Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sckorpio

 postitati 22.11.07 15:00
rootsist ka veel FSI tähendab
Kosh

 postitati 14.05.07 10:54
Tsitaat:
Algselt postitas: M&M
OK, ja mida see MPI tähendab?


Multi Point Injection, eelmise generatsiooni sissepritse tüüp. VAG väidab et FSI on 15% efektiivsem mootor kui MPI.
Internetis materiali asja kohta küll ja küll ju.
M&M

 postitati 14.05.07 09:23
OK, ja mida see MPI tähendab?
madtongue

 postitati 09.05.07 14:01
FSI näol tegemist otsepritsega mootoriga, kuigi otsetõlkes tähendab "stratified" kihiline. Maakeeli siis- kütust pihustatakse nii intelligentselt kui vähegi võimalik, et optimeerida põlemisprotsessi ja seeläbi suurendada mootori efektiivsust ja ökonoomsust. Alla FSI enam varsti midagi Euroopa autotootjatelt välja ei tulegi tõenäoliselt..
reFFLex

 postitati 08.05.07 16:03
FSI - Fuel Stratified Injection (saksa keeles: FSI ist eine Abkürzung für Fuel Stratified Injection, eine urheberrechtliche Bezeichnung des deutschen Automobilherstellers Volkswagen für Ottomotoren auf Basis des Benzin-Direkteinspritzverfahrens.)

MPI - Multipoint Injection (saksa keeles: Mehrpunkteinspritzung
Bei der Mehrpunkteinspritzung erhält jeder Zylinder das gleiche Gemisch. Da der Kraftstoff erst am Ende des Saugrohrs eingespritzt wird, tritt an den Saugrohrwänden keine Kraftstoffkondensation auf. Die Einspritzung des Kraftstoffes erfolgt an mehreren Stellen.
Pro Zylinder ist ein Einspritzventil jeweils kurz vor dem Einlassventil angeordnet (Saugrohreinspritzung). Über ein Verteilerrohr werden diese Einspritzventile durch Pumpe und Filter mit Kraftstoff versorgt. Der Druckregler am Ende des Verteilerrohrs lässt überschüssigen Kraftstoff zurück zum Tank fließen. Die Einspritzmenge ist ausschließlich von der Einspritzdauer abhängig.


Tõlgiks sulle ära, kui ise ei oska see sprache, kuid mul on kolmekuune tegelane süles praegu ning see nõuab endaga tegelemist :cool:
M&M

 postitati 08.05.07 10:48
Mida näitavad need erinevad lühendid mootori nimetuste juures - endal nimelt FSI ja tegelikult pean tunnistama et ega teagi mille poolest see erineb tavalisest 1,6 l mootorist - mille poolest on parem/halvem?

Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]