km77.com annab teada, et 20. aasta lõpus hakkab
koda tootma ja 21. aasta alguses klientidele kätte andma uut elektrimudelit koda ENYAQ, millest hetkel on pakkuda näha vaid kamuflaaipildid:
Tegemist on koda esimese elektriautoga, mis on ehitatud Volkswagen Group'i MBE põhjale, mis on disainitud spetsiaalselt elektriautodele (VW ID.3,
SEAT el-Born). Praegusest Kodiaqist on see massin vaid 3 sentimeetri jagu lühem, seega on tegemist parajalt suure särtsu-maasturiga.
Kui see masin nüüd hinnaga hingetuks ei löö, siis minu perre võiks see küll kunagi teenima tulla.
Kamo-vabasid klantspilte lisandunud km77.com peale Enyaq'ist. Klikk pildil viib galeriisse.
Maitsekas salongis tagasihoidliku mõõduga telekaski sees:
Juhtumisi oli võimalus teha mitmekülgne proovisõit Enyaq 80 mudeliga. Tervikuna jäi hea mulje. Tagaveolisena evib mõnusalt väikest pöörderaadiust.
Vähemasti mürasummutuspaketiga on masin maanteekiirustel piisavalt vaikne ka tuulistel lõikudel. Proovisõiduauto 20 tollised rattad koos
adaptiivveermikuga (DCC) konarlikumal asfaldil ebamugavust ei valmistanud. Sellegi poolest eelistaks numbri võrra väiksemat veljemõõtu nagu selle
ajamiga standardis ka on. Rooli tagasiside ja vastusurve oli väga hea, masinal oli progressiivne roolimine.
Testiauto pikaajaline keskmine energiatarve paistis olema 21kWh/100km kohta, seda siis ~2000km jooksul. Sama tuli ka minu ringsõidu keskmine ja ma
olin proovisõidule omaselt priiskava sõidumaneeriga, et kõikvõimalikud situatsioonid läbi katsetada külateeded, kohalikel maanteedel, kõrgendatud
piirkiirusega maanteel. Mulle meeldis väga, et rekuperatsiooni tugevust oli hõlbus roolilabadega reguleerida ning vabaveeremisele ligilähedane reiim
oli samuti olemas. Üldiselt võib eeldada, et selliste soojemapoolsete ilmadega on sõiduulatus 400km olemas ka pillava sõidustiiliga ning ka väga
talviste olude puhul on 300km vahemaa reaalne läbida ilma lisalaadimiseta. Kui kõige nõrgemad versioonid kõrvale jätta, on neil autodel tagarehvid 2cm
laiema mõõduga. Ma loodan, et pole siiski keelatud talvel kasutada kõigil neljal rattal ühtemoodi kitsamaid rehve. Mootoriruumi piilusin ka, seal oli
ruumi laialt ning kapotti üleval hoidmiseks oli vana hea metallvarras
Tagaveoline Enyaq 80 on hästi tasakaalus kombinatsioon piisavast dünaamikast ja sõiduulatusest, kuid ma isiklikult eelistaks sõidumõnu silmas pidades
tulevikus saabuvaid äkilisemaid kahe mootoriga nelikveolisi versioone. Proovisõiduautol jäi maanteekiirustelt möödasõidule minnes veidike nagu puudu
täielikust rahulolust
Hispaaniakeelne autoleht km77.com on teinud
kokkuvõtte Skoda Enyaq'ist pärast selle turuletulekut ja eneste vaatlusandmeid kombineerinud auto tehnilise infoga.
Lisaks on ilmunud galeriisse seeria pilte punasest isendist:
Mina veel Skoda talli Enyaq'i imetlema pole jõudnud. Ehk kombineerin käimise aega uue Kodiaq'i müügisaali jõudmisega. Hetkel rahuldab minu
Skoda-vaimustust mu enese värkelt soetet Kodiaq ja uue masina järele suurem sügelus on sestap mõneks ajaks pealt läind
Enyaq tuleb lisaks juba turul olevale luukpäraversioonile välja ka laugpärana, mida valmistaja eelistab nimetada kupeeversiooniks.
Pildid ilmutati km77.com veebilehel, kus näha tehhi
numbritega kamuflaaitud masin, mille tagaosa erinevus praeguseks juba tuttava Enyaqiga võrreldes on tuntav. Ilmselgelt on sellise kereversiooni
loomise taga soov sarnaneda mõnede teiste turul olevate särtsmobiilide mudelitega, nagu näiteks Audi e-tron Sportback.
Kliki pildil, pääsed galeriise kaema:
Sattusin ükspäev salongi ja kaesin samuti masinat vähe lähemalt.
Tõepoolest, interjöör täiesti viisakas, nahksisu väga kvaliteetne ja üldine viimistluse kvaliteet väga viis. Ja rool oli isegi sama mis mu Kodiaqil
Aga noh, ca 15K rohkem maksta selle eest... ei tea...
Enyaq 5-ukselise kupee ametlikud pildid on värskelt skoda poolt veebi paisatud, muuhulgas km77.com on selle kohta uudisnupukese tekitanud.
Minu silmale on saadud rahuldust pakkuv tulemus, iseäranis meeldivad mulle valgest masinast kõrgemalt tasapinnalt tehtud pildid, kus must
esiklaas-katus-tagaklaas lahedalt välja joonistuvad. Kui oleksin olukorras, kus peaksin valima esmaversiooni ja selle praeguse vahel, siis kindlalt
meeldiks mulle just see värskeim.
Rohelisest vRS-ist ja valgest Sportline'ist Enyaqi pilte leiab galeriist:
Huvitav mudel. Ootan seda juba pikka aega. See näeb hea välja. Väidetavad näitajad on rahuldavad. Kriitikute hinnangud on enamasti positiivsed. Tahaks seda autot lähedalt näha ja lugeda tagasisidet reaalsetelt inimestelt ...