Foorumi logo

Skoda Kodiaq L&K Plus 2.0 TDI 147kw DSG 2020 (2)
martinifoto - 01.04.21 09:31

Üle pika aja jõudsin jälle Skodade juurde. Asendama hakkab 2019a Seat Leon ST Xcellence'i, millel 2.0TSI 140kW koos DSG'ga. Kuna pere kasvas ning igakuised Tallinn-Tartu-Tallinn tripid muutusid tetriseks pidevalt, siis jäid sõelale Superb, Passat ning Kodiaq. Tänu sellele, et naisterahvas on hoopis teise istumisasendiga kui mina, sai mäluga istmete tõttu valik pigem Kodiaq'i ning Superbi peale suunatud. Samuti oli soov saada eelsoojendiga auto. Nii kuivaski järelturul valik kokku ning proovisõitu sai tehtud ühe 2.0TSI 2017a Kodiaq'iga (värv oli imeilus Rose Red) ja seejärel valge L&K varustusega diiselmasinaga.

Varustus lisaks L&K'le

* Elektrilise lukustussüsteemiga haagisekonks
* Külgturvapadjad taga
* Mootori ja käigukasti kaitse (plastist)
* Sõidurežiimi valikuvõimalus (Driving Mode Selection) koos Off-Road režiimiga
* Kaugjuhtimisega seisuküte
* Soojendusega esiklaas + vihmasensor
* 2-kodaraga, soojendusega nahkrool raadio/telefoni juhtimisega
* Parkimisandurid ees ja taga koos parkimisabisüsteemiga (Parking Assistance System)
* PT1 Bluetooth koos telefonilaekaga keskkonsoolis (ühendus välisantenniga), juhtmeta laadimise funktsioon
* Liiklusmärkide tuvastamise abisüsteem
* 230V pistik ja USB-C liides keskkonsooli tagaosas
* Naviseade Columbus: 9,2" ekraan, internetiühendus (Hotspot), 2 USB-C, internetiraadio
* Adapt. kiirushoidik, 3-tsooniline kliimaseade, Lane Assist, Virtual Cockpit
* Meelelahutus- ja infopakett "Infotainment Online" üheks aastaks; ainult koos RND või RNF

Esimesed muljed

+ Koeraboks mahub pikkupidi pagasiruumi ära ja jätab ruumi kõrvale muude kottide ja kohvrite jaoks - liigutatavad tagaistmed on väärt lahendus
+ Üllatavalt hea minek suure maasturi ja mitte väga suure mootori kohta
+ L&K istmed on kõvasti pehmemad kui Elegance alcanatara, mida esialgu otsisin
+ Kütusekulu on sellise suure auto kohta üllatavalt OK - linnas 7.4, maanteel 6.2 esimese paari nädala vaates (pigem pehme jalaga)
+ Tagakaamera kvaliteet on hoopis teisest klassist võrreldes 2a vana Seat'iga
+ Canton teeb väga head häält

+/- Veidi liiga edev näeb välja
+/- Virtual Cockpit näeb fancy välja aga samas on liialt infoga üle küllatud vahel. Android Autoga navigeerides surub alati kellade vahele mistahes olukorras enda kaarti, kuigi minule meeldib seal sõidukiirust kuvada.

- Columbusel on vähe nuppe ning erinevate vaadete vahel liikumiseks tuleb rohkem näppida ekraani.
- Android Auto/Apple CarPlay ühenduvad suht-koht automaatselt ning imevad akud suht kiiresti tühjaks mobiilidel. Juhtmevaba laadimisalus ei suuda aga piisavalt kiiresti laadida ning kokkuvõttes on mobiil nii tuline, et ei saa isegi kätte võtta pärast Tln-Trt 2h trippi.
- Kiirusepiiranguid ja kurve jälgiv ennustav Adaptiivne püsikas töötab 30% juhtudest. Esimesel päeval lülitasin mõlemad funktsioonid välja.

Mis siis, kui uut autot läheksin ostma?

Ilmselt sama mootori, sest 140kW bensiini kulunumbrid on tublisti kõrgemad ning kuu kulu tuleb tunduvalt suurem kui diisli puhul. Vaikus on muidugi ilus asi...

Varustuse poolelt on eriti raske - pole väga suur nahkistmete fänn, aga L&K ja SportLine'i kerevärvi küljekarbid annavad metsikult üldmuljele juurde võrreldes Elegance'iga. Ilmselt siiski L&K või SportLine.

Must-have lisavarustus, kui ise ostaks

* Väiksem meediasüsteem, nt Bolero või Amundsen, mitte Columbus
* Roolisoojendus
* Kaugtulede automaatika
* KESSY
* Elektriline tagaluuk (eriti Virtual pedal)
* Mäludega istmed
* Canton
* Vähemalt 19" veljed

Lisaks paneks juurde katuseluugi ja adaptiivse vedrustuse, aga ilmselgelt pole tegu must have'iga.

Varustus, mis erilist kasutust ei leia

* Kärukonks
* Parkimisautomaatika - enda lõbustamiseks peamiselt leiab kasutust
* Area View - nice to have, aga tagumine parkimiskaamera ja esi- ning tagumised parkimisandurid teeksid 90% töö ära
* Wireless charging - pikemaks ajaks laadima jättes läheb vist varsti telefon põlema...
* Lane Assist - vastavalt kuu faasile töötab või ei tööta. Pigem ei usalda.
* Tark pool adaptiivsest püsikast - kaart on veel puudulik ning auto võib vabalt 30 alas arvata, et nüüd peaks kiirelt 90 peale kiirendama.
* Sõidurežiimi valikuvõimalus (Driving Mode Selection) koos Off-Road režiimiga - tore oleks, kui auto end kogu aeg Eco režiimis hoiaks, aga kuna seda ei juhtu, siis väga ei viitsi näppida.

Edasised plaanid

* Lasta keegi tarkvara kallale, et keelata ning lubada mõned funktsioonid (soovitage, kes suudab juba selle aasta mudelile ligi saada)
* Kanda peale vaha ning hooldada istmete nahk


https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_1.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_2.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_3.jpg

https://martinkraus.ee/kodiaq/Kodiaq_4.jpg


TheodorT - 01.04.21 18:42

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Lisaks paneks juurde katuseluugi ja adaptiivse vedrustuse, aga ilmselgelt pole tegu must have'iga.


Olen ka Kodiaqi ostu kaalumas ja võimalikku varustust valimas.

Kas adaptiivne vedrustus väärib lisamist? Kogemusi, kommentaare?
Kas on tuntav vahe tavavedrustusega igapäevakasutuses?

Või võiks selle raha eest valida pigem klaasist katuseluugi :)


Reios - 01.04.21 21:56

Tsitaat:
Algselt postitas: TheodorT
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Lisaks paneks juurde katuseluugi ja adaptiivse vedrustuse, aga ilmselgelt pole tegu must have'iga.


Olen ka Kodiaqi ostu kaalumas ja võimalikku varustust valimas.

Kas adaptiivne vedrustus väärib lisamist? Kogemusi, kommentaare?
Kas on tuntav vahe tavavedrustusega igapäevakasutuses?

Või võiks selle raha eest valida pigem klaasist katuseluugi :)


Ise oman 16a Superbi DCC-ga ja pean tõdema, et kui reziime vahetada, on vahe tuntav. Endale on meeltmööda just comfort seade igapäevasõidul - kellele ema kellele tütar, lisaks on olemas panoraam, et õõtsudes tähti vaadata :D


lauriojasoo - 02.04.21 05:11

Panoraam igaljuhul;)


cgr - 02.04.21 14:33

Tubli ost, Kodiaq on väga ruumikas auto ja pikka maad hea sõita. Mul on küll Octavia, aga juhtmevaba laadimisega seni pole probleeme olnud, aga see sõltub telefonist ilmselt. iPhone 12 Pro Maxi suudab igatahes juhtmevaba CarPlay’d kasutades ka akut juurde laadida ja kuumaks ei lähe ka mitte pikka otsa sõites. Enne seda oli iPhone 8 ja sellel suutis ainult protsenti hoida ja läks küll kuumaks.

Edu!


martinifoto - 06.04.21 18:57

Tõenäoliselt jah asi telefonis (kasutan üsna palju kukkunud ja mõradega Samsa S10e'd).

Keegi teab kedagi, kes kodeeringud ära teeks? :)


meremees321 - 06.04.21 19:47

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Tõenäoliselt jah asi telefonis (kasutan üsna palju kukkunud ja mõradega Samsa S10e'd).

Keegi teab kedagi, kes kodeeringud ära teeks? :)

Soovitan kodeeringute osas pöörduda Le VW Freaksi poole (https://levwfreaks.eu/).


reFFLex - 18.04.21 12:30

Tsitaat:
Algselt postitas: TheodorT
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Lisaks paneks juurde katuseluugi ja adaptiivse vedrustuse, aga ilmselgelt pole tegu must have'iga.


Olen ka Kodiaqi ostu kaalumas ja võimalikku varustust valimas.

Kas adaptiivne vedrustus väärib lisamist? Kogemusi, kommentaare?
Kas on tuntav vahe tavavedrustusega igapäevakasutuses?

Või võiks selle raha eest valida pigem klaasist katuseluugi :)

DCC mõju sõidu pehmusele on ootamatult tuntav. Mul pole varem olnud ühtegi sellise isendiga kokkupuudet, millel sõidurežiimivalik olemas.

Ka eco versioonis liigun valdavalt, ent sport režiimi peale sõidu ajal ümber muljudes on tunne old seuke, et sõida justkui kardiga. Nii kõvaks lähevad paugupehmendid. Kiireid kurve ei ole püüdnud selliselt püüda, on täiesti piisav teadmine, et nupule on reaalne funtsioon külge ühendatud ja see, et sport režiim on maru puine. Pehmem õõtsut-õõtsut on tavaliseks kruiisimiseks imho parem.

Mul mudu värskelt liisingusse vormistet 2017.07 Kodiaq Saksast, kus tundukse sama ansambel lisasid peal, mis teemaalgataja valgel iludusel. Pluss 3. istmerida igaks juhuks.


martinifoto - 18.04.21 19:49

Jagan veel muresid-tähelepanekuid, äkki kellelegi kulub marjaks ära.

Multimeediasüsteem
Kurradima ebamugav on see Columbus ikka. Kiirteid pole ja tuutepundlikud nupud töötavad 2-3 proovimise peale, kui sõites mitte kõige täpsem olla. Bolero/Amundsen ilmselt mõnusam, kuigi ka need ilma füüsiliste nuppudeta.

Istmehooldus
Pärast 6 kuud hakkab juba (nahast) juhiiste tasakesi läikima - tõenäoliselt tasub selle hooldevälbaks võtta 3 kuud ja teistele istmetele 6 kuud.

Personaliseerimine ja istmemälud
Ka 2 võtmega komplektil on võimalik võtme kaupa personaliseerimine, mis siiski vahetevahel mängib mäkra. Seadistamine käib nii, et teed uksed vastavalt soovile puldiga lahti, seadistad asjad ära, lähed välja ja suled auto sama puldiga. Kehtib ka istmete mäludele. Teise puldiga teha samamoodi.

Sõidurežiimid
Hing ihkab Eco režiimi ikkagi vaikerežiimina - Normal režiimis laseb ta minu jaoks pöörded teise käiguga liiga kõrgele (2500rpm). Meeldiks väände peal sõitmine rohkem. Ei tea, kas see hakkaks ka kübemefiltrile lõpuks, kui kodeerimisega lahendada?

Digitaalsed kellad
Naisele meeldib tahho keskel suurelt koos kiirusega vaade ning kui samal ajal ühendada külge Apple CarPlay/ Android Auto Waze'i/Maps'iga, siis visatakse naise puhul kohe kellad teise vaatesse, et saaks keskel ikka (ilma marsruudita!?) kaardivaadet kuvada. Mina kasutan kahe kellaga vaadet ning mul jääb vaid mõnu keskmist vaadet kruttida eelmise vaate peale.

Mootor
Möödasõidud käivad sellise laeva kohta ikkagi imekspandava kiirusega. 147kW diisel sobib Kodiaq'ile väga hästi.

Rajahoidja
... muutus ikkagi ebamugavaks ning lülitasin nii endal kui naisel selle välja. Kes kaalub selle lisavarustuse nimekirja lisamist, siis pole väärt.

Kütusekulu
Hetkel 3-4 Tartu-Tallinn tripi ja lisaks 1/3 linnasõiduga on keskmine kulu 6.7L/100km kohta. Läbitud ca 2000km.

Kuidas kütust kokku hoida?
Pane kelladele keskmise kütusekulu number alates sõidu algusest ning tekib koheselt hasart number võimalikult väikseks saada. Minul ja naisel vähemalt töötab. :)


cgr - 19.04.21 10:47

Kas andorid auto/carplayga ühendudes viskab kellanäidikule Waze'i/Google Mapsi või auto enda navi? Pigem vist auto enda navi, sest pole kuulnud/näinud, et mõni VAG auto suudaks esimest varianti kellaplokis kuvada.

Ennast motiveerib samuti see, et kütusekulu näidik silme ees. Ma olen küll endale sinna "Alates tankimisest" sättinud.



:cool:


martinifoto - 29.04.21 14:25

Tsitaat:
Algselt postitas: cgr
Kas andorid auto/carplayga ühendudes viskab kellanäidikule Waze'i/Google Mapsi või auto enda navi? Pigem vist auto enda navi, sest pole kuulnud/näinud, et mõni VAG auto suudaks esimest varianti kellaplokis kuvada.

Ennast motiveerib samuti see, et kütusekulu näidik silme ees. Ma olen küll endale sinna "Alates tankimisest" sättinud.



:cool:


Auto enda navi viskab, mis ongi kõige totram - seal ei kuvata isegi mitte Waze'i või Maps'i sisestatud marsruuti. :D
Mind huvitav alates käivitamisest kulu, sest see annab kohe ka tunda, kui pedaaliga pehmemalt ümber käia. Pikema kulu kuvamisel see kulu nii kõvasti ei muutu
:)

Le VW Freaks näppis ka natuke Škodiaq'i:
* Tagumised gabariidid päevatuledega tööle
* Rohkem värve meeleoluvalguse menüüs
* Aktiivsed kaugtuled always on
* Esitulede pesurid aktiveeruvad alles pärast 2s akna pesemist


-Metal- - 20.05.21 08:13

https://www.whatcar.ee/auto-testid/skoda/kodiaq/pohjalik/2303/1/

https://auto.geenius.ee/test/skoda-kodiaq-rs-56-000-eurot-skoda-eest-on-lihtsalt-liiga-palju/


martinifoto - 27.05.21 19:32

Eelmine nädal käis aparaat meediasüsteemile uut tarkvara peale saamas seoses erinevate võtmete sätete mitte äratundmisega. Pärast seda ütles SOS-moodul üles, nii et varsti seda välja vahetama. Sai ka esimest korda elus AdBlue tankimine tehtud. Teadjamad võivad kommenteerida, kas Statoili ja Skoda originaalil on mingit vahet ka?


Reios - 28.05.21 04:58

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Eelmine nädal käis aparaat meediasüsteemile uut tarkvara peale saamas seoses erinevate võtmete sätete mitte äratundmisega. Pärast seda ütles SOS-moodul üles, nii et varsti seda välja vahetama. Sai ka esimest korda elus AdBlue tankimine tehtud. Teadjamad võivad kommenteerida, kas Statoili ja Skoda originaalil on mingit vahet ka?


Kuidas tankisid? Neid müüakse tanklas sees kanistritega ebareaalse hinnaga, pumbast otse paaki lased võileiva rahaga. Ise arvan, et vahet pole kus ketis tankida.


rraivo - 28.05.21 13:05

Lahe pill :)
Olen nüüdseks ise ka ca 1,5kuud sarnast pilli omanud.
2.0 disla (küll 110kw), sportline, 4x4 dsg. Kuna kätte saamisega oli kiire siis sai valitud nö laokaup, ehk siis lisadest webasto, konks, acc jm. Paraku ka sel korral Cantonit ei saanud :(
Pimenurga andurist tunnen ka puudust, aga olen aru saanud et sellega kaasneks ka see nö reahoidik ja iseroolimine (mis minu meelest on täiesti ebavajalik ja võiks öelda et lausa ebamugav asi).


Adbluega on mul kogemus ainult Statoiliga, sealne kusihape töötab kenasti :) Ei tea kas või mis mõte on osta Skoda kirjaga vedelikku. Võibolla mugavuse asi? Osad tanklad müüvad ju ka saebensiini 3L kalonkas 3x kallima hinnaga kui tankurist saab.


martinifoto - 05.06.21 21:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Eelmine nädal käis aparaat meediasüsteemile uut tarkvara peale saamas seoses erinevate võtmete sätete mitte äratundmisega. Pärast seda ütles SOS-moodul üles, nii et varsti seda välja vahetama. Sai ka esimest korda elus AdBlue tankimine tehtud. Teadjamad võivad kommenteerida, kas Statoili ja Skoda originaalil on mingit vahet ka?


Kuidas tankisid? Neid müüakse tanklas sees kanistritega ebareaalse hinnaga, pumbast otse paaki lased võileiva rahaga. Ise arvan, et vahet pole kus ketis tankida.


Veoki kohalt, tankurist, otse paaki.


martinifoto - 05.06.21 21:07

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Lahe pill :)
Olen nüüdseks ise ka ca 1,5kuud sarnast pilli omanud.
2.0 disla (küll 110kw), sportline, 4x4 dsg. Kuna kätte saamisega oli kiire siis sai valitud nö laokaup, ehk siis lisadest webasto, konks, acc jm. Paraku ka sel korral Cantonit ei saanud :(
Pimenurga andurist tunnen ka puudust, aga olen aru saanud et sellega kaasneks ka see nö reahoidik ja iseroolimine (mis minu meelest on täiesti ebavajalik ja võiks öelda et lausa ebamugav asi).


Adbluega on mul kogemus ainult Statoiliga, sealne kusihape töötab kenasti :) Ei tea kas või mis mõte on osta Skoda kirjaga vedelikku. Võibolla mugavuse asi? Osad tanklad müüvad ju ka saebensiini 3L kalonkas 3x kallima hinnaga kui tankurist saab.


Õnne! Kuidas 110kW maantee kulu on? Mul on seni kompuuter olenevalt tuule suunast, tähtede seisust ja trassist näidanud 5,2...6,5L/100km.

Cantoniga olen jah väga rahul - ilmselt annab järelpaigaldus teha sarnasele komplektile mõnes spetsiaalses kohas? Ravolar nt, kuigi ei tea nende helitehnika paigalduse kvaliteeti.

Eks ma oletasin ise ka, et see OE kanku ostmine on pigem selline Miles vs MilesPlus.


rraivo - 07.06.21 07:31

Ma olen sõitnud liiga ebareeglipäraseid sõite (käruga, linn, maantee jne, ummikud) et keeruline veel midagi järeldada. Kellal ka alles 4300km

Aga tõepoolest kui sõiduautoga on kulud stabiilsemad olnud, siis mul ka maanteel siuke 5,.. - 6,5L keskmist.


martinifoto - 15.06.21 21:24

Suurem kütusekulu kõikumine ilmselt kõrgemast kliirensist ja õhutakistusest põhjustatud.

Kas keegi siinlugejaist on samasugust SOS-mooduli viga tunda saanud (ja leidnud lahenduse?)või olen ma siin foorumis esimene? Briskoda ning teised välismaised VAG'i foorumid räägivad tarkvaralisest lahendusest, samal ajal kui mina ootan uut füüsilist moodulit. :(


martinifoto - 02.09.21 08:47

Vahepeal vahetati Skoda Tallinna poolt välja SOS moodul ning see parandas ka probleemi. Tehnika tänava eriti karedal asfaltil lõi välja parempoolse esimese uksepolstri häälitsemise ning eile kakuti sellepärast polster lahti ja pandi uuesti kinni. Eks näis, kas läheb vaiksemaks.


fuzzz - 09.09.21 20:59

Varsti saad hakata esitulesid vahetama. 1.5a ja seest hallid nagu vana vösind mersu ront. Korra vahetatud ja taas ootamas uued tuled, erakordselt sitt kvaliteet skodal , nagu tänapäeval kombeks. Tuleklaasid seest hallid, luubi klaasid hägused,samuti udutule luubid hägused,pimedas ei sõidagi eriti, garantii5a skoda plekib,lihtsalt tüütu käia ja seletada, ajakulu ei maksa keegi kinni.


lauriojasoo - 10.09.21 15:53

Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Varsti saad hakata esitulesid vahetama. 1.5a ja seest hallid nagu vana vösind mersu ront. Korra vahetatud ja taas ootamas uued tuled, erakordselt sitt kvaliteet skodal , nagu tänapäeval kombeks. Tuleklaasid seest hallid, luubi klaasid hägused,samuti udutule luubid hägused,pimedas ei sõidagi eriti, garantii5a skoda plekib,lihtsalt tüütu käia ja seletada, ajakulu ei maksa keegi kinni.


Sama siin, 2017 superb ja xenonid väga hädised, isegi osram xenarc night breaker laserid ei aidanud, valgus tugevus olematu, vihmase ilmaga sõidaks nagu tuled kustus.


fuzzz - 11.09.21 13:42

Tsitaat:
Algselt postitas: lauriojasoo
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Varsti saad hakata esitulesid vahetama. 1.5a ja seest hallid nagu vana vösind mersu ront. Korra vahetatud ja taas ootamas uued tuled, erakordselt sitt kvaliteet skodal , nagu tänapäeval kombeks. Tuleklaasid seest hallid, luubi klaasid hägused,samuti udutule luubid hägused,pimedas ei sõidagi eriti, garantii5a skoda plekib,lihtsalt tüütu käia ja seletada, ajakulu ei maksa keegi kinni.


Sama siin, 2017 superb ja xenonid väga hädised, isegi osram xenarc night breaker laserid ei aidanud, valgus tugevus olematu, vihmase ilmaga sõidaks nagu tuled kustus.


Need superbi xenonid olid ka tutikast peast väga kehvad, , 2015 või siis see vanem superb sellel olid väga head xenonid aga siiski kõik häguneb ei saada seda kuidagi ära fixida miskipärast. Vanal passatil keerasin tuled eest luubid välja,puhtaks ja tagasi.


martinifoto - 12.09.21 08:48

Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Varsti saad hakata esitulesid vahetama. 1.5a ja seest hallid nagu vana vösind mersu ront.


Hallid mismoodi? Niiskus sees?


viiking - 12.09.21 15:44

Kõrvalepõikena mainin ära, et kui kellelgi tunduvad teinekord esituled kehvakesed (2016 S3 ja topeltxenonid), siis võib aidata esinduse külastus. Mul nimelt õnnestus tulede jõudlus paremaks saada viisil, et smart light assist ja üldse kaugtuled enam ei töötanud, kuna aftermarket kärukonksu juhtmestiku sisse kodeerimise käigus mitte esinduses oskas see tulede funktsioon kuhugi ära kaduda ja pidi esindust külastama abi saamiseks (vähemalt tundus kindlam). Koos tagasi ok tööle panemisega oli ka esitulede ulatus parem kui enne. Ma mõtlesin tulesid poleerima minna aga nüüd on senimaani tegemata :D
Mulle ei osatud täpselt öeldagi, et mida selleks just konkreetselt tehti (kõrgust/asendit ei reguleeritud) aga käidi kogu funktsionaalsus üle ja ju siis midagi oli paigast. Isegi tööraha ei küsitud (siis kehtis veel tehase garantii) :P


fuzzz - 12.09.21 19:43

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Varsti saad hakata esitulesid vahetama. 1.5a ja seest hallid nagu vana vösind mersu ront.


Hallid mismoodi? Niiskus sees?


Äjää mingi sitt põkeb esikaterna klaasi sisekükjele, on inimesi kes ei vaata swda aga krt see nii häirib ja näed seda ja päevasel ajal.

Vaata siit https://www.drive2.ru/l/598226410682726477/
Ja seakt iga kolmas neljas leht sellest et latetna klaasi sisekülge põleb mingi jebi...skoda teadlik sellest, nulle öeldi et OIOI ESIMEST KORDA NÄEME......."bulls hit" teada error ja seda ka superbidel nagu töökoja juhataja ütles....see ESIMEST KORDA jutt oli garantii poole pealt öeldud. Nüüd juba luubid udused ja parem esiluup kumab maha kollaseid triipe ja kuradi ebamugav pimedas...
Kui tahad reaalselt näha siis võta ühendust ja näitan, asun tallinnas.


martinifoto - 12.12.21 09:49

Auto müüdud. Uueks autoks tuli 2017a Skoda Superb Combi 2.0 TDI (110kW) DSG Elegance Plus, mille kohta teen piltide valmimisel ka oma teema.

Tähelepanekud võrreldes kahte autot:
* Superbi heliisolatsioon mootoriruumist on megahea - sooja mootoriga ei ole aru saada, kas sõidad bensuka või diisliga. Kodiaq'il oli see kõvasti kehvem.
* Superbi vedrustus koos 17" velgede ja lamellidega tundub nagu õhkvedrustus. Reaalselt nii pehme on. Kindlasti märgib rolli see, et Kodiaq'il olid 19" veljed, kuid nii suurt vahet ei oodanud.
* Pöörderaadius on Superbil kõvasti suurem kui Kodiaq'il ning tänu sellele tundub Superb suurem ja kohmakam, kuigi võiks arvata suuruse järgi vastupidist võrreldes Kodiaq'iga
* 110kW 2wd vs 147kW 4wd kütusesäästu vahet pole veel tunnetanud, kuid selleks ilmselt ka veidi vara, kuna Kodiaq'iga sõitsin märtsist novembrini, mil puudusid külmad ilmad, lumi, lörts. Loodan, et väikese mootori kütusesäästlikus tuleb välja soojemate ja kuivemate ilmadega.
*Superbi Bi-Xenon'id ei näita ikka mitte midagi võrreldes Kodiaq'i LED'idega. Peab proovima uusi pirne ilmselt.
* 4a vanal autol (Superb) tuleb juba juppe välja vahetada - äsja läks vahetusse aku, mis oli viimase piirini aetud, samuti lekkis nukkvõllide otsakaane tihend. Salongiventilaatori puhur teeb häält ning külma mootoriga on tegu korraliku traktoriga - tahan üle lasta kontrollida eelsüüteküünlad.


lauriojasoo - 12.12.21 13:58

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Auto müüdud. Uueks autoks tuli 2017a Skoda Superb Combi 2.0 TDI (110kW) DSG Elegance Plus, mille kohta teen piltide valmimisel ka oma teema.

Tähelepanekud võrreldes kahte autot:
* Superbi heliisolatsioon mootoriruumist on megahea - sooja mootoriga ei ole aru saada, kas sõidad bensuka või diisliga. Kodiaq'il oli see kõvasti kehvem.
* Superbi vedrustus koos 17" velgede ja lamellidega tundub nagu õhkvedrustus. Reaalselt nii pehme on. Kindlasti märgib rolli see, et Kodiaq'il olid 19" veljed, kuid nii suurt vahet ei oodanud.
* Pöörderaadius on Superbil kõvasti suurem kui Kodiaq'il ning tänu sellele tundub Superb suurem ja kohmakam, kuigi võiks arvata suuruse järgi vastupidist võrreldes Kodiaq'iga
* 110kW 2wd vs 147kW 4wd kütusesäästu vahet pole veel tunnetanud, kuid selleks ilmselt ka veidi vara, kuna Kodiaq'iga sõitsin märtsist novembrini, mil puudusid külmad ilmad, lumi, lörts. Loodan, et väikese mootori kütusesäästlikus tuleb välja soojemate ja kuivemate ilmadega.
*Superbi Bi-Xenon'id ei näita ikka mitte midagi võrreldes Kodiaq'i LED'idega. Peab proovima uusi pirne ilmselt.
* 4a vanal autol (Superb) tuleb juba juppe välja vahetada - äsja läks vahetusse aku, mis oli viimase piirini aetud, samuti lekkis nukkvõllide otsakaane tihend. Salongiventilaatori puhur teeb häält ning külma mootoriga on tegu korraliku traktoriga - tahan üle lasta kontrollida eelsüüteküünlad.


Ehk võib olla süüdlane olla d3s pirn, mul vana 02` audil oli d2s ja super head olid. Uute pirnide vahetus ei aidanud muhvigi. Talvel kui lumi maas siis enam vähem kannatab sõita, aga kui maa must ja vihma sajab, siis peab kõrvalistuja taskulambiga kõrvalt teed valgustama:D


viiking - 12.12.21 18:10

Salongi ventika propelleri võlli laagritele törts ptfe määret ja peaks olema vaikus majas.
Umbes nii saab maha võtta: https://www.youtube.com/watch?v=UdeaCFusjWA


martinifoto - 12.12.21 21:30

Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Salongi ventika propelleri võlli laagritele törts ptfe määret ja peaks olema vaikus majas.
Umbes nii saab maha võtta: https://www.youtube.com/watch?v=UdeaCFusjWA


Jep, mõtlesin sama proovida esmalt.


martinifoto - 12.12.21 21:31

Tsitaat:
Algselt postitas: lauriojasoo
Ehk võib olla süüdlane olla d3s pirn, mul vana 02` audil oli d2s ja super head olid. Uute pirnide vahetus ei aidanud muhvigi. Talvel kui lumi maas siis enam vähem kannatab sõita, aga kui maa must ja vihma sajab, siis peab kõrvalistuja taskulambiga kõrvalt teed valgustama:D


Rumal küsimus, aga neid võib siis risti-rästi kasutada?


lauriojasoo - 13.12.21 06:28

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat:
Algselt postitas: lauriojasoo
Ehk võib olla süüdlane olla d3s pirn, mul vana 02` audil oli d2s ja super head olid. Uute pirnide vahetus ei aidanud muhvigi. Talvel kui lumi maas siis enam vähem kannatab sõita, aga kui maa must ja vihma sajab, siis peab kõrvalistuja taskulambiga kõrvalt teed valgustama:D


Rumal küsimus, aga neid võib siis risti-rästi kasutada?


Ei, peab genereerima, guuglist olen otsinud "convert d3s to d2s". Ise olen mõelnud osta teised tuled ja võtta lahti ja panna paremad luubid, või yltse ledid. Ei tea kas viitsib mällid, aga mõte on:D


reFFLex - 13.12.21 22:02

Miks Kodiaqi vaid ca 8 kuud pärast ostmist maha müüsid ja Superbi asemele võtsid? :o


Freddys - 14.12.21 07:04

Huvitav kui lärmakas siis veel Kodiaq on?
2020 110kw bensiin-Superbil on mootorit kogu aeg kuulda. Ostes eeldasin, et on selles osas tunduvalt vaiksem.


JaanusS69 - 18.12.21 13:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Freddys
Huvitav kui lärmakas siis veel Kodiaq on?
2020 110kw bensiin-Superbil on mootorit kogu aeg kuulda. Ostes eeldasin, et on selles osas tunduvalt vaiksem.


tee mürasummutus( vibra +helisummutusmatt) kojamehe tunnelisse https://www.noortehnik.ee/stp-black-silver-door-pack-summutusmaterjal/ https://www.noortehnik.ee/stp-splen04-summutusmaterjal/ ( kojamehe tunneli allosa, mis drenaaziks mõeldud-sinna mitte panna ja mootori tulemüüri kaitsepleki taha https://www.noortehnik.ee/stp-hood-solution-10-summutusmaterjal/,lisaks vibramatt kapotile ja mootoriheli pole pea õldse kuulda. Mul 2020 2,0TSI 140 Kw auto. Kui sov, kirjuta, paigaldan Su Superbile heliisolatsiooni ( endal pole veel lakke seda paigaldanud, ülejäänud kohad kõik tehtud


martinifoto - 27.12.21 15:57

Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Miks Kodiaqi vaid ca 8 kuud pärast ostmist maha müüsid ja Superbi asemele võtsid? :o


Kodiaq'i liisingumakse oli 2.5x suurem Superbi praegusest (tegelik vahe muidugi selgub pärast pidamist, sest garantiid enam pole ja ees on nii hooldus kui ka muud pudi-padi) ja tahan natuke aega rahasid mujale suunata kui autosse. Ja kuna Kodiaq'i ostuhind oli päris hea ning turg läks vaakumisse vahepeal, siis sain kõrgema müügihinna tõttu ka pmts kõik liisingumaksed ära katta sellest.


martinifoto - 09.01.22 15:39

Uus teema siin: https://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=5521
Selle siin võib kinni panna.