Teema ülevaade |
sckorpio
|
postitati 08.05.08 08:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: might
Veidi imelik on see, et peale seda kui alguses tuluke mõned korrad põlema läks ja esinduses käisin, ei ole nüüd juba kõvasti üle aasta filtri
märgutuli enam põlema läinud. Väga palju on tegelikult ju ikkagi sõitu linnas ja ummikutes.
Ei tea, kas asi sõidustiilis või keerasid esinduse tegelased lihtsalt pirni välja | pirn on äkki läbi
|
might
|
postitati 08.05.08 08:19 |
Veidi imelik on see, et peale seda kui alguses tuluke mõned korrad põlema läks ja esinduses käisin, ei ole nüüd juba kõvasti üle aasta filtri
märgutuli enam põlema läinud. Väga palju on tegelikult ju ikkagi sõitu linnas ja ummikutes.
Ei tea, kas asi sõidustiilis või keerasid esinduse tegelased lihtsalt pirni välja
|
morden
|
postitati 07.05.08 09:40 |
Minul kah olemas selline asi. Asi häiris alguses ( sain sõita ~70 - 80 km uue autoga kui esimest korda põlema läks) A100 lahendati olukord 15-20 min
ja anti kaasa õpetus[sõnad] kuidas asjast ise jagu saada. Hetkel süttib tuluke ainult siis kui sattun hommikuse tipptunni ajaummikusse ja saan 10m
jooksul 100 - 500 meetrit liikuda. Siis teengi tavaliselt väikse "jalutuskäigu autoga" näiteks õhtusel ajal Järvevana tee peal või sõidan Keilasse.
|
might
|
postitati 07.05.08 08:01 |
Vajalik ja selge info! Tänaseks olen DPFi töötamise põhimõtetes juba selgusele saanud, kuid veidi rohkem kui aasta tagasi ei osatud ka esinduses suurt
midagi selle kohta ütelda, rääkimata sellest, et ka manuaalis ei olnud filtri kohta sõnagi. Pärast seda kui olin Hr Gribulisele DPF märgutulest foto
teinud sain koopia miskist venekeelsest tekstist
Aga nüüd kohe asi palju selgem
|
sckorpio
|
postitati 07.05.08 07:43 |
kelle auto all on see (PDF)
|