Ahoi Spetsialistid!
Mõtlesin kaua, kas on mõtet teha sellisest liiga tavalisest autost siia teema, aga kuna sõidan sellega järgnevad kolm aastat kindlasti, kavatsen
vastupidavust jne ka siin kajastada, siis otsustasin ikkagi märgi maha panna. Pealegi ei leidnud siit foorumist Octavia IV kohta teemat. Teeme siis
otsa lahti.
Elujooksul on tulnud pidada väga palju ja väga erinevaid autosi. Kõiki neid siin loetlema ei hakkaks. Kuna aga viimased kolm autot on olnud uued
Octaviad (kõik on tööautod), siis tundub päris põnev viimast põlvkonda omavahel võrrelda.
Nagu mainitud, siis tööautod. Ehk siis tööandja annab numbri ette ja tõtta poodi.
Esimene minu kasutuses olev Octavia oli 2013 aastal 2013a mudel. See oli revulutsioon Skoda maailmas. Olin linnavahel üks esimesi, kes Octavia III
mudeliga ringi kimas. Olgugi, et eelarve oli mannetumast mannetum, õnnestus sebida Corrida Red värv, lasin katuse mustaks kleepida ja panin musta
värvi Autec ägeda velje ka alla. Pill nägi välja nagu prillikivi ja kõik vaatasid, kuid kahjuks oli see 1,2 mootori ja manuaal käigukastiga. Mingit
dünaamikat selles autos ei olnud. Ei olnd see ökonoomne, ega ei liikunud ka edasi. Liiklusvoolus linnakiirusel oli ikka jupp tegu et kolonnis püsida.
Ravolaris lasin heli järgi aidata ja selle käigus sai ka selle auto pisut müravabamaks.
Teine ametiauto oli 2017 aastal Octavia III, FL 2017a. See oli juba varustusastmelt kõrgem. 1,4 110kW DSG. See oli pull auto. Hirmsasti liikus edasi
ja bensiini väga ei kulutanudki. See oli esimene Skoda millepuhul mõtlesin, et Skoda on tegelikult päris hea auto juba. Kleepisin selle vaikseks,
panin ulmeägeda tümmi sisse (teema on siin), tegin rehvid ka
vaikseks (teema siin pereautokohta, aga Skodal tegin
samamoodi ja ulmevaikne auto sai ja olin rahul niikaua, kuni tööandja ütles, et vii auto poodi tagasi ja võta uus.
Kätte jõudis 2021 aasta kevad. Kiipe pole, aga mõni üksik auto oli veel olemas. See, kuidas ma selle sain ma siinkohal ei kirjuta, kuid pill on
aus.
Esimene ehmatus oli muidugi suur, sest sellel autol on vaid kolm silindrit ja mootor vaid ühe liitrine.
Tegin paar päeva proovisõitu ja tegelikult oli üllatus päris suur. See liikus reipalt edasi, kolm silindrit teeb kiirendades isegi päris huvitavat
häält ja mis kõige olilisem, see auto on nii vaikne, et hetkel ei kaalu isegi mürasummutuse paigaldamist. Samuti on tehase heli suht normaalne.
Aga mis siin ikka jahuda. Uus auto, milleg olen pool aastat sõitnud on siin:
Autoks on siis pealkirjas märgitud
NX34LD Octavia HB Elegance 1,0 TSI mÂHybrid 81kW 7Âk. DSG
Varustus:
* Värv 4Q4Q Pruun metallik, Maple Brown
* Sisu BG Musta värvi tekstiilinterjöör Satin
* Digitaalne näidikupaneel "Digital Instrument Panel"
* Wireless SmartLink Apple CarPlay WiFi Hotspoti kaudu
* Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", 10Âtolline" puutetundlik värviekraan
* "Climatronic" Â kahetsooniline automaatne kliimaseade
* LEDÂesilaternad: LEDÂtehnoloogiaga lähiÂ, kaug ja päevasõidutuled
* Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem (Front Assist)
* LED Âesilaternad: LED tehnoloogiaga lähiÂ, kaug ja päevasõidutuled
* LEDÂ udutuled ees
* Full LED tagatuled (dünaamilised suunatuled taga)
* Kaug ja lähitulede automaatne lülitus(Auto LightAssist)
* Vihmasensor + Coming/Leaving Home funktsioon
* Soojendusega klaasipesurite düüsid
* Rehvirõhu monitooring
* 17" valuveljed Rotare, rehvid 205/55 R17
* KESSY + alarm: võtmeta avamis ja käivitussüsteem koos alarmsüsteemiga, võtmeta avamine nii esi kui tagaustele
* 2Âkodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega
* Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid
* Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant)
* Parkimisandurid ees ja taga + "Manoeuvre Assist"
* Tagurduskaamera
* Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
* Soojendusega esiistmed
* Salongi LEDÂvalgustuse pakett: LEDÂvalgustus armatuurlaua ja uste dekoratiivliistudes, valgustatud jalaruum ees ja taga
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Adaptiivne püsikiirushoidik
* Esiklaasinäidik Head Up Display
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad
* Jne Jne..
Pilte ka:
Huvitav kombo, palju muretuid kilomeetreid siis!
Kuidas see wireless Carplay Columbuses tundub? Läägib ka või on suht krapsakas?
Tänud!
Tsitaat: |
Ma soovitan sul esindusse pöörduda wireless CarPlay probleemidega. Hiljuti tuli tarkvarauuendus, mis vähemalt minu autol probleemi suuresti parandas
ja viimase 3 nädala jooksul olen pidanud ainult 1 korra restarti tegema.
Wireless laadija minu telefoni kuumaks ei aja, ka pikematel sõitudel mitte. Telefoniks 12 Pro Max.
Tsitaat: |
Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud.
Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim
eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud.
Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on
kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut
planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht
samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik
ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga
koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga.
Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto
käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt
sujuval käivitub kui fooritagant startida.
Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt
siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest
piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist
trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga
pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel
Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8
Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla.
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb
kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult
ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.
Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest
abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õ•igupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor
juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes
eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest
nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga
enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi
plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed.
Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Esimene postitus sain nüüd kabedamad pildid ka.
Vahepeal sai eemaldatud tagaluugilt kõik kirjad ja minumeelest kole plastikust numbrialus.
Kevadepoole peaks ka porilapakad eemaldama, näeks kuidagi sihvakam välja ja mingisugust kasu nendest nagunii ei ole.
Kuna mõned tänavad millel igapäevaselt sõitma pean on suht konarlikuks muutunud, siis vahepeal kannatus katkes ja otsustasin tehase etteantud
rehvirõhu 2,8 muuta 2,3 peale.
Tulemus sai väga hea, oleks pidanud ammu nii tegema. Kas see ka kuhugi midagi muud moodi mõjuma hakkab, veel ei tea.
Mingi hetk lakkas poolenisti toimimast "Kessy". Uksed avanevad ilusti, kuid lukustuda ilma puldita enam ei saa.
"Skoda Connect" on ka vahva vidin ja äpp, aga ainult siis kui see toimib.
Aastast litsentsi sai pikendatud ja makstud, kuid nii nagu ka varem, siis tihtilugu on internet puudu ja tänu sellele ei toimi mitte midagi mis on
"SkodaConnectiga" seotud. Eelmisel korral olid väidetavalt Skoda serverid kuskil maas, mis hetkel toimub, pole teada. Ehk saab esindusest abi.
Rehvirõhud vist ongi antud sellises vahemikus, n.ö. ettenähtud kõrgem ja siis comfort. See kõrgem on vist selleks, et kütusekulu nõks alla saada ja
natukenegi tehase muinasjutulistele lubadustele lähemale tuleks.
SkodaConnect probleemid pidid tavapärased olema. Samasugune katteta lubadus nagu WRC+ teenus. Maksad ja maksad, aga teenust saad kuidas juhtub.
Rehvirõhud on antud 17" rehvipuhul ees 2,7 ja taga 2,8.
Täislastis ees 2,7 ja taga 3,4
Eks sellest rehvirõhu muutmisest tulenevast oletatavast kütusekulu muutumisest saab aimu vast suvel. Hetkel lume ja lörtsiga, mootori niisama
tiksumisega selget pilti ei saaks.
Aga kütusekulu kohapealt tuleb tõdeda, et see mul esimene auto, mis tarbib isegi nõksa vähem, kui tehas ette on näidanud.
WLTP kütusekulu keskmine 5,0 - 6,3 l/100 km. Talvel see umbes nii ka on, suvel kindlasti vähem.
Skoda connectiga omal ka kogemused siuksed, fifti-sixti. Ütleks et ca 85% ajast toimib, aga kipub ikkagi jurama, ei ühenda ja ei lae. Ja kohati on
aeglane.
Samas siis kui toimib, on 5+ Mina kasutan 99% seda webasto käivitamiseks.
Tsitaat: |
Paar korda on isegi olnud äpist päris hea tulesi vilgutada, kui ununes millisel korrusel parkimismajas auto asub. Samuti uksi avada lukustada kulleri
jaoks. Ja noh kuna kessy ei toimi, siis tuppa jõudes hea ka autol uksed lukku panna
Kessy jamab minu omal ka täpselt samamoodi, et sellise külma ja tatise ilmaga nagu praegu õues on, siis lukustamine ei toimi. Lahti teeb enamasti hästi. Ca aasta tagasi küsisin esindusest selle kohta, siis öeldi, et veel ei ole fixi sellele. Võib-olla nüüdseks juba on.
Täna sai probleemide tõttu esindust külastatud. SkodaConnect sai korda ja internet olemas, äpp toimib. Kessyga kahjuks niihästi ei läinud. Mingi
tüüpiline probleem ja tehas pole lahendust leidnud. Kunagi siis loodetavasti ilmselt hakkab toimuma mingi massiline tagasikutsumine.
Kummaline on veel, et kuigi kõik tasulised paketid on ostetud, siis webiraadiod ei toimi ja sellekohta ei osanud ka esindusest midagi kosta. Samuti on
puudu lubatud hääljuhtimine.
Ehk siis, kelle autol webastot ei ole, sellel ei ole mingit põhjust Skodaconnecti tellida. Vähemalt sellise rahaeest mitte.Pooled asjad ei toimi ja
need mis toimivad, jamavad pidevalt
Tsitaat: |
Ega keegi raha ei küsigi, teenus lõppeb ära lihtsalt ja äppi/teenuseid enam kasutada ei saa. Eelmine pakett oli mul aasta ja nüüd tegin aastaks
juurde. Migi ajani oli soodushind -40% ja sellega aastamaks 73 euri. Hõlmab siis:
Praktiivne teenus:
Abi maanteel, Sätted, Automaatteade õnnetuse kohta, Sõiduki tervisekaart.
Remote Access:
(kaugligipääs) Online-alarmi teavitus, Sõiduki seisund, Sõiduandmed, Digitaalne sertifikaat, Teavitus kiiruse ületamise kohta, Sireen ja vilkurid,
Sõiduki lukustamine ja avamine, Viimane parkimiskoht, Teavitus piirkonna kohta.
Infotainment Online:
Tanklad, Online-liiklusinfo, Online-hääljuhtimine, Online-kaardi uuendamine, Parkimiskohad.
Ühel ilusal päeval sai siis liigutud mööda Vana-Narva mnt-d, kus igapäevaselt sõidan. See tänav on auk augu kõrval ja kõik augud on peas, kuid ühel
nädalavahetusel oli mingi jõhker kraater juurde tekkinud ja pimedas ei märganud ka seda, ning läbi ma sellest sõitsin. Tulemuseks oli korralik muhk
esirehvil. Kuna all on mõned kuud vanad, paartuhat km sõitnud Continental VikingContact 7 lamellid, siis olin dilemma ees, kas osta kõik uued, või
ainult üks. Ühe rehvi vahetamine tundub kuidagi kummaline. Et noh nagu üks on tutikas ja siis teised kolm on mingilmääral ikkagi vast kulunud. Läksin
keskteed ja panin kaks tutikat rehvi. Muidugi rehvimõõt on ka lahe. Igas kohas seda kohapeal ei olegi. 205/55/17.
Kas mingit garantii laadset asja ei ole premium rehvitootjatel? Või see muhkudele ei laiene?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Miks see niiskus mullitab seal? Nagu vahus oleks. Pesulas pole käinud ja survekaga üle pingutanud?
Kuidas survekaga üle saab pingutada? Suht värske auto ju.. Isegi 37 aastat vanal E30 pole sellist probleemi täheldanud.
Loomulikult käin kord nädalas pesulas. Harjapesu see auto pole näinud.
Saatsin esindusse samad pildid ja uus tulemoodul telliti ära. Garantii teema ilma mingi jututa. Mulle hakkab Skoda suhtumine juba meeldima
Mul on superbil esi tule sees nurgas näiteks väikse ämbliku laip - kust ta sinna sai jääb selgusetuks
Tsitaat: |
Sõiduk on ennast vahepeal viisakalt ülal pidanud. Sõidetud aastaga 28000 km.
Tagatuli sai niiskuse tõttu garantii korras probleemideta vahetatud ja soojemate ilmade saabudes hakkas ka "Kessy" ilusti toimima. Loodetavasti
leitakse sügisel ka lahendus sellele, et ka miinuskraadidega toimiks.
Kere sai korraliku pigipesu ja salong uued tekstiilmatid kummimattide asemele. Peagi läheb ka kaitsev vaha värvipinnale.
Alla said suverehvid ja loomulikult tekitasin ka nendesse "mürasummutuse". Olen seda ka varem teinud ja tulemusega olen rahul. Nii kitsa rehvi puhul
rehvimüra väga ei muutunud, kuid originaal rehvirõhkudega 2,7 ja 2,8 kadus tänu mürasummutusele ära teekonarlustest, aukudest ja kaevuluukidest
tulenev rappumistunne.
Rehvide summutusest, mida olen teostanud, saab lugeda siit:
https://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=77&t=157346&sid=5639a3eb81067e80f500544b3d783744
Mis veljed B8 all olid?
Japan Racing JR28 Hyper Black 19 x 8.5J ET40
Tänud! Kuidas kvaliteet-vastupidavus?
Passatile suvevelge vaja
Mis mõõdus ja mis tootja suverehvid on, et mürasummutus ei anna effekti? Kuidas see poroloon rappumistunnet vähemaks saab võtta? Rappumine peaks tulema ju rehvi jäikusest.
Tsitaat: |
Selge, siis pole teist küsimust mõtet küsida vist. Et kuidas see mürasummutus rehvis püsis.
Mis see naise uus emotsiooniauto siis on?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Liiga kiiresti kiitsin, et kõik hästi. Juhuslikult avastasin, et ka vasakus tagatules vesi sees. Esindusele info saadetud, eks paistab mis saab.
30 000 km sai aasta ja paari kuuga täis. Teine õlivahetus ja kerge hooldus sai ka esinduses tehtud. Palusin kohe alguses hooldusvälp 15 000 km peale
timmida.
Samuti läks ka teine välimine tagatuli garantikorras vahetusse ilma igasuguste probleemidata. Siinkohal kiidan ka Laagri esindust, kus on olnud alati
suurepärane teenidus.
Üldiselt võib selle autoga rahul olla. Suuremaid probleeme pole esinenud.
Peale suuremat kevadist pigipesu vahatasin ka auto ära. Vahaks on taaskord AutoGlym Ultra Deep Shine. Olen seda varem kasutanud ja väga rahule jäänud.
Toob värvil ilusti tera esile ja värv palju kenam, kui tehasest väljudes
Samuti Paigaldasin enne suverehvide alla panemist rehvidesse nn. mürasummutuse. Sellest on nii suure rehvirõhu tõttu palju abi. On vaiksem veeremüra
ja tee konarlused pole nii hästi tunda. Ei hakka uut teemat tegema, aga toimisin täpselt samamoodi, nagu Passatil kunagi tegin. Teema sellest on siin
Vahepeal on ette kerinud 35 000 km.
Üldiselt võib endiselt rahul olla, kuid taas väikeste mööndustega.
Mingi aeg tekkisid tagaluugil olevatele tagatuledele mingid laigud ja pisikesed mõrakesed.
Samuti on midagi juhtunud tagastangel oleva helkur reflektoriga.
Hetkel kõige suurem probleem on AppleCarplayga. Mõned minutid peale kasutamist muutub Carplay ekraan segaseks ja ei puutetundlik ekraan ei allu
puudutustele. Vahet pole kas telo on ühendatud Wifiga, või kaabliga. Kui korra Carplay menüüst välja minna ja kohe tagasi, siis mõned minutid jälle
asi toimib. Välismaal navigeerides on ikka suht tüütu nõnda liigelda. Õ•nneks toimib Skoda enda navigatsioon laitmatult ja saab sellega ka hakkama.
Esindusega on konsulteeritud, aeg kirjas ja loodetavasti saab kõik ilusti korda.
Hiljuti sai ette võetud väheke pikem tripp Norra.
Väheke kartsin seda Norra maastiku (mägede) ja Skoda kolme silindrilise liitrise mootori kooslust. Aga nii uskumatu kui see ka pole, siis jänni ei
jätnud see mootor kusagil ja isegi karmimatel tõusudel ei saa aru, et autol ainult pool mootorit. Kohale jõudes oli kütusekulu ka ulmeline 4,4l/100km.
Väga hea tulemus, kui arvestada veel ka seda, et ilmad olid ülikuumad ja seetõttu kliimapump oli koguaeg järgi, plus siis veel mägine maastik.
Navigeerimisest veel niipalju, et Skoda enda online navigaator on tegelikult väga hea. Juhatab ummikutest mööda jne. Ainus miinus on, et ei ole
kiiruskaameraid ja loomulikult ei näita korravalvurite asukohta. Pluss on jälle see, et kuvab navi ka esiklaasile, mida Waze ei tee.
4.4l/100km on ikka megahea tulemus. Tankimised ka kinnitasid seda või ei mõõtnud?
Tsitaat: |
Nüüd sai siis esinduses defektsed tagatuled ja helkur/reflektor ka uute vastu vahetatud. Ehk sii on sellel autol nüüd kõik tagumised laternad uued
Samuti sai meediamängija uue tarkvara ja AppleCarplay toimib suurepäraselt.
Aga et kõik üdini liiga ilus ei oleks, siis ülisileda teekattega on tunda maanteekiirustel väga väikest vibratsiooni. Vahet pole kas 90km/h või
130km/h, vibra on ikka. Käänulisema ja karedama teepeal seda väga aru ei saagi, aga ikkagi vibrab. Rattaid olen käinud kolm korda balansseerimas ja
igal korral on kõik nullis olnud. Viimane kord täheldati, et rehvide siseküljed on väga õrnalt (alla mm) seestpoolt rohkem kulunud. Eelmise aasta
esimesed rehvid panin kevadel taha ja tagumised ette. Kuna kõik neli rehvi on ühtemoodi kulunud (seestpoolt pisut rohkem), siis võib kahtlustada et
auto vajab sillastendi. Kahjuks ei ole mõtet stendi niimoodi kulunud rehviga minna ja seetõttu tellisin uued rehvid ära ja esindusse sillastendi aeg
ka pandud. Eks siis paistab kas vibra kaob või mitte.
Tsitaat: |
Suht kallis jah, kui nii võtta. Samas olid need suvekad ka juba suht nii lõpusirgel, et kevadel oleks nagunii uued alla pand ja kuna õrn ebaühtlane
kulumine oli endast märku andnud, siis sillastend tundus sellegipoolest möödapääsmatu. Igaljuhul uute rehvidega peale sillastendi on vibra kadunud ja
pill lippab nagu uus.
Eelmised suvekad olid Continental Ecocontact 6,
uueks valikuks osutus Continental Premiumcontact 6. Kuna asjaga läks väga kiireks, siis uued rehvid "mürasummutust" ei
saanud ja selles osas on vahe märgatav nii rehvimüra osas kui ka konarlikul teekattel liikudes. Samuti sai valitud uued rehvid XL koormustähisega, mis
tähendab et rehvi külg on tiba paksem/jäigem ja lisaks veel veljekaitse randiga, mis teeb rehviseina veelgi paksemaks. Sellega tekitasin endajaoks ka
uue probleemi
See tehase ettenähtud rehvirõhk 2,6 ja 2,7 oli ka eelmiste "pehmete" rehvidega suht jäik, aga nüüd niigi jäigemate rehvidega on ikka väga hull.
Lasin rõhud 2,3 peale ja vaatan mis juhtuma hakkab. Loogiliselt võttes on enamus autodel 2,2-2,3 ja kõik toimib. Ehk siis rehvi kuskilt sööma vaevalt
hakkab, pigem võib muutuda kergelt kütusekulu. Igatahes 2,3 rõhuga on ka konarlikul teel normaalne sõita ja ma ei tea kas mulle tundub ainult, aga
jäigem rehvisein muutis ka auto juhitavust palju konkreetsemaks ja täpsemaks.
Lisan siia veel ühe kummalise, kuid väga positiivse juhtumi.
Ühel hommikul tööle sõites hakkas ekraanil põlema "Airbag ERROR." Suretasin mootori välja, käivitasin uuest, kuid error ära ei kadunud. Mõtlesin
siis et las olla ja kui tööle jõuan, panen dignosti aja kirja.
Tööle jõudes avasin mailboksi ja üllatus oli ikka muljetavaldavalt suur.
Skoda Laagri oli saatnud mulle e-kirja, et teie autol põleb Airbagi tuli!
Kell oli hommikul 8:30 ja diagnostika pandi samal päeval kl 10:00.
Minumeelest liigitub selline asi ulmevaldkonda ja siinkohal ei saa tänamata jätta taaskord Skoda Laagri professionaalsust, kiirust ja
abivalmidust.
Muidugi võiks olla hirmutav, et auto on koguaeg internetis ja niiöelda onlines jälgitav, kuid kui mingeid hämaraid asju ei aja, siis mind see ei häiri
Tsitaat: |
Korralik lamell on jah juba enda olemuselt nii pehme ja seetõttu ka vaikne, et raske öelda kas summutus seal mingit lisa efekti annaks. Kõige parema tulemuse kõrvajärgi sain ma ikkagi 19" madalamapoolse profiiliga suverehvi summutusega.
Vahepeal sai katsetatud omal käel lihtsa keraamika laadse tootega.
Tulemus on hetkel vähemalt superlux! Eks paistab kuidas kestab.
Kuna olen pikka aega vaimustuses Gyeon toodetest, sest need toimivad nagu kirjeluses, siis sai ka seekord valitud Gyeon Q² CanCoat EVO keraamiline
kattevahend.
Autot on ülilihtne pesta ja kuivatada, samuti ei jää tolm enam nii hästi külge.
Tsitaat: |
Kuna selle auto värvipind ei ole ainsatki korda automaatpesula harjasi näinud, siis mingit süvapoleeri ei teinud. Kergelt käisin üle Gyeon Q²M Polish
poleerimispastaga, ja keraamika peale. Siiani olen rahul. Ükspäev sai kaugemal käidud, auto värvkate putukaid täis ja tolmune. Tagasiteel sadas
paduvihma ja koju jõudes avastasin, et auto peaaegu täitsa puhas. Või noh normaalne inimene arvaks et täiesti puhas
Boonusena veel, et pesulas läheb kiiremini, kuna kõik sodi tuleb oluliselt lihtsamini maha ja kuivatada on ka kohe täitsa lõbus.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Endiselt võib autoga ülimalt rahul olla. Küll aga mitte ühe debiilse naabriga.
Kuna antud teemal on kolm uurimist pooleli, siis ei saa hetkel rohkem valgustada kui et vahepeal üritati autol peeglid küljest väänata. Head tugevad
peeglid uuel Octavial. Kurikael neid kätte ei saanud. Mõne aja möödudes tuli kurikaga, raius peegli maha ja sai jagu. Õ•nneks olin eelnevalt auto
täitnud 24/7 filmivate kaameratega ja politsei ning kaskoga probleeme ei tekkinud. Taas kiidan Skoda Laagri esindust kiirete lahenduste eest. uued
peeglid küljes ja samuti keraamikaga kaetud.
Kuna väga tihti ei ole aega siin foorumis surfata, aga mingi kronoloogia sooviks endajaoks jäädvustada (ja miks mitte ka teistel hea uudistada), kuna
nii palju juba kira pandud, siis järgmine juhtum ka.
Ma arvan, et kõik on seotud hetkel magnettormidega. Muud seletust ma ei oska küll leida..
Sai siis 90km/h kohtutud kitsega. Esiosa suht sodi. Kuigi visuaalselt nagu midagi viga ei olegi peale iluvõre puudumise, on praktiliselt kõik
sensorid, andurid jne rivist väljas. Ekraanid on ilusti jõulutuledemeeleolus nagu keskmises korras BMW. Kapott, tiib, stange jne kõik viga saanud.
Kindlustus tegeleb ja peagi läheb remonti.
Ouch!!
Vahepeal on Skoda Laagri auto täitsa korda teinud ja tööga võib täiesti rahule jääda. Auto taas nagu uus.
Kuna esistange ja kapott on uue värvi all, siis peab nende keraamikaga katmist väheke ootama.
Tsitaat: |
Matt oli sees täpselt nii, nagu ma selle kunagi olin sinna paigaldanud. Ei teinud ka kuum suvi mati liimile midagi.
Tsitaat: |
Viimati oli rehvis Silent Coat tõepoolest. Tuleb tõdeda, et ka mu eelmise auto ühe ukse seest oli mingi hetk sama matt maha kukkunud. Ukse sees oli
see siis kleebitid pigimati peale mitte plekile.
Rehvi sees oli Silent Coat matt veidi kaarjalt pinges, lisaks tsentrifugaaljõud ja ehk sellepärast püsis paigal. Igaljuhul kui paar grammi rohkem
rehvi ei kohuta, siis soovitaks ka rehvi sisse kindlasti "munaresti". Tundus efektiivsem, kuid kaalus paarsada grammi rohkrem.
50 000 km on ette kerinud. Väsimusmärke veel täheldanud ei ole. Ainult kalla ja talla
Mingiaeg pidin parklas veidi aega parajaks tegema ja selle kümmnekonna minutiga tekkis väriseva käega telofoni video:
Video
Tegelt kui veidi vaeva ka näha, saaks päris kihvti klipi valmis teha..
Kellale keris ette 55555 km.
Tundub, et "Kessy" probleem hakkab ka lahendust leidma. Esialgu vahetatakse ära esimesed ukselingid ja kui probleem ei kao, siis ilmselt ka
tagumised. Samuti on jahedamate ilmadega eriti hästi kuulda tagaluugi kolinat. Viga pidavat olema teada ja ka see peaks veel garantiiajal korda
saama.
Vahepeal tekkis võimalus ka mõistlikuma hinnaga Skoda originaal katuseraamid hankida. Istuvad katusele ikka ülimalt hästi. Päris huvitav, aga eemalt
vaadates paistab raamidega välja nagu politseiauto
Kuidas peale 7 kuud CanCoat peal püsib?
Tundub, et täitsa püsib. Sodi tuleb endiselt paremini maha ja peale pesu jäävad pinnale vaid veetilgad. Võib-olla ehk nii efektiivne enam pole kui peale kandes 7 kuud tagasi oli, aga kuna see protseduur on nii lihtne, siis paar korda aastas töödeldes on alati värv värske.
Esimesed ukselingid ja pagasiluugi mingid vidinad vahetas esindus ära (garantii teema).
Mingi aeg hakkasid pea igal päeval tekkima erinevad errorid. 48V aku probleem, front assist jne. Errorid kadusid ka ise kiirelt ära. Lõpuks tuli
kelladele korraga niipalju tulukesi, et ei tednudki et neid niipalju olemas on. Samas oli ka netiproobleeme. Seetõttu vahetati mingi vidin veel ära ja
ilmselt ka uus tarkvara. Nüüd kõik toimib laitmatult, aga kaasnes ka minujaoks uus probleem. Nimelt peale igat käivitamist aktiveerub "Line assist"
mis siis tuleb alati ise välja lülitada, sest mulle ei meeldi seda linnas kasutada. Suht tüütu, aga ehk leiab ka sellevastu rohtu.
Alloleval pildil on siis vaade töötava mootoriga.
Vaadates seda viimast pilti, kus näitab kütusekulu "6.9 l/100 km alates käivitamisest" siis tekkis küsimus, et mis sel sõidukil viimase 10 000 km
kütusekulu umbkaudselt tuli?
Kuna otsin ise ökonoomsemat linnaautot, siis tekkis huvi ka nende 1.0 3-silindriliste vastu, et kas tõesti saab sõita linnas ca 4 l / 100 km
kütusekuluga või on see pigem utoopia?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Peagi hakkab 60 000 km täis saama ja esindusse sai ka hoolduse aeg pandud.
Endiselt on ikkagi aegajalt probleeme "Skoda Connectiga". Äpp ja kogu see netimajandus ei toimi juba kolm nädalat. Tehas ütles et vahepeal oli küll
probleeme, kuid nüüd peaks korras olema. Minu autol igatahes korras pole ja see vaadatakse ka hoolduse käigus üle. Saame näha mis saab..
Kuna ilmad on läinud jälle valgemaks, siis kerkis taaskord esile uste sisemised dekoratiiv liistud. Need on originaalis kroomi värvi ja kui päike
paistab õige nurga alt, siis pimestab ja häirib ikka korralikult. Sellejoks katsin need liistud vinüül kleepsuga "Metamark" series 7.
Tulemus jäi väga hea, enam ei häiri ja väga silma ka ei riiva.
Väga tobenaljakas olukord peaaegu koguaeg selle Skoda Connectiga. Viimati toimis 19.04. Täna hakkas lambist ise toimima jälle, kuna vaid nädal aega on
jäänud hoolduseni, kus pidi toimuma ka siis probleemi diagnostika. See Connect on hakanud igal korral vahetult enne diagnostikat ise tööle.
Teine tobe asi on, et kuna sõidan igal kuul erinevaid kilomeetreid, siis arvasin, et ajastan hoolduse normaalselt, aga üllatuseks sai hoolduse aja
alles kolme nädala pärast peale broneerimist, siis hakkavad kilomeetrid täis saama (üle 1000 km ei tohi üle minna) ja seetõttu pean Skoda majaette
seisma panema. Nüüd üle nädala peab kasutama alternatiivi, mis tegelikult on päris lõbus Hea, et talvel sellist jama ei olnud.
60 000 km hooldus sai nüüd läbitud.
Mootoriõli Mobil Longlife 0W-20,
Õ•lifilter,
Salongifilter,
Õ•hufilter,
Süüteküünlad 'LONGLIFE',
Tulekustuti kontroll.
Veermiku ja kere seisukord väga hea. Õ•livahetusvälp jäi endiselt 15 000km peale.
Tsitaat: |
Vahepeal hakkaski juba igavaks minema.
Ühel õhtul oli vaja kauplusest läbi lipsata. Tavaliselt pargin kuhugi eemale, et mingid tolbajoobid autot ustega ära ei mõlgiks. Ka seekord parkisin
eemale, kuid üks m.nn ikkagi leidus, kellel mingil seletamatul põhjusel oli just sinna kõrvale vaja parkida ja kes ilmselgelt enda plaanitud
manöövriga hakkama ei saanud. Õ•nneks istus mul abikaasa autos ja saime lamba kätte. Uskumatu, kuid meisterparkija enda väitel ei saanud arugi et
autot stangega riivas. Lõpuks võttis süü omaks ja vormistasime ära.
Esindusse sai aeg pandud ja peale jaani läheb uks värvi.
Uks sai ilusti värvitud ja auto taas rajal.
Kuna suvel jääb isegi Octavia paljukiidetud suur pagasiruum tiba väikseks, siis sai mõeldud katuseboksi peale. Valik on ikka väga lai ja esmapilgul
lihtsat asja pidi ikka mõtlema kohe veidi. Kaalukauss langes Thule Motion XT kasuks. 600 km, sai sellega kulgetud kiirustel nagu tavaliselt ja
kütusekulu kohapealt polegi asi nii hull, kui arvata oleks võinud. Samuti on arendajad igasuguse tuuletakistuse ja tuulemüraga hästi toime tulnud.
Tsitaat: |
Paartuhat km boxiga ja kütusekulu on nii, et linnas pole mingit vahet.
Trassil 90 km/h on kütusekulu suurem umbes 0,2-0,3 l/100 km.
110 km/h 0,5-0,7 l/100km.
110km/h - 130km/h pea liiter juures. Seda siis täislastis auto ja lubatud kaaluga boksiga sõites. Olen veel märganud, et boksiga sõites maanteel on
tunda ka tuule mõjusi.
Taaskord peab alustama/jätkama sellest, et ole kui hoolikas tahad, ikka leidub kuskil .. isegi ükskõik kuskohas mingisugune tolbajoob, kes ei jaga
maast ega ilmast midagi.
Seekord siis Riia linnas, tänaval hotelli ees otsustas üks kohalik suht täiega esiosa tagurdades ära rihtida. Kahjuks oli mats suht tummine. Esiosa
plastikud suht ligadilogadi, deformeerunud ja stangel värvikahjustused. Lisaks number mõlkis. Esindusele auto näidatud ja kindlustus tegeleb.
Kuna selle autoga millegipärast ainult juhtub igasuguseid asju (paljust ei ole siia kirjutanudki), siis mingiaeg otsustasin paigaldada autosse väga
hea kaamerasüsteemi. Kui kõik endale selgeks sai tehtud, jäi kaalukausile kaamerakomplekt Thinkware U1000. Põhjalik ülevaade siin: https://www.youtube.com/watch?v=Bjg0gZItv9o
Tegemist on kahe kaameraga mudeliga. Esikaamera ja tagakaamera. Vaatenurk on väga hea ja lai, ning lisaks kaasasolevale uv filtrile ei jää ka
armatuuri peegeldused nii hästi pildile. Kuna autos on wifi nagunii olemas, siis tulevad näiteks parkimise ajal juhtunu teavitused hetkega
telefoni/kellale, võimalik on vaadata lives mis toimub jne.
Nii jäi ka Riias juhtunu ilusti kaamerasse ja Läti Politsil oli selleüle väga hea meel. Kurikael sai hetkega tuvastatud. Ehk siis see investeering on
ennast juba ära tasunud
No sul kohe üldse ei vea selle autoga.
Läti juhtum sai nüüd lukku kiiresti tänu videosalvestusele. Ilma pildita oleks pidanud ootama,kuni teine asjaosaline kätte saadakse ja kõik
protseduurid läbi viiakse. Esiosa läheb remonti ja aeg ka juba olemas.
Vahepeal aga süttis mootorituluke. Panin esindusse aja, kuid selleks ajaks kui aeg käes oli, oli tuluke muidugi juba ammu kustunud. Õ•nneks õnnestus
tule süttimise põhjus välja selgitada. Probleemseks on osutunud mingi kütusepaagi aurude klapisüsteem. Kuna tükki kohapeal ei olnud, sai sellejaoks ka
aeg kirja.
Samuti oli vahepeal mingiaeg korraks teade, et käiguvalitsa positsiooniga pole kõik korras. Kuigi see teade kadus suht kohe ära ja tagasi ei tulnud,
oli ka see esinduse arvutist näha ja sai korda aetud. Vahel on internet ikka päris hea
Aeg ajalt, mitte tihti on tulnud veateade käiguvalitsa probleemi kohta. Kuna seda on juhtunud paar-kolm korda aastas ja see teade on kohe ära kadunud,
siis pole hakanud esindust sellega tüütama.
Nüüd, kui läksin esindusse kütusepaagi tuulutuse söefiltrit (või mis iganes see oli) vahetama (garantii), selgus et ka esindus oli täheldanud
käiguvalitsa veateateid ja vahetati kohe ära ka käiguvalits.
Töökoja poole sõites hakkas multimeedia lambist restarte tegema. Poole tunnijooksul 7 korda. Ka see viga leidis ilmselt tarkvarauuendusega
lahenduse.
Ja mõned päevad varem sain auto keretöödest kätte. Stange värvitud, palstikud uued ja uus number ka. Auto jälle nagu uus
Täiesti ootamatult on läbitud selle autoga 75 000 km.
Endiselt võib olla väga rahul. Väsimusmärke ei näita sõiduk kuskilt otsast. Kätte jõudis ka korralise hoolduse aeg. Vahetada peale kojameeste midagi
vaja ei olnud, seega lihtsalt hooldus:
Pidurivedeleik
Piduriõli vahetus hooldus
MootoriõliMobil Longlife 0W-20
Õ•lifilter
Ülevaatus õlivahetusega.
Salongifilter
Soojenduse õhufiltri - asendamine
Kojameeste komplekt.
Eelmisel talvel sai sõidetud lamelliga. Kuna vahel on pikemad otsad mitte linnas, siis selleks talveks läks alla Michelin-X-Ice-North- naelad. Olen
seda rehvi ka varasemalt kasutanud ja kuna teiste autode all on need mulle head tundunud, siis ei hakanud seekord eksperimenteerima. Ikkagi 1000 naela
Tsitaat: |
12V aku osutuski defektseks ja garantiikorras sai auto endale uue aku. Sellega see probleem lahenes. Millegipärast oli teel teenindusse süttinud ka
48V süsteemi error ja ka see sai lahenduse samal päeval.
Nüüd siis hetkel jälle kõik korras
Rõõmu pikaks ajaks ei jagunud. Paar nädalat juba ei ole toiminud "Skoda Connect". Äpp ei toimi ja online teenuseid kasutada ei saa. Loll ajastus,
sest nädalapärast peaks seda uuendama. Hetkel ei olegi veel otsustanud, kas tasub nendele raha kanda.. support@skoda-auto.com sai päring saadetud.
Nädal tagasi tekkis kergel kiirendamisel mingi imelik kigin mootoriruumist. Ei saagi aru mis selle võiks põhjustada.
Ja nüüd tekkis silda ka mingi klobin. Kahtlaselt stabikakondi hääl, aga eks spetsialistid peavad ise tuvastama millega tegu.
Digitaalne sertifikaat näitab, et olen selle autoga esindust külastanud 38 korda. Mingiaeg sain ise ka aru, et päris palju ja hakkasin
asendus/rendiautodest lausa pilte tegema
39 kord esindust külastada selle autoga. Järgmine tuleb juubel ja seda korralise hoolduse näol.
Emotsioon endiselt positiivne. Need spetsialistid leidsidki selle imeliku võõra hääle tekitaja ülesse. Põhjuseks oli siis mingi ilmselt tulemüüri
küljes olev isolaator vms. Muidugi tasuks ka ära märkida, et see kahtlane helin hakkas pihta peale akuvahetust...
Ja nagu arvata võis, olid veermiku klobinad põhjustatud stabikakontidest. Vahetati ära mõlemad ja vaikus majas. Tuleb ka ära märkida, et kogu see lugu
läks garantii alla. Arve sain vaid rendiauto kasutamise eest. Üks pilt galeriis jälle juures.
Kui vahepeal sai juba ära harjutud liigsete võõraste helidaga, siis Skoda Laagrist auto kätte saades on taas tunne, nagu sõidaks jälle uue autoga
Pole vahepeal midagi kirjutanud siia, kuna midagi pole juhtunud
90 000km keris kellale ette ja järjekordne hooldus Sko Motors, ehk Skoda Laagris teostatud.
Välja vahetati mootoriõli ja kõik filtrid. Auto üldine seisukord endiselt super.
Ei teagi kas see on sellest pisikesest hybriid süsteemist, aga 90 000 km läbimisel on kulunud piduriklotsid umbes poolepeale ja kettad on nagu uued..
Igaljuhul varem pole mul kunagi õnnestunud ühegi autoga sõita ühtede piduriklotsidega üle 50-60 000 km.
Tsitaat: |
Et liiga pikalt igavaks ei läheks, siis vahepeal sai rehv endale kruvi. Nööri ei kasutanud, lasin korralikult ära parandada. Kuid mitte sellest ei
tahtnud siia kirjutada. 100 000 km veel napilt täis ei ole.
Jukerdama hakkas auto enda Navisüsteem. Alguses mõtlesin et noh savi. Kodumaal seda nagunii ei kasuta, aga kuna selle esmapilgul pisikese veatõttu ei
ole võimalik ka Waze, Googelmapsi jne. kasutada, siis tegelikult on probleem täitsa olemas.
Kui telefonis on WIFI sisse lülitatud, siis ajab see auto navi kõik lolliks. Kogu Carplays olevad kaardirakendused uitavad mööda maailma ringi, samuti
Skoda äpp.
Lisaks ei ole võimalik äpiga kütust tankida, kuna äpp ei tuvasta tanklat jne. Jne. Sama lugu on kui telo on juhtmega lihtsalt laadimas. Kuna auto
võtab liiklusmärke ja ristmikuid enda navigatsioonist, mitte kaamerast, ja kuna navi uitab, siis maanteel sõites hakkab lihtsalt lampi hoogu vähendama
kui kaart on kuskil Nigeeria kõrberistmikul ja kui reaalselt oleks vajalik kiirust vähendada, siis auto ei tea sellest midagi ja annab rahus minna.
Esmapilgul pisike viga, aga päris häiriv tegelikult kui nii paljud asjad millega harjunud enam ei toimi ja vastu töötavad. Lisaks saan ka pidevalt
e-kirju ja teavitusi, et auto on riigist lahkunud ja asub kuskil teiselpool planeeti.
Esinduses aeg kirjas ja seniks Skoda äpp telost kustutatud ja WIFI rangelt välja lülitatud.
Nagu ikka juhtuvad sellised asjad vahetult enne puhkust kui vaja ka välismaal trippida..
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal on palju aega mööda läinud, aga panen siia siis tolleaegsest probleemist ikkagi märgi maha.
Olen käinud selle autoga alati Laagri esinduses. Kuna aga sellel korral oli esimene vaba aeg Laagris üle kolme nädala ajapärast, siis sain Sõpakale
Roheauto salongi aja juba kahe nädalaga. Aga et kõik nii lihtne ei oleks, siis esimese diagnostiga ei näidanud kompuuter ainsatki viga. Ise
googeldades sai suht kiirelt selgeks, et suure tõenäosusega on surnud katuseantenn. Kuna Roheauto oli ka väga koostööaldis, siis tellitigi antenn ära
ja sain uue aja peale enda puhkust. Õnneks on Riia linn juba suht selge ja saab ka ilma navita seal juba hakkama
Gps pani segast kogu see pea kuu aega. Ja siis, kui jõudis kätte imekaunis hommik, et sõita varem broneeritud remondiajaks Roheauto salongi, ilmus
auto ektaanile "Tere tulemast Eesti!". GPS, Carplay jne kõik toimis laitmatult. Ulme. Viisin auto ikkagi kohale, kuna antenn oli ju tellitud. Enne
paigaldamist tehti veel diagnost ja siis olla ka antenni viga olemas olnud. Aga vahet pole, antenn vahetati ära ja navi ja carplay toimisid kenasti.
Kui alul arvasin, et tarkvara uuendamise käigus on menüüdest mõned seaded kadunud ja kõik pole nagu päris endine, siis avastades et ma pole oma
kontoga autosse sisse loginud, tegin seda kohe. Voilaa. Kõik oli taas endine. Raadio kanalid,internetiiraadiokanalid, kõik setingud jne olid nagu
alati on olnud. Oli ikka hea meel küll 😀 Ja loomulikult läks kogu see lugu, nagu ka kõik varasemad jjutud garantii alla.
Aeg lendab kiiresti. Vahepeal juhtus nii, et 100 000 km keris kellale ette. Viimaste kolme nelja autoga pole niipalju km täis saanudki. Tavaliselt
tuleb enne uus pill peale
Endiselt midagi halba öelda ei saa. Õlivahetused, hoodused iga 15 000km intervalliga teostatud esinduses ja siiamaani mootor veel õli ka ei tarbi. Mul
pole elujooksul kunagi niii pisikese mootoriga autot olnud ja kummaline, et ühegi teise autoga pole niipalju kordi kaamera ees ka saanud poseerida
Puhtalt senise kogemuse põhjal - kas antud hübriidmootoriga Octavia IV Combit soovitaksid nt 4-liikmelisele perele, kui põhilised sõidud tehakse Tallinnas + selle lähiümbruses ning suvel ka mõned tuhanded km mööda Eesti-Soome-Läti maanteedel?
Tsitaat: |
108000 km. Vahel oli tunda mingit imelikku klobinat teatud asendis. Kallaku peal suunaga mäkke konarlikul teel rattad välja keeratud ja vaikselt
liikuma hakates mõnikord
Vahetusse läksid esisilla tagumised õõtsapuksid. Garantii teema taaskord. Sõit jätkub!
110000 km täitumisel süttis taas mootorituli. Seekord oli veaks aktiivsöefilter, mis ka kohe korda tehti. Kummalisel kombel esindusse sõites ei
lülitunud esimesed istmesoendused. Mainisin ka selle ära ja selguski et need on siis surnud. Uued soendused/andurid tellitud ja lähiajal lähevad
vahetusse. Mõlemad asjad siis garantiiteema.
110800 km ees. Istmsoojendamised sai garantiikorras esinduses vahetatud.
Ilmad on läinud nullikanti ja niiskeks ja olgugi, et mingiaeg sai "Kessy" probleemide tõttu kõik neli ukselinki vahetatud, siis jamab see uste
lukustamine jälle. Esinduses tehti video sellest, et uksed "kessyga" ei lukustu ja tehas lubas taas uued ukselingid paigaldada. 4 ukselinki on
tellitud, lähevad värvimisse ja pärast seda vahetatakse ära. Loodetavasti saab toimima.
Tsitaat: |
Uus Octavia FL on mainitud Kessy murest 6 kuu kogemustele tuginedes õnneks prii. Kahjuks on mugavuses tagasiminek toiminud ja Kessy on ainult esimestel ustel.
Tsitaat: |
"Kessy" mure sai garantiikorras lahendatud. Uued ukselingid värviti ära ja said külge. See osa toimib nüüd taas laitmatult.
Suverehvidega ei viitsinud pikalt mõelda. Olen sellel autol kasutanud suveks Continental Eco Contact ja Continental Premiumcontact rehve. Ecocontact
tundus nagu vaiksem ja veeretakistus ka nagu väiksem, seega tiba pisem kütusekulu. Seekord sai võetud täiesti lampu TM testivõitja Michelin Primacy 5.
Täiesti uus rehv turul ja ega mingeid arvustusi veel ei ole. Esmamulje tundub hea. Ei lärma, pidamine märjal teel on parim, mida olen kogenud. Kuivaga
ka kõik tipptopp.