Foorumi logo

Octavia III Combi 2.0 TDI DSG 4x4 - 2015 - nrvous
nrvous - 01.07.15 08:30

Tere.

Lisan siia siis ka oma auto - Octavia Combi Elegance PLUS 4x4 2,0 TDI 135kW 6-k. DSG

Tegu valget värvi (Moon White), 18“ Gemini velgede ja 16MY autoga, lisavarustuse nimekiri:

* - Metallikvärv või pärlefektvärv
3G2 - ISOFIX lasteistme kinnitusaasad ees kaassõitja istmel
4E7 - Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
4L6 - Salongi tahavaatepeegel automaatselt tumenev
5MB - Puitdekoor salongis
6T2 - Valgustatud jalaruum ees ja taga
7W1 - PreCrash funktsioon: avariiohu korral aktiveeruvad turvavööde eelpingutid ja lahtised küljeaknad/katuseluuk suletakse automaatselt
7X5 - Parking Assistant, sisaldab parkimisabi ees ja taga
8G1 - Kaug/lähitulede automaatne lülitus
9WT - SmartLink
EI9 - Smartgate
KA1 - Tagurduskaamera
PFC - Drive Mode Select
PG1 - Katusereelingud, hõbedased
PH5 - Soojendusega esiklaas
PH7 - SunSet: tumedaks toonitud (35%) aknad alates Bpiilarist
PH8 - Klaasist panoraamkatuseluuk
PK9 - BiXenon esilaternad, LED päevatulede ja tumedaks toonitud udutuledega (ilma kurvifunktsioonita) + integreeritud esilaternate pesurid
PKC - Simply Clever lahendused: multimeedia hoidik keskkonsoolis, sahtel prügikoti jaoks uksepaneelis, kahe poolega pakiruumi matt
PKH - Juhi väsimust tuvastav süsteem
PLB - Nahksisu "Supreme", nahast istmekatted
PLI - Adaptiivne püsikiirushoidik ACC; sisaldab ka Front Assistanti
PLUS - Alarm, KESSY, LED tagatuled, parkimisandurid taga, handsfree, Bolero, telefoni juhtimine roolilt
PLX - 3-kodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ja DSG käiguvahetusega roolilt
PNE - Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", värviline puutetundlik ekraan, DVD-mängija, 2 SD-kaardi pesa, Euroopa riikide kaarditarkvara
PT5 - Bluetooth "käed vabad" telefoniseade häälkäsklustega, ühendus auto antenniga, telefonilaegas, WiFi
PW5 - Mälufunktsiooniga, automaatselt tumenevad, kokkuklapitavad küljepeeglid
PW7 - Soojendusega äärmised tagumised istmed
PW9 - Kurvifunktsiooniga udutuled ees, tumedaks toonitud
PWC - Elektriliselt seadistatavad juhi ja kõrvalistuja iste, juhiiste mälufunktsiooniga
PWH - Lane Assistant sõidureas püsimise jälgimissüsteem
QV3 - DAB (Digital Audio Broadcast)
RA3 - "CANTON" helisüsteem: 10 kõlarit, digitaalne ekvalaiser
UK3 - Tagumise istme seljatugi pagasiruumist alla klapitav

Pildid:
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_02_Pro__highres.jpg
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_13_Pro__highres.jpg
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_22_Pro__highres.jpg
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_36_Pro__highres.jpg
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_45_Pro__highres.jpg
https://nrvous.000webhostapp.com/640x480/WP_20150812_12_01_52_Pro__highres.jpg


JMRS - 01.07.15 17:09

Õnne uue autoga siis!
Ootame siis uhkeid pilte. Need RS'i ja Superbi pildid on ka ilusad jah.


markus - 01.07.15 19:51

Kas midagi jäi lisavarustuse listist valimata ka?;) Muretuid kilomeetreid igatahes!
Ps! 2-rattaliste foorumis sama nimega?


nrvous - 02.07.15 11:16

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas midagi jäi lisavarustuse listist valimata ka?;) Muretuid kilomeetreid igatahes!
Ps! 2-rattaliste foorumis sama nimega?


Haagisekonks, tagasilla kivikaitse, 230 V pistik, lisasoojendus, suusakott ja nipet-näpet veel jäid valimata :)

P.S. Jah, 2-rattaliste foorumis sama nimega..


nrvous - 13.08.15 15:30

Esimese asjana sai siis autole LED numbrituled paigaldatud: http://skodadop.com/en/yeti-/eksterer-yeti/svetodiodnyj-led-fonar-osvetsheniya-nomernogo-znaka-.html

ning pisut VCDS'i näpitud: http://www.briskoda.net/forums/topic/313685-vcds-coding-for-rear-plate-led/


Enrico - 14.08.15 08:29

Palju õnne!

Väga ilus blondi .... see tibi kolmandal pildil :D


Jizz - 14.08.15 12:56

Palju LED numbritulede saatmiskulu oli?


nrvous - 14.08.15 18:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Palju õnne!

Väga ilus blondi .... see tibi kolmandal pildil :D


Antud neiul puudub selle autoga seos :D


nrvous - 14.08.15 18:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Jizz
Palju LED numbritulede saatmiskulu oli?


Kui valida Czech Post siis on saatmiskulu 17.7€, kui valida MINI+ siis on saatmiskulu 9.4€


diesel - 15.08.15 08:55

eriti lahedad on need topelt udutuled.
mõlemad tumedaks toonitud, mis on muidugi asjalik mõte, et välja ei paistaks kui tuled põlevad. ja väga abiks on ka ühtede udukate kurvifunktsioon ja teiste normaalne olek.

võtmata jäänud lisasoojenduse all siis pead silmas mingit webastot? no maitse asi muidugi. mina paneks selle juurde esimesena linnukese tellimislehel.


nrvous - 16.08.15 06:31

Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
eriti lahedad on need topelt udutuled.
mõlemad tumedaks toonitud, mis on muidugi asjalik mõte, et välja ei paistaks kui tuled põlevad. ja väga abiks on ka ühtede udukate kurvifunktsioon ja teiste normaalne olek.

võtmata jäänud lisasoojenduse all siis pead silmas mingit webastot? no maitse asi muidugi. mina paneks selle juurde esimesena linnukese tellimislehel.


Ma täpselt ei tea mida esindus selle lisasoojenduse all mõtles aga ei ole ühelgi autol siiamaani sellest puudust küll tundnud, kõik on minu jaoks piisavalt kiiresti soojaks läinud.


markus - 16.08.15 08:35

Webasto väärtust oskadki hinnata tõeliselt alles siis kui oled seda korra omanud. Kui teised talvel klaasidelt jääd eemaldavad ja auto soojenemist ootavad, siis sina tuled viskad jope/mantli tagaistmele ja kütad sooja autoga kohe minema.


Ranx - 16.08.15 10:05

Omades ise sama mootoriga autot ,võin küll väita et see mootor küll "piisavalt kiiresti" soojaks ei lähe .
Kogesin seda talvel ,kui kütuse tuli põles ja seetõttu lisasoojendus ei aktiveerunud.
See kogemus oli paras sado-maso ;)


nrvous - 16.08.15 17:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Omades ise sama mootoriga autot ,võin küll väita et see mootor küll "piisavalt kiiresti" soojaks ei lähe .
Kogesin seda talvel ,kui kütuse tuli põles ja seetõttu lisasoojendus ei aktiveerunud.
See kogemus oli paras sado-maso ;)


Elame-näeme mis talvel toimuma hakkab.


nrvous - 07.12.15 13:32

Mõnda aega nüüd PedalBox auto küljes olnud ja peab mainima, et päris suur vahe on võrreldes originaaliga, auto on tuntavalt erksam ja reageerib gaasipedaalile palju nobedamalt, väga hea asi minu arvates.

http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20151207_14_00_20_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20151207_14_07_11_Pro__highres.jpg


komtuur - 02.02.16 11:58

Küsimus reaalse kasutuse kohalt, kuidas hindad PWH - Lane Assistant sõidureas püsimise jälgimissüsteemi? Toimiv või lihtsalt tore lisa?


nrvous - 02.02.16 20:33

Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
Küsimus reaalse kasutuse kohalt, kuidas hindad PWH - Lane Assistant sõidureas püsimise jälgimissüsteemi? Toimiv või lihtsalt tore lisa?


Pigem "tore lisa" sest kui käed roolilt lahti lasta siis toimetab süsteem iseseisvalt väga lühikest aega pärast mida palub käed roolile tagasi panna, kui seda mitte teha lülitab ta ennast lihtsalt välja, sellisel kujul ei ole minu silmis sellest ka suurt abi auto roolimisel.


M.Jaaska - 02.02.16 22:13

Kuid kui kurvis kaldud välja aitab tagasi kurvi keerata. Iseseisvalt jah nagu joodik joonte vahel. Turvalisuse seisukohast väga hea lisa.


nrvous - 03.02.16 06:57

Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Kuid kui kurvis kaldud välja aitab tagasi kurvi keerata. Iseseisvalt jah nagu joodik joonte vahel. Turvalisuse seisukohast väga hea lisa.


Jah, mingil määral on sellest kindlasti abi aga mugavus teeb laisaks ja süües kasvab isu, tahaks, et iseseisev roolimine kestaks oluliselt pikemalt.


rain - 03.02.16 09:34

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Kuid kui kurvis kaldud välja aitab tagasi kurvi keerata. Iseseisvalt jah nagu joodik joonte vahel. Turvalisuse seisukohast väga hea lisa.


Jah, mingil määral on sellest kindlasti abi aga mugavus teeb laisaks ja süües kasvab isu, tahaks, et iseseisev roolimine kestaks oluliselt pikemalt.


siis tasub teslapoole vaadata :cool:


Enrico - 03.02.16 09:47

Tsitaat:
Algselt postitas: rain
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Kuid kui kurvis kaldud välja aitab tagasi kurvi keerata. Iseseisvalt jah nagu joodik joonte vahel. Turvalisuse seisukohast väga hea lisa.


Jah, mingil määral on sellest kindlasti abi aga mugavus teeb laisaks ja süües kasvab isu, tahaks, et iseseisev roolimine kestaks oluliselt pikemalt.


siis tasub teslapoole vaadata :cool:


Kui on soov loobuda ise roolimisest, siis tasub ikka Bentley, Maybachi või RollsRoyce poole vaadata. Neis istuvad omanikud tagumises reas ja ei tegele juhtimisega :cool:
Kui selleks aga raha ei jätku, siis tuleb takso või bussiga piirduda :D


rasmuskarpa - 06.02.16 14:40

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tere.

Lisan siia siis ka oma auto - Octavia Combi Elegance PLUS 4x4 2,0 TDI 135kW 6-k. DSG

Tegu valget värvi (Moon White), 18“ Gemini velgede ja 16MY autoga, lisavarustuse nimekiri:

* - Metallikvärv või pärlefektvärv
3G2 - ISOFIX lasteistme kinnitusaasad ees kaassõitja istmel
4E7 - Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
4L6 - Salongi tahavaatepeegel automaatselt tumenev
5MB - Puitdekoor salongis
6T2 - Valgustatud jalaruum ees ja taga
7W1 - PreCrash funktsioon: avariiohu korral aktiveeruvad turvavööde eelpingutid ja lahtised küljeaknad/katuseluuk suletakse automaatselt
7X5 - Parking Assistant, sisaldab parkimisabi ees ja taga
8G1 - Kaug/lähitulede automaatne lülitus
9WT - SmartLink
EI9 - Smartgate
KA1 - Tagurduskaamera
PFC - Drive Mode Select
PG1 - Katusereelingud, hõbedased
PH5 - Soojendusega esiklaas
PH7 - SunSet: tumedaks toonitud (35%) aknad alates Bpiilarist
PH8 - Klaasist panoraamkatuseluuk
PK9 - BiXenon esilaternad, LED päevatulede ja tumedaks toonitud udutuledega (ilma kurvifunktsioonita) + integreeritud esilaternate pesurid
PKC - Simply Clever lahendused: multimeedia hoidik keskkonsoolis, sahtel prügikoti jaoks uksepaneelis, kahe poolega pakiruumi matt
PKH - Juhi väsimust tuvastav süsteem
PLB - Nahksisu "Supreme", nahast istmekatted
PLI - Adaptiivne püsikiirushoidik ACC; sisaldab ka Front Assistanti
PLUS - Alarm, KESSY, LED tagatuled, parkimisandurid taga, handsfree, Bolero, telefoni juhtimine roolilt
PLX - 3-kodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ja DSG käiguvahetusega roolilt
PNE - Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", värviline puutetundlik ekraan, DVD-mängija, 2 SD-kaardi pesa, Euroopa riikide kaarditarkvara
PT5 - Bluetooth "käed vabad" telefoniseade häälkäsklustega, ühendus auto antenniga, telefonilaegas, WiFi
PW5 - Mälufunktsiooniga, automaatselt tumenevad, kokkuklapitavad küljepeeglid
PW7 - Soojendusega äärmised tagumised istmed
PW9 - Kurvifunktsiooniga udutuled ees, tumedaks toonitud
PWC - Elektriliselt seadistatavad juhi ja kõrvalistuja iste, juhiiste mälufunktsiooniga
PWH - Lane Assistant sõidureas püsimise jälgimissüsteem
QV3 - DAB (Digital Audio Broadcast)
RA3 - "CANTON" helisüsteem: 10 kõlarit, digitaalne ekvalaiser
UK3 - Tagumise istme seljatugi pagasiruumist alla klapitav

Pildid:
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_02_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_13_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_22_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_36_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_45_Pro__highres.jpg
http://nrvous.comli.com/640x480/WP_20150812_12_01_52_Pro__highres.jpg


äge pill


SkodaRS - 11.02.16 18:50

nüüd veel RSi stanged külge ja oleks ideaalne auto :cool:


nrvous - 12.02.16 08:21

Tsitaat:
Algselt postitas: rasmuskarpa
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tere.

Lisan siia siis ka oma auto - Octavia Combi Elegance PLUS 4x4 2,0 TDI 135kW 6-k. DSG

Tegu valget värvi (Moon White), 18“ Gemini velgede ja 16MY autoga, lisavarustuse nimekiri:

* - Metallikvärv või pärlefektvärv
3G2 - ISOFIX lasteistme kinnitusaasad ees kaassõitja istmel
4E7 - Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
4L6 - Salongi tahavaatepeegel automaatselt tumenev
5MB - Puitdekoor salongis
6T2 - Valgustatud jalaruum ees ja taga
7W1 - PreCrash funktsioon: avariiohu korral aktiveeruvad turvavööde eelpingutid ja lahtised küljeaknad/katuseluuk suletakse automaatselt
7X5 - Parking Assistant, sisaldab parkimisabi ees ja taga
8G1 - Kaug/lähitulede automaatne lülitus
9WT - SmartLink
EI9 - Smartgate
KA1 - Tagurduskaamera
PFC - Drive Mode Select
PG1 - Katusereelingud, hõbedased
PH5 - Soojendusega esiklaas
PH7 - SunSet: tumedaks toonitud (35%) aknad alates Bpiilarist
PH8 - Klaasist panoraamkatuseluuk
PK9 - BiXenon esilaternad, LED päevatulede ja tumedaks toonitud udutuledega (ilma kurvifunktsioonita) + integreeritud esilaternate pesurid
PKC - Simply Clever lahendused: multimeedia hoidik keskkonsoolis, sahtel prügikoti jaoks uksepaneelis, kahe poolega pakiruumi matt
PKH - Juhi väsimust tuvastav süsteem
PLB - Nahksisu "Supreme", nahast istmekatted
PLI - Adaptiivne püsikiirushoidik ACC; sisaldab ka Front Assistanti
PLUS - Alarm, KESSY, LED tagatuled, parkimisandurid taga, handsfree, Bolero, telefoni juhtimine roolilt
PLX - 3-kodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ja DSG käiguvahetusega roolilt
PNE - Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", värviline puutetundlik ekraan, DVD-mängija, 2 SD-kaardi pesa, Euroopa riikide kaarditarkvara
PT5 - Bluetooth "käed vabad" telefoniseade häälkäsklustega, ühendus auto antenniga, telefonilaegas, WiFi
PW5 - Mälufunktsiooniga, automaatselt tumenevad, kokkuklapitavad küljepeeglid
PW7 - Soojendusega äärmised tagumised istmed
PW9 - Kurvifunktsiooniga udutuled ees, tumedaks toonitud
PWC - Elektriliselt seadistatavad juhi ja kõrvalistuja iste, juhiiste mälufunktsiooniga
PWH - Lane Assistant sõidureas püsimise jälgimissüsteem
QV3 - DAB (Digital Audio Broadcast)
RA3 - "CANTON" helisüsteem: 10 kõlarit, digitaalne ekvalaiser
UK3 - Tagumise istme seljatugi pagasiruumist alla klapitav

Pildid:


äge pill


Tänan, auto üleandmise hetkel mainis müügimees, et konkreetselt sellise varustusega Octavia't pidi Eestis lisaks minu omale veel ainult üks eksemplar olema :)


nrvous - 12.02.16 08:25

Tsitaat:
Algselt postitas: SkodaRS
nüüd veel RSi stanged külge ja oleks ideaalne auto :cool:


Tagantjärgi tarkus, aga oleks auto tellimise ajal teadnud, et loetud kuude pärast tuleb ka RS mudel 4x4 versioonis müügile oleks pisut oodanud ja hoopis selle võtnud :)


nrvous - 17.08.16 10:43

Vahepeal sai selline muudatus teoks tehtud:

before:
http://nrvous.comli.com/800x600/before.jpg

after:
http://nrvous.comli.com/800x600/after.jpg


rstdi - 17.08.16 13:11

Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


nrvous - 17.08.16 13:26

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


Kütusekulu kohta vara veel kommenteerida, pole jõudnud eriti sõita, kiirenduse kohapealt launch control'iga testides tõmbas näo naerule küll võrreldes varasemaga :)


alarallin - 17.08.16 19:59

Tegid VKM'is? Tagasi vaadates oleks võinud pedalboxi ostmata jätta?
Mis koodiga kast Octavia 3 all on? Ocu 2 kasutab 02Q kasti, mida tuleks sellise väände juures juba tugevdada.


nrvous - 17.08.16 20:27

Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Tegid VKM'is? Tagasi vaadates oleks võinud pedalboxi ostmata jätta?
Mis koodiga kast Octavia 3 all on? Ocu 2 kasutab 02Q kasti, mida tuleks sellise väände juures juba tugevdada.


VKM seadistas jah, pedalbox'i ostu pole kordagi kahetsenud, see polnud suur väljaminek ka. Mul peaks DQ250 kast olema, 02Q on manuaal?


rstdi - 18.08.16 08:09

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


Kütusekulu kohta vara veel kommenteerida, pole jõudnud eriti sõita, kiirenduse kohapealt launch control'iga testides tõmbas näo naerule küll võrreldes varasemaga :)

Ehk siis ei "sure" ära nagu stock masin kõrgematel pööretel? Kas launch control on tuuningu lisa või see kohe tehasest kaasas?


nrvous - 18.08.16 08:53

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


Kütusekulu kohta vara veel kommenteerida, pole jõudnud eriti sõita, kiirenduse kohapealt launch control'iga testides tõmbas näo naerule küll võrreldes varasemaga :)

Ehk siis ei "sure" ära nagu stock masin kõrgematel pööretel? Kas launch control on tuuningu lisa või see kohe tehasest kaasas?


Ei saanud aru, et oleks ka varem "ära surnud" kõrgematel pööretel, nüüd lihtsalt vahe tagumikuga tunda võrreldes varasemaga, launch control oli kohe tehasest kaasas.


rstdi - 18.08.16 09:59

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


Kütusekulu kohta vara veel kommenteerida, pole jõudnud eriti sõita, kiirenduse kohapealt launch control'iga testides tõmbas näo naerule küll võrreldes varasemaga :)

Ehk siis ei "sure" ära nagu stock masin kõrgematel pööretel? Kas launch control on tuuningu lisa või see kohe tehasest kaasas?


Ei saanud aru, et oleks ka varem "ära surnud" kõrgematel pööretel, nüüd lihtsalt vahe tagumikuga tunda võrreldes varasemaga, launch control oli kohe tehasest kaasas.


Ok ma peaks siis ka proovima ära selle stardiabi. Tagumik tunnetab sul seda suuremat väänet :D.


nrvous - 18.08.16 10:20

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Graafik graafikuks, aga kuidas ise kommenteerid?
Kiirendus, kütusekulu?


Kütusekulu kohta vara veel kommenteerida, pole jõudnud eriti sõita, kiirenduse kohapealt launch control'iga testides tõmbas näo naerule küll võrreldes varasemaga :)

Ehk siis ei "sure" ära nagu stock masin kõrgematel pööretel? Kas launch control on tuuningu lisa või see kohe tehasest kaasas?


Ei saanud aru, et oleks ka varem "ära surnud" kõrgematel pööretel, nüüd lihtsalt vahe tagumikuga tunda võrreldes varasemaga, launch control oli kohe tehasest kaasas.


Ok ma peaks siis ka proovima ära selle stardiabi. Tagumik tunnetab sul seda suuremat väänet :D.


No proovi:

1. ESP off
2. Stop/start off
3. DSG in Sport mode
4. Left foot on brake.
5. Accelerate with right foot. (Should hold at 2500rpm ish)
6. Release brake


martinifoto - 18.08.16 21:46

Mis garantiist saab/sai?


nrvous - 19.08.16 06:12

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Mis garantiist saab/sai?


Mis sa ise arvad? :)


martinifoto - 19.08.16 09:38

Mõtlesin, et äkki rääkisid mingisuguse leppe välja, aga selge :)


nrvous - 19.08.16 09:47

Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Mõtlesin, et äkki rääkisid mingisuguse leppe välja, aga selge :)


Nüüd sõltub pigem konkreetsest inimesest kelle poole võimaliku garantiiprobleemiga pöördud - kas ignoreerib, et ELSA PRO näitab, et TD1 lipuke on püsti (http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=7492) või saadab pikalt.


rstdi - 24.08.16 09:53

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous

No proovi:

1. ESP off
2. Stop/start off
3. DSG in Sport mode
4. Left foot on brake.
5. Accelerate with right foot. (Should hold at 2500rpm ish)
6. Release brake


Proovitud ja täitsa töötab. Peaks ütlema, et stardiabiga hoiab ta pöördeid päris hästi õiges vahemikus, vastupidiselt tavalise stardiga (S mode).


nrvous - 24.08.16 13:38

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous

No proovi:

1. ESP off
2. Stop/start off
3. DSG in Sport mode
4. Left foot on brake.
5. Accelerate with right foot. (Should hold at 2500rpm ish)
6. Release brake


Proovitud ja täitsa töötab. Peaks ütlema, et stardiabiga hoiab ta pöördeid päris hästi õiges vahemikus, vastupidiselt tavalise stardiga (S mode).


Jep, kui tahad natuke kiiremini kohapealt startida siis töötab päris hästi.


Vaim - 24.08.16 20:09

Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Tegid VKM'is? Tagasi vaadates oleks võinud pedalboxi ostmata jätta?
Mis koodiga kast Octavia 3 all on? Ocu 2 kasutab 02Q kasti, mida tuleks sellise väände juures juba tugevdada.


VKM seadistas jah, pedalbox'i ostu pole kordagi kahetsenud, see polnud suur väljaminek ka. Mul peaks DQ250 kast olema, 02Q on manuaal?



Uuriks selle pedalboxi kohta.

Mis põhjusel hangitud sai?

Endal superb ja vahepeal on ikka päris nutune seis power delivery'ga. Räägin spetsiifiliselt sellest, kui peaaegu seisma jääda ja tahta edasi sõita. Siis gaasi andes läheb tubli 2 sekundit, et auto üldse nägu teeks et olen pedaali vajutanud.

Foorumitest mujalt lugenud, et see justkui ongi selle ravimiseks toimiv lahendus - samas ei taha ilma konkreetse teabeta ostma hakata.


Proovisin juba muuta VCDS abil auto manufacturer Audi peale, VW/Skoda/SEAT pealt - väidetavalt inimestel gaasi erksust tõstnud, aga ma ei tähelda mingit vahet.


nrvous - 25.08.16 11:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Tegid VKM'is? Tagasi vaadates oleks võinud pedalboxi ostmata jätta?
Mis koodiga kast Octavia 3 all on? Ocu 2 kasutab 02Q kasti, mida tuleks sellise väände juures juba tugevdada.


VKM seadistas jah, pedalbox'i ostu pole kordagi kahetsenud, see polnud suur väljaminek ka. Mul peaks DQ250 kast olema, 02Q on manuaal?



Uuriks selle pedalboxi kohta.

Mis põhjusel hangitud sai?

Endal superb ja vahepeal on ikka päris nutune seis power delivery'ga. Räägin spetsiifiliselt sellest, kui peaaegu seisma jääda ja tahta edasi sõita. Siis gaasi andes läheb tubli 2 sekundit, et auto üldse nägu teeks et olen pedaali vajutanud.

Foorumitest mujalt lugenud, et see justkui ongi selle ravimiseks toimiv lahendus - samas ei taha ilma konkreetse teabeta ostma hakata.


Proovisin juba muuta VCDS abil auto manufacturer Audi peale, VW/Skoda/SEAT pealt - väidetavalt inimestel gaasi erksust tõstnud, aga ma ei tähelda mingit vahet.


Sellel põhjusel saigi hangitud, et gaasipedaal oli liiga tuim minu arvates, võib juhtuda, et minu oma jääb varsti üle, huvi korral annaks odavamalt ära.


Vaim - 25.08.16 19:39

Reaalne - tore oleks kui saaks enne korra muidugi proovida sellisel juhul ka.


nrvous - 26.08.16 10:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim
Reaalne - tore oleks kui saaks enne korra muidugi proovida sellisel juhul ka.


Saab ikka ennem proovida, eks kui konkreetsemaks läheb annan teada.


Puuriit - 25.09.17 09:18

Päris niisama ei saa seda pedalboxi ümber tõsta, seotud tootja enda sõnul konkreetse mudeli ja käimakasti/mootori kombinatsiooniga. Ise plaanin ka hankida.

Väljavõte tootja lehelt:

Is there a different PedalBox for each vehicle, and if so, why?
Vehicle operating systems vary from one manufacturer to the next and even between the different models within their range. Therefore each PedalBox is custom suited to each corresponding setup, so please remember to be specific when ordering yours.


rraivo - 26.09.17 06:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim


Proovisin juba muuta VCDS abil auto manufacturer Audi peale, VW/Skoda/SEAT pealt - väidetavalt inimestel gaasi erksust tõstnud, aga ma ei tähelda mingit vahet.


Mul viimati hoolduses käies pandi ka mingi Audi programm peale.
Keegi oskab öelda mis erinevused seal Skodaga on ja mis selle asja point üldse on?


nrvous - 26.09.17 10:37

Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Päris niisama ei saa seda pedalboxi ümber tõsta, seotud tootja enda sõnul konkreetse mudeli ja käimakasti/mootori kombinatsiooniga. Ise plaanin ka hankida.

Väljavõte tootja lehelt:

Is there a different PedalBox for each vehicle, and if so, why?
Vehicle operating systems vary from one manufacturer to the next and even between the different models within their range. Therefore each PedalBox is custom suited to each corresponding setup, so please remember to be specific when ordering yours.


Ennem kui hankima hakkad võid minu oma ära proovida kas see üldse teeb seda mida soovid, 2.0 TDI mootori versioon peaks sulle sobima küll.


nrvous - 26.09.17 10:38

Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Tsitaat:
Algselt postitas: Vaim


Proovisin juba muuta VCDS abil auto manufacturer Audi peale, VW/Skoda/SEAT pealt - väidetavalt inimestel gaasi erksust tõstnud, aga ma ei tähelda mingit vahet.


Mul viimati hoolduses käies pandi ka mingi Audi programm peale.
Keegi oskab öelda mis erinevused seal Skodaga on ja mis selle asja point üldse on?


Kui teiste kogemusi lugeda siis pole sellest kasu: https://www.briskoda.net/forums/topic/399817-dsg-lag-reduced