Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Timur

 postitati 19.01.08 19:36
Tsitaat:
Algselt postitas: uuspoiss
kuigi kõige kõige oli passat 1.8 t 110 kw, aga sellise mootoriga octaviat kergelt ei leidu vist.
Eks proovisõit annab ikka kõige paremini aimu autost, pean silmas seda octavia combit 1.6 74 kw.

Ega 1,8t mootoriga Octavia Combi-si vähga ei liigu aga mõni siiski.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/056/auto_php-id=427056-www_auto24_ee.html
Hind on muidugi hoopis teine kui 74kw masinal.
uuspoiss

 postitati 19.01.08 11:42
Endal siiani kogemused ainult VW-golf3, vento, passat ja need on kõik roostetanud, ning võrreldes golf 1.6 74 kw ja ventot 1.8 66 kw, siis mulle meeldis näiteks vento käik rohkem, kuna tundub, et sellel on madalatel pööretel rohkem v.momenti, kuigi kõige kõige oli passat 1.8 t 110 kw, aga sellise mootoriga octaviat kergelt ei leidu vist.
Eks proovisõit annab ikka kõige paremini aimu autost, pean silmas seda octavia combit 1.6 74 kw.
Kas on I põlvkonna octaviatel on mingid kindlad kohad-asjad, millele erilist tähelepanu pöörata ostmisel?
wigry

 postitati 19.01.08 11:23
Mootori võimsuse kohapealt: mul enda autol 1.6 75kW ja OII veab ära kenasti. Loomulikult RS-iga võistelda pole mõtet,kuid auto liigub küll. Ma muidugi tarvitan ka eranditult Neste 98 ning võibolla on ta sellest veidi särtsakam. Siiski ise olen oma valikuga rahul. Saab kõik linnasõidud ökonoomselt ära teha kuika maanteel vajadusel mööda sõita.

Värvikvaliteedi osas võib tuua veidi offtopic näite. Eile jäi silma üks Golf V Variant mille tagaluuk juba rostetas. Teades, eet auto tuli müügile mõni kuu tagasi, on see rooste ikka üüratu kivi VW kapsaaeda. Ühesõnaga kui on õnnestunud auto, pole ka roostet kusagil ja kui on jama siis ei ole sinna miskit eriti teha.
ravechamber

 postitati 18.01.08 09:01
octavia I esisild lihtsama ehitusega ja remont soodsam küll võib nuriseda värvikvaliteedi pärast. mu octavia eelmine omanik on ilmselt palju kruusateid sõitnud, kuna täkked esiosal. ka esimese parema rattakoopa servalt on värvi mingil põhjusel natuke maha visanud aga roostet pole näha kuskil.
Timur

 postitati 17.01.08 21:27
Octavia ehitatud samele põhjale, mis Audi A3, SEAT Leķn, Volkswagen Golf4 ja Volkswagen Bora.
http://en.wikipedia.org/wiki/skoda_Octavia#First_generation_.281996-2004.29
uuspoiss

 postitati 17.01.08 20:41
Tervist, silmapiiril kõlgub üks Octavia combi 1999, kuid tahan teada kas ka sellel masinal on sarnane esisilla ehitus, nagu A4 ja passatil või sarnaneb mõistliku Golf4- boraga rohkem.
Ja kas 1.6- 74 kw on rahuldava võimsusega jõuallikas, ning lõpetuseks, kuidas kere meie kliimas kestab, kas on ka tsingitud vms?

Nõudmiseni...

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]