Foorumi logo

Škoda hooldus ja teenindus
arno14 - 07.10.19 07:08

Tere,

Kuhu soovitate viia 5 a vanune Octavia Tallinnas või Tallinna lähedal hooldusesse, va Škoda ametlikud esindused?
Kas eellistada originaal varuosi või muid?


vamps - 07.10.19 09:07

Mina käin oma 5+ aasta vanuse octaviaga Laagri esinduses.
Regulaarne hooldus pole teab mis kolossaalne väljaminek ametlikus teeninduses ning säilib ka näiteks kere garantii.
Varuosadega on nii ja naa. Ma ise eelistan võimaluse originaal varusosi. Kuigi hind võib tunduda krõbedam, siis mu enda tunnetus on, et kestavad ka paremini ehk kokkuvõttes võib isegi odavam tulla, kuna hoiad töö raha pealt pikemas perspektiivis hoopis kokku (ei pea juppi nii tihti vahetama). Samas mõne jupi puhul võib A osa olla lihtsalt nii mõtetult palju kallim ja B kvaliteet praktiliselt originaaliga sarnane, eks see sõltub juba konkreetsest varuosast.

Kui aga väga karta ametlikku škoda esindust, siis ilmselt saad oma tööd tehtud nii autohooldus.ee, forss.ee või vaikewolkar.weebly.com kaudu.

Soovitan võtta erinevatest kohtadest hinnapakkumisi. Nii ametlikest esindustest Laagris, Paldiski maanteel või Möllerautost ning kõrvale siis alternatiivsetest kohtadest - siis on ilmselt kergem otsustada.

PS! Škoda klubilistele on esinduses ka päris hea soodustus :)


arno14 - 07.10.19 09:14

Ma olen ka alati Laagrit eelistanud, hooldused ja pudipadi. Aga nüüd kui keskmised ja suuremad tööd ees siis hinnapakkumine oli väga kirves. Kõikidest tuntumatest mittemargiesinduse töökodaddest pea 1000 € kallimalt.


rstdi - 08.10.19 09:15

Mina olen teinud selliselt:
hooldused esinduses
remontinud vajadusel mujal, sest hinnavahe oli viimane kord pidurite puhul 3x, kuigi asjad on samad.
Samas näiteks mõni olulisem töö (ketivahetus) lasin teha esinduses kui oli eripakkumine -25% 5a+ masinatele.
Originaalosad tagavad 2a garantii ehk mõne tööpuhul tasub see ära.
Keragarantii väga oluline O2 puhul, täna saan just masina kätte ainult kapott ja katust ei värvitud (2011a masin siis).


Mitmeveoline - 08.10.19 19:01

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Keragarantii väga oluline O2 puhul, täna saan just masina kätte ainult kapott ja katust ei värvitud (2011a masin siis).


Nõus, endal sama kogemus 2013a superbiga, kuid lisaks ei värvitud üle ka pampereid kuna need plastikust. :) keregarantii korras.


Helmer - 08.10.19 19:31

Mul ilmselt ootab ees esimeste klotside või ketaste vahetus. Pidurdades teevad häält. Lisaks on ilmselt pidurisadul lahtine. Pidurdades konarlikul teel tuleb kolin sisse. Eelmise aasta detsembris väidetavalt vaadati sama muret aga nüüd uuesti tagasi.

Masinal siis 70k km ees. Ilmselt tuleks kah võtta pakkumine nii esindusest kui ka mujalt korralikust kohast.


boggy - 08.10.19 19:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Mul ilmselt ootab ees esimeste klotside või ketaste vahetus. Pidurdades teevad häält. Lisaks on ilmselt pidurisadul lahtine. Pidurdades konarlikul teel tuleb kolin sisse. Eelmise aasta detsembris väidetavalt vaadati sama muret aga nüüd uuesti tagasi.

Masinal siis 70k km ees. Ilmselt tuleks kah võtta pakkumine nii esindusest kui ka mujalt korralikust kohast.

Mul nagu teine kogemus, et kui pidurdades kolin kaob, siis sadul või klotsid logisevad.


arno14 - 24.10.19 10:05

Sai Flamekos ära käidud, vist tegid soovitud asjad ära, vähemalt piduri kmplkti paistavad vahetatud, muus osas karule kõhtu ei näe. Jutt ei olnud nii mesine nagu esinduses, aga vähemalt konkreetne. Hinnavahe 1,8 kordne - ei tahaks uskuda, et esinduses 1,8 korda parem on tulemus.
Minu teada Lätis keelati see esinduses hooldamist garantii ajal ära, konkurentsi piiramine vms, st mitte ei keelatud vaid garantii kehtib jätkuvalt kui teed plaanilist hooldust väljaspool margiesindust Eestis võiks ka selle keegi käsile ettevõta ja tuua esinudsed oma hinnapoliitikaga maa peale tagasi.


hese - 24.10.19 11:18

Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Puuriit - 24.10.19 12:00

Päris sama puuga margiesindust ja suvalist teist töökoda võrrelda ei saa, s.t. margiesindused peavad teoorias tagama kõrgema kvaliteedi, teostama kõik tööd vastavalt tootja ette määratud normidele, kasutama nõuetele vastavat tehnikat, koolitama personali (ka tehases) jne jne. Mitte-margiesindusel jääb kogu see jant ära ning isegi kui nad kasutavad originaalosasid, on nende ülejäänud kulubaas tõenäoliselt oluliselt väiksem.

Endal on näide Volvo XC60 100000km hooldusega (õli, filter, kütusefilter, õhufilter):

Info-Auto: 400€
Inchcape (mitteametlik Volvo hooldus): 260€
Veremon: 170€

Ise valisin lõpuks viimase, sest mehed teavad ja tunnevad seda marki autosid läbi ja lõhki (aastatepikkuse margilojaalse töökogemuse vili). IA-s on see tavahooldus mudugi ebavajalike kellade ja viledega üles paisutatud (pesu + tarkvarauuendused + asenusauto)


roosteuss - 24.10.19 18:48

Ega see asi nüüd ikka nii mustvalge ka ei ole.Lõin huvi pärast KIA Valmiera lahti ja leidsin seal lukksepa tööpakkumise palgaga alates 700 euri.Kui meie mingi esindus paneks üles töökuulutuse sellise numbriga siis mõjuks see pigem naljanumbrina.Ma ei jaksaks sellise rahaga ei autot osta ega ka kuskil Lätis hooldamas käia.See on sama nagu odava alkoga Lätis ,kes lähedal see käib .Tõstke käsi kes teist on sellise palga eest nõus tööd tegema ,sest see algpalk siiski kirjeldab olukorda piisavalt hästi.
Paraku on uute autode remondil siiski piisavalt palju eritööriistu kasutusel,mille soetamine väikestel tegijatel käib üle jõu,suuremad tegijad kes spetsialiseeruvad kindlatele markidele kindlasti soetavad ka neid.Esindus ei saa ühegi töö kohta öelda et me ei saa seda teha ,sest meil puuduvad eritööriistad,iga teine suva kontor võib teha asju puhta entusiasmi peal aga mitte esindus.
Teine asi on veel maksude teema,kuskil netis on makstud tööjõu maksude tabel autoremondi ettevõtete kohta ja kui Tallinna ettevõte maksab makse poole vähem kui Ida- Viru ettevõte siis on ka seal mõtlemiskoht ,sest me kõik tahame sõita laudsiledal ja talvel ka puhtaks lükatud teel jne edasi aga see ja veel palju asju tuleb meie maksudest.Mul omalgi sõber kes tahab kõike riigilt ämbriga saada aga makse pole teelusika jagugi maksnud.
Just oli ühe tuttava autoga lugu kus suva aga mitte odav kontor ei saanud just eritööriistade puudumise ja nende kasutusoskuste pärast remondiga hakkama ,entusiasmi ja tahtmist jagus aga peremehel sai aeg ja energia otsa,lõpuks lasi ikka auto esinduses korda teha. Ääremärkusena ütlen veel ,et ma ei ole mitte ühte päeva mitte üheski margiesinduses töötanud.


arno14 - 25.10.19 08:12

Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss

Paraku on uute autode remondil siiski piisavalt palju eritööriistu kasutusel,mille soetamine väikestel tegijatel käib üle jõu,suuremad tegijad kes spetsialiseeruvad kindlatele markidele kindlasti soetavad ka neid.Esindus ei saa ühegi töö kohta öelda et me ei saa seda teha ,sest meil puuduvad eritööriistad,iga teine suva kontor võib teha asju puhta entusiasmi peal aga mitte esindus.


Ei ole automehaanik, aga tahaks väga teada, mis on need väga erilised eritööriistad mida tuleb kasutada, et kuni 3, 4, 5 aasta vanusel Škodal garantii ajal plaanilisel hooldusel teostada - vahetada õli, filtrid jms - ei räägi isegi kuludetailidest.

Omast kogemusest ütlen, et margiesinduse hoolduses võib kohata väga ülbeid tüüpe, kes on kindlad, et Sa närakas tuled nagunii meie juurde ja köhid oma raha välja. Vastupidiselt "teise ringi" autotöökodadele, kus Sa näed, et inimestel on motivatsioon ja tahe tegeleda Sinu probleemiga.
Margiesindused, suuremas osas teostavad hooldust muidugi korrektselt ja hästi, aga neil puudub motivatsioon, teha rohkem, paremini ja odvamalt, sest nad teavad, et - "aasta pärast kohtume"


roosteuss - 25.10.19 10:46

Kes on nõus vabatahtlikult teiste tehtud tõõdele andma garantii?
Kas see peaks niimoodi välja nägema ,et keegi kuskil riisub hoolduste tegemiste pealt koore ja kui auto katki siis saadetakse inimene tipa-tapa esindusse ,las remondivad ise oma müüdud risu.
Tegelikkuses pole ju vaja üldse esinduse uksi kulutada ,mitte keegi püssi ähvardusel sinna ei saada,enamus sõidab ilma remondita garantiiaja ja pealegi,igaüks võib ju omal naha järgi proovida,äkki veab.See on peaaegu sama kui osta autolaenuga suht uus auto ja mitte teha kaskot,sest sealt tuleb suur sääst ju.Inimesed sõidavad aastakümneid ja midagi ei juhtu.


hese - 25.10.19 11:43

Kodiaqil 5 tuhande pärast 60K hooldus ja puht huvi pärast küsin võrdleva pakkumise siit ja sealtpoolt piiri. Lõuna eestist pole minek kauge ja sobivusel käib ära. eks annan teada

eelmise Octavia ja nüüd ka Kodiaqi siiani kõik hooldused eesti esinduses tehtud ning rahas pole niivõrd otseselt küsimus. Küll aga tuleb aja jooksul igasugu teenuseid juurde, millest keelduda ei saavat (salongifilter iga 15000 jne) . siis saab teada, kas see peetimine igal pool ühesugune

Minu jutt siis ikka ametlikest esindustest eestis ja lätis


JMRS - 25.10.19 11:58

Kui rääkida pelgalt õli ja filtri vahetusest, siis oleksi nagu medal ainult ühe poolega.
Süübides ja teades natuke telgitaguseid, siis esinduses pakutakse sulle ikkagi rohkem..
* arvutiga diagnostika
* tarkvara uuendused
* tehase know-how järgi mingite detailide kontroll või lisakontroll
* tehase poolsed tagasikutsumisega seotud asjaolud
* spetsiaalse väljaõppega ja tehase toega meeskond

Jah, on olemas mõned, kuid siiski väga üksikud, mitte margiesinduse remondiettevõtted, kellel on klientuur, mille abiga nähakse üldse võimalust teha investeeringud töökoja köögipoolele.
Alustades näiteks spets rakistest lõpetades tarkvaraliste süsteemidega.


digimon - 25.10.19 14:16

Soomes on asi nii,et tava hooldust või tehad kus tahad.Ja paljudel on ka elektrooniline hooltusraamatu võimalus.Aga kui asi puutub karantii asju siis selleks on ainult esindus.Kui mujal lasta kaob automaatselt karantii autol.


urmas66 - 06.11.19 09:46

Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D


rstdi - 06.11.19 11:29

Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D
.
Ehk siis õlivahetus kuni 40k? Kindlasti sina hoiad kokku, kuna ostsid uue. Järgmine peremees saab siis vaeva näha. Kuid eks see elu selline ongi.


boggy - 06.11.19 22:17

Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
Kui rääkida pelgalt õli ja filtri vahetusest, siis oleksi nagu medal ainult ühe poolega.
Süübides ja teades natuke telgitaguseid, siis esinduses pakutakse sulle ikkagi rohkem..
* arvutiga diagnostika
* tarkvara uuendused
* tehase know-how järgi mingite detailide kontroll või lisakontroll
* tehase poolsed tagasikutsumisega seotud asjaolud
* spetsiaalse väljaõppega ja tehase toega meeskond

Jah, on olemas mõned, kuid siiski väga üksikud, mitte margiesinduse remondiettevõtted, kellel on klientuur, mille abiga nähakse üldse võimalust teha investeeringud töökoja köögipoolele.
Alustades näiteks spets rakistest lõpetades tarkvaraliste süsteemidega.


Siiski, siiski, olen kogenud ka kräppi sealt suunalt. Näiteks oli arvel AdBlue lisamine, mida tegelikult ei tehtud (võeti minu kommentaari peale arvelt maha), samuti oli viimane kord nädal peale esinduses hooldust tagumised piduriklotsid metallini kulunud, ilmselt olid viimasepiiri peal ka hoolduse ajal, lihtsalt hooletus kontrollija poolt, rehvivahetajal jäid kohe silma. Samuti on mul audil löödud mutrivõti kapoti vahele nii, et see paar cm kaldus ja keegi ei näinud, pidin ise autot kätte saades selle eemaldama. Auto, kodiaq, ise on aus, 130tuh km ja ainult hooldused.


urmas66 - 08.11.19 22:07

Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: hese
Ei ole küll otseselt Skodaga seotud aga näide läti ja eesti esinduste hindade vahe on korralik.
Tuttav võttis oma KIA-le 120 000 hoolduse pakkumise meie esindusest - 470€ ning Valmierast 270€ Ehk on konkurents seal neid hindu normaalsena hoidnud


Kui mul Škoda veel oli,siis käisin Laagri esinduses ja olin väga rahul. Remondini ei jõudnud olid pelgalt hooldused kuni 75tkm.Praegu teise auto margiga olen veel rohkem rahul ja käin ka esinduses. Rahulolu peitub eelkõige hindades. A hooldus diiselautole 40tkm(või 2aastat) ja a´200€ ning B hooldus 80tkm(või 2 aastat) a´500. Nüüd saab 3a täis ja käidud
2 A-hooldust ning üks B-hooldus ls täna mingi 130tkm. Ehk kokkuhoid meeletu. Ei pea isegi lätti minema,saab siin ka hakkama :D
.
Ehk siis õlivahetus kuni 40k? Kindlasti sina hoiad kokku, kuna ostsid uue. Järgmine peremees saab siis vaeva näha. Kuid eks see elu selline ongi.


Hooldused näidiku järgi. Kuna sõidan enamuse maanteed,siis 36-38 vahele jääb. Samas garantii ajal ls 450000km. Ilmselt nad ikka oskavad seda arvestada ja kuna auto on kallis,siis sõidan sellega pikemalt.


rstdi - 14.11.19 10:55

Maanteel siis jah arusaadav.
Aga eks see nii ongi, mõni sõidab muretult palju palju, mõne teine remondib ja kirub.


rasmusk - 05.01.20 18:17

skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Mitmeveoline - 05.01.20 18:42

Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


rasmusk - 05.01.20 20:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


ilmselt kõik õlid-filtrid ja ka küünlad,rohkem kahjuks ei tea


M8DSwordfish - 06.01.20 07:46

Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


ilmselt kõik õlid-filtrid ja ka küünlad,rohkem kahjuks ei tea


Mis hooldus see 55 tuhat üldse on? peaks olema nagu 60 tuhat (15 tuhandese sammuga ei saa kuidagi 55 tuhandet kätte) ja kui 60 tuh. siis see ongi suurem hooldus, kus muud pudipadi ka vahetusele kuulub. (näiteks käigukasti õli dsg puhul, pidurivedelik jne) See peaks küll ka hinnapakkumises selgelt välja toodud olema.


rasmusk - 08.01.20 22:33

55tuhat jah ,lihtsalt õlivahetus ja 60k hooldus tehti samal ajal, läks vähemalt nii nagu lubati ...428euri sh pesu kah:D odav küll pole a mis hädaga ikka teha

paberil terve list mis vahetati jne...ainus mida ma välja ei loe on käigukasti õli/hooldus(tavaline manuaal) ja seda ka ei tea kas miskit tarkvara värskendust kah tehti


Soyer - 09.01.20 17:14

Manuaalkastil polegi õlivahetust ette nähtud hoolduse käigus. Tehase käsul tehtavad tarkvarauuendused ei kajastugi kliendi arvetel.


rasmusk - 19.01.20 02:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Manuaalkastil polegi õlivahetust ette nähtud hoolduse käigus. Tehase käsul tehtavad tarkvarauuendused ei kajastugi kliendi arvetel.



no huvipärast tegin pildi olemasolevast tarkvara versioonist....õnneks /kahjuks seda polnud uuendatud

a no kuna garantiiline auto siis pidi seda 428 euri maksva kammaijaa seal tegema:(


Soyer - 19.01.20 14:44

Mida sa jahud 428 euri on palju ja nä nä näää. Pane se arve siia ülesse ja siis teised ka näevad mida seal selle raha eest tehti.


JaanusS69 - 28.06.20 19:10

DSG käigukasti õli peab vahetama 40 000 km järgi, isegi kui esindus seda ütleb et pole vaja teha. Mina olen koheselt peale garantiid ainult Forss ´i külastanud, 120 000 km pakkumised võtsin Skoda Tallinn, Autoasi ja Forssist, Forss sai 425 ga hakkama, ; autoasi + 100 ja esindus + 200 €



Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: rasmusk
skoda octavia 55tuhat hooldus ees,kuna veel aastake gar. siis tuleb esinduses teha..hinnaks öeldi 425+/- :( päris kirves ikka


Aga uurisid mis selle eest tehakse ka? Teatava läbisõidu peal on ette nähtud teatud juppide vahetus... Isegi kui nad "töökorras on".


ilmselt kõik õlid-filtrid ja ka küünlad,rohkem kahjuks ei tea


Mis hooldus see 55 tuhat üldse on? peaks olema nagu 60 tuhat (15 tuhandese sammuga ei saa kuidagi 55 tuhandet kätte) ja kui 60 tuh. siis see ongi suurem hooldus, kus muud pudipadi ka vahetusele kuulub. (näiteks käigukasti õli dsg puhul, pidurivedelik jne) See peaks küll ka hinnapakkumises selgelt välja toodud olema.


Helmer - 28.06.20 20:21

Kas hoolduse käigus auto veakoode ka loetakse või tehakse seda ainult siis kui mingi kaebus on?

EDIT: selgus, et jah - veakoode korralise teeninduse käigus ei loeta. Ainult siis kui klient kurdab midagi.


Soyer - 15.07.20 20:03

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanusS69
DSG käigukasti õli peab vahetama 40 000 km järgi, isegi kui esindus seda ütleb et pole vaja teha. Mina olen koheselt peale garantiid ainult Forss ´i külastanud, 120 000 km pakkumised võtsin Skoda Tallinn, Autoasi ja Forssist, Forss sai 425 ga hakkama, ; autoasi + 100 ja esindus + 200 €


Märgsiduriga dsg-l on alati pidanud õli vahetama ja 60 000 on olnud vahetusvälp. Milleks mingit väljamõeldist ajada. Esinduses orginaal filtrid ja õlid. Teistes kohtades ilmselt b osad. Sellest ka hinnavahe.


vamps - 21.07.20 21:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Märgsiduriga dsg-l on alati pidanud õli vahetama ja 60 000 on olnud vahetusvälp. Milleks mingit väljamõeldist ajada. Esinduses orginaal filtrid ja õlid. Teistes kohtades ilmselt b osad. Sellest ka hinnavahe.


Ja lisaks siia veel keregarantii jätkumine. Endal väga positiivsed kogemused selles osas, kuna ega see Eesti kliima teab mis soosiv masinapargile pole.
Ning škoda klubi soodustusega pole olnud isegi esinduses remonttööd midagi hullumeelset (arvestades veel, et kasutuses a osad).


kevadtuul9 - 28.06.22 09:50

Rumal küsimus, aga küsin siiski :)
Kas kuskil on võimalik leida näiteks VIN-koodi alusel, mis intervalliga Škoda Superb peab korralist hooldust läbima vastavalt läbitud läbisõidule ning mis töid selle raames teostatakse ?


viiking - 28.06.22 14:06

https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showHome.do


kevadtuul9 - 30.06.22 08:57

Tehke võhikule selgeks. Masin on 2018, ette on tiksunud 100K. Kas korralises hoolduses PEAB käima esinduses või võin vaadata ka näiteks Forss poole ? Mida ma kaotan kui korralise hoolduse teen esinduse asemel näiteks Forsis ?


jaagok - 30.06.22 14:43

Seadusest tulenevalt ei tohi esindused nõuda sõiduki hooldamist nende esinduses.

Kui tehasegarantii enam ei kehti, siis tee, mis tahad.

Kui sõidukil on kehtiv garantii, siis võid samuti kodus õli vahetada aga
auto omanikul tuleb alati tõestada dokumentaalselt, et kõik hooldused on eelnevalt teostatud vastavalt tootjatehase soovitustele ja kasutatud on tootjatehase standarditele vastavaid varuosasid ja vedelikke.

Varuosade puhul on vajalik omada ka varuosade sertifikaate, tõendamaks antud toote standarditele vastavust.

Kui tekib mingi rike. (Näiteks mootor jookseb kokku.) siis aetakse näpuga järge ja kui oled kasvõi suvalise tihendi pannud ilma sertifikaadita, siis maksad ise remondi.