Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maitz

 postitati 10.10.07 18:12
Oskab mõni vastata?
Maitz

 postitati 06.10.07 08:59
Kas seda kübemefiltrit on võimalik esindusest maha ka võtta
might

 postitati 27.09.07 07:41
puhastus peaks toimuma ikka automaatselt ning sõltub sõidumaneerist ja sellest, kus auto arvab, et ta parajasti sõidab. Üldjuhul peaks see toimuma mnt-l ning siis ei saa suurt aru küll, kuid linnas on puhastustsükkel märgatav (tõstab pöörded kõrgemaks ning jõudu on vähem). Kui tuluke põlema läheb, tuleks jah 4. käiguga ja 60ga umbes 10 min sõita- seejärel kustub. Kuid tuluke läheb põlema ikka alles siis kui filter ise ei saa enam aru, mis värk toimub - ehk kui puhastusprotsessi liiga tihti katkestatakse ja filter hakkab ummistuma. Mul seda paar korda isegi juhtunud. Esimene kord üsna alguses ei osanud kohe midagi peale hakata sest ka minu manuaalis ei olnud selle kohta sõnagi.
Siin kirjeldab audi veidi selle filtri olemust http://www.audi.com/audi/com/en2/tools/glossary/engine_driveline/diesel_particulate_filter.html
morden

 postitati 26.09.07 21:22
DPF filter ei puhasta ennast ikka päris ise ja kontrollimatult. Armatuuris süttib tuluke, kui on vajalik kübemefiltri puhastamist Selleks tuleks sõita kiirusel üle 60km/h (kõrgrma pöördega 1800 - 2500) kusagil 10-15 minutit kuni see tuli kustub. Kui seda ei tee, süttivad lõpuks kõik tuled ja siis on võimalik veel puhastada teeninduses või tuleb see hoopis välja vahetada.
might

 postitati 26.09.07 07:04
kui see tähendab, et DPF lihtsalt sagedamini end puhastama peab hakkama, mis tundub väga tõenäoline, siis tähendab see loogiliselt võttes ju ka seda, et filter kulub kiiremini. Ning samuti on suht ebamugav kui filter end keset linna ummikuid puhastama soovib hakata.
lare

 postitati 24.09.07 15:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Garfield
MTM koduleht infoga just eriti ei liialda. Octavia II jaotuse all on 125kW TDI chippimine olemas, kuid DPF-ist seal juttu ei ole (võiks ju olla?).

Niipalju saab spikerdada,et Octavia RS TDI 125kW moto tulebki ainult DPF filtriga.
Ka Octavia Scout 2,0TDI on DPF filtriga.
Garfield

 postitati 24.09.07 13:30
Tsitaat:
Algselt postitas: lareDPF filtriga autode tuunimist ei lubanud ka eelnevalt mtm

MTM koduleht infoga just eriti ei liialda. Octavia II jaotuse all on 125kW TDI chippimine olemas, kuid DPF-ist seal juttu ei ole (võiks ju olla?). Aga usaldan selles osas täiesti Saksa-Auto moto klubi tegelasi.
lare

 postitati 24.09.07 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Garfield
Kuidas selle garantiiga on? Aasta vana Autobildi artikkel diislite chip-tuunigust andis üsna kurva pildi kübemefiltriga mootorite tuunimisest. Minu praegusel autol kübemefiltrit ei ole ja MTM chip on tööd tegemas, kuid uurisin just teemat, et vahetaks auto uue Octavia RS 2.0 TDI vastu. Või on nii, et DPF vahelt välja (meil ei ole see kohtustuslik) ja siis aju kallale?

Saksa Auto AMK-s paigaldatud mtm-tuning lisahobuste puhul säilib garantii.
DPF filtriga autode tuunimist ei lubanud ka eelnevalt mtm
Garfield

 postitati 24.09.07 12:45
Tsitaat:
Algselt postitas: lare Vahendan tänast Saksa Auto AMK infot. Alates septembri algusest on võimalik teha võimsamaks ka DPF filtriga autosid!

Kuidas selle garantiiga on? Aasta vana Autobildi artikkel diislite chip-tuunigust andis üsna kurva pildi kübemefiltriga mootorite tuunimisest. Minu praegusel autol kübemefiltrit ei ole ja MTM chip on tööd tegemas, kuid uurisin just teemat, et vahetaks auto uue Octavia RS 2.0 TDI vastu. Või on nii, et DPF vahelt välja (meil ei ole see kohtustuslik) ja siis aju kallale?
lare

 postitati 21.09.07 14:00
Vahendan tänast Saksa Auto AMK infot.

Alates septembri algusest on võimalik teha võimsamaks ka DPF filtriga autosid!

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]