütusekulu muutumisest saab aimu vast suvel. Hetkel lume ja lörtsiga, mootori niisama tiksumisega selget pilti ei saaks.
Aga kütusekulu kohapealt tuleb tõdeda, et see mul esimene auto, mis tarbib isegi nõksa vähem, kui tehas ette on näidanud.
WLTP kütusekulu keskmine 5,0 - 6,3 l/100 km. Talvel see umbes nii ka on, suvel kindlasti vähem.


rraivo - 20.01.22 12:12

Skoda connectiga omal ka kogemused siuksed, fifti-sixti. Ütleks et ca 85% ajast toimib, aga kipub ikkagi jurama, ei ühenda ja ei lae. Ja kohati on aeglane.
Samas siis kui toimib, on 5+ Mina kasutan 99% seda webasto käivitamiseks.


martinifoto - 23.01.22 14:13

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Skoda connectiga omal ka kogemused siuksed, fifti-sixti. Ütleks et ca 85% ajast toimib, aga kipub ikkagi jurama, ei ühenda ja ei lae. Ja kohati on aeglane.
Samas siis kui toimib, on 5+ Mina kasutan 99% seda webasto käivitamiseks.


Ma kasutasin ka teda peamiselt ainult Webasto käivitamiseks. Muus osas on tore nuhkida küll, palju naine keskmiseks sai, aga ega väga pointi pole.


Renxx9 - 23.01.22 17:27

Paar korda on isegi olnud äpist päris hea tulesi vilgutada, kui ununes millisel korrusel parkimismajas auto asub. Samuti uksi avada lukustada kulleri jaoks. Ja noh kuna kessy ei toimi, siis tuppa jõudes hea ka autol uksed lukku panna :)


cgr - 23.01.22 17:39

Kessy jamab minu omal ka täpselt samamoodi, et sellise külma ja tatise ilmaga nagu praegu õues on, siis lukustamine ei toimi. Lahti teeb enamasti hästi. Ca aasta tagasi küsisin esindusest selle kohta, siis öeldi, et veel ei ole fixi sellele. Võib-olla nüüdseks juba on.


Renxx9 - 24.01.22 16:50

Täna sai probleemide tõttu esindust külastatud. SkodaConnect sai korda ja internet olemas, äpp toimib. Kessyga kahjuks niihästi ei läinud. Mingi tüüpiline probleem ja tehas pole lahendust leidnud. Kunagi siis loodetavasti ilmselt hakkab toimuma mingi massiline tagasikutsumine.
Kummaline on veel, et kuigi kõik tasulised paketid on ostetud, siis webiraadiod ei toimi ja sellekohta ei osanud ka esindusest midagi kosta. Samuti on puudu lubatud hääljuhtimine.
Ehk siis, kelle autol webastot ei ole, sellel ei ole mingit põhjust Skodaconnecti tellida. Vähemalt sellise rahaeest mitte.Pooled asjad ei toimi ja need mis toimivad, jamavad pidevalt ;)


rraivo - 26.01.22 13:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Ehk siis, kelle autol webastot ei ole, sellel ei ole mingit põhjust Skodaconnecti tellida. Vähemalt sellise rahaeest mitte.Pooled asjad ei toimi ja need mis toimivad, jamavad pidevalt ;)


Ee, palju see connect siis maksab? Praegu mulle tundub et mult veel keegi raha pole küsinud.


Renxx9 - 27.01.22 08:25

Ega keegi raha ei küsigi, teenus lõppeb ära lihtsalt ja äppi/teenuseid enam kasutada ei saa. Eelmine pakett oli mul aasta ja nüüd tegin aastaks juurde. Migi ajani oli soodushind -40% ja sellega aastamaks 73 euri. Hõlmab siis:

Praktiivne teenus:
Abi maanteel, Sätted, Automaatteade õnnetuse kohta, Sõiduki tervisekaart.

Remote Access:
(kaugligipääs) Online-alarmi teavitus, Sõiduki seisund, Sõiduandmed, Digitaalne sertifikaat, Teavitus kiiruse ületamise kohta, Sireen ja vilkurid, Sõiduki lukustamine ja avamine, Viimane parkimiskoht, Teavitus piirkonna kohta.

Infotainment Online:
Tanklad, Online-liiklusinfo, Online-hääljuhtimine, Online-kaardi uuendamine, Parkimiskohad.


Renxx9 - 28.01.22 06:31

Ühel ilusal päeval sai siis liigutud mööda Vana-Narva mnt-d, kus igapäevaselt sõidan. See tänav on auk augu kõrval ja kõik augud on peas, kuid ühel nädalavahetusel oli mingi jõhker kraater juurde tekkinud ja pimedas ei märganud ka seda, ning läbi ma sellest sõitsin. Tulemuseks oli korralik muhk esirehvil. Kuna all on mõned kuud vanad, paartuhat km sõitnud Continental VikingContact 7 lamellid, siis olin dilemma ees, kas osta kõik uued, või ainult üks. Ühe rehvi vahetamine tundub kuidagi kummaline. Et noh nagu üks on tutikas ja siis teised kolm on mingilmääral ikkagi vast kulunud. Läksin keskteed ja panin kaks tutikat rehvi. Muidugi rehvimõõt on ka lahe. Igas kohas seda kohapeal ei olegi. 205/55/17.

https://www.upload.ee/image/13835786/re.jpg


martinifoto - 03.02.22 14:33

Kas mingit garantii laadset asja ei ole premium rehvitootjatel? Või see muhkudele ei laiene?


markus - 03.02.22 18:40

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Kas mingit garantii laadset asja ei ole premium rehvitootjatel? Või see muhkudele ei laiene?

Kui sa ikka löökaugust pauguga läbi paned, siis ei kehti küll ükski garantii. Samamoodi võiks minna pärast lumehange kündmist minna katkise pampriga garantiid küsima.


Renxx9 - 22.02.22 06:51

Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Kessy jamab minu omal ka täpselt samamoodi, et sellise külma ja tatise ilmaga nagu praegu õues on, siis lukustamine ei toimi. Lahti teeb enamasti hästi.


Nüüd võib vist suht kindel olla, et "Kessy" probleem on seotud temperatuuriga. Paar päeva oli õues temp +3C ja "Kessy" toimis laitmatult. Kui nüüd meenutada, siis sügise lõpus esimeste külmadega see jama hakkas. Positiivne on see, et kohe kevad käes ja + kraadidega hakkab taas normaalselt toimima. Ehk järgmiseks sügiseks leiab ka tehas lahenduse probleemile.

Mingiaeg avastasin, et ühel tagatulel on niiskus sees. Selliste tatiste ilmadega võik see kohati isegi normaalne olla, kuid miks siis teine tuli ilus kuiv on..

https://www.upload.ee/image/13908773/1.jpg

https://www.upload.ee/image/13908775/44.jpg

https://www.upload.ee/image/13908778/333.jpg


markus - 22.02.22 17:02

Miks see niiskus mullitab seal? Nagu vahus oleks. Pesulas pole käinud ja survekaga üle pingutanud?


Renxx9 - 22.02.22 19:02

Kuidas survekaga üle saab pingutada? Suht värske auto ju.. Isegi 37 aastat vanal E30 pole sellist probleemi täheldanud.
Loomulikult käin kord nädalas pesulas. Harjapesu see auto pole näinud.
Saatsin esindusse samad pildid ja uus tulemoodul telliti ära. Garantii teema ilma mingi jututa. Mulle hakkab Skoda suhtumine juba meeldima :)


Reios - 23.02.22 16:52

Mul on superbil esi tule sees nurgas näiteks väikse ämbliku laip - kust ta sinna sai jääb selgusetuks :D


markus - 23.02.22 18:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Kuidas survekaga üle saab pingutada? Suht värske auto ju.. Isegi 37 aastat vanal E30 pole sellist probleemi täheldanud.
Loomulikult käin kord nädalas pesulas. Harjapesu see auto pole näinud.
Saatsin esindusse samad pildid ja uus tulemoodul telliti ära. Garantii teema ilma mingi jututa. Mulle hakkab Skoda suhtumine juba meeldima :)


Kui sa surveka, mitte kõige odavama Kärcher, otsa ikka praktiliselt vastu autot paned, siis pole vahet kas on vana või tuttuus. See surve suudab lõhkuda palju.
Seda pidasin silmas, et ega pole üle pingutanud.


Renxx9 - 19.04.22 16:57

Sõiduk on ennast vahepeal viisakalt ülal pidanud. Sõidetud aastaga 28000 km.
Tagatuli sai niiskuse tõttu garantii korras probleemideta vahetatud ja soojemate ilmade saabudes hakkas ka "Kessy" ilusti toimima. Loodetavasti leitakse sügisel ka lahendus sellele, et ka miinuskraadidega toimiks.

Kere sai korraliku pigipesu ja salong uued tekstiilmatid kummimattide asemele. Peagi läheb ka kaitsev vaha värvipinnale.

Alla said suverehvid ja loomulikult tekitasin ka nendesse "mürasummutuse". Olen seda ka varem teinud ja tulemusega olen rahul. Nii kitsa rehvi puhul rehvimüra väga ei muutunud, kuid originaal rehvirõhkudega 2,7 ja 2,8 kadus tänu mürasummutusele ära teekonarlustest, aukudest ja kaevuluukidest tulenev rappumistunne.
Rehvide summutusest, mida olen teostanud, saab lugeda siit:

https://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=77&t=157346&sid=5639a3eb81067e80f500544b3d783744


markus - 19.04.22 18:00

Mis veljed B8 all olid?


Renxx9 - 19.04.22 18:48

Japan Racing JR28 Hyper Black 19 x 8.5J ET40


markus - 19.04.22 19:04

Tänud! Kuidas kvaliteet-vastupidavus?
Passatile suvevelge vaja:)


Kuuba - 20.04.22 05:39

Mis mõõdus ja mis tootja suverehvid on, et mürasummutus ei anna effekti? Kuidas see poroloon rappumistunnet vähemaks saab võtta? Rappumine peaks tulema ju rehvi jäikusest.


Renxx9 - 20.04.22 18:20

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Tänud! Kuidas kvaliteet-vastupidavus?
Passatile suvevelge vaja:)


Kahjuks pole sellele küsimusele pädev vastama. Hoolimata sellest, et Passati väheke edevamaks tegin, jäi mu naine seisukohale, et temale see auto ei tekita mitte mingisuguseid emotsioone ja müüsin selle maha. Ehk siis peale velgede rehvide vahetamist eriti ei sõitnudki.


markus - 20.04.22 19:10

Selge, siis pole teist küsimust mõtet küsida vist. Et kuidas see mürasummutus rehvis püsis.
Mis see naise uus emotsiooniauto siis on?


Renxx9 - 21.04.22 05:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuuba
Mis mõõdus ja mis tootja suverehvid on, et mürasummutus ei anna effekti? Kuidas see poroloon rappumistunnet vähemaks saab võtta? Rappumine peaks tulema ju rehvi jäikusest.


Rehvideks on 205/55/17 CONTINENTAL ECOCONTACT 6

Rehvide üks põhilisi müraallikaid on õhumullide resonants, mida tekitab sõiduki konstruktsioonile edasikanduv rehvisisene õhuvibratsioon. August, või kaevuluugilt üle sõites need õhumullid resoneerivad tugevamalt, tekitades tunde, nagu julmalt raputaks. Vaiksemaks tehtud rehviga kaevuluuke ja pisemaid teepragusi väga enam ei tunne.

Seda vähest efekti vaikuse osas võrdlesin pigem teisele autole tehtud rehvidega, mille mõõduks oli 235/40/19. Oli oluliselt laiem ja madalam rehv, mis ilma matita on üsnagi häälekas ja jäik. Peale matiga katmist tundus sama rehv pehmem ja vaiksem kui 225/55/16.


Renxx9 - 21.04.22 06:33

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Selge, siis pole teist küsimust mõtet küsida vist. Et kuidas see mürasummutus rehvis püsis.
Mis see naise uus emotsiooniauto siis on?


Kuidas püsis, seda ei oska öelda tõesti. Aga kui paigaldades rehvi seest selle libeda osa korralikult maha saab, siis sellel munarestil on selline tugev liim, et lahti seda sealt tervelt enam ei kaku. Kui siis ainult pisikeste tükkidena. Ise kartsin kõige rohkem, et äkki kuumal suvepäeval võiks see liim seal lahti sulada näiteks..


Renxx9 - 23.04.22 10:23

Liiga kiiresti kiitsin, et kõik hästi. Juhuslikult avastasin, et ka vasakus tagatules vesi sees. Esindusele info saadetud, eks paistab mis saab.

https://www.upload.ee/thumb/14081909/IMG_8244.jpeg


Renxx9 - 26.05.22 06:00

30 000 km sai aasta ja paari kuuga täis. Teine õlivahetus ja kerge hooldus sai ka esinduses tehtud. Palusin kohe alguses hooldusvälp 15 000 km peale timmida.
Samuti läks ka teine välimine tagatuli garantikorras vahetusse ilma igasuguste probleemidata. Siinkohal kiidan ka Laagri esindust, kus on olnud alati suurepärane teenidus.
Üldiselt võib selle autoga rahul olla. Suuremaid probleeme pole esinenud.
Peale suuremat kevadist pigipesu vahatasin ka auto ära. Vahaks on taaskord AutoGlym Ultra Deep Shine. Olen seda varem kasutanud ja väga rahule jäänud. Toob värvil ilusti tera esile ja värv palju kenam, kui tehasest väljudes :)
Samuti Paigaldasin enne suverehvide alla panemist rehvidesse nn. mürasummutuse. Sellest on nii suure rehvirõhu tõttu palju abi. On vaiksem veeremüra ja tee konarlused pole nii hästi tunda. Ei hakka uut teemat tegema, aga toimisin täpselt samamoodi, nagu Passatil kunagi tegin. Teema sellest on siin

https://www.upload.ee/image/14172610/IMG_8561_jpg.jpeg


Renxx9 - 08.07.22 05:49

Vahepeal on ette kerinud 35 000 km.
Üldiselt võib endiselt rahul olla, kuid taas väikeste mööndustega.
Mingi aeg tekkisid tagaluugil olevatele tagatuledele mingid laigud ja pisikesed mõrakesed.

https://www.upload.ee/image/14305765/eeeee.jpg

https://www.upload.ee/image/14305767/tttt.jpg

Samuti on midagi juhtunud tagastangel oleva helkur reflektoriga.

https://www.upload.ee/image/14305769/eeee.jpg

Hetkel kõige suurem probleem on AppleCarplayga. Mõned minutid peale kasutamist muutub Carplay ekraan segaseks ja ei puutetundlik ekraan ei allu puudutustele. Vahet pole kas telo on ühendatud Wifiga, või kaabliga. Kui korra Carplay menüüst välja minna ja kohe tagasi, siis mõned minutid jälle asi toimib. Välismaal navigeerides on ikka suht tüütu nõnda liigelda. Õnneks toimib Skoda enda navigatsioon laitmatult ja saab sellega ka hakkama.

https://www.upload.ee/image/14305779/hgh.jpg


https://www.upload.ee/image/14305781/hhhh.jpg

Esindusega on konsulteeritud, aeg kirjas ja loodetavasti saab kõik ilusti korda.

Hiljuti sai ette võetud väheke pikem tripp Norra.
Väheke kartsin seda Norra maastiku (mägede) ja Skoda kolme silindrilise liitrise mootori kooslust. Aga nii uskumatu kui see ka pole, siis jänni ei jätnud see mootor kusagil ja isegi karmimatel tõusudel ei saa aru, et autol ainult pool mootorit. Kohale jõudes oli kütusekulu ka ulmeline 4,4l/100km. Väga hea tulemus, kui arvestada veel ka seda, et ilmad olid ülikuumad ja seetõttu kliimapump oli koguaeg järgi, plus siis veel mägine maastik.

https://www.upload.ee/image/14305794/kkk.jpg

Navigeerimisest veel niipalju, et Skoda enda online navigaator on tegelikult väga hea. Juhatab ummikutest mööda jne. Ainus miinus on, et ei ole kiiruskaameraid ja loomulikult ei näita korravalvurite asukohta. Pluss on jälle see, et kuvab navi ka esiklaasile, mida Waze ei tee.

https://www.upload.ee/image/14305808/nn.jpg

https://www.upload.ee/image/14305799/e.jpg


martinifoto - 16.07.22 07:19

4.4l/100km on ikka megahea tulemus. Tankimised ka kinnitasid seda või ei mõõtnud?


Renxx9 - 25.07.22 05:36

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
4.4l/100km on ikka megahea tulemus. Tankimised ka kinnitasid seda või ei mõõtnud?


Tankimisel ei mõõtnud, aga tundub suht tõenäoline. Olen sõitnud selle autoga 37000km ja selle ajaga tankinud täpselt 1920 liitrit 98 bensiini. Selle arvutusega saab keskmiseks
5,189 l./100km.


Renxx9 - 25.07.22 05:47

Nüüd sai siis esinduses defektsed tagatuled ja helkur/reflektor ka uute vastu vahetatud. Ehk sii on sellel autol nüüd kõik tagumised laternad uued :)
Samuti sai meediamängija uue tarkvara ja AppleCarplay toimib suurepäraselt.

Aga et kõik üdini liiga ilus ei oleks, siis ülisileda teekattega on tunda maanteekiirustel väga väikest vibratsiooni. Vahet pole kas 90km/h või 130km/h, vibra on ikka. Käänulisema ja karedama teepeal seda väga aru ei saagi, aga ikkagi vibrab. Rattaid olen käinud kolm korda balansseerimas ja igal korral on kõik nullis olnud. Viimane kord täheldati, et rehvide siseküljed on väga õrnalt (alla mm) seestpoolt rohkem kulunud. Eelmise aasta esimesed rehvid panin kevadel taha ja tagumised ette. Kuna kõik neli rehvi on ühtemoodi kulunud (seestpoolt pisut rohkem), siis võib kahtlustada et auto vajab sillastendi. Kahjuks ei ole mõtet stendi niimoodi kulunud rehviga minna ja seetõttu tellisin uued rehvid ära ja esindusse sillastendi aeg ka pandud. Eks siis paistab kas vibra kaob või mitte.


martinifoto - 02.08.22 09:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Nüüd sai siis esinduses defektsed tagatuled ja helkur/reflektor ka uute vastu vahetatud. Ehk sii on sellel autol nüüd kõik tagumised laternad uued :)
Samuti sai meediamängija uue tarkvara ja AppleCarplay toimib suurepäraselt.

Aga et kõik üdini liiga ilus ei oleks, siis ülisileda teekattega on tunda maanteekiirustel väga väikest vibratsiooni. Vahet pole kas 90km/h või 130km/h, vibra on ikka. Käänulisema ja karedama teepeal seda väga aru ei saagi, aga ikkagi vibrab. Rattaid olen käinud kolm korda balansseerimas ja igal korral on kõik nullis olnud. Viimane kord täheldati, et rehvide siseküljed on väga õrnalt (alla mm) seestpoolt rohkem kulunud. Eelmise aasta esimesed rehvid panin kevadel taha ja tagumised ette. Kuna kõik neli rehvi on ühtemoodi kulunud (seestpoolt pisut rohkem), siis võib kahtlustada et auto vajab sillastendi. Kahjuks ei ole mõtet stendi niimoodi kulunud rehviga minna ja seetõttu tellisin uued rehvid ära ja esindusse sillastendi aeg ka pandud. Eks siis paistab kas vibra kaob või mitte.


oof, kallis test, kui ei lahenda vibra probleemi. Esindus ei pakkunud, et lükkaks mõne demoauto rehvid/veljed korraks alla ja testiks? Too much hassle?


Renxx9 - 02.08.22 10:32

Suht kallis jah, kui nii võtta. Samas olid need suvekad ka juba suht nii lõpusirgel, et kevadel oleks nagunii uued alla pand ja kuna õrn ebaühtlane kulumine oli endast märku andnud, siis sillastend tundus sellegipoolest möödapääsmatu. Igaljuhul uute rehvidega peale sillastendi on vibra kadunud ja pill lippab nagu uus.
Eelmised suvekad olid Continental Ecocontact 6,
uueks valikuks osutus Continental Premiumcontact 6. Kuna asjaga läks väga kiireks, siis uued rehvid "mürasummutust" ei saanud ja selles osas on vahe märgatav nii rehvimüra osas kui ka konarlikul teekattel liikudes. Samuti sai valitud uued rehvid XL koormustähisega, mis tähendab et rehvi külg on tiba paksem/jäigem ja lisaks veel veljekaitse randiga, mis teeb rehviseina veelgi paksemaks. Sellega tekitasin endajaoks ka uue probleemi:D
See tehase ettenähtud rehvirõhk 2,6 ja 2,7 oli ka eelmiste "pehmete" rehvidega suht jäik, aga nüüd niigi jäigemate rehvidega on ikka väga hull. Lasin rõhud 2,3 peale ja vaatan mis juhtuma hakkab. Loogiliselt võttes on enamus autodel 2,2-2,3 ja kõik toimib. Ehk siis rehvi kuskilt sööma vaevalt hakkab, pigem võib muutuda kergelt kütusekulu. Igatahes 2,3 rõhuga on ka konarlikul teel normaalne sõita ja ma ei tea kas mulle tundub ainult, aga jäigem rehvisein muutis ka auto juhitavust palju konkreetsemaks ja täpsemaks.


Renxx9 - 05.08.22 06:33

Lisan siia veel ühe kummalise, kuid väga positiivse juhtumi.
Ühel hommikul tööle sõites hakkas ekraanil põlema "Airbag ERROR." Suretasin mootori välja, käivitasin uuest, kuid error ära ei kadunud. Mõtlesin siis et las olla ja kui tööle jõuan, panen dignosti aja kirja.
Tööle jõudes avasin mailboksi ja üllatus oli ikka muljetavaldavalt suur.
Skoda Laagri oli saatnud mulle e-kirja, et teie autol põleb Airbagi tuli!
Kell oli hommikul 8:30 ja diagnostika pandi samal päeval kl 10:00.
Minumeelest liigitub selline asi ulmevaldkonda ja siinkohal ei saa tänamata jätta taaskord Skoda Laagri professionaalsust, kiirust ja abivalmidust.
Muidugi võiks olla hirmutav, et auto on koguaeg internetis ja niiöelda onlines jälgitav, kuid kui mingeid hämaraid asju ei aja, siis mind see ei häiri :)


martinifoto - 08.08.22 09:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Suht kallis jah, kui nii võtta. Samas olid need suvekad ka juba suht nii lõpusirgel, et kevadel oleks nagunii uued alla pand ja kuna õrn ebaühtlane kulumine oli endast märku andnud, siis sillastend tundus sellegipoolest möödapääsmatu. Igaljuhul uute rehvidega peale sillastendi on vibra kadunud ja pill lippab nagu uus.
Eelmised suvekad olid Continental Ecocontact 6,
uueks valikuks osutus Continental Premiumcontact 6. Kuna asjaga läks väga kiireks, siis uued rehvid "mürasummutust" ei saanud ja selles osas on vahe märgatav nii rehvimüra osas kui ka konarlikul teekattel liikudes. Samuti sai valitud uued rehvid XL koormustähisega, mis tähendab et rehvi külg on tiba paksem/jäigem ja lisaks veel veljekaitse randiga, mis teeb rehviseina veelgi paksemaks. Sellega tekitasin endajaoks ka uue probleemi:D
See tehase ettenähtud rehvirõhk 2,6 ja 2,7 oli ka eelmiste "pehmete" rehvidega suht jäik, aga nüüd niigi jäigemate rehvidega on ikka väga hull. Lasin rõhud 2,3 peale ja vaatan mis juhtuma hakkab. Loogiliselt võttes on enamus autodel 2,2-2,3 ja kõik toimib. Ehk siis rehvi kuskilt sööma vaevalt hakkab, pigem võib muutuda kergelt kütusekulu. Igatahes 2,3 rõhuga on ka konarlikul teel normaalne sõita ja ma ei tea kas mulle tundub ainult, aga jäigem rehvisein muutis ka auto juhitavust palju konkreetsemaks ja täpsemaks.


Kas lamellidele tasuks ka see teha või pigem nii väike vahe, et pole mõtet? 235/50 R19 Kodiaq'ile


Renxx9 - 09.08.22 12:17

Korralik lamell on jah juba enda olemuselt nii pehme ja seetõttu ka vaikne, et raske öelda kas summutus seal mingit lisa efekti annaks. Kõige parema tulemuse kõrvajärgi sain ma ikkagi 19" madalamapoolse profiiliga suverehvi summutusega.


Renxx9 - 17.08.22 18:23

Vahepeal sai katsetatud omal käel lihtsa keraamika laadse tootega.
Tulemus on hetkel vähemalt superlux! Eks paistab kuidas kestab.
Kuna olen pikka aega vaimustuses Gyeon toodetest, sest need toimivad nagu kirjeluses, siis sai ka seekord valitud Gyeon Q² CanCoat EVO keraamiline kattevahend.
Autot on ülilihtne pesta ja kuivatada, samuti ei jää tolm enam nii hästi külge.

https://www.upload.ee/thumb/14424322/IMG_0054.jpeg


martinifoto - 21.08.22 19:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Vahepeal sai katsetatud omal käel lihtsa keraamika laadse tootega.
Tulemus on hetkel vähemalt superlux! Eks paistab kuidas kestab.
Kuna olen pikka aega vaimustuses Gyeon toodetest, sest need toimivad nagu kirjeluses, siis sai ka seekord valitud Gyeon Q² CanCoat EVO keraamiline kattevahend.
Autot on ülilihtne pesta ja kuivatada, samuti ei jää tolm enam nii hästi külge.

https://www.upload.ee/thumb/14424322/IMG_0054.jpeg


Poleerisid enne ära ka või panid kohe peale?


Renxx9 - 25.08.22 18:18

Kuna selle auto värvipind ei ole ainsatki korda automaatpesula harjasi näinud, siis mingit süvapoleeri ei teinud. Kergelt käisin üle Gyeon Q²M Polish poleerimispastaga, ja keraamika peale. Siiani olen rahul. Ükspäev sai kaugemal käidud, auto värvkate putukaid täis ja tolmune. Tagasiteel sadas paduvihma ja koju jõudes avastasin, et auto peaaegu täitsa puhas. Või noh normaalne inimene arvaks et täiesti puhas ;)
Boonusena veel, et pesulas läheb kiiremini, kuna kõik sodi tuleb oluliselt lihtsamini maha ja kuivatada on ka kohe täitsa lõbus.


martinifoto - 04.09.22 06:23

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Kuna selle auto värvipind ei ole ainsatki korda automaatpesula harjasi näinud, siis mingit süvapoleeri ei teinud. Kergelt käisin üle Gyeon Q²M Polish poleerimispastaga, ja keraamika peale. Siiani olen rahul. Ükspäev sai kaugemal käidud, auto värvkate putukaid täis ja tolmune. Tagasiteel sadas paduvihma ja koju jõudes avastasin, et auto peaaegu täitsa puhas. Või noh normaalne inimene arvaks et täiesti puhas ;)
Boonusena veel, et pesulas läheb kiiremini, kuna kõik sodi tuleb oluliselt lihtsamini maha ja kuivatada on ka kohe täitsa lõbus.


Väga vinge. Tegid kusagil garaažis või varjualuse all? Mõtlesin uuele autole midagi sarnast teha, aga kuna päris garaaži pole, siis olen pigem kahtleval seisukohal, mis kvaliteet jääks.


Renxx9 - 05.09.22 16:37

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto

Väga vinge. Tegid kusagil garaažis või varjualuse all? Mõtlesin uuele autole midagi sarnast teha, aga kuna päris garaaži pole, siis olen pigem kahtleval seisukohal, mis kvaliteet jääks.


Ideaalis võiks/peaks muidugi garages möllama. Ma tegin väljas. Äsja oli sadanud vihma, tolmu ei lennanud ja päike ei paistnud. Täpselt paras ilm õllekõrvale.
Muideks tootja ütleb antud toote kohta samuti et võib kasutada väljas, kuid tuleks ilma jälgida et järgneva 12 tunnijooksul ei sajaks vihma. Oluline on see kraam korralikult mitme eineva korraliku lapiga väga korralikult maha nühkida.


Renxx9 - 05.09.22 16:49

Endiselt võib autoga ülimalt rahul olla. Küll aga mitte ühe debiilse naabriga.
Kuna antud teemal on kolm uurimist pooleli, siis ei saa hetkel rohkem valgustada kui et vahepeal üritati autol peeglid küljest väänata. Head tugevad peeglid uuel Octavial. Kurikael neid kätte ei saanud. Mõne aja möödudes tuli kurikaga, raius peegli maha ja sai jagu. Õnneks olin eelnevalt auto täitnud 24/7 filmivate kaameratega ja politsei ning kaskoga probleeme ei tekkinud. Taas kiidan Skoda Laagri esindust kiirete lahenduste eest. uued peeglid küljes ja samuti keraamikaga kaetud.

https://www.upload.ee/thumb/14476931/IMG_9775.jpeg


Renxx9 - 05.09.22 17:01

Kuna väga tihti ei ole aega siin foorumis surfata, aga mingi kronoloogia sooviks endajaoks jäädvustada (ja miks mitte ka teistel hea uudistada), kuna nii palju juba kira pandud, siis järgmine juhtum ka.
Ma arvan, et kõik on seotud hetkel magnettormidega. Muud seletust ma ei oska küll leida..

Sai siis 90km/h kohtutud kitsega. Esiosa suht sodi. Kuigi visuaalselt nagu midagi viga ei olegi peale iluvõre puudumise, on praktiliselt kõik sensorid, andurid jne rivist väljas. Ekraanid on ilusti jõulutuledemeeleolus nagu keskmises korras BMW. Kapott, tiib, stange jne kõik viga saanud.
Kindlustus tegeleb ja peagi läheb remonti.

https://www.upload.ee/thumb/14476952/IMG_0383.jpeg


kaupsik - 09.09.22 14:43

Ouch!!:(:(


Renxx9 - 03.10.22 08:03

Vahepeal on Skoda Laagri auto täitsa korda teinud ja tööga võib täiesti rahule jääda. Auto taas nagu uus.
Kuna esistange ja kapott on uue värvi all, siis peab nende keraamikaga katmist väheke ootama.

https://www.upload.ee/image/14549582/xghh.jpg


alfonso - 03.10.22 14:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Suht kallis jah, kui nii võtta. Samas olid need suvekad ka juba suht nii lõpusirgel, et kevadel oleks nagunii uued alla pand ja kuna õrn ebaühtlane kulumine oli endast märku andnud, siis sillastend tundus sellegipoolest möödapääsmatu. Igaljuhul uute rehvidega peale sillastendi on vibra kadunud ja pill lippab nagu uus.
Eelmised suvekad olid Continental Ecocontact 6,
uueks valikuks osutus Continental Premiumcontact 6. Kuna asjaga läks väga kiireks, siis uued rehvid "mürasummutust" ei saanud ja selles osas on vahe märgatav nii rehvimüra osas kui ka konarlikul teekattel liikudes. Samuti sai valitud uued rehvid XL koormustähisega, mis tähendab et rehvi külg on tiba paksem/jäigem ja lisaks veel veljekaitse randiga, mis teeb rehviseina veelgi paksemaks. Sellega tekitasin endajaoks ka uue probleemi:D
See tehase ettenähtud rehvirõhk 2,6 ja 2,7 oli ka eelmiste "pehmete" rehvidega suht jäik, aga nüüd niigi jäigemate rehvidega on ikka väga hull. Lasin rõhud 2,3 peale ja vaatan mis juhtuma hakkab. Loogiliselt võttes on enamus autodel 2,2-2,3 ja kõik toimib. Ehk siis rehvi kuskilt sööma vaevalt hakkab, pigem võib muutuda kergelt kütusekulu. Igatahes 2,3 rõhuga on ka konarlikul teel normaalne sõita ja ma ei tea kas mulle tundub ainult, aga jäigem rehvisein muutis ka auto juhitavust palju konkreetsemaks ja täpsemaks.


Vaatasid vanade rehvide sisse ka, et kuidas helisummutusmatt seal vastu oli pidanud?


Renxx9 - 03.10.22 15:57

Matt oli sees täpselt nii, nagu ma selle kunagi olin sinna paigaldanud. Ei teinud ka kuum suvi mati liimile midagi.


alfonso - 03.10.22 17:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Matt oli sees täpselt nii, nagu ma selle kunagi olin sinna paigaldanud. Ei teinud ka kuum suvi mati liimile midagi.


Tänud!
Kunagi oli mul Silent Coat-i sarnase helisummutusega seik, kus aja jooksul tuli materjal "liimi" küljest lahti, aga liim oli kenasti ise autopleki küljes kinni (liim on vale sõna, kuna tootmisel kasutatakse kahepoolse teibi laadset asja). Sealt see pelglikusest tulnud küsimus.
Ma saan aru, et viimati Silent Coat-i kasutasidki?


Renxx9 - 03.10.22 19:41

Viimati oli rehvis Silent Coat tõepoolest. Tuleb tõdeda, et ka mu eelmise auto ühe ukse seest oli mingi hetk sama matt maha kukkunud. Ukse sees oli see siis kleebitid pigimati peale mitte plekile.
Rehvi sees oli Silent Coat matt veidi kaarjalt pinges, lisaks tsentrifugaaljõud ja ehk sellepärast püsis paigal. Igaljuhul kui paar grammi rohkem rehvi ei kohuta, siis soovitaks ka rehvi sisse kindlasti "munaresti". Tundus efektiivsem, kuid kaalus paarsada grammi rohkrem.


Renxx9 - 07.01.23 17:31

50 000 km on ette kerinud. Väsimusmärke veel täheldanud ei ole. Ainult kalla ja talla :)
Mingiaeg pidin parklas veidi aega parajaks tegema ja selle kümmnekonna minutiga tekkis väriseva käega telofoni video:

Video

Tegelt kui veidi vaeva ka näha, saaks päris kihvti klipi valmis teha..


Renxx9 - 25.03.23 20:25

Kellale keris ette 55555 km.
Tundub, et "Kessy" probleem hakkab ka lahendust leidma. Esialgu vahetatakse ära esimesed ukselingid ja kui probleem ei kao, siis ilmselt ka tagumised. Samuti on jahedamate ilmadega eriti hästi kuulda tagaluugi kolinat. Viga pidavat olema teada ja ka see peaks veel garantiiajal korda saama.

Vahepeal tekkis võimalus ka mõistlikuma hinnaga Skoda originaal katuseraamid hankida. Istuvad katusele ikka ülimalt hästi. Päris huvitav, aga eemalt vaadates paistab raamidega välja nagu politseiauto :)

https://www.upload.ee/thumb/15054944/IMG_2585.jpeg


martinifoto - 01.04.23 08:06

Kuidas peale 7 kuud CanCoat peal püsib?


Renxx9 - 10.04.23 11:47

Tundub, et täitsa püsib. Sodi tuleb endiselt paremini maha ja peale pesu jäävad pinnale vaid veetilgad. Võib-olla ehk nii efektiivne enam pole kui peale kandes 7 kuud tagasi oli, aga kuna see protseduur on nii lihtne, siis paar korda aastas töödeldes on alati värv värske.


Renxx9 - 12.04.23 08:58

Esimesed ukselingid ja pagasiluugi mingid vidinad vahetas esindus ära (garantii teema).
Mingi aeg hakkasid pea igal päeval tekkima erinevad errorid. 48V aku probleem, front assist jne. Errorid kadusid ka ise kiirelt ära. Lõpuks tuli kelladele korraga niipalju tulukesi, et ei tednudki et neid niipalju olemas on. Samas oli ka netiproobleeme. Seetõttu vahetati mingi vidin veel ära ja ilmselt ka uus tarkvara. Nüüd kõik toimib laitmatult, aga kaasnes ka minujaoks uus probleem. Nimelt peale igat käivitamist aktiveerub "Line assist" mis siis tuleb alati ise välja lülitada, sest mulle ei meeldi seda linnas kasutada. Suht tüütu, aga ehk leiab ka sellevastu rohtu.

Alloleval pildil on siis vaade töötava mootoriga.

https://www.upload.ee/image/15109923/aid.jpg


Quixy - 13.04.23 06:17

Vaadates seda viimast pilti, kus näitab kütusekulu "6.9 l/100 km alates käivitamisest" siis tekkis küsimus, et mis sel sõidukil viimase 10 000 km kütusekulu umbkaudselt tuli?

Kuna otsin ise ökonoomsemat linnaautot, siis tekkis huvi ka nende 1.0 3-silindriliste vastu, et kas tõesti saab sõita linnas ca 4 l / 100 km kütusekuluga või on see pigem utoopia? ;)


markus - 13.04.23 07:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9 Lõpuks tuli kelladele korraga niipalju tulukesi, et ei tednudki et neid niipalju olemas on.

Alloleval pildil on siis vaade töötava mootoriga.

https://www.upload.ee/image/15109923/aid.jpg


Nõrk:D Ma sain Passatil ikka full match, pilt töötava mootoriga.


https://www.upload.ee/image/15118226/IMG_9273_1.jpg


Renxx9 - 17.04.23 06:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Quixy
Vaadates seda viimast pilti, kus näitab kütusekulu "6.9 l/100 km alates käivitamisest" siis tekkis küsimus, et mis sel sõidukil viimase 10 000 km kütusekulu umbkaudselt tuli?

Kuna otsin ise ökonoomsemat linnaautot, siis tekkis huvi ka nende 1.0 3-silindriliste vastu, et kas tõesti saab sõita linnas ca 4 l / 100 km kütusekuluga või on see pigem utoopia? ;)


Viimasel pildil 6,9 on hommikul peale käivitamist kilomeeter sõitu, pole veel langeda jõudnud. Minut varem oli seal 19,6 :)

10 000 km keskmine jääb ikka sinna 5,5 kanti nii suvel kui talvel. 99% sõitudest on ainult linnas ja siis mõned nädalavahetused suvilasse ainult mööda trassi. Kilometraasi suhtes arvan, et ongi linn ja maantee pooleks 5,5l/100km. 4l/100km linnas on kindlasti utoopia. teatud kohtades jah kui hullult kaasa mõelda ja pingutada, olen saanud suvel Maardust Piritale sõites 3,8l/100km ette, aga see pole normaalne sõit. Suvel kliimad värgid järgi, väiksed ummikud kesklinnas jne siis 6l/100km peaks linnas ikka arvestama. Trassil oleneb täitsa kuidas tallata. Suvel käisin Norras, kus on ju suht mägine, kuid liikluskultuur vähe tasasem ja siis sai ise ka massiga kaasa kulgetud. Keskmine kulu 1000 km läbimisel oli 4,4l/100km. Raju kihutamisega täislastis saaks trassil ka ilmselt 5,5 kätte, kuid mitte rohkem. Kiiruspiiranguid järgides on trassil tavaliselt 4,5-4,8 ees alati.

https://www.upload.ee/thumb/15124858/k.jpg

https://www.upload.ee/thumb/15124857/k2.jpg


Renxx9 - 09.05.23 07:55

Peagi hakkab 60 000 km täis saama ja esindusse sai ka hoolduse aeg pandud.
Endiselt on ikkagi aegajalt probleeme "Skoda Connectiga". Äpp ja kogu see netimajandus ei toimi juba kolm nädalat. Tehas ütles et vahepeal oli küll probleeme, kuid nüüd peaks korras olema. Minu autol igatahes korras pole ja see vaadatakse ka hoolduse käigus üle. Saame näha mis saab..

Kuna ilmad on läinud jälle valgemaks, siis kerkis taaskord esile uste sisemised dekoratiiv liistud. Need on originaalis kroomi värvi ja kui päike paistab õige nurga alt, siis pimestab ja häirib ikka korralikult. Sellejoks katsin need liistud vinüül kleepsuga "Metamark" series 7.
Tulemus jäi väga hea, enam ei häiri ja väga silma ka ei riiva.

https://www.upload.ee/thumb/15212783/uy.jpg

https://www.upload.ee/thumb/15212786/u.jpg


Renxx9 - 19.05.23 05:45

Väga tobenaljakas olukord peaaegu koguaeg selle Skoda Connectiga. Viimati toimis 19.04. Täna hakkas lambist ise toimima jälle, kuna vaid nädal aega on jäänud hoolduseni, kus pidi toimuma ka siis probleemi diagnostika. See Connect on hakanud igal korral vahetult enne diagnostikat ise tööle.
Teine tobe asi on, et kuna sõidan igal kuul erinevaid kilomeetreid, siis arvasin, et ajastan hoolduse normaalselt, aga üllatuseks sai hoolduse aja alles kolme nädala pärast peale broneerimist, siis hakkavad kilomeetrid täis saama (üle 1000 km ei tohi üle minna) ja seetõttu pean Skoda majaette seisma panema. Nüüd üle nädala peab kasutama alternatiivi, mis tegelikult on päris lõbus :) Hea, et talvel sellist jama ei olnud.

https://www.upload.ee/image/15246275/apc.jpg


Renxx9 - 30.05.23 11:42

60 000 km hooldus sai nüüd läbitud.
Mootoriõli Mobil Longlife 0W-20,
Õlifilter,
Salongifilter,
Õhufilter,
Süüteküünlad 'LONGLIFE',
Tulekustuti kontroll.
Veermiku ja kere seisukord väga hea. Õlivahetusvälp jäi endiselt 15 000km peale.


JaanusS69 - 31.05.23 05:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
60 000 km hooldus sai nüüd läbitud.
Mootoriõli Mobil Longlife 0W-20,
Õlifilter,
Salongifilter,
Õhufilter,
Süüteküünlad 'LONGLIFE',
Tulekustuti kontroll.
Veermiku ja kere seisukord väga hea. Õlivahetusvälp jäi endiselt 15 000km peale.


Mina lasin oma dsg-l 60 000 km järel ka kastiõli ja filtri vahetada- olenemata tehase 120 000 km vahetusvälbast. Auto mehaaniline pool oli kohe sujuvam, ainult soft vajas harjumist- softi üle ei kirjutatud, aga esinduse selgituse kohaselt uue õliga tarkvara ise modifitseerib end. ( Mu küsimus tekkis D 5 ga kiirendades trassile, kus selle asemel, et D 6 või D 7 sisse lülitada kiirusel 100 km/h, lükkas kast D4- sisse.See anomaalia kestis 2 päeva ca 250 km


Renxx9 - 06.06.23 05:22

Vahepeal hakkaski juba igavaks minema.
Ühel õhtul oli vaja kauplusest läbi lipsata. Tavaliselt pargin kuhugi eemale, et mingid tolbajoobid autot ustega ära ei mõlgiks. Ka seekord parkisin eemale, kuid üks m.nn ikkagi leidus, kellel mingil seletamatul põhjusel oli just sinna kõrvale vaja parkida ja kes ilmselgelt enda plaanitud manöövriga hakkama ei saanud. Õnneks istus mul abikaasa autos ja saime lamba kätte. Uskumatu, kuid meisterparkija enda väitel ei saanud arugi et autot stangega riivas. Lõpuks võttis süü omaks ja vormistasime ära.
Esindusse sai aeg pandud ja peale jaani läheb uks värvi.


https://www.upload.ee/image/15309424/uks.jpg


Renxx9 - 06.07.23 12:26

Uks sai ilusti värvitud ja auto taas rajal.
Kuna suvel jääb isegi Octavia paljukiidetud suur pagasiruum tiba väikseks, siis sai mõeldud katuseboksi peale. Valik on ikka väga lai ja esmapilgul lihtsat asja pidi ikka mõtlema kohe veidi. Kaalukauss langes Thule Motion XT kasuks. 600 km, sai sellega kulgetud kiirustel nagu tavaliselt ja kütusekulu kohapealt polegi asi nii hull, kui arvata oleks võinud. Samuti on arendajad igasuguse tuuletakistuse ja tuulemüraga hästi toime tulnud.

https://www.upload.ee/image/15416575/th2.jpg


martinifoto - 09.07.23 07:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Kaalukauss langes Thule Motion XT kasuks. 600 km, sai sellega kulgetud kiirustel nagu tavaliselt ja kütusekulu kohapealt polegi asi nii hull, kui arvata oleks võinud. Samuti on arendajad igasuguse tuuletakistuse ja tuulemüraga hästi toime tulnud.


Palju % tõusis kulu siis?


Renxx9 - 30.07.23 19:21

Paartuhat km boxiga ja kütusekulu on nii, et linnas pole mingit vahet.
Trassil 90 km/h on kütusekulu suurem umbes 0,2-0,3 l/100 km.
110 km/h 0,5-0,7 l/100km.
110km/h - 130km/h pea liiter juures. Seda siis täislastis auto ja lubatud kaaluga boksiga sõites. Olen veel märganud, et boksiga sõites maanteel on tunda ka tuule mõjusi.


Renxx9 - 04.08.23 06:11

Taaskord peab alustama/jätkama sellest, et ole kui hoolikas tahad, ikka leidub kuskil .. isegi ükskõik kuskohas mingisugune tolbajoob, kes ei jaga maast ega ilmast midagi.
Seekord siis Riia linnas, tänaval hotelli ees otsustas üks kohalik suht täiega esiosa tagurdades ära rihtida. Kahjuks oli mats suht tummine. Esiosa plastikud suht ligadilogadi, deformeerunud ja stangel värvikahjustused. Lisaks number mõlkis. Esindusele auto näidatud ja kindlustus tegeleb.

https://www.upload.ee/image/15535783/r.jpg

Kuna selle autoga millegipärast ainult juhtub igasuguseid asju (paljust ei ole siia kirjutanudki), siis mingiaeg otsustasin paigaldada autosse väga hea kaamerasüsteemi. Kui kõik endale selgeks sai tehtud, jäi kaalukausile kaamerakomplekt Thinkware U1000. Põhjalik ülevaade siin: https://www.youtube.com/watch?v=Bjg0gZItv9o

https://www.upload.ee/image/15535789/Thinkware-U1000-Dash-Camera-.jpeg

Tegemist on kahe kaameraga mudeliga. Esikaamera ja tagakaamera. Vaatenurk on väga hea ja lai, ning lisaks kaasasolevale uv filtrile ei jää ka armatuuri peegeldused nii hästi pildile. Kuna autos on wifi nagunii olemas, siis tulevad näiteks parkimise ajal juhtunu teavitused hetkega telefoni/kellale, võimalik on vaadata lives mis toimub jne.
Nii jäi ka Riias juhtunu ilusti kaamerasse ja Läti Politsil oli selleüle väga hea meel. Kurikael sai hetkega tuvastatud. Ehk siis see investeering on ennast juba ära tasunud :)


kaupsik - 05.08.23 17:02

No sul kohe üldse ei vea selle autoga.


Renxx9 - 15.08.23 05:27

Läti juhtum sai nüüd lukku kiiresti tänu videosalvestusele. Ilma pildita oleks pidanud ootama,kuni teine asjaosaline kätte saadakse ja kõik protseduurid läbi viiakse. Esiosa läheb remonti ja aeg ka juba olemas.
Vahepeal aga süttis mootorituluke. Panin esindusse aja, kuid selleks ajaks kui aeg käes oli, oli tuluke muidugi juba ammu kustunud. Õnneks õnnestus tule süttimise põhjus välja selgitada. Probleemseks on osutunud mingi kütusepaagi aurude klapisüsteem. Kuna tükki kohapeal ei olnud, sai sellejaoks ka aeg kirja.

https://www.upload.ee/image/15575213/aid.jpg

Samuti oli vahepeal mingiaeg korraks teade, et käiguvalitsa positsiooniga pole kõik korras. Kuigi see teade kadus suht kohe ära ja tagasi ei tulnud, oli ka see esinduse arvutist näha ja sai korda aetud. Vahel on internet ikka päris hea :)


Renxx9 - 06.09.23 06:51

Aeg ajalt, mitte tihti on tulnud veateade käiguvalitsa probleemi kohta. Kuna seda on juhtunud paar-kolm korda aastas ja see teade on kohe ära kadunud, siis pole hakanud esindust sellega tüütama.
Nüüd, kui läksin esindusse kütusepaagi tuulutuse söefiltrit (või mis iganes see oli) vahetama (garantii), selgus et ka esindus oli täheldanud käiguvalitsa veateateid ja vahetati kohe ära ka käiguvalits.

https://www.upload.ee/image/15656008/Skoda-Octavia-RS_shifter.jpg

Töökoja poole sõites hakkas multimeedia lambist restarte tegema. Poole tunnijooksul 7 korda. Ka see viga leidis ilmselt tarkvarauuendusega lahenduse.
Ja mõned päevad varem sain auto keretöödest kätte. Stange värvitud, palstikud uued ja uus number ka. Auto jälle nagu uus :)

https://www.upload.ee/image/15656015/dfff.jpg


Renxx9 - 16.11.23 08:39

https://www.upload.ee/image/15946417/ww.jpg

Täiesti ootamatult on läbitud selle autoga 75 000 km.
Endiselt võib olla väga rahul. Väsimusmärke ei näita sõiduk kuskilt otsast. Kätte jõudis ka korralise hoolduse aeg. Vahetada peale kojameeste midagi vaja ei olnud, seega lihtsalt hooldus:

Pidurivedeleik
Piduriõli vahetus hooldus
MootoriõliMobil Longlife 0W-20
Õlifilter
Ülevaatus õlivahetusega.
Salongifilter
Soojenduse õhufiltri - asendamine
Kojameeste komplekt.

Eelmisel talvel sai sõidetud lamelliga. Kuna vahel on pikemad otsad mitte linnas, siis selleks talveks läks alla Michelin-X-Ice-North- naelad. Olen seda rehvi ka varasemalt kasutanud ja kuna teiste autode all on need mulle head tundunud, siis ei hakanud seekord eksperimenteerima. Ikkagi 1000 naela :)

https://www.upload.ee/thumb/15946425/rehvid-Michelin-X-Ice-North-rehvid.jpg


https://www.upload.ee/image/15946421/ghj.jpg


Renxx9 - 11.02.24 17:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Renxx9
Tundub, et "Kessy" probleem hakkab ka lahendust leidma. Esialgu vahetatakse ära esimesed ukselingid ja kui probleem ei kao, siis ilmselt ka tagumised.


Kuna tookord läksid ilmad soojaks ja soojaga toimis kõik laitmatult, siis nüüd miinuskraadidega selgus, et ikkagi tagumised ukselingid tuleb ka välja vahetada. Esindus tegi töö kiiresti ja korralikult ära. "Kessy" toimib kõikide ustega laitmatult iga ilma ja temperatuuriga.

82000 km läbitud ja ilmnenud ka uus probleem. Miinus kraadidega annab 12V aku märku vist väsimusest. Käivitub ja toimetab kenasti, aga need märguanded on tüütud. Pluss kraadidega probleeme ei ole. Aeg on esindusse broneeritud ja eks siis saab teada mis värk on.

https://www.upload.ee/image/16284890/dfff.jpg


Renxx9 - 16.02.24 10:14

12V aku osutuski defektseks ja garantiikorras sai auto endale uue aku. Sellega see probleem lahenes. Millegipärast oli teel teenindusse süttinud ka 48V süsteemi error ja ka see sai lahenduse samal päeval.

Nüüd siis hetkel jälle kõik korras :)

https://www.upload.ee/image/16284871/gfgf.jpg


Renxx9 - 26.02.24 17:41

Rõõmu pikaks ajaks ei jagunud. Paar nädalat juba ei ole toiminud "Skoda Connect". Äpp ei toimi ja online teenuseid kasutada ei saa. Loll ajastus, sest nädalapärast peaks seda uuendama. Hetkel ei olegi veel otsustanud, kas tasub nendele raha kanda.. support@skoda-auto.com sai päring saadetud.

Nädal tagasi tekkis kergel kiirendamisel mingi imelik kigin mootoriruumist. Ei saagi aru mis selle võiks põhjustada.

Ja nüüd tekkis silda ka mingi klobin. Kahtlaselt stabikakondi hääl, aga eks spetsialistid peavad ise tuvastama millega tegu.

Digitaalne sertifikaat näitab, et olen selle autoga esindust külastanud 38 korda. Mingiaeg sain ise ka aru, et päris palju ja hakkasin asendus/rendiautodest lausa pilte tegema :)

https://www.upload.ee/thumb/16324618/IMG_8522.jpeg


Renxx9 - 14.03.24 17:40

39 kord esindust külastada selle autoga. Järgmine tuleb juubel ja seda korralise hoolduse näol.
Emotsioon endiselt positiivne. Need spetsialistid leidsidki selle imeliku võõra hääle tekitaja ülesse. Põhjuseks oli siis mingi ilmselt tulemüüri küljes olev isolaator vms. Muidugi tasuks ka ära märkida, et see kahtlane helin hakkas pihta peale akuvahetust...

Ja nagu arvata võis, olid veermiku klobinad põhjustatud stabikakontidest. Vahetati ära mõlemad ja vaikus majas. Tuleb ka ära märkida, et kogu see lugu läks garantii alla. Arve sain vaid rendiauto kasutamise eest. Üks pilt galeriis jälle juures.

Kui vahepeal sai juba ära harjutud liigsete võõraste helidaga, siis Skoda Laagrist auto kätte saades on taas tunne, nagu sõidaks jälle uue autoga :)

https://www.upload.ee/image/16390224/IMG_8775.jpeg