Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kosh

 postitati 09.05.08 13:56
Teema oli tegelikult 103kW TDI chippimisest, vabalt-hingava mootori chippimine annab väga vähe juurde :) 2.0 FSI mootori puhul ei näeks sellel mingit mõtet, oma Octavia annan 2 nädala pärast ära niikuinii.
Timur

 postitati 09.05.08 12:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Natuke teemasse ka, Saksa auto garantiiga chipiga laseks ise ringi küll :)

2,0 FSI jaoks ei paista mtm-il Chipi olevat.
Kosh

 postitati 09.05.08 09:24
AFAIK on automaatjuhtimisega käigukastil suhteliselt kontrollitud käiguvahetused ja vajamineva maksimum väändejõu saab suhteliselt täpselt välja arvutada. Käsikäigukastide puhul on käiguvahetused nagu nad on, mõni äkki laseb pöörded piirajasse ja laseb siis siduri lahti jne. Selleks et ülekanded liiga vara laiali ei lendaks tehakse varu mõnevõrra suurem kui automaatkastide puhul.
Mulle isiklikult kahe siduriga automatkastide idee väga meeldib. Käikude üles vahetused on väga mõnusad, probleeme võib esineda ainult ootamatu kiiresti alla vahetamisega ja alla vahetamist ei saa teha 2 käiku alla (kui 1,3,5 käigu sidur on juba 3da käigu peal hõivatud, siis esimese peale ta otse hüpata ei saa). Nendest probleemidest üle saamiseks on tippmudelitel palju käike, näites IS-F'il 8 tükki, annab piisavalt mängumaad igal kiirusel.
Natuke teemasse ka, Saksa auto garantiiga chipiga laseks ise ringi küll :)
Mahno

 postitati 08.05.08 09:09
Mille poolest see DSG siis käsikastist niiväga erineb, et käsikastil varu suurem peaks olema? DSG on ju samasugune mehaaniline hammasratasülekandega kast kui manuaalgi, küll on elektrooniliselt juhitavad kaks kuivsidurit ja käiguvahetusmehhanism.
Kosh

 postitati 19.03.08 13:24
Tsitaat:
Algselt postitas: tonisk
Huvitav palju DSG väänet välja kannataks?


6 käigulise DSG ametlik koormuslagi 350Nm, uuem pisike kuiva siduriga kergem 7-käiguline oli vast 250 nm. Netis ikka neid leidub kes on üle 350nm peale andnud ja kohe laiali pole lennanud aga pikemaks tarbimiseks mina küll ei soovitaks üle 350 nm chipi/turboga ringi lasta. Manuaalkastid selles mõttes vähe suurema varuga :)
zipper

 postitati 18.03.08 20:51
Mootori softi vahetus või uuendus on tehase kampaania. Seda tehakse korralise hoolduse käigus garantiikorras.

Kui aga mõtlesid selle all chip tuuningut, siis seda saad lasta teha Saksa Auto AMK-s. Seal tehtud tööd jätavad autole lubatud garantii alles.
tonisk

 postitati 18.03.08 20:19
Millised oleks variandid softi vahetuseks, mida esindus ütleb (garantii)? Huvitav palju DSG väänet välja kannataks? Kas RS-il ainult soft teine või midagi veel? Uue autoga palju uusi küsimusi. Vastutasuks võin jagada infi Saabi tonniste tuunimise teemal. ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]