Lehekülgi: 1 2 |
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 01.04.06 18:19
|
|
|
Felicia 1.3 GLX, 1998a. (43kw) mõned küsimused
Niisiis, kuna olen kohe skoda omanik ja ei tea autodest eriti midagi, siis äkki oskavad mõned skodateadlikumad inimesed mind pisut valgustada.
1) Kütusekulu, autol on teatavasti karburaator, kas sellel peatakse kah kütuse pealeandmine gaas lahti lastes, või on kulu ikkagi olemas?
2) palju peaks see auto linnas keskmiselt bensiini võtma?
3) Kas linnas eelistada 3 või 4 käiku?
4) Mis kütus oleks parem, kas see 95 väävlivaba või tavaline euro? (hinnavahe hinnavaheks, aga kas reaalselt kütusekulu ja mootori eluiga paraneb
tavalise võrreldes?)
5) Kas igas rehvis peaks olema rõhk 2.0 BAR, ehk 2 atmosfääri?
6) max kiirus maanteel? (tehaseandmed)
7)Millist õli soovitate?
8) Kuna aku on terve sügise tühjalt toas seisnud, tuleb ilmselt uus aku osta, Milline sobiks sellisele mudelile?
Äkki oskate mõnele vastata
Aitäh.
|
|
|
al
huviline
Registreerunud 30.03.06
Postitusi: 9
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: skoda
|
postitati 02.04.06 16:44
|
|
|
Mõned vastused.
1)Gaasi lahti lastes läheb karpa tühikäigu reziimi,järelikult natuke võtab(1-1,5l/h)
2)Linnas peaks kulu jääma 8-10l olenevalt sõidustiilist.
3)Üle 40km/h 4. käik
4)Felicia ei vali eriti kütust.Mida kõrgem oktaanarv seda vähem kulub kütust ja auto liigub paremini.
5)Rehvirõhk 2-2,2bar.
6)Tehas pakub 1,3 hatchback ja kombi-162 km/h
pickup ilma putkata-155 km/h
7)Mõni poolsünt peaks hästi sobima.
8)Akude müüjatel on sobivustabelid.Küll nad õige leiavad.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 02.04.06 16:49
|
|
|
Selles küll palju-palju aastaid möödas, kui ma tudengipõlves taolise Feliciaga kimasin, aga püüan mõnele küsimusele vastata:
2) Kulu linnas sõltub suuresti juhist, aga juhul kui hooletu sõidumaneeri juures enam kui 10 liitrit sajale, siis tasub mootorist viga otsida. 9
liitrit sajale linnas on normaalne.
3) Kiirusel 55-65 tiksub mõnusalt 4 käiguga.
4) See mootor on tehtud arvestades kütuse oktaanarvuks 92.. nii et igasugune 95 on talle hea küll. Ehk siis väävliga või mitte, mootori eluiga see
praktiliselt ei mõjuta.
5) Kui valdavalt üksi-kaksi sõidad siis jah rõhk 2 BAR
6) Tehaseandmed: max kiirus 145 kmh ja kiirendus 15 sek
Spidole sain ma proovimise ajal 160kmh ja kiirenduseks 13 sek, kuid eks tegelik tõde on seal vahepeal kuskil.
7) Liiga head/kallist õli pole sellele mootorile mõtet.
8) Soovitan natuke suuremat akut kui originaalis peal oli.
|
|
|
Ints
klubiliige
Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 53
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia GLX 1,6 ; Skoda Fabia Combi 1,6 16V
|
postitati 03.04.06 19:53
|
|
|
Olen al ja stefan-ga päri,aga möned isiklikud tähelepanekud üritan kirja panna
1)Niikaua,kuni töötab mootor,tarbib ta ka kütust
2)Linnas peaks 8-9ga välja tulema
3)Üle 40ne neljas käik
4)Karburaatoriga mootor valib kütust küll.Kogemus Skoda-120ga.Soovitn 95
5)Kui sõidad üksi-kaksi siis 2 kui rohkem siis 2,2
6)Tehnilised andmed leiad autonet.ee
7)Poolsünt on ideaalne
8)Akude müüjad teavad.Ega palju suurem ei mahu ,koht piiratud suurusega
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 25.04.06 15:16
|
|
|
Felicia sureb kergesti manöövritel
Vabandust pealkirja pärast, ei osanud midagi targemat välja mõelda.
Niisiis lugu selline, et sõidan, ütleme 2. käik sees, ees on anna tee märk ja tänav, kust tahan sooritada parempöörde.
Järjekorras siis, sidur alla, õrnalt pidurit, pidur lahti (pöörded juba kukuvad gaasi lahti laskmisest) ja poole kurvi peal on mootor juba vait. Et
milles häda, olen kuulnud tühikäigu andurist, äkki see?
Imelik just seepärast, et nt foori taga seistes, 1. käik sees, sidur all kipub juba surema, tuleb siiis koguaeg tuuritada....
või asi selels et mootor 1.3l, ehk siis ei jõua??
Mida ei jõua? Kuidas peaks siis toimima?
Võimalik ka see, et tahab pärast seismist lihtsalt ühte pikka sõitu linnast välja? nt 100km?
kas talvega seistes võib kuhugi voolikusse auk olla tekkinud?
Ette tänades,
|
|
|
Ints
klubiliige
Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 53
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia GLX 1,6 ; Skoda Fabia Combi 1,6 16V
|
postitati 25.04.06 18:31
|
|
|
Talvel mittesõitvatele autodele on kevadeks tavaliselt ilmnenud imelised vead.Täiesti tavaline asi.Arvad,et 1,3 mootor on lahja,vale puha,viga on
mujal.Kindlasti on paagis veel möödunud aasta bensiin.Pane värsket jooki peale ja tee üks 20-30km linnast väljasõit.See on kõige lihtsam ja odavam
moodus.Nimelt läheb bensiin seistes hapuks.Kui asi ei parane,siis pead pöörduma meistrimehe poole.Vigade nimekiri võib olla lõputu.
Soovin edu.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 28.04.06 17:51
|
|
|
tänud, hea mõte
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 16.06.06 18:40
|
|
|
Skoda teeninduse külaskäik 98. a Feliciaga - paljuga peaks arvestama?
Kuna on vaja oma auto pärast kauaaegset seismist (u 2a, 1 a niiskes garaažis, teine õues)teenindusse ajada, siis palju raha võib kuluda?
Ilmselt tuleb ka äravedu tellida, kuna autoga ei ole just mugav linnas sõita, just seepärast et kipub pidevalt välja surema.
Auto felicia, 98, 1.3 GLX, 96 000 läbisõit
Andmeid pole just palju , aga ei oska midagi täpsemalt öelda
Peaks vist liikmeks kah hakkama, 15% saaks ju teeninduse tunnihinnast alla...
Umbkaudset summat? Anyone?
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 19.06.06 07:18
|
|
|
Ilmselt ei oska siin keegi sellele vastata. Kohvipaksu pealt ennustamine saab ka lihtsam olema. Aga sa küsi kuskilt teenindusest, mis see umbes võiks
olla. See ei pea ju kohe skoda ametlik esindus olema, kui sul on kuskil käsi sees, siis uuri sealt, ei saa vähemalt nii suurt tünga kohe.
|
|
|
panic
huviline
Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.06 17:54
|
|
|
Felicia sureb välja
täna sõitma minnes juhtus selline asi, et auto suri sõites välja. Seisma jäädes andsin süüdet ja läks kohe tööle ja nii ikka uuesti ja uuesti ja kogu
aeg jäi sõidu maa lühemaks. Kui sõidu alustamisel sain sõita ca 3 km siis viimased sõidud jäid alla 100m. kui auto seisma jääb ja uuesti proovin siis
saab jälle pikemalt ja peale igat väljasuremist jääb sõiduaeg lühemaks. Bensiini filter on korras. Selline asi ka veel, et kui auto välja sureb siis
ta ise ennast hooga käima ei tõmba- st et kui panen siduri alla ja teise käigu sisse ja vabastan siduri siis ta ei lähe tööle- vaid podiseb kuni
seisma jäämiseni. Mis viga võib olla? Mida peaks kontrollima?
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 15.10.06 19:08
|
|
|
võib olla jamab bensu pump, või siis mõni vaakum voolik.
|
|
|
riinaj
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 14
Asukoht: Pelgulinn - Sindi - Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia 1,3
|
postitati 16.10.06 11:23
|
|
|
Mu Felicia tegi seda väljasuremisnalja kevadel. Hakkasin kodust tulema, 1,5-2 km pärast valgusfoori alla jõudes ja käiku välja lükates otsustas ta
välja surra. Läks kohe käima küll, aga suhteliselt närvesööv olukord. Eriti keset Liivalaia tänavat näiteks Teenindus ei osanud midagi öelda, reguleerisid tühikäiku ja arvasid, et on ok. Järgmisel hommikul sõitsin
otsejoones teenindusse tagasi (peale seda, kui ta oli jälle seda väljasuremisnalja teinud). Siis soovitasid mul kasutada sellist asja nagu
toitesüsteemi kütuselisand. Paaki kallata ja siis paagitäis läbi sõita. Ajavat kogu sodi toitesüsteemist välja ja üldse mõjuvat mootorile hästi. Mõjus
küll hästi, jah. Kui paari kuu pärast jälle üritas välja surra, siis panin uue pudeli paaki ja oli jälle ok.
Nii et soovitan ka proovida - kütuselisand toitesüsteemi puhastamiseks.
Pisike ja punane
|
|
|
|
panic
huviline
Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.06 15:21
|
|
|
paistab et minul viga siiski elektrisüsteemis, kuna käima läheb alles peale süüte katkestamist
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 18.10.06 09:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: panic
paistab et minul viga siiski elektrisüsteemis, kuna käima läheb alles peale süüte katkestamist |
Ei pruugi olla see viga, aga meenub üks sõber, kelle autol oli sumbuti umbes. Tema auto käitus täpselt samamoodi - algul läks ilusalt käima, siis suri
välja ja pärast igakordset käimaminekut jäi sõidumaa lühemaks. Ja podises ja popsus, mitte ei põrisenud rõõmsalt. Veider värk, aga pidada mõnikord
juhtuma odavama otsa sumbutitega, nende B- kuni Ü-kategooria omadega. Mootor lihtsalt ei saa korralikult välja hingata - see on tegelikult sama tähtis
nagu sissehingaminegi (elik toitesüsteem)
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
panic
huviline
Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.06 19:13
|
|
|
hunnik raha läinud ja viga leitud. Geneka relee oli läbi ja pinge akule oli 3000rpm juures juba üle 17V. mingi härra kommutaator või keegi sarnase
nimetusega ei talunud seda pinget ja kuumenes üle- mille tagajärjel suri masin välja. Relee, vea otsimise ning töö rahale lisandus veel uue aku ja
starteri maksumus, mis vahepeal ülesse ütlesid.
nüüd saan jälle sõita aga auto hind kasvas kõvasti (teine mul alles nädala olnud)
|
|
|
riinaj
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 14
Asukoht: Pelgulinn - Sindi - Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia 1,3
|
postitati 19.10.06 10:34
|
|
|
Kommutaator oli ka minu autokese esimene katkine koht, mis välja sai vahetatud....Õnneks läks selleni rohkem aega, kui nädal
Pisike ja punane
|
|
|
|
Aaro
huviline
Registreerunud 23.03.06
Postitusi: 22
Asukoht: suvepealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1,3 LX
|
postitati 21.10.06 17:51
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, kuna pealkiri on peaaegu õige.
Mul asi selline, et käivitub norm. ja sõidab norm ja äkki keset sõitu hakkab kakkuma, siis nats käib normaalselt jälle ja siis kakkuma ja hingest
kinni. Vajuta gaasi siis uimab uimab kiirus muudkui langeb ja siis äkki kõh kõh ja läheb nagu endiselt hästi. Asi on nii paar korda juba jamanud ja
just pikkade otsadega.
Ise kahtlustan bena pumpa või filtrit.
Kui on äkki mingi muu asi sellisel asjal siis andke teada.
Tegu siis karpa ja 1.3 motoga.
43kw
lao ja tollilao teenused
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 23.10.06 06:03
|
|
|
vene kroonus tegi gazoon mul sama asja ja siis oli põhjuseks karpa külmumine. asi toimus muide kergete plusskraadidega.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 23.10.06 06:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
vene kroonus tegi gazoon mul sama asja ja siis oli põhjuseks karpa külmumine. asi toimus muide kergete plusskraadidega. |
Pärnu otsaga külmus kunagi Audi kuubiku 1,9 Pierburg karpa samadel tingimustel.Puudus sooja õhuvõtu toru.Välistemperatuur oli +6 soojakraadi.Väike
suitsupaus auto kõrval ja sõit võis jätkuda.
|
|
|
Aaro
huviline
Registreerunud 23.03.06
Postitusi: 22
Asukoht: suvepealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1,3 LX
|
postitati 06.11.06 20:19
|
|
|
Nüüd siis asi nii hulluks läinud, et sureb tühikäigulgi foori taga lambist välja. Samas mõni hetk varem töötas väga hästi.
Kahtlustan karbussi
43kw
lao ja tollilao teenused
|
|
|
|
Aaro
huviline
Registreerunud 23.03.06
Postitusi: 22
Asukoht: suvepealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1,3 LX
|
postitati 22.11.06 08:12
|
|
|
Nii sai natuke asja uuritud. Piisas ühest kruvikesest karpussil keerata. Oli tehase poolt märgitud tähisest natuke üle. Asi oli keeratud
üliökonoomseks Nüüd tehase seadetes ja töötab uuesti.
Tundub, et jahedama ilmaga, ei suutnud ta enam korraliku segu teha ja sellest siis ka väljasuremised.
43kw
lao ja tollilao teenused
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 15.12.06 18:14
|
|
|
Auto käivitamine
kaua muidu auto akut laeb kui suht tühi on?
Üks nö tallinn-pärnu ots?
Ja kui autot käivitades tuleb gaasi kah pumbata kas viga on tyhjas akus või milleski muus? (sidur loomulikult lahutatud)
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 16.12.06 21:41
|
|
|
Skoda tagumine pirn
keegi oskab öelda palju selline parktule pirnike maksta võiks ja kas Saaks valge inimene selle feliciale ka ise ilma töömehi segamata ka ära
paigaldatud?
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 17.12.06 09:55
|
|
|
kas sa oled juhiload lammaste eest ostnud , et isegi pirnikest ei suuda vahetada , vat on nüüd küll kunst. Pirn maksab mingi 10 eeku.
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 17.12.06 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: testuser3
kaua muidu auto akut laeb kui suht tühi on?
Üks nö tallinn-pärnu ots?
Ja kui autot käivitades tuleb gaasi kah pumbata kas viga on tyhjas akus või milleski muus? (sidur loomulikult lahutatud) |
soovitav on ikkagi akut laadida aku laadijaga paar korda aastas eraldatuna auto el süsteemist. Mõistlik on seda teha madala laadimis vooluga mis võtab
küll veidi kauem aega ca 6 t. , kui kõva vooluga mis võib aku keema ajada ja aku põhjast oleva sodi üles plaatide vahele ajada + millele järgneb aku
lühistumine ja kasutus- kõlbmatuks muutumine.
Mis puutub käivituse ajal pedaali pumpamisse siis korras autol seda tegema ei pea. Antud juhul viitab see jutt sellele , et kütte süsteemis pole kõik
korras. Põhjusi võib olla mitmeid miks sõiduk käivitamisel ei saa kütet kätte+ esiteks võib bensu pumba klapp läbi lasta ja süsteemist seistes tagasi
paaki kütte lasta, kütte voolik(toru) saab lisa õhku, kütte filter on kinni (ka paagis asuv tasuks kontrollida) , mõni vaakum voolik , toru võtab
lisaõhku jne. tasuks otsast peale kontrollida..
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |