Foorumi logo

Octavia IV
Bobik - 04.01.19 22:34

Esimesed fotod ja infokillud mil vähe kindlam põhi all.


juustumõngel - 05.01.19 19:32

Kui teise ja kolmanda põlvkonna masinate visuaalne pilt oli trastiliselt erinev, siis kolmanda ja neljanda põlvkonna vahe ei ole enam nii suur. Samuti jääb samaks MQB platvorm. Pigem paistab rohkem uue Superbi väiksema õena :)


vamps - 30.10.19 16:04

https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/catch-me-if-you-can-follow-the-new-skoda-octavia-in-prague/

Uus octavia tundub üsna paljulubav tulla, vähemalt tehnilise poole pealt.
Juhtmevaba mirrorlink, headsup display, kolmetsooniline kliima, ilma trossita DSG käiguvahetus.
Tahaks juba valmis varianti näha. Kuigi see kahe kodaraga rool tundub praegu veel pisut hirmuäratav.


Puuriit - 30.10.19 20:04

Siin on salong juba päris nähtav - https://www.youtube.com/watch?v=w6hR8fvakvo&t=4s

Ekraan ja rool ka pildile püütud - https://www.autocarindia.com/car-news/next-gen-skoda-octavia-interiors-leaked-ahead-of-debut-413832


hunt_1 - 31.10.19 07:35

See DSG lüliti on väga inetu väike jublakas pilus.
Kõik VAG saavad sellise.


Puuriit - 31.10.19 08:20

Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
See DSG lüliti on väga inetu väike jublakas pilus.
Kõik VAG saavad sellise.


See on jah kummaline, oleks võinud siis juba kuskile rooli juurde vms viia - saaks keskkonsooliga midagi targemat teha. Samas on see lüke igati tervitatav, milleks panna vanakooli kang kui auto on niikuinii suures osas "drive by wire".


Kuuba - 31.10.19 08:59

Huvitav, kui mõõdud aina kasvavad, siis kas Superb kaob tulevikus üldse ära? Arvestades, et VAG grupp plaanib škodast tulevikus ida-euroopa odavauto teha, siis pole imestada midagi.


vamps - 31.10.19 10:08

Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
See DSG lüliti on väga inetu väike jublakas pilus.
Kõik VAG saavad sellise.


See on pisut veider tõesti.
Vaatasin uue golf8 tutvustust, siis seal paistis pisut veidram see isegi kui uuel octavial aga eks näis kuidag see päriselus välja paistab.

Mõõtude kohapealt huvitav jah, et octavia kasvas omajagu. Uus golf seevastu jäi pm samaks (va stangede tõttu vist ca ~2cm pikem sai).
Samas tahaks näha, kas octaviale pannakse nüüd kapoti amordid või mitte, sest uuel golfil on need igatahes ära võetud ja on vana hea pulk nagu praegu octavial :D
Lisaks oleks huvitav teada, kas tagumistele ustele ka lõpuks kessy tuleb. Kui auto pikaks venib, siis oleks hea ka tagumistel ustel avamise ja lukustamise võimalus (nagu superb näotõstel).


Maahärra - 31.10.19 18:01

Ülevaatuspunkti meeste nali - kapoti amort pannakse autodele kus vaja pidevalt "kaant" lahti hoida.... pulgaga siis vastupidi :D :cool:

Teemasse ka. Päris kobe näeb välja.


digimon - 31.10.19 18:57

Selline võiks tulla.
http://www.skoda.fi/uutiset/news-detail/skoda-julkaisee-luonnoskuvat-uudesta-octaviasta


urmas66 - 06.11.19 09:57

Õnneks on need jubedad kaheosalised kõverad esituled kadunud,mis vahepeal Octaviale välja mõeldi.


lare - 06.11.19 12:58

11. november on Prahas uue Octavia neljanda põlvkonna esitlus.
Siis peaks internet täituma ka auto ametlike piltidega.
Ma olen autot näinud ja mulle väga meeldib.:)


vamps - 06.11.19 14:31

Vaatasin seda pisikest tiiser videot, siis tundub tõesti päris hea :)
Aga huvitav, millal hinnakirjad võiks tulla ning esimesed autod Eestisse jõuda?


lare - 06.11.19 15:34

Aprill 2020 on esialgne info.

Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Vaatasin seda pisikest tiiser videot, siis tundub tõesti päris hea :)
Aga huvitav, millal hinnakirjad võiks tulla ning esimesed autod Eestisse jõuda?


Puuriit - 07.11.19 20:12

Vaikselt lekib infot

http://www.automotor.hu/hirek/ido-elott-skoda-octavia/

https://www.motori.news/nuova-skoda-octavia-prime-foto-ed-informazioni-ufficiali-35135.html

Eks esmaspäeval näeb/kuuleb lähemalt, aga tundub edev.


Maahärra - 08.11.19 17:29

Mis vigur seal rooli all osas on?


juustumõngel - 09.11.19 17:22

Loodetavasti tuleb bensukas RS sedakorda ikka 4x4. Kui mitte, siis on järgmine auto tuleval aastal müügile jõudev uus Ford Focus RS.


M8DSwordfish - 09.11.19 21:21

Tsitaat:
Algselt postitas: juustumõngel
Loodetavasti tuleb bensukas RS sedakorda ikka 4x4. Kui mitte, siis on järgmine auto tuleval aastal müügile jõudev uus Ford Focus RS.

Siis on ta Sul Focus RS. Ei lasta Audile konkurendiks 4x4 bensukat Octavia RS-i välja. Ära mitte loodagi...


vamps - 11.11.19 11:00

Kui keegi tahab otseülekannet vaadata, siis täna õhtul (11.11.2019) kell 20:00 saa vaadata siit:
https://www.youtube.com/watch?v=VFHgFfeYZQ8


Puuriit - 12.11.19 08:11

Tsitaat:
Samas tahaks näha, kas octaviale pannakse nüüd kapoti amordid või mitte, sest uuel golfil on need igatahes ära võetud ja on vana hea pulk nagu praegu octavial :D
Lisaks oleks huvitav teada, kas tagumistele ustele ka lõpuks kessy tuleb. Kui auto pikaks venib, siis oleks hea ka tagumistel ustel avamise ja lukustamise võimalus (nagu superb näotõstel).


Amordid täiesti olemas ja tagumiste uste Kessy samuti :) - https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-octavia-press-kit/

Mina lähen igatahes esinduse ukse taha järjekorda. Hakkasin juba S3 -> S3 FL peale mõtlema aga no way... Samas arvata võib, et mõistlikult varustatud auto hind hakkab Superbi territooriumile pressima.

Mootorite kohta juttu - https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-octavia-press-kit/engines-great-choice-of-alternative-powertrains/

1.5TSI tavaseades bensukas ei saagi esialgu DSG-d, vähemalt selle info järgi. Ainult 2.0TSI 140kw 4x4 ning CNG-d.


reFFLex - 12.11.19 13:04

minu autouudiste alane infodoonor km77.com on ka üllitanud värskelt portsu infot ja pilte Octavia IV generatsiooni sedaan- ning universaalkerest - hispaaniakeelne leht

Mind ennast kõnetab enim seinastlaetav versioon, mida kaugemas lähitulevikus näen enda isiklikus masinapargis. Kas ilmtingimata O IV või nt Kodiaq, sõltub pere juurdekasvu tempost ja mahust.

Sedaankerega masinate galeriid näeb sellele pildile klikkides:
https://www.km77.com/images/medium/6/2/2/1/mediana-exterior-3.346221.jpg

Universaalid siin:
https://www.km77.com/images/medium/6/2/1/5/mediana-exterior-1.346215.jpg

Absoluutselt ebapaha sisemus siin:
https://www.km77.com/images/medium/6/2/1/7/mediana-interior-1.346217.jpg

Miski kõhutunne ütleb mulle, et selleks, et saada neukse välimuse-sisemusega O IV, tuleb praeguse hinnatasemega võrreldes hakata rohkem füüri välja laskma. Et tasuta niisugust visuaalset ja funktsionaalset upgrade'i ikka ei saama. Või kuda sellega on, lare?


markus - 12.11.19 20:42

Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Mind ennast kõnetab enim seinastlaetav versioon, mida kaugemas lähitulevikus näen enda isiklikus masinapargis. Kas ilmtingimata O IV või nt Kodiaq, sõltub pere juurdekasvu tempost ja mahust.

Eks see tempo ja maht on su enda reguleerida ja oleneb teatud tööriista kasutamissagedusest ning -meetodist:D Või sekkub sinna naabrimees kah?
Kodiaq vajaks natuke FL-i või pigem upgrade interjööri materjalide osas, siis mõtleks isegi vähe tõsisemalt VW asendamisest Skodaga. Hetkel on mõningad häirivad tegurid Kodiaq juures.


vamps - 13.11.19 10:33

Vaatasin varem Golf8 esitlust ja nüüd Octavia4 ning olen ikka väga positiivselt üllatunud :)
Golf tundub ikka kõva tagasiminek võrreldes Octaviaga olevat.
Olid mõtted Superb FL suunal aga nüüd ootan küll kuni O4 poodi jõuab, et oma silmaga vaadata ja käega katsuda saaks.
8cm jalatuurmi tagumistel istujatel tundub üsna suur muudatus. Ja nagu eelpool mainiti, tagumiste uste Kessy ka nüüd olemas.
Lisaks veel ergonoomilised, massaaži funktsiooniga ventileeritavad esiistmed ja kolmetsooniline kliima - mida veel tahta :)
Autogeful videod on ka päris head, loodetavasti tuleb neil ka sõidu proovimist varsti:
https://www.youtube.com/watch?v=A9drdTfkhhY
https://www.youtube.com/watch?v=GcBSWaTnJ3c


markus - 13.11.19 16:50

Vampsiga nõus ja samuti positiivselt üllatunud. Golf 8 on ausalt öeldes lausa kole uue Octavia kõrval, nagu Toyota disainerid oleks töölaua taha pääsenud.
Mõningad asjad mis uue Octavia puhul esmapilgul häirivad:
- Uste sisemised käepidemed, tunduvad kahtlaselt nagu oleks vanalt mudelilt ning jääb mulje, et on endiselt kõvast plastikust.
- Püsikas kangiga ning tulede ja klaasipühkijate kangid tunduvad ka vanalt mudelilt. Oleks võinud juba moodsamad teha, sest kõik muu on uus.
- Automaadi puhul see valits, kuidagi nikats junn ja eelistaks midagi kangilaadset. Mitte sellist teivast nagu varem, pigem selline nagu osadel Audidel.
- Sisepeegel endiselt raamiga? Uus moodne interjöör, 2-kodaraga rool jne. ning siis....
- Istmed, positiivne on istmepõhja pikendamisvõimalus. Kuju aga tundub Golfi omast kehvem olema, kuidagi ümara vormiga ning seni on Golfi istmed minu arvates Octaviale pika puuga pannud. Kuid neid uusi peab proovima.
- Tahvelarvuti armatuuris, ei saa ma sellest moest aru. Aga positiivse poole pealt tundub paremini harmoneeruvat kui Golf 8 oma.
- Tagatuled ja tagaosa disain, meenutab kuidagi segu Opel-Toyota-Volvo eelmise põlvkonna S/V60. Miski häirib seal, tuled põhiliselt.
- Võti, mis krdi pärast see selline kobakas peab olema Skodal ja VW-l?

Positiivset on muidugi palju uuel, a kes siis kiitma hakkab. Eriti VW omanik:D A ootan põnevusega, et näpuga katsuma minna kui uus mudel kohal ja eriti tahaks näha tippmudelit TSI + 4x4 skeemis. Siis kes teab, äkki....


digimon - 13.11.19 17:54

Eks ole ilus jah,aga mis põhivarustuses on.Kaldun arvama,et väga palju tuleb ise juurde võtta.Ja nii see hind kerkib.


Puuriit - 14.11.19 08:16

Tsitaat:
Algselt postitas: digimon
Eks ole ilus jah,aga mis põhivarustuses on.Kaldun arvama,et väga palju tuleb ise juurde võtta.Ja nii see hind kerkib.


Mis ta ikka praegusest erinev tuleb, põhivarustuses plank ja kole kui öö. Kui tahad vähegi mootorit ja varustust oled hopsti 30k+ territooriumil. O3 puhul tekitab selline hinnalipik näole lolli irve ja hulk küsimärke (nagu nt. kes pagan peaks sellist asja sellise rahaga ostma kui Superbi saad sama hinnaga), O4 vähemalt nähtu ja loetu põhjal veel mitte. Aga eks näis kui proovikad kohal ja hinnakirjad väljas.


markus - 14.11.19 16:44

Kas keegi on märganud uuel Octavial mobiililiidest salongipeegli juures, seal kus rajakaamera? :o
Videos 1:11 koht

Ja 1 vingukoha eile unustasin, miks seda start/stop nuppu ei saa normaalsesse kohta tuua? Jälle mingi Skoda eripära.


boggy - 14.11.19 18:38

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kas keegi on märganud uuel Octavial mobiililiidest salongipeegli juures, seal kus rajakaamera? :o
Videos 1:11 koht

Ja 1 vingukoha eile unustasin, miks seda start/stop nuppu ei saa normaalsesse kohta tuua? Jälle mingi Skoda eripära.

Mis asi on mobiililiides, mida saab seal peegli juures näha? Kuhu see s/S nupp pandud siis on? Škoda eripära mis mõttes? Kodiaqil on väga mugavas kohas.


markus - 14.11.19 19:28

Mini USB äkki õigem nimi.
S/S nupp võiks olla keskkonsoolil käigukangi juures või siis vähemalt armatuurlaual nähtavas kohas. Miks see peab olema peidetud sinna kus vanasti oli süütelukk? Istmesoojenduse nupud võiks ka äkki siis olla el.istme reguleerimisnuppude juures? Mugav ju :D


Puuriit - 14.11.19 21:14

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Mini USB äkki õigem nimi.
S/S nupp võiks olla keskkonsoolil käigukangi juures või siis vähemalt armatuurlaual nähtavas kohas. Miks see peab olema peidetud sinna kus vanasti oli süütelukk? Istmesoojenduse nupud võiks ka äkki siis olla el.istme reguleerimisnuppude juures? Mugav ju :D


See tundub olevat USB Type-C pistik ja pakuks huupi, et kui ongi, siis mõeldud videoregistraatorite toiteks? (mis on iseenesest päris hea idee arvestades kui popiks need igal pool saanud on).


MarkkoN - 15.11.19 09:03

No auto24.ee lehel räägiti, et KÕIK mudelid saavad LED esituled näiteks. Niiet päris halogeeni vast ei pakuta enam.
Aga mulle väga meeldib see auto esmapilgul, tõsi küll, vaid universaalina. Luukpära näeb küljelt välja, nagu Hyundai i30 Sportback vms, mis on IMO tõsiselt rõveda välimusega auto. Elik prse on liiga lühike pika eesmise ülendi kohta.
Salong on väga lahe, mind see käigukanginupp üldse ei häiri- kuigi ehk oleks võinud nupud olla, nagu uutel Hondadel- päris mugav ja kompaktne lahendus; kahe kodaraga rool on päris futu lisa. Naljakas, et kolmas kodar olla lisavarustus, mingi 100-200€ raudselt. :D
See tahvel keset armatuuri on veider, aga miskipärast kõik autotootjat kipuvad toppima seda sinna, eriti rõve on see Toyotadel.
Igatahes, kui Golf 8 tuli kole nagu öö VAG-st, siis uus Octavia on väga kena auto. Väga sarnane Superbile, aga see pole üldse mitte halb asi.


Puuriit - 15.11.19 10:25

Superb FL peaks ka olema täielikult LED tuledega, s.t. Active on lihtsalt LED ja edasi Matrix-LED. Sama ilmselt ka O4 puhul.

Nn. tahvel on selles kohas ilmselt ergonoomika ja turvalisuse kaalutlustel - kui sa sõidu ajal pilgu sinna peaksid pöörama, et näiteks kliimat reguleerida, siis oleks ees toimuv ikkagi silmanurgast näha.


markus - 15.11.19 10:59

See turvalisuse argument on so-so. See hele suur ekraan tõmbab pilgu sinna rohkem kui tahaks ja silmade fookus muutub oluliselt. Lihtne nupp kliima reguleerimiseks nagu vanal mudelil on liiklusohutuse seisukohalt minu arvates tunduvalt rohkem safe lahendus ja ei hajuta tähelepanu nii palju kui puutetundlikul ekraanil näpuga järge ajades.
Lihtsa funktsiooni nagu kliimatemp saaks vabalt roolile mõne menüünupu alla sättida. Mazda 6 näiteks oli sellise võimalusega, kuigi selle tegemine konkreetsest nupust oli oluliselt lihtsam ja kiirem.


vamps - 15.11.19 11:30

Seda USB-C ühendust ei pannudki varem tähele, päris hea lahendus tõesti, kui soov pardakaamera installida :)

Aga see start-stop nupu asukoht on ilmselt selline kellele-ema-kellele-tütar teema.
Mul naisel golf7.5 ja nupp keskel konsoolis, endal octavia, millel nupp seal kus ka uuel octavial.
Ja kasutades üht või teist varianti mõnda aega, siis eks ilmselt paljuski harjumise teema aga mulle isiklikult meeldib roolisambal olev nupp rohkem. Põhjuseks võib-olla see, et ei meeldi igasugused suva nupud kuskil konsoolis ja kuidagi käel mugavam (ilmselt harjumuse asi) sealt sambalt seda vajutada kui konsoolist.
Pealegi pole vaja vahtida nuppu, kui vajutada tarvis :D


MarkkoN - 15.11.19 12:39

Nojah, turvalisus võib ehk olla küll selle tahvli puhul mingi argument, aga mismoodi see on parem, kui praegune lahendus? Mind pigem nt häirib selline suur tahvel silmade kõrgusel, eriti pimedas. Ja miks seda kliimat üldse pidevalt näppima peab? Paned AUTO funktsioonile ja ongi korras. Auto hoiab ise seda temperatuuri ja seadeid. Siiani ju saadud hakkama ka nö normaalsete integreeritud ekraanidega, mille jaoks seda läpakat sinna keset armatuurlauda vaja on. :D Näiteks praegu enda Superbil on ju ka ekraan, kuid see on ilusti keskkonsooli integreeritud- kasutamisega null probleemi sõidu ajal ning ei häiri ka pimedas sõites.
Kõige debiilsem kliimalahendus on minu arust uutel Hondadel, kus mingite seadete (a´la puhumissuund) muutmiseks pead vajutama ekraanil CLIMATE nuppu ja alles siis pääsed kliimale ligi. CR-V vähemasti sai otsenupud kiiruse muutmiseks, ülejäänutel käib kõik läbi ekraani. Ja vot see on tõsiselt tüütu ning häiriv. Muidugi nende see multimeedia ei kannata väga üldse kriitikat.
KESSY nupu asukoht on minu arust roolisambal päris mugav. Nagu harjumusest läheks käsi muidu võtmega sinna, nüüd vajutad nuppu samas kohas. Parem, kui nt kuskil keskkonsoolis (või armatuurlaua ülaosas, nagu uutel Mazdadel).


boggy - 15.11.19 12:59

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Mini USB äkki õigem nimi.
S/S nupp võiks olla keskkonsoolil käigukangi juures või siis vähemalt armatuurlaual nähtavas kohas. Miks see peab olema peidetud sinna kus vanasti oli süütelukk? Istmesoojenduse nupud võiks ka äkki siis olla el.istme reguleerimisnuppude juures? Mugav ju :D

Ilmselt jah USB, et miskit navi laadija sinna ühendada vms, täiesti ok. Osadel škodadel ongi seal käigukangi juures, seega ei ole "mingi škoda teema", kui on süüteluku juures, see ka täiesti ok, kasutaja teab, vb esimene kord on otsimist, aga mis siis, täiesti mugav. Hullem kui oleks nii nagu mõnel peaugeotil, et pead menüüsse minema iga kord, et s/s maha võtta.
Istmesoojendus istmenuppude juurde, miks mitte, maitse asi, nagu ka kangiga püsikas, mulle isiklikult meeldib kangiga püsikas rohkem.
Pigem mind huvitaks, kuidas tehnika on, et kas DSG-d ka edasi on arendatud, et ei tekiks mingeid pikki surnud momente peale pidurdust ja kui on vaja kaks käiku vahetada korraga, et siis see kiiremini toimiks jne.


digimon - 15.11.19 18:56

Uurisin täna poes Soome poole pealt.Ega seal ka müüa täpselt teadnud,et mis varustusega autod Soome tulevad ja mis mootoriga ja ei teadnud hinda ka täpselt.Aga veits kallim mis praegune Skoda.Samas pidid nad alles aprillis teada saama ja alles tellida autosid,et oodata kui palju enne kui näeb .


MarkkoN - 15.11.19 19:59

Eks see ole loogiline ka, et iga uus maksab rohkem, kui eelkäija. Seda enam, kui veel lisaks nänni peal on. Aga ilmselt on, mida oodata.


roosteuss - 15.11.19 20:02

No milline on loogiline käivitusnupu asukoht,kas nagu Audil kus keskkonsool on lai nagu linna peatänava ja nupp on kõrvalistuja pool,nii et võta või auto käivitaja kõrvalistmele?


Mrtnl - 15.11.19 21:11

Jutt läheb vist segi. Eelnevalt oli teemaks start-stop süsteemi lülituse nupp. Käivituse nupp on teine asi.


markus - 16.11.19 00:16

Kuna ma sellest S/S nupust juttu tegin, siis tunnistan, et nimetasin asja vale nimega ja pidasin silmas ikka käivitusnuppu.


Puuriit - 01.12.19 22:10

Tšehhi konfiguraatoris Combi olemas, hinnad algavad oluliselt kõrgemalt kui O3, mida oli ka arvata (19k vs 25k) - link


markus - 25.01.20 19:50

Huvitav millal Eestisse ka on oodata.


vamps - 27.01.20 15:10

Eelmisel lehel Lare kirjutas, et aprill 2020 on esialgne info.


markus - 27.01.20 20:57

Deem, oli jah. A ma küsin siis mind rohkem huvitava küsimuse, kaua RS-ini võib minna?


vamps - 28.01.20 11:26

See juba raskem küsimus :) Pole kuulda olnud mingit avaliku infot ka RS esitlemise kohta. Seega ilmselt läheb sellega ikka pisut kauem. Lare ehk oskab midagi täpsemalt öelda :)


lare - 30.01.20 12:49

Octavia A8 RS ja iV mudeli tootmise algus nädal 30, Scout nädal 41.
Sügisesse jääb ka CNG.
Selline info on mul eelmise aasta augustist ja tänaseks võivad andmed olla mingil määral muutunud.


markus - 30.01.20 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Octavia A8 RS ja iV mudeli tootmise algus nädal 30, Scout nädal 41.
Sügisesse jääb ka CNG.
Selline info on mul eelmise aasta augustist ja tänaseks võivad andmed olla mingil määral muutunud.

Nädal 30 on veel ok, Scout jääb hiljaks. Detsembri algul vaja autot vahetada ja kuna facelift Passat on põhimõtteliselt sama mis pre-facelift, siis otsiks midagi uut. Superb on väkk ja nüüd on valik Kodiaq, Tiguan, Octavia. Kodiaq FL peaks ka vist tulemas?


Puuriit - 31.01.20 21:57

Siin üks vähe põhjalikum ülevaade - https://www.youtube.com/watch?v=tisnE163H9k

Mulle meeldib, kohe väga.


vamps - 10.02.20 16:02

RSi peaks näha saama 3. märtsil Genfi autonäitusel. Vähemalt selle artikli kohaselt:)
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-teases-first-sketches-of-all-new-octavia-rs-iv/


vamps - 04.03.20 10:44

Siin siis uus RS ka nähtav:
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-octavia-rs-iv-sustainable-yet-sporty/

Ning Autogefühli tutvustus:
https://www.youtube.com/watch?v=u2Dlh1rYbWM


markus - 04.03.20 12:13

Ootame 2.0 TSI versiooni, see särtsukas oma 7,3 sek kiirendusega on krt aeglasem kui mu Alltrack:D
Sain ma õigesti aru, et teised versioonid tulevad 4-vedused?


reFFLex - 05.03.20 12:52

Uue Octavia RS versioonist uudisnupuke sulaselges ispaanjakeeles ilmunud km77.com lehel.

Mina sellest tekstist ise suurt hooli, mulle meeldib pilte vaadata ja neid viskas mõned lisaks varasematele - kliki pildil, pääsed galeriisse:
https://www.km77.com/images/medium/8/1/6/9/skoda-octavia-rs-frontal-lateral.348169.jpg

valge sedaan:
https://www.km77.com/images/medium/8/1/7/3/skoda-octavia-rs-posterior-lateral.348173.jpg


vamps - 25.03.20 12:25

Tundub, et foorumil miski pisike viga ja tuleks v2ltida t2pit2hti. Igatahes paistab, et uus Octavia v6iks 1. maist esindustes n2htav olla. Lisaks ka hinnakiri paistamas:
Octavia IV hinnakiri


vamps - 25.03.20 12:47

Lare 2kki teab, millal 2.0TSI (ilmselt 4x4) hinnakirja lisanduda v6iks?
1.5 peale ei tahaks tagasi minna.


lare - 30.03.20 09:24

Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Lare 2kki teab, millal 2.0TSI (ilmselt 4x4) hinnakirja lisanduda v6iks?
1.5 peale ei tahaks tagasi minna.

Esialgse info kohaselt algab uuele Octaviale 2,0 TSI 140kW tootmine (tuleb jah ainult 4x4 mudelitele) nädal 7/2021.
Ärge võtke seda hetkel kindla infona, sest selles osas võib ka muudatusi sisse tulla.


markus - 30.03.20 12:40

Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Lare 2kki teab, millal 2.0TSI (ilmselt 4x4) hinnakirja lisanduda v6iks?
1.5 peale ei tahaks tagasi minna.

Esialgse info kohaselt algab uuele Octaviale 2,0 TSI 140kW tootmine (tuleb jah ainult 4x4 mudelitele) nädal 7/2021.
Ärge võtke seda hetkel kindla infona, sest selles osas võib ka muudatusi sisse tulla.

Deem, siis on Octavia enda valikust igatpidi maas. Samas eks näeme mida siin üldse varsti saada on, äkki tuleb autovahetus sel aastal üldse ära unustada.


rstdi - 30.03.20 16:30

Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Lare 2kki teab, millal 2.0TSI (ilmselt 4x4) hinnakirja lisanduda v6iks?
1.5 peale ei tahaks tagasi minna.

Esialgse info kohaselt algab uuele Octaviale 2,0 TSI 140kW tootmine (tuleb jah ainult 4x4 mudelitele) nädal 7/2021.
Ärge võtke seda hetkel kindla infona, sest selles osas võib ka muudatusi sisse tulla.


RS vast tuleb ikka võimsam?
Ainuke suur uudis on see, et nüüd siis lõpuks saab osta korralikud istmed väga kalli raha eest juurde, mida siiani ei võimaldatud Skodale sõltumata mudelist.


markus - 25.04.20 09:57

Vaadatud-näpitud ja tuleb tõdeda, et täitsa:cool: produkt on valmis tehtud, ruttu-ruttu nüüd RS tootmisesse;)


vamps - 27.04.20 09:16

Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Vaadatud-näpitud ja tuleb tõdeda, et täitsa:cool: produkt on valmis tehtud, ruttu-ruttu nüüd RS tootmisesse;)


Varsti vist avalikult esindustes ka vaadatav.
Aga kui prospekti lugesin, siis pidin tõdema, et enne järgmise aasta esimest kvartalit pole mõtet poodi minna, sest 2.0TSI 4x4 tootmine hakkab just alles Q1 2021.


markus - 28.04.20 09:51

Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Vaadatud-näpitud ja tuleb tõdeda, et täitsa:cool: produkt on valmis tehtud, ruttu-ruttu nüüd RS tootmisesse;)


Varsti vist avalikult esindustes ka vaadatav.
Aga kui prospekti lugesin, siis pidin tõdema, et enne järgmise aasta esimest kvartalit pole mõtet poodi minna, sest 2.0TSI 4x4 tootmine hakkab just alles Q1 2021.


Laagri esinduses seisis ilusti müügisaalis ja ei pidanud kedagi moosima või kellegi käsi väänama, et autot näha-katsuda saaks.
Hea võimalus avastada ka kuskohast see 2-kodaraga rool pärit;)


Kuuba - 05.05.20 15:27

Sai ka proovitud, üldmulje on päris positiivne.Disain on kena (seest ja väljast), kuid sedaani puhul tuleb lõivu maksta pearuumiga tagaistmel (189cm on pea laes). Start-Stop töötas sujuvalt. Head up ekraan on ka väga lahe lisa. Vedrustus tundus pehmem, kui mu superbil.
Istmed olid üsna mugavad (Ergo seats), meeldis, et istmepatja sai eest pikemaks teha. Isteasend aramatuuri suhtes meeldis sammuti rohkem, kui Superbis istudes.
Mis jättis kehva mulje - Canton - nüüd ma mõistan miks Octavia mehed seda maha teevad. Bass ei vastanud absoluutselt ootustele, keskmised ja kõrged on selged, kuid üldine helipilt jäi poolikuks. Peale 1,5h proovisõitu hakkas rehvimüra (18") väsitama, meie krobelised teed vajavad paremat mürasummutust.

Demoauto hind oli 36 000€, täna võtaks selle hinna eest facelift superbi.


vamps - 07.05.20 13:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuuba
....
Demoauto hind oli 36 000€, täna võtaks selle hinna eest facelift superbi.


Aga kas Superbi saad sellise hinna eest sarnast varustust? Vist pigem mitte.
Proovisin mingi hetk konfiguraatoris hea varustusega superbi ja uur octaviat kokku panna ning superbi hind keris suht kärmelt üle 40K. Octavia oma samas jäi sinna 36-37K kanti (2.0TDI DSG ja praktiliselt kõik mis väärt võtmist). Ainus asi, mis superbi kasuks räägib on ruumikus, samas mõningaid asju ilmselt superbile veel ei saa.
Tahaks juba aega edasi kerida ja järgmise aasta Q1s tootmisesse tulevat 2.0TSI hinda näha. Selleks ajaks juba mõned lisad veel varustuse nimekirja tulnud (sh 360 kraadine kaamera vaade).


Kuuba - 07.05.20 17:41

Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuuba
....
Demoauto hind oli 36 000€, täna võtaks selle hinna eest facelift superbi.


Aga kas Superbi saad sellise hinna eest sarnast varustust? Vist pigem mitte.
Proovisin mingi hetk konfiguraatoris hea varustusega superbi ja uur octaviat kokku panna ning superbi hind keris suht kärmelt üle 40K. Octavia oma samas jäi sinna 36-37K kanti (2.0TDI DSG ja praktiliselt kõik mis väärt võtmist). Ainus asi, mis superbi kasuks räägib on ruumikus, samas mõningaid asju ilmselt superbile veel ei saa.
Tahaks juba aega edasi kerida ja järgmise aasta Q1s tootmisesse tulevat 2.0TSI hinda näha. Selleks ajaks juba mõned lisad veel varustuse nimekirja tulnud (sh 360 kraadine kaamera vaade).

No minu vajadused rahuldaks vabalt 1,5TSI L&K plus - 36 240 €