Esimesed fotod ja infokillud mil vähe kindlam põhi all.
Kui teise ja kolmanda põlvkonna masinate visuaalne pilt oli trastiliselt erinev, siis kolmanda ja neljanda põlvkonna vahe ei ole enam nii suur. Samuti jääb samaks MQB platvorm. Pigem paistab rohkem uue Superbi väiksema õena
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/catch-me-if-you-can-follow-the-new-skoda-octavia-in-prague/
Uus octavia tundub üsna paljulubav tulla, vähemalt tehnilise poole pealt.
Juhtmevaba mirrorlink, headsup display, kolmetsooniline kliima, ilma trossita DSG käiguvahetus.
Tahaks juba valmis varianti näha. Kuigi see kahe kodaraga rool tundub praegu veel pisut hirmuäratav.
Siin on salong juba päris nähtav - https://www.youtube.com/watch?v=w6hR8fvakvo&t=4s
Ekraan ja rool ka pildile püütud - https://www.autocarindia.com/car-news/next-gen-skoda-octavia-interiors-leaked-ahead-of-debut-413832
See DSG lüliti on väga inetu väike jublakas pilus.
Kõik VAG saavad sellise.
Tsitaat: |
Huvitav, kui mõõdud aina kasvavad, siis kas Superb kaob tulevikus üldse ära? Arvestades, et VAG grupp plaanib škodast tulevikus ida-euroopa odavauto teha, siis pole imestada midagi.
Tsitaat: |
Ülevaatuspunkti meeste nali - kapoti amort pannakse autodele kus vaja pidevalt "kaant" lahti hoida.... pulgaga siis vastupidi
Teemasse ka. Päris kobe näeb välja.
Selline võiks tulla.
http://www.skoda.fi/uutiset/news-detail/skoda-julkaisee-luonnoskuvat-uudesta-octaviasta
Õnneks on need jubedad kaheosalised kõverad esituled kadunud,mis vahepeal Octaviale välja mõeldi.
11. november on Prahas uue Octavia neljanda põlvkonna esitlus.
Siis peaks internet täituma ka auto ametlike piltidega.
Ma olen autot näinud ja mulle väga meeldib.
Vaatasin seda pisikest tiiser videot, siis tundub tõesti päris hea
Aga huvitav, millal hinnakirjad võiks tulla ning esimesed autod Eestisse jõuda?
Aprill 2020 on esialgne info.
Tsitaat: |
Vaikselt lekib infot
http://www.automotor.hu/hirek/ido-elott-skoda-octavia/
https://www.motori.news/nuova-skoda-octavia-prime-foto-ed-informazioni-ufficiali-35135.html
Eks esmaspäeval näeb/kuuleb lähemalt, aga tundub edev.
Mis vigur seal rooli all osas on?
Loodetavasti tuleb bensukas RS sedakorda ikka 4x4. Kui mitte, siis on järgmine auto tuleval aastal müügile jõudev uus Ford Focus RS.
Tsitaat: |
Kui keegi tahab otseülekannet vaadata, siis täna õhtul (11.11.2019) kell 20:00 saa vaadata siit:
https://www.youtube.com/watch?v=VFHgFfeYZQ8
Tsitaat: |
minu autouudiste alane infodoonor km77.com on ka üllitanud värskelt portsu infot ja pilte Octavia IV generatsiooni sedaan- ning universaalkerest - hispaaniakeelne leht
Mind ennast kõnetab enim seinastlaetav versioon, mida kaugemas lähitulevikus näen enda isiklikus masinapargis. Kas ilmtingimata O IV või nt Kodiaq,
sõltub pere juurdekasvu tempost ja mahust.
Sedaankerega masinate galeriid näeb sellele pildile klikkides:
Universaalid siin:
Absoluutselt ebapaha sisemus siin:
Miski kõhutunne ütleb mulle, et selleks, et saada neukse välimuse-sisemusega O IV, tuleb praeguse hinnatasemega võrreldes hakata rohkem füüri välja
laskma. Et tasuta niisugust visuaalset ja funktsionaalset upgrade'i ikka ei saama. Või kuda sellega on, lare?
Tsitaat: |
Vaatasin varem Golf8 esitlust ja nüüd Octavia4 ning olen ikka väga positiivselt üllatunud
Golf tundub ikka kõva tagasiminek võrreldes Octaviaga olevat.
Olid mõtted Superb FL suunal aga nüüd ootan küll kuni O4 poodi jõuab, et oma silmaga vaadata ja käega katsuda saaks.
8cm jalatuurmi tagumistel istujatel tundub üsna suur muudatus. Ja nagu eelpool mainiti, tagumiste uste Kessy ka nüüd olemas.
Lisaks veel ergonoomilised, massaaži funktsiooniga ventileeritavad esiistmed ja kolmetsooniline kliima - mida veel tahta
Autogeful videod on ka päris head, loodetavasti tuleb neil ka sõidu proovimist varsti:
https://www.youtube.com/watch?v=A9drdTfkhhY
https://www.youtube.com/watch?v=GcBSWaTnJ3c
Vampsiga nõus ja samuti positiivselt üllatunud. Golf 8 on ausalt öeldes lausa kole uue Octavia kõrval, nagu Toyota disainerid oleks töölaua taha
pääsenud.
Mõningad asjad mis uue Octavia puhul esmapilgul häirivad:
- Uste sisemised käepidemed, tunduvad kahtlaselt nagu oleks vanalt mudelilt ning jääb mulje, et on endiselt kõvast plastikust.
- Püsikas kangiga ning tulede ja klaasipühkijate kangid tunduvad ka vanalt mudelilt. Oleks võinud juba moodsamad teha, sest kõik muu on uus.
- Automaadi puhul see valits, kuidagi nikats junn ja eelistaks midagi kangilaadset. Mitte sellist teivast nagu varem, pigem selline nagu osadel
Audidel.
- Sisepeegel endiselt raamiga? Uus moodne interjöör, 2-kodaraga rool jne. ning siis....
- Istmed, positiivne on istmepõhja pikendamisvõimalus. Kuju aga tundub Golfi omast kehvem olema, kuidagi ümara vormiga ning seni on Golfi istmed minu
arvates Octaviale pika puuga pannud. Kuid neid uusi peab proovima.
- Tahvelarvuti armatuuris, ei saa ma sellest moest aru. Aga positiivse poole pealt tundub paremini harmoneeruvat kui Golf 8 oma.
- Tagatuled ja tagaosa disain, meenutab kuidagi segu Opel-Toyota-Volvo eelmise põlvkonna S/V60. Miski häirib seal, tuled põhiliselt.
- Võti, mis krdi pärast see selline kobakas peab olema Skodal ja VW-l?
Positiivset on muidugi palju uuel, a kes siis kiitma hakkab. Eriti VW omanik A ootan põnevusega, et näpuga katsuma minna kui uus mudel kohal ja eriti tahaks näha tippmudelit TSI + 4x4 skeemis. Siis kes teab, äkki....
Eks ole ilus jah,aga mis põhivarustuses on.Kaldun arvama,et väga palju tuleb ise juurde võtta.Ja nii see hind kerkib.
Tsitaat: |
Kas keegi on märganud uuel Octavial mobiililiidest salongipeegli juures, seal kus rajakaamera?
Videos 1:11 koht
Ja 1 vingukoha eile unustasin, miks seda start/stop nuppu ei saa normaalsesse kohta tuua? Jälle mingi Skoda eripära.
Tsitaat: |
Mini USB äkki õigem nimi.
S/S nupp võiks olla keskkonsoolil käigukangi juures või siis vähemalt armatuurlaual nähtavas kohas. Miks see peab olema peidetud sinna kus vanasti oli
süütelukk? Istmesoojenduse nupud võiks ka äkki siis olla el.istme reguleerimisnuppude juures? Mugav ju
Tsitaat: |
No auto24.ee lehel räägiti, et KÕIK mudelid saavad LED esituled näiteks. Niiet päris halogeeni vast ei pakuta enam.
Aga mulle väga meeldib see auto esmapilgul, tõsi küll, vaid universaalina. Luukpära näeb küljelt välja, nagu Hyundai i30 Sportback vms, mis on IMO
tõsiselt rõveda välimusega auto. Elik prse on liiga lühike pika eesmise ülendi kohta.
Salong on väga lahe, mind see käigukanginupp üldse ei häiri- kuigi ehk oleks võinud nupud olla, nagu uutel Hondadel- päris mugav ja kompaktne
lahendus; kahe kodaraga rool on päris futu lisa. Naljakas, et kolmas kodar olla lisavarustus, mingi 100-200€ raudselt.
See tahvel keset armatuuri on veider, aga miskipärast kõik autotootjat kipuvad toppima seda sinna, eriti rõve on see Toyotadel.
Igatahes, kui Golf 8 tuli kole nagu öö VAG-st, siis uus Octavia on väga kena auto. Väga sarnane Superbile, aga see pole üldse mitte halb asi.
Superb FL peaks ka olema täielikult LED tuledega, s.t. Active on lihtsalt LED ja edasi Matrix-LED. Sama ilmselt ka O4 puhul.
Nn. tahvel on selles kohas ilmselt ergonoomika ja turvalisuse kaalutlustel - kui sa sõidu ajal pilgu sinna peaksid pöörama, et näiteks kliimat
reguleerida, siis oleks ees toimuv ikkagi silmanurgast näha.
See turvalisuse argument on so-so. See hele suur ekraan tõmbab pilgu sinna rohkem kui tahaks ja silmade fookus muutub oluliselt. Lihtne nupp kliima
reguleerimiseks nagu vanal mudelil on liiklusohutuse seisukohalt minu arvates tunduvalt rohkem safe lahendus ja ei hajuta tähelepanu nii palju kui
puutetundlikul ekraanil näpuga järge ajades.
Lihtsa funktsiooni nagu kliimatemp saaks vabalt roolile mõne menüünupu alla sättida. Mazda 6 näiteks oli sellise võimalusega, kuigi selle tegemine
konkreetsest nupust oli oluliselt lihtsam ja kiirem.
Seda USB-C ühendust ei pannudki varem tähele, päris hea lahendus tõesti, kui soov pardakaamera installida
Aga see start-stop nupu asukoht on ilmselt selline kellele-ema-kellele-tütar teema.
Mul naisel golf7.5 ja nupp keskel konsoolis, endal octavia, millel nupp seal kus ka uuel octavial.
Ja kasutades üht või teist varianti mõnda aega, siis eks ilmselt paljuski harjumise teema aga mulle isiklikult meeldib roolisambal olev nupp rohkem.
Põhjuseks võib-olla see, et ei meeldi igasugused suva nupud kuskil konsoolis ja kuidagi käel mugavam (ilmselt harjumuse asi) sealt sambalt seda
vajutada kui konsoolist.
Pealegi pole vaja vahtida nuppu, kui vajutada tarvis
Nojah, turvalisus võib ehk olla küll selle tahvli puhul mingi argument, aga mismoodi see on parem, kui praegune lahendus? Mind pigem nt häirib selline
suur tahvel silmade kõrgusel, eriti pimedas. Ja miks seda kliimat üldse pidevalt näppima peab? Paned AUTO funktsioonile ja ongi korras. Auto hoiab ise
seda temperatuuri ja seadeid. Siiani ju saadud hakkama ka nö normaalsete integreeritud ekraanidega, mille jaoks seda läpakat sinna keset armatuurlauda
vaja on. Näiteks praegu enda Superbil on ju ka ekraan, kuid see on
ilusti keskkonsooli integreeritud- kasutamisega null probleemi sõidu ajal ning ei häiri ka pimedas sõites.
Kõige debiilsem kliimalahendus on minu arust uutel Hondadel, kus mingite seadete (a´la puhumissuund) muutmiseks pead vajutama ekraanil CLIMATE nuppu
ja alles siis pääsed kliimale ligi. CR-V vähemasti sai otsenupud kiiruse muutmiseks, ülejäänutel käib kõik läbi ekraani. Ja vot see on tõsiselt tüütu
ning häiriv. Muidugi nende see multimeedia ei kannata väga üldse kriitikat.
KESSY nupu asukoht on minu arust roolisambal päris mugav. Nagu harjumusest läheks käsi muidu võtmega sinna, nüüd vajutad nuppu samas kohas. Parem, kui
nt kuskil keskkonsoolis (või armatuurlaua ülaosas, nagu uutel Mazdadel).
Tsitaat: |
Uurisin täna poes Soome poole pealt.Ega seal ka müüa täpselt teadnud,et mis varustusega autod Soome tulevad ja mis mootoriga ja ei teadnud hinda ka täpselt.Aga veits kallim mis praegune Skoda.Samas pidid nad alles aprillis teada saama ja alles tellida autosid,et oodata kui palju enne kui näeb .
Eks see ole loogiline ka, et iga uus maksab rohkem, kui eelkäija. Seda enam, kui veel lisaks nänni peal on. Aga ilmselt on, mida oodata.
No milline on loogiline käivitusnupu asukoht,kas nagu Audil kus keskkonsool on lai nagu linna peatänava ja nupp on kõrvalistuja pool,nii et võta või auto käivitaja kõrvalistmele?
Jutt läheb vist segi. Eelnevalt oli teemaks start-stop süsteemi lülituse nupp. Käivituse nupp on teine asi.
Kuna ma sellest S/S nupust juttu tegin, siis tunnistan, et nimetasin asja vale nimega ja pidasin silmas ikka käivitusnuppu.
Tšehhi konfiguraatoris Combi olemas, hinnad algavad oluliselt kõrgemalt kui O3, mida oli ka arvata (19k vs 25k) - link
Huvitav millal Eestisse ka on oodata.
Eelmisel lehel Lare kirjutas, et aprill 2020 on esialgne info.
Deem, oli jah. A ma küsin siis mind rohkem huvitava küsimuse, kaua RS-ini võib minna?
See juba raskem küsimus Pole kuulda olnud mingit avaliku infot ka RS esitlemise kohta. Seega ilmselt läheb sellega ikka pisut kauem. Lare ehk oskab midagi täpsemalt öelda
Octavia A8 RS ja iV mudeli tootmise algus nädal 30, Scout nädal 41.
Sügisesse jääb ka CNG.
Selline info on mul eelmise aasta augustist ja tänaseks võivad andmed olla mingil määral muutunud.
Tsitaat: |
Siin üks vähe põhjalikum ülevaade - https://www.youtube.com/watch?v=tisnE163H9k
Mulle meeldib, kohe väga.
RSi peaks näha saama 3. märtsil Genfi autonäitusel. Vähemalt selle artikli kohaselt
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-teases-first-sketches-of-all-new-octavia-rs-iv/
Siin siis uus RS ka nähtav:
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-octavia-rs-iv-sustainable-yet-sporty/
Ning Autogefühli tutvustus:
https://www.youtube.com/watch?v=u2Dlh1rYbWM
Ootame 2.0 TSI versiooni, see särtsukas oma 7,3 sek kiirendusega on krt aeglasem kui mu Alltrack
Sain ma õigesti aru, et teised versioonid tulevad 4-vedused?
Uue Octavia RS versioonist uudisnupuke sulaselges ispaanjakeeles ilmunud km77.com lehel.
Mina sellest tekstist ise suurt hooli, mulle meeldib pilte vaadata ja neid viskas mõned lisaks varasematele - kliki pildil, pääsed galeriisse:
valge sedaan:
Tundub, et foorumil miski pisike viga ja tuleks v2ltida t2pit2hti. Igatahes paistab, et uus Octavia v6iks 1. maist esindustes n2htav olla. Lisaks ka
hinnakiri paistamas:
Octavia IV hinnakiri
Lare 2kki teab, millal 2.0TSI (ilmselt 4x4) hinnakirja lisanduda v6iks?
1.5 peale ei tahaks tagasi minna.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vaadatud-näpitud ja tuleb tõdeda, et täitsa produkt on valmis tehtud, ruttu-ruttu nüüd RS tootmisesse
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai ka proovitud, üldmulje on päris positiivne.Disain on kena (seest ja väljast), kuid sedaani puhul tuleb lõivu maksta pearuumiga tagaistmel (189cm
on pea laes). Start-Stop töötas sujuvalt. Head up ekraan on ka väga lahe lisa. Vedrustus tundus pehmem, kui mu superbil.
Istmed olid üsna mugavad (Ergo seats), meeldis, et istmepatja sai eest pikemaks teha. Isteasend aramatuuri suhtes meeldis sammuti rohkem, kui Superbis
istudes.
Mis jättis kehva mulje - Canton - nüüd ma mõistan miks Octavia mehed seda maha teevad. Bass ei vastanud absoluutselt ootustele, keskmised ja kõrged on
selged, kuid üldine helipilt jäi poolikuks. Peale 1,5h proovisõitu hakkas rehvimüra (18") väsitama, meie krobelised teed vajavad paremat
mürasummutust.
Demoauto hind oli 36 000€, täna võtaks selle hinna eest facelift superbi.
Tsitaat: |
Tsitaat: |